Kirjoittaja Aihe: Seksuaalisen ahdistelun oma ketju  (Luettu 3570 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kuukautiset

• Vieras
Vs: Seksuaalisen ahdistelun oma ketju
« Vastaus #40 : ke 28.02.2018, 13:12:15 »

Erkkiä häiriköitiin seksuaalisesti?

Pikkasen tuli maku. Kahvilanpitäjä sanoi olevansa 36 ja lepuri saman ikänen. Leipuri on kuulemma kaveri.
Omistaja ei ole ollenkaan flirtti mutta tuo leipuri hieman oli. Mutta minähän olen vanha äijä. Liian nuoria mulle, eikä olosuhteet muutenkaan ole otolliset.
Mulla ei tietenkään ole harhaluuloja jos nuori nainen osoittaa vanhalle patulle huomioo.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #41 : ke 28.02.2018, 15:54:04 »

On nähnyt unta.

Mä oon vanha äijä, mut mussa on siti vielä vähän testoa jäljellä ja mimmit tykkää.
Itseasiassa omassa sarjassa mahdollisuudet vaan paranee.
Vanhemmat naiset on hyvinkin perään.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #42 : ke 28.02.2018, 18:47:42 »

On nähnyt unta.

Mä oon vanha äijä, mut mussa on siti vielä vähän testoa jäljellä ja mimmit tykkää.

Omasta mielestäsi siis.

Kuuleppas vanha äijä, monet omasta mielestään jotakin olevat, eivät sitä ole toisten mielestä.

Sinulla on jonkinlainen kauhu menossa, kun olet huomannut oman riittämättömyytesi. Sellainen paistaa läpi toheloinneistasi.
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #43 : to 01.03.2018, 04:44:30 »

On nähnyt unta.

Omasta mielestäsi siis.

Kuuleppas vanha äijä, monet omasta mielestään jotakin olevat, eivät sitä ole toisten mielestä.

Sinulla on jonkinlainen kauhu menossa, kun olet huomannut oman riittämättömyytesi. Sellainen paistaa läpi toheloinneistasi.

Tietenkin omasta mielestäni ja ehkä leipurinki. Hartsilta ei varmaan kannata kysyä mielipidettä.

Ehkä mulla kuitenkin on sitä "riittävyyttä" hieman enempi kun kuitenkin myönteistä yksäriä ja sähköpostia tulee useammaltakin taholta.

Mä laitoin ihan vaan hampaattomille naukujille omakuvan avatareks. Laita säkin niin nähdään mikä urho siellä oikeen on.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #44 : to 01.03.2018, 06:41:14 »
Kaffilan pitäjä pyys syömään. Niil on ruokaa tossa. Kieltäydyin kohteliaasti.