Kirjoittaja Aihe: Seksuaalisen ahdistelun oma ketju  (Luettu 2724 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kuukautiset

• Vieras
Seksuaalisen ahdistelun oma ketju
« : la 28.10.2017, 16:59:09 »
Vituttaa toi tekopyhä keskustelu.

Mä voisin nyt levyttää tähän lepotuoliin ja antaa Safiirin ottaa polvilaan edessä poskeen.
Xantelle en antais, se on liian luiseva ja miehekäs.
« Viimeksi muokattu: la 28.10.2017, 17:20:43 kirjoittanut Erkki »

kuukautiset

• Vieras
Vs: Seksuaalisen ahdistelun oma ketju
« Vastaus #1 : la 28.10.2017, 17:19:17 »

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #2 : su 29.10.2017, 07:56:40 »
Seksuaalisen ahdistelun arvoiset naiset. Missä kulkee raja?
Kannattaako esimerkiks rumaa naista ahdistella?

Me kerran kiinassa ahdisteltiin tarjoilijoita ravintolassa. Likat juoksi ympäri pöytiä karkuun ja kikatti.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #3 : su 29.10.2017, 08:04:47 »
Mul oli kerran keikalla kiinassa assistenttina ja tulkkina nainen. Oli todella vaikeaa saada asiansa selväksi sen kautta. Kiukutti vitusti ja aloin käymään jo hieman kuumana.
Asiakkaan tiloista pois lähtiessä ja matkalla hotelliin se tuli kylkeen kiinni. Kieto kätensä mun käden ympärille.
Menin ansaan ku pupu.
Nussin sitä hotellihuoneessa ja hengasin sen kanssa pitkään. Sillä oli pieni poika ja nainen oli eronnut.
Se seksuaalisesti siis ahdisteli minut ansaan. Mä olin sen esimies, oli kyllä vaimoainesta. Lopulta löin jarrua. Jos en olis niin asuisin varmaan kiinassa nyt.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #4 : su 29.10.2017, 08:13:10 »
Kerran mun lastenhoitaja ahdisteli mua mökillä. Se oli muutaman vuoden vanhempi. Vanhemmat palkkas naapurintytön kattomaan meitä kun ne ite lähti humpalle.

Likka piti mua väkisin sylissä ja uhkas että pussaa. Ei se kyllä pussannu, tuli vaan liki ja kiusas. Mull oli vattalihakset ihan sohjona ku panin hanttii, vaikka kivaa oli. Ei tainnu mulkkukaan olla ihan panovehkeen mitoissa vielä.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #5 : su 29.10.2017, 08:25:16 »
Kerran mun naispuolinen esimies kävi mun reiteen kiinni miitissä. Taiwanilainen nainen oli. Välillä se puhu vihjailevasti tyyliin, "nyt sä siis olet käytettävissä", kun ilmeni että vaimo oli matkustanu kotiin.  Projekti oli kuralla ja mut oli lähetetty sinne palomieheksi.
Vasta myöhemmin mä tajusin että tää nainen "aneli mun apua". Tosta projektista mä lähdin "eläkkeelle". Myöhemmin kuulin että tää nainen oli saannut sydänkohtauksen leffassa ja kuollut sinne.

Kun se alussa haastatteli mua se kerto että työ on sen ykkösasia, ei edes rakkaus voi mennä edelle. Näin siis sen ekassa kohtaamisessa. Mulla oli isot kengät pöydän alla. Tunsin sen pienet jalat omiani vasten enkä siirtyny. Nainen levytti tuolissa liki vartalo suorana. Se oli ihanan näkönen itsevarma aasialainen nainen.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #6 : ti 31.10.2017, 13:43:18 »
Ahdistelin vaimon isosiskoa taas.
Se veti mua ensin korvasta ja mä työsin sille kostoksi tikkujäätelöä suuhun.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #7 : ke 01.11.2017, 01:51:14 »
Jotkut feministit ja cuckold (=aisankannattaja)-miehet julistavat sitä, että miehet ovat kollektiivisesti vastuussa ahdisteluista.
Ovatko muuten pienten lasten äidit kollektiivisesti vastuussa lapsiin kohdistuvista pahoinpitelyistä ja jopa lasten tapoista, koska äidit ovat yleisimpiä syyllisiä?
Meneekö tämä asia femakkojen ja cuckold-miehien mielestä samaan syyllisyys- ja vastuukategoriaan?

Jotenkin tuntuu, että samoja vaatimuksia ja vastuita ei langetettakaan ihan kaikille...?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #8 : ke 01.11.2017, 04:15:56 »
Ahdistelin eilen vaimo keittiössä.
Otin sitä vyötäröltä kiinni ja puristin verkkareissa jöpöttävän kullin sen pakaroihin ja työsin kasvoni sen niskaan.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #9 : ke 01.11.2017, 08:53:11 »

Joo mä arvaan kyllä, että SUN tulkinta on se, että vaimosi sisko ja myös vaimosi on hirveen ihastuneita noihin elkeisiisi. Sen sinusta todistaa hjeidän kikattelunsa. Ikävä kyllä kikattelu on tyypillinen defenssi tilanteessa, jossa nolottaa, hävettää, inhottaa ja haluaisi toisen heti lopettavan, mutta ei pysty sanomaan vastaan, koska ei ole tilanteen herra.

Jos näillä anekdooteilla yrität todistella, että naiset oikeestaan tykkää tuollaisesta käytöksestä hirveesti, niin epäonnistut surkeasti. Päinvastoin susta muodostuu entistä luotaantyöntävämpi kuva nimenomaan hyypiönä, jollaisista naiset kertovat nyt MeToo -kampanjassa.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #10 : ke 01.11.2017, 08:54:10 »
Jotkut feministit ja cuckold (=aisankannattaja)-miehet julistavat sitä, että miehet ovat kollektiivisesti vastuussa ahdisteluista.
Ovatko muuten pienten lasten äidit kollektiivisesti vastuussa lapsiin kohdistuvista pahoinpitelyistä ja jopa lasten tapoista, koska äidit ovat yleisimpiä syyllisiä?
Meneekö tämä asia femakkojen ja cuckold-miehien mielestä samaan syyllisyys- ja vastuukategoriaan?

Jotenkin tuntuu, että samoja vaatimuksia ja vastuita ei langetettakaan ihan kaikille...?

vastuussa ovat sekä naiset että miehet kollektiivisesti, koska homma on syvällä kulttuurissa.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #11 : ke 01.11.2017, 10:43:14 »

Joo mä arvaan kyllä, että SUN tulkinta on se, että vaimosi sisko ja myös vaimosi on hirveen ihastuneita noihin elkeisiisi. Sen sinusta todistaa hjeidän kikattelunsa. Ikävä kyllä kikattelu on tyypillinen defenssi tilanteessa, jossa nolottaa, hävettää, inhottaa ja haluaisi toisen heti lopettavan, mutta ei pysty sanomaan vastaan, koska ei ole tilanteen herra.

Jos näillä anekdooteilla yrität todistella, että naiset oikeestaan tykkää tuollaisesta käytöksestä hirveesti, niin epäonnistut surkeasti. Päinvastoin susta muodostuu entistä luotaantyöntävämpi kuva nimenomaan hyypiönä, jollaisista naiset kertovat nyt MeToo -kampanjassa.

Safiiri tuli vaapaaehtosesti ahdisteluketjuu. Älä murjota jos mä tarraan sun majavaan.

Sisko jostain syystä kerran kuussa tulee mun läheisyyteen. Se on vanhapiika, mutta ovulaation aikana haluaa miehistä huomiota. Joskus pyytää hieromaan, kerran tuli istumaan lattialla mun jalkojen väliin. Nyt päätti tulla vetämään korvasta, kun söin jädeä.
Monia pikkujuttuja tekee ja sitä niistä vähän kiusin. En ilman että avaus tulee siltä suunnalta.

Mä oon tulkinnu ton niin että se lähestyy mua, koska sillä on naisellinen vietti, mutta tietää että voi mun kanssa leikkiä turvallisesti. Oon reissussa nukkunu sen kanssa samassa sängyssäkin eikä mua tarvitse pelätä.

Taas toisten puolesta pahastujat vauhdissa. Safiiri on semmonen sadomaso ämmä, munille potkija.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #12 : ke 01.11.2017, 10:45:47 »

vastuussa ovat sekä naiset että miehet kollektiivisesti, koska homma on syvällä kulttuurissa.

Safiiri on vastuussa lasten pahoinpitelystä ja sitä pitää siitä kyykyttää.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #13 : ke 01.11.2017, 12:04:14 »

Safiiri on vastuussa lasten pahoinpitelystä ja sitä pitää siitä kyykyttää.

Eki puolestaan ajattelee, ettei hän ole vastuussa yhtään mistään eikä ainakaan omista teoistaan. Toinen puoli totta, sillä vastuuton hän onkin. Nyyhkii sitä, ettei saa siitä aplodeja. On se tosiaan aika liikkis tavallaan. Iso mies kuin pieni 5 v. polkemassa jalkaa
Tippa silmässä.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #14 : ke 01.11.2017, 12:08:13 »
Sasks sä kullia sisää ilman liukkaria?

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #15 : ke 01.11.2017, 12:18:03 »

Saatko sinä sanaa suustasi?

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #16 : ke 01.11.2017, 12:21:04 »

Helposti, mut sulla vissii liukkari on vakiovaruste?

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #17 : ke 01.11.2017, 12:31:56 »

Helposti, mut sulla vissii liukkari on vakiovaruste?

Sulla lienee jarrutusjäljet vakiovaruste kalsongeissasi.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #18 : ke 01.11.2017, 13:21:40 »
Ei muuten ole. Mä olen jo vuodesta 1997 valistanut suomen kansaa perseen pesusta. Perse pestään kun käydään paskalla.
Piiskatäti, pesetkö perseen vai käytätkö pelkkää paperia?

Uppooko vielä ilman liukkaria?

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #19 : pe 03.11.2017, 07:38:20 »
Tytöt on kauniita tänään. On loikratong ja kynttiläveneiden uittopäivä. Istun kahvilassa ja katselen kun toinen toistaan kauniipia naisia hakee take a way juomiaan. Jätän ahdistelun ja tyydyn vain etäältä ihailemaan.