Kirjoittaja Aihe: Miksi naisia pitää rajoittaa?  (Luettu 9391 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa drontti

• Konkari
Vs: Miksi naisia pitää rajoittaa?
« Vastaus #280 : la 21.04.2018, 16:38:11 »
^ Onneksi olen pysytellyt poissa kuntosaleista, jo siitä syystä, että ne muistuttavat laitteineen liikaa inkvisition kuulusteluhuoneita.

Terveyteni onkin oikein hyvä, koska osaan karttaa tuollaisia moraalittomia ja luonnottomia harrastuksia.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #281 : la 21.04.2018, 17:00:55 »
Kärpänen pitää aina tappaa tykillä, eli ei riittänyt että ei vaan mainosta. Vai pelkäävätkö että naiset hurahtavat lesboiksi keskenään?

Nyt joutuu prinssinnakit hakemaan ex-missejä länsimaista puolisoksi kun täkäläiset muijat pysyvät läskeinä.
Hänet itsensä kanssa.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #282 : la 21.04.2018, 18:11:02 »
^ Onneksi olen pysytellyt poissa kuntosaleista, jo siitä syystä, että ne muistuttavat laitteineen liikaa inkvisition kuulusteluhuoneita.

Terveyteni onkin oikein hyvä, koska osaan karttaa tuollaisia moraalittomia ja luonnottomia harrastuksia.

Samma här.

Saan kuntoni hyväksi liikkumalla oikein. Käyn kävelylenkeillä, siis sopivasti, olen innokas marjastaja ja sienestäjä.

Teemme vaimon kanssa lenkkejä usein Madeiralla ja muuallakin. Emme kuitenkaan halua elvistellä, että olemme ns.  "hianoja ihmisiä".
..........

Tottakai Socru, vetää aina pointsit kotiin nivelrikkoineen ?

Kaveri on luultavasti minua 20 vuotta nuorempi, mutta täysin raajarikkoinen ?

Harmin harmi, olen pettynyt siitä että nuoremmat äijät ovat noinkin näköalattomia ?

Eivät saa itseään kuntoon omatoimisesti. Aina pitäisi olla joku Firma joka tietää ?, että miten sinun tulee liikkua, tai treenata ?

Stick åt helvete ni alla sammans ?

Finns de någon, som kan säga va e de perfect, som passar till dej ?

Oukki Doukki, Jag tror att ja e de enda person, som kan förstå allt ihåppa ?

Tycker du med den saken ?

Titityy,

sleep well, sanoi ankkalauma tässä ympärillämme
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #283 : la 21.04.2018, 18:23:52 »

Teemme vaimon kanssa lenkkejä usein Madeiralla ja muuallakin. Emme kuitenkaan halua elvistellä, että olemme ns.  "hianoja ihmisiä".

Titityy,

Ainakin teillä on hyvä maku kun pidätte Madeirasta. Se on minunkin suosikkikohteeni, ja toivon ja uskon, että karttamalla kuntosaleja voin käydä siellä mieheni kanssa vielä monta kertaa.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #284 : la 21.04.2018, 18:48:03 »

Ainakin teillä on hyvä maku kun pidätte Madeirasta. Se on minunkin suosikkikohteeni, ja toivon ja uskon, että karttamalla kuntosaleja voin käydä siellä mieheni kanssa vielä monta kertaa.
[/quote
Nuorempi poikamme tokaisee joskus oivaltaessaan aiheen:
  -  Jees Box
Sanonkin, että Jees.

Madeira on paikka jossa ei ole niin paljon näitä  "tyrkyttäjiä", siis siellä  saa olla omassa rauhassa, eivätkä kaikenlaiset myyjät ole koko ajan riippumassaa hihassa kiinni.
............

Joo, en tiedä onko minulla hyvä maku, vaimolla kyllä on, koska valitsi minut ?

Tavallaan tarkkailen näitäkin postauksiani, että ovatko hyvän maun mukaisia.

Joka tappauksessa olen havainnut, että nimimerkki drontti on postauksiltaan sellainen, jonka sanonnat ovat silmin nähden parhaita aarteita näiden socrun töppäysten jälkeisten haavojen parantelemiseen.

Tsemppiä sulle ja läheisillesi !

ps.

Mielestäni meidän tulee yhdessä olla kriittis/ humoristisella kannalla näissä asioissa.
Sillä tavalla saamme uskottavuuttamme lisääntymään, näin ainakin itse uskon.

Heips. ja tsemppiä sinulle, toivoo hartsi, himself

« Viimeksi muokattu: la 21.04.2018, 19:09:41 kirjoittanut Hartsi »
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #285 : la 21.04.2018, 19:15:17 »

Titityy,

Makunsa kullakin.

Aivan, jos emme ole jatkuvasti kuntosaleilla, niinkuin hikisocru, niin selviämme ja näemme muutakin maailmaa ihan omin silmin.

Socru ei ole päässyt puusta pitkään, pisismmät lomamatkansa lienee Viking-Linen juopporetkiin ?
......

Tsemppiä Drontti.

Laitetaan framille hyviä kannanottoja, niinkuin aina ennenkin.

Poissa Vanha aatami

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #286 : la 21.04.2018, 19:20:17 »

^^
Levadat ovat ihan mahtavia - hyvällä säällä.

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #287 : la 21.04.2018, 19:28:10 »

^^
Levadat ovat ihan mahtavia - hyvällä säällä.

VA.

Joo, ja jos et jaksa, niin shoppailel sitten täällä

Jees, katso itse mihin shoppailet noissakin paikoissa rahojesi kanssa.

Joka tapauksessa Maritimon jalkapallojoukkueen sijoituksia ja pelejä  aina jännitän

......
PS Ronaldo on kotoisin Madeiralta, nuori mies ja sataman laidassa on hänellä on olemassa jo Patsas ja henkilökulttuurinen Museo ?

https://www.google.fi/search?q=ronaldo+museum+madeira&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwirlZzh58vaAhUDJpoKHYJDDaAQ_AUICigB&biw=1093&bih=529#imgrc=yGO7-2K_BGIURM:

Eikö niin ?
« Viimeksi muokattu: la 21.04.2018, 19:46:13 kirjoittanut Hartsi »