Kirjoittaja Aihe: Maailmankaikkeuden ikä nykytiedon mukaan?  (Luettu 301 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Keijo Kullervo

• Konkari
  • Päivieni kertomaa
    • Kotisivuni
Maailmankaikkeuden ikä nykytiedon mukaan?
« : pe 24.11.2017, 16:05:41 »
"Katselin Hubble-peilikaukoputken historiaa käsittelevää ohjelmaa Alfa-tv:stä.
Huomiotani kiinnitti se, että nykytiedon mukaan maailmankaikkeus on noin 13.81 miljardia vuotta vanha... Siis noin...
Onhan se melkoinen taival ollut kuljettavana...
taajasanojen mukaan v. 1979 sanana 1381= Kallio

"Matt 16:18 Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari*, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita."

Muisto Keijo Kullervo
PS. Ko. ohjelmassa alussa sanottiin, että maailmankaikkeus on 13.82 miljardia vuotta vanha, mutta ihan lopussa suomennettuna 13.81..."
« Viimeksi muokattu: pe 24.11.2017, 18:09:31 kirjoittanut Keijo Kullervo »
"Tie, totuus ja elämä."

Poissa Hartsi

• Konkari
Vs: Maailmankaikkeuden ikä nykytiedon mukaan?
« Vastaus #1 : pe 24.11.2017, 16:26:56 »
"Katselin Hubble-peilikaukoputken historiaa käsittelevää ohjelmaa Alfa-tv:stä.
Huomiotani kiinnitti se, että nykytiedon mukaan maailmankaikkeus on noin 13.81 miljardia vuotta vanha... Siis noin...
Onhan se melkoinen taival ollut kuljettavana...
taajasanojen mukaan v. 1979 sanana1381= Kallio

"Matt 16:18 Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari*, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita."

Muisto Keijo Kullervo
PS. Ko. ohjelmassa alussa sanottiin, että maailmankaikkeus on 13.82 miljardia vuotta vanha, mutta ihan lopussa suomennettuna 13.81..."

Tiedän jutun, katselin Matteuksen kanssa, kun Pietari antoi eräälle kaupungille nimeksi Pietari.

- Surullisten tapahtumien jälkeen Pietarin johtavat ihmiset tapettiin ja kaupungin nimeksi laitettiin Leningrad.

Leningradin katupoika on vieläkin, yhä tänään  ihanteesi. Onko niin, että et hyväksy koskaan totuutta, vaikka se seisoo silmiesi edessä
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Keijo Kullervo

• Konkari
  • Päivieni kertomaa
    • Kotisivuni
« Vastaus #2 : ma 27.11.2017, 13:34:13 »
"Jatkoa...
Matt 16:
18. Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.
19. Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa."
1618 Hedelmä + 1619 Johtopäätös = 3237 KK

3212 Filosofinen + 3237 KK + 3262 Luonnontiede + 3287 Osapuoli = 12998?
Pohdittavaa tosiaan...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, totuus ja elämä."

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #3 : ti 28.11.2017, 02:02:24 »
Minusta se on jotain 14 miljardia vuotta vanha, joitakin viikkoja puoleen tai toiseen, mutta aika vanha. En niin pilkunviilaaja ole.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo