Kirjoittaja Aihe: Seksuaalisen ahdistelun oma ketju  (Luettu 3405 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kuukautiset

• Vieras
Vs: Seksuaalisen ahdistelun oma ketju
« Vastaus #20 : pe 03.11.2017, 12:39:08 »
Ahdistelin taas seksuaalisesti vaimon vanhinta siskoa. Emäntä oli tilannu postimyynnistä aurinkolasit ja yölasit autolla ajoon.

Mä istuin aurinkolasit päässä ja sisko nappas päähänsä yölasit. Hän halus ottaa valokuvia kanssani ja tuli istumaan mun sohvatuolin käsinojalle. Kiedoin käteni sen ympärille ja painoin leukani olkapäätä vasten. Hän nspsi kuvia ja vähän hykerteli siinä otteessa.
Päivän miehinen tarve tyydytetty.

Kun poika oli pieni me mstkusteltiin paljon yhdessä. Kaikki laitto matkarahaa yhteiseen lompakkoon josta vaimo makseli kaikki kulut. Otettiin usein perhehuone tai "kaksio". Sisko välillä nukku mun viekussa samassa sängyssä.

Mulla on melkeen kuin kaksi vaimoa. Tää välillä jäkättääkin niinkuin vaimon kuuluu.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #21 : pe 17.11.2017, 08:55:57 »
Tänään kahvilassa homo ahdisteli mua, siis se sama joka viimekerralla kertoi olevansa "vielä sinkku". Käveli ohi ja nosti kahta jäälatteaan minua kohti ja hymyili. Hymyilin takas. Homo harppo autollensa.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #22 : ke 22.11.2017, 08:57:25 »
Ahdistelin taas seksuaalisesti naisia. Tänään on taas kehäpäivä joten laitoin reenivaatteet päälle kun kävin kahvilla ja ostamassa ruokaa.

Istuin kahvilassa hihattomassa paidassa, sellaisessa olkaimellisessa ja joustavissa sortseissa. Join kahviani ja vittuilin safiirille. Nostin päätäni niin moni nainen jäi kiinni tuijottamisesta. Lopulta kävelin pappatunskalleni ja istuin satulaan. Kaikki päät kahvilassa tuijottivat perääni, mutta painuivat kun käänsin katseeni kohti. Ahdistelin naisia visuaalisesti ja teston hajullani.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #23 : ke 22.11.2017, 09:07:27 »
Ahdistelin taas seksuaalisesti naisia. Tänään on taas kehäpäivä joten laitoin reenivaatteet päälle kun kävin kahvilla ja ostamassa ruokaa.

Istuin kahvilassa hihattomassa paidassa, sellaisessa olkaimellisessa ja joustavissa sortseissa. Join kahviani ja vittuilin safiirille. Nostin päätäni niin moni nainen jäi kiinni tuijottamisesta. Lopulta kävelin pappatunskalleni ja istuin satulaan. Kaikki päät kahvilassa tuijottivat perääni, mutta painuivat kun käänsin katseeni kohti. Ahdistelin naisia visuaalisesti ja teston hajullani.

Voi pientä!

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #24 : ke 22.11.2017, 11:02:25 »
Seksuaalisen ahdistelijan arkea.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #25 : ke 22.11.2017, 11:05:11 »
Maanantaina ahdistelin naista. Se tulee liki aina katsomaan meidän reenejä ja syöttää pikkulastaan. Yrittää udella mun pojalta asioita ja tuijottelee kehän laitamilla. Normipäivä seksuaaliahdistelijalle.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #26 : su 26.11.2017, 02:54:08 »
HS:n NYT-liitteessä oli oivallinen artikkeli sivuten tätä ahdistelukeskustelua:
https://www.hs.fi/nyt/art-2000005462840.html
Kertoo siitä, miten ääliömäistä keskustelu tällaisista asioista nykyisin on...
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #27 : su 26.11.2017, 02:56:15 »
Toope myöntää, että tuli ostoksilla käydessä tänään vähän tuijotettua parin naisen kinttuja ja perävarustusta. Toivottavasti eivät saaneet traumoja.
Toope häpeää ihan saatanasti. ;D
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #28 : la 09.12.2017, 07:12:38 »
Aamukahvit vakiopaikassa ja vakiopöydässä.

Kahvilaan tuli nainen kolmen lapsensa kanssa. Kaksi alakouluikäistä poikaa ja yksi sylilapsi.

Nainen oli kolmesta lapsesta huolimatta kaunis, sairaan seksi. Kapea vyötärö ja valtavat rinnat. Yritin niitä syrjäsilmällä vähän tiirailla. Suuret lollot. Nainen ilmiselvästi ahdistui yrityksestäni ja päätti punata huulipunattomat huulensa, seksikkäästi suutaan muikistelellen kännykkäpeilistä.

Lopulta maksoin kahvin ja juustokakun. Kävelin ulos ja hyppäsin pappatuntskan selkään.

Ajolaseja päähän pistäessäni huomasin että seksuaalinen häirintäni vaikutti yhä ja nainen tuijotti perääni pikkulapsi sylissään.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #29 : pe 29.12.2017, 11:58:10 »
Ahdistelin lounaalla paria naista.
Tilasin ravintolassa sianlihaa ja ituja veriliemessä, sekä riisin ja pari paistettua munaa. Näppäilin puhelintani.

Kun ajattelin maksaa niin tytöt olivat ripustamassa koristeita kattoon Uudeksi Vuodeksi.

Tarjoilijatyttö seisoi keittiöjakkaralla ja pulleampi omistaja piteli jakkarasta kiinni ettei kaadu.

Menin siihen kysymään laskua.
Omistaja jätti tytön jakkaralle seisomaan. Levitin sille käteni melko lähellä ja osoitin, että mä otan kiinni jos kaadut. Tyttö hihitti ja omistajakin hihitti.

Sain vaihtorahat ja hyppäsin taas pappatuntskani selkään. Kun starttasin niin tarjoilijan silmät kohtasivat omani ja tyttö hymyili minulle kainosti.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #30 : la 30.12.2017, 11:28:33 »
Ahdistelin isosiskoo. Istuin sohvatuolissa. Se laitto jalat siihen mun käsinojalle viereisestä tuolista. Tartuin sen jalkoihin ja hieroin jalkapohjia ja varpaita jonkin aikaa. Lopulta silitin niitä vähän ja päästin irti.

Kaivoin puhelimen ja vajosin omiin maailmoihini.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #31 : la 30.12.2017, 11:52:43 »
Aika rutsaista.

Ahdistelin kolmea vai oliko peräti neljää eri miestä, eli vastasin noin monen tyypin kirjeenvaihtoilmoitukseen. Kovin usein en tämmöistä tee, yleensä odotan että miehet vastaavat minun ilmoitukseeni, jos jaksavat. Kolme vastasi. Vielä kun jaksaisi vastata vastauksiin joita sai vastaukseensa. On tämä ahdistelu rasittavaa.

Yllättävän suuri vastausprosentti johtunee siitä että tällä kerralla kysymys ei ole seksuaalisesta eikä edes romanttisesta sivustosta, vaan päävikaisten temmellyskentästä. Kyllähän minä olen pipipääkollegoiden kanssa ennenkin yrittänyt saada juttua aikaiseksi, mutta ne yhteydenpidot aina ovat lässähtäneet siihen että jompaakumpaa masentaa liikaa. Tai muuten vaan menee mielenkiinto (jota toki tapahtuu terveidenkin kesken).
Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM

socrates

• Vieras
« Vastaus #32 : la 30.12.2017, 11:55:40 »
Aika rutsaista

Tarkoitti varmaan vaimonsa siskoa, jota ahdistelee säännöllisesti.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #33 : la 30.12.2017, 12:10:42 »
Vaimon kaa rutsastii eile.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #34 : ke 14.02.2018, 16:04:40 »
Ahdistelin kahvilanpitäjää tänään seksuaalisesti.

Se oli reissussa vähän toista kuukautta. Piti olla kolme ja piti mennä naimisiinki.
Palasi ja eilen kävin kahvilla. Se oli jotenkin alakulonen. En puhunu sille mitään.
Ei ehkä ollu kaikki menny miehen kanssa putkeen.

Tänään kävin kahvilla taas ja sanoin sille, että "oon kaivannu, kiva kun tulit takasin".
Se tuli silminnähden iloseksi. Hymyili mulle kauniisti ja sano, "oot siis kaivannu mun kahvia".

En vastannu mitään.

Lähteissä maksoin ja likka höpötteli mulle kaikenlaista.
Kyseli ystävänpäiväsuunitelmia ja muuta.

Kiva fiilis tossa kahvilassa.
Siinä on hauska räplätä puhelinta, seurata ihmisiä ja hörppiä vahvaa kahvia suklaakakun kera.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #35 : to 15.02.2018, 02:27:11 »
Katsoin tänään co-workerini peppua tänään (nainen siis), enkä tuntenut syyllisyyttä, vain pientä nautintoa. Ei paha! Kieltäydyn tuntemasta pahaa oloa.

En ahdistellut, nautin vain näystä.
goo

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #36 : to 15.02.2018, 05:44:25 »
Oot kyllä tosi törkee. Etkä edes syyllisyyttä tuntenu. Onneks meillä on tää rippituoli jossa kaikki voi käydä ripittäytymässä ja pyytää syntejään anteeksi.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #37 : ke 28.02.2018, 11:52:09 »
Ahdistelin kaunista siroa naista vakiokahvilassa.
Siinä oli kaunis hoikka mimmi laittamassa levoksia ja kakkuja jääkaappiin.
Kattelin sitä ja sen touhuja. Tyrkytti mulle kakkuja, kysyin että onko suklaakakkua.
Ei ollu.

Likka lähti kävelemään autolle ja kavilanpitäjä sano mulle, että toi on leipuri.
Leipuri?
Olin ihmeissäni ja sanoin, mutta sehän on hoikka nainen. Kaikki jotka tekee ruokaa on lihavia.
Kavilanpitäjä huusi perään ja tyttö tuli ulos autosta ja Ann sano sille mitä mä sanoin.
Leipuri keikutti mulle lannettaan ja sano, että mä olenkin seksi.
Hitto!
Niin se olikin.
Voihan panetus.

Minä siis menin sanomaan naista hoikaksi.
Mikä urpo.
« Viimeksi muokattu: ke 28.02.2018, 15:51:24 kirjoittanut Erkki »

Matleena

• Vieras
« Vastaus #38 : ke 28.02.2018, 12:39:26 »

Erkkiä häiriköitiin seksuaalisesti?

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #39 : ke 28.02.2018, 12:49:18 »

Erkkiä häiriköitiin seksuaalisesti?

On nähnyt unta.
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely