Kirjoittaja Aihe: Hyviä lupauksia: näin parannan OMIA tapojani Jatkumolla  (Luettu 854 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
Tästä tulee luultavasti vaikeaa...meille kaikille, mutta juuri vaikeita asioitahan kannattaa tavoitella.

Tarkennus: vain konkreettisia toimia, jotka lukijat voivat suoraan havaita, esim. "lupaan tutustua suomen kielen pilkkusääntöihin ja harjoitella pilkutusta kirjoituksissani".
« Viimeksi muokattu: ma 30.10.2017, 17:30:39 kirjoittanut Anemone 2.0 »
Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa drontti

• Konkari
Vs: Hyviä lupauksia: näin parannan OMIA tapojani Jatkumolla
« Vastaus #1 : ma 30.10.2017, 17:12:22 »
Voisin yrittää auttaa enemmän, kun hibiscus asioi huru-ukkoisessa Jatkumossa terveytensä vuoksi. Toimisin laupeudensisarena, kun huru-ukot ovat varsinaisia hoitavia tohtoreita.

Minä en lääkkeitä tarvitse. Jatkumo huru-ukkoineen on aivan riittävää lääkettä minulle.

Poissa Vanha aatami

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #2 : ma 30.10.2017, 17:22:42 »
Voisin yrittää auttaa enemmän, kun hibiscus asioi huru-ukkoisessa Jatkumossa terveytensä vuoksi. Toimisin laupeudensisarena, kun huru-ukot ovat varsinaisia hoitavia tohtoreita.

Minä en lääkkeitä tarvitse. Jatkumo huru-ukkoineen on aivan riittävää lääkettä minulle.

Lupaan lopettaa lääkkeissä pihistelyn!

MK
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #3 : ma 30.10.2017, 17:31:34 »

Lupaan lopettaa lääkkeissä pihistelyn!

MK

Tehtävää tarkennettu: vain konkreettisia toimia, jotka lukijat voivat suoraan havaita, esim. "lupaan tutustua suomen kielen pilkkusääntöihin ja harjoitella pilkutusta kirjoituksissani".

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #4 : ma 30.10.2017, 17:56:24 »
"lupaan tutustua suomen kielen pilkkusääntöihin ja harjoitella pilkutusta kirjoituksissani".

Lupaan harrastaa parempaa seksiä pilkkujenne kanssa.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #5 : ma 30.10.2017, 18:03:58 »
"lupaan tutustua suomen kielen pilkkusääntöihin ja harjoitella pilkutusta kirjoituksissani".

Lupaan harrastaa parempaa seksiä pilkkujenne kanssa.

Miten tämä voidaan todentaa? Kuuluuko seksin harrastaminen palstalla hyvään palstakäyttäytymiseen? Toivottavasti todistusaineistoa ei esitetä kuvin!

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #6 : ma 30.10.2017, 18:19:08 »
Laadukkaan pilkunnussinnan tunnistaa ilman kuviakin ja kyseinen toiminta on keskeinen osa hyvää foorumikulttuuria.

Eihän keskustelusta tulisi mitään ellei joku aina välillä kaivaisi viesteistä mitättömiä sivuseikkoja joihin sitten paneutuu täydellä tarmollaan.

socrates

• Vieras
« Vastaus #7 : ma 30.10.2017, 18:24:35 »
Lupaan provosoida ihmisiä solvaamaan ja hakkaamaan toisiaan.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #8 : ma 30.10.2017, 18:37:17 »
Laadukkaan pilkunnussinnan tunnistaa ilman kuviakin ja kyseinen toiminta on keskeinen osa hyvää foorumikulttuuria.

Eihän keskustelusta tulisi mitään ellei joku aina välillä kaivaisi viesteistä mitättömiä sivuseikkoja joihin sitten paneutuu täydellä tarmollaan.

Jatkumon ongelmana on kuitenkin pikemminkin liika pilkunviilaus, etten sanoisi vittuilu. Tässäkin ketjussa.

Vaikeaa on, vaikeaa...

Poissa mikainen

• Konkari
« Vastaus #9 : ma 30.10.2017, 20:22:45 »
Lupaan provosoida ihmisiä solvaamaan ja hakkaamaan toisiaan.

Jokin muutos Anemonella varmaan oli mielessä.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #10 : to 16.11.2017, 14:57:40 »
Nyt kun vihdoin olen olematta kommenttimääräkuningatar, niin olen mietiskellyt että jos yrittäisi aina yhden ketjun sisällä survoa enempi matskua yhteen ainoaan kommenttiin, ettei tulisi useita kommia peräkkäin nimimerkiltäni. Toisaalta jos kommentoin eri ihmisiä, mielellään en tapetoisi useampaa eri vastausta samaan kommenttiin - on helpompaa havaita saamansa vastaukset kun siellä ei ole sekaisin Tupua, Hupua JA Lupua samassa yhteydessä. Jos nyt ainakin sitä linjaa yrittäisi vetää että ei mitään jatkokommia omille kommilleen duunaisi, jos ei ole eri ihmiselle vastattavaa. On vaan jaksettava editoida. Saa nähdä jaksanko.
"The artist is the true seer and prophet of his century, the justifier of life and as such, of course, a revolutionary far more fundamental in his penetration of the social mask of his day than any fanatic idealist spilling blood over the pavement in the name simply of another unnatural mask."

JC

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #11 : to 16.11.2017, 15:05:12 »
Lupaan kiinnittää vähemmn Katuharjan ja pipipalin emävalheisiin minusta. Nähtäväksi jää, onnistunko ja vähenevätkö sairaat kuvitelmat minusta.

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #12 : to 16.11.2017, 15:07:42 »

Olen itse huomannut, että usein viestit kannattaa pitää kohtuullisen lyhyinä. Etenkin jos jäsentävyyttä ajatellen selkeää. Näin samaankin kommenttiin voi vastata monella viestillä, ei yhdessä viestissä. Siinä toteutuu jotain selkeää. Joskus sitä tarvitaan, koska osa ei osaa jäsennellä ajatuksia. Toisaalta ajautumia on hyvä välillä perata, koska huoleton eteneminenkin on hyvä, eikä ainoa arvo ole selkeys, vaan ylipäätään se, että tarvittavaa matskua saadaan, vaikka hassutellen, ja hiukan epäodotustenmukaisesti. Aikanaan voi tuoda selkeyttä, kun on mitä selkeyttää, koska jotain uutta kuitenkin on löydyttävä, tai siinä voi olla jollekin hyvää.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #13 : to 16.11.2017, 15:16:55 »
"Lakanatekstejä" ei tosiaan välttämättä kaikki jaksa. Yhteen pitkään ei välttämättä vastaa moni, jos ei jaksa lukea. Kolme lyhyttä ehkä löytääkin kukin lukijansa ja jokaiseen löytyy eri vastaaja. Sikäli siis "floodaaminen" ei liene pahasta (olettaen että joka kommentissa on jotain asiaa, eikä pelehdintää).

"Mattotekstejä" itse kyllä oikean inhoan. Sellaisia joissa yksi ihminen lainaa rivi riviltä tai kappale kappaleelta toista ihmistä ja kommentoi jokaista lukemattomista lainauksista. Jos ei omaa minkäänlasita estetiikan tajua, änkee vielä ne lainaukset omaan tekstiinsä kiinni. Minun silmäni sairastuu noista raitamatoista.
"The artist is the true seer and prophet of his century, the justifier of life and as such, of course, a revolutionary far more fundamental in his penetration of the social mask of his day than any fanatic idealist spilling blood over the pavement in the name simply of another unnatural mask."

JC