Äänestys

Kenen jatkumoisen elämä vaikuttaa jännittävimmältä?

Kopek
1 (10%)
Renttu
1 (10%)
Hibiscus
1 (10%)
Norma
0 (0%)
Safiiri
1 (10%)
Juha
1 (10%)
MrKat
0 (0%)
SpammiRobotti
0 (0%)
Isiskar Keturi
2 (20%)
Erkki
1 (10%)
Joku muu
2 (20%)

Äänestäjiä yhteensä: 8

Kirjoittaja Aihe: Jännittävin elämä  (Luettu 8269 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
Vs: Jännittävin elämä
« Vastaus #40 : ma 02.10.2017, 17:30:30 »
Minä en ole Charlie; je ne suis pas Charlie.
Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa mikainen

• Konkari
« Vastaus #41 : ma 02.10.2017, 17:31:49 »
Faustisella on jännittävin, sillä

Me ollaan safiireja kaikki
Kun jatkumolle kirjoitetaan
Me ollaan safiireja, faustinen
Ihan jokainen.

socrates

• Vieras
« Vastaus #42 : ma 02.10.2017, 17:45:12 »
Safiiri on oppinut kiroilemaan ja Xantippa kirjoittelemaan munajuttuja.

Hyvään suuntaan mennään :).

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #43 : ti 03.10.2017, 08:28:27 »

Vittu mitä paskaa. Mutta mitäpä paska jätkä muuta osaa.

Tuo kannattaa jo ottaa ihan erillisenä kommentina.

Jatka samaa rataa, niin voit ansaita papukaijamerkin, jos ei niilo käyttänyt niitä jo loppuun laatikkoleikeissään., aikoinaan.

No niin. Safiiri onkin siis erkki. Mä en nyt varmaan enää oikein kestä.

T: Xante

Xantipan logiikka ontuu pahasti. Mitä hän ei kestä, omaa itseäänkö?

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #44 : ti 03.10.2017, 08:29:35 »

Haluaisin yhtä hyvin kirjoittaa,,,,, mutten ole.

Oudot mielihalut kukkasensa hukanneella.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #45 : ti 03.10.2017, 08:33:15 »

Jatka samaa rataa, niin voit ansaita papukaijamerkin, jos ei niilo käyttänyt niitä jo loppuun laatikkoleikeissään., aikoinaan.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #46 : ti 03.10.2017, 08:37:29 »

Osaa osaa, et varmaan muuten aina tulisi katsomaan, mitä kulloinkin.
Eikä ollut edes rumasti sanottu, papukaijamerkki on helppo antaa näin virtuaalisestikin, sen ansainneelle.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #47 : ti 03.10.2017, 08:50:53 »

Osaa osaa, et varmaan muuten aina tulisi katsomaan, mitä kulloinkin.
Eikä ollut edes rumasti sanottu, papukaijamerkki on helppo antaa näin virtuaalisestikin, sen ansainneelle.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #48 : ti 03.10.2017, 09:06:41 »
No niin, jos noudatamme Faustisen logiikkaa (ja miksi emme ylivoimaista logiikkaa noudattaisi), jolla nimimerkkien olemus määritellään muutaman sanan/maneerin yhtäläisyyden vuoksi, tähän saakka Safiiri on siis

- kertsi
- late
- erkki
- renttu

ainakin.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #49 : ti 03.10.2017, 09:18:25 »
No niin, jos noudatamme Faustisen logiikkaa (ja miksi emme ylivoimaista logiikkaa noudattaisi), jolla nimimerkkien olemus määritellään muutaman sanan/maneerin yhtäläisyyden vuoksi, tähän saakka Safiiri on siis

- kertsi
- late
- erkki
- renttu

ainakin.

Safiiri tuo tuossa hyvin ilmi todellista olemustaan,, kuten sinäkin,, suvaitseva, muka.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #50 : ti 03.10.2017, 09:18:28 »

- kertsi
- late
- erkki
- renttu

ainakin.

Mä oon ihan kaikki! Kaikki on ihan mä. Jonain päivänä Faustiskalle paljastuu, että se itsekin on vain yks mun nikki, jolla mä pelaan mieleni mukaan.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #51 : ti 03.10.2017, 09:19:03 »

- kertsi
- late
- erkki
- renttu

ainakin.

Safiiri tuo tuossa hyvin ilmi todellista olemustaan,, kuten sinäkin,, suvaitseva, muka.

Vittu mitä paskaa. Mutta mitäpä paska jätkä muuta osais.

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #52 : ti 03.10.2017, 09:53:29 »

- kertsi
- late
- erkki
- renttu

ainakin.

Jos jonkun viestit eivät miellytä, niin törkeyksien jankuttamisen sijaan voi jättää vastaamattakin.

En tunne Faustisen terveydentilaa, voihan se olla hyväkin, mutta erityisen törkeätä noin paskapitoinen palaute olisi iän tai sairauden vuoksi muistiltaan heikentyneelle henkilölle.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #53 : ti 03.10.2017, 10:25:12 »

- kertsi
- late
- erkki
- renttu

ainakin.

Jos jonkun viestit eivät miellytä, niin törkeyksien jankuttamisen sijaan voi jättää vastaamattakin.

En tunne Faustisen terveydentilaa, voihan se olla hyväkin, mutta erityisen törkeätä noin paskapitoinen palaute olisi iän tai sairauden vuoksi muistiltaan heikentyneelle henkilölle.

Kokeiltu on. Jätkä jatkaa silkkaa silmitöntä valehteluaan ja perättömyyksien suoltamista palstalle. Koska hän on kehittänyt harhan, jonka mukaan toiset kirjoittajat on mun multinikkejä, en voi "olla vastaamatta". Nääs kun en voi tehdä tätä päätöstä noiden toisten kirjoittajien puolesta. Törkeää minun mielestäni on jatkaa täydellisen harhaisten valheiden suoltamista jatkuvasti. On sekumma, että häntä tässä pitäis sääliä ja ymmärtää, vaikka hän itse on se, joka juoksee perässäni, keksii valheita, väittää paikkansapitämättömiä asioita siitä mitä olisin tänne kirjoittanut jne.

Paska jätkä, joka jauhaa paskaa. Olkoon loppunsa paskainen. Lupaa lopettaa HETI, kun hän lopettaa oman paskansa suoltamisen minusta. Ihan on oma valintansa.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #54 : ti 03.10.2017, 11:02:03 »

- kertsi
- late
- erkki
- renttu

ainakin.

En ole kertaakaan esittänyt olevani suvaitseva, suvakki on haukkumanimi, jonka toiset ovat minulle antaneet.

En ole ikinä uskonut, että kaikkea pitäisi suvaita, etenkään ilkeilyä tai valehtelua en tosiaankaan suvaitse.

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #55 : ti 03.10.2017, 11:22:57 »

En ole ikinä uskonut, että kaikkea pitäisi suvaita, etenkään ilkeilyä tai valehtelua en tosiaankaan suvaitse.

Suvaitset kuitenkin itse ilkeillä varsin kainostelemattomasti.

Tahallisesti valehtelevana en sinua pidä, vaikkakin aika usein löydät toisten henkilöiden viesteistä sellaista mitä niissä ei ole ollut. Olen pitänyt sitä eräänlaisena vilpittömänä väärin ymmärtämisenä, ts. et ole onnistunut seuraamaan muiden keskustelijoiden ajatusten kulkuja vaan tehnyt niistä kaikessa viattomuudessa oman versiosi.

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #56 : ti 03.10.2017, 12:18:08 »

Kyseinen omainen on hauras pienikokoinen vanhus, joka on useamman kerran saanut ruokamyrkytyksen (ripuleineen, rajuine oksennuksineen, poissaolokohtauksineen (epilepsia?)) vanhaksi menneestä ruoasta, jota kotipalvelu on hänelle tarjoillut.

Valehtelet tapasi mukaan, olisi jo kuollut, muka useita kertoja. Itse keksimääsi vanhusta tuskin on olemassakaan.

Ja kuka hänet olisi ne monet kerrat pelastunut.?

Kotipalvelun kyseenalaistaminen voi kyllä olla aiheellista, ainakin jossain määrin siellä on epäkohtia ollut joillain seuduilla.
En ole väittänyt, että omaiseni olisi kuollut, saatikka olisi kuollut useita kertoja. Näinkö sinä väität minun väittäneen?

Kerrohan, mitä syytä minulla olisi valehdella omaisestani? Mitä etua siitä minulle olisi?

Ei ruokamyrkytykseen kai kuole yleensä, paitsi ehkä todella heikot tai hauraat tai heikkokuntoiset kuten vastasyntyneet tai kuolemaisillaan olevat hauraat vanhukset (eivät kestä mm. kuivumista). Epileptisiin kohtauksiin voi kyllä kuolla, mutta arvelisin, että maailmassa elää paljon epileptikkoja ihan vanhaksikin. Tosin en tiedä, onko omaisellani kyseessä epileptisistä kohtauksista. Jonkinlaisista poissaolokohtauksista kuitenkin. Alzheimer siinä taitaa olla taustalla, ja raju ruokamyrkytys sitten jotenkin laukaisi. Kerran tämmöinen ruokamyrkytys+poissaolokohtaus tapahtui päivätoiminnassa, josta toimittivat hänet sairaalaan. Toisen kerran olin itse hänen luonaan kun se tapahtui, ja soitin ambulanssin paikalle. Pitkään pähkäiltyään ja autettuaan hänet kuivaksi päättivät sitten olla ottamatta häntä sairaalaan, kun kohtaus oli mennyt jo ohi. Muitakin ripuli- tai/ja oksennuskertoja on ollut kotihoidon kertomuksen mukaan.

Kommenttisi on kusipäinen. Oletko aina ollut noin ilkeä ihminen, vai onko tuo tullut viime vuosina? Persoonallisuuden muutoksetkin muuten voivat liittyä dementiaan...
« Viimeksi muokattu: ti 03.10.2017, 14:36:41 kirjoittanut kertsi »

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #57 : ti 03.10.2017, 13:23:22 »

Suvaitset kuitenkin itse ilkeillä varsin kainostelemattomasti.

Tahallisesti valehtelevana en sinua pidä, vaikkakin aika usein löydät toisten henkilöiden viesteistä sellaista mitä niissä ei ole ollut. Olen pitänyt sitä eräänlaisena vilpittömänä väärin ymmärtämisenä, ts. et ole onnistunut seuraamaan muiden keskustelijoiden ajatusten kulkuja vaan tehnyt niistä kaikessa viattomuudessa oman versiosi.

Ilkeilyssäkin on tasoeroja. Sanoisin, että alimpaan kastiin, pahimpaan ilkeilyyn, mielestäni kuuluu keksiä toisista kirjoittajista ilkeämielisiä tarinoita, joita sitten ympätään jokaiseen viestiin ja toistetaan ja toistetaan.

Ja se on totta, että täällä on keskustelijoita, joiden ajatuskulkuja en kykene seuraamaan, kun teen sitä suomenkielen ja yleisesti ymmärrettyjen merkityksien mukaisesti tulkiten. Itse tosin ajattelen, että se johtuu juuri siitä, että ko. kirjoittavat ovat tehneet suomenkielestä ja yleisistä merkityksistä omat versionsa.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #58 : ti 03.10.2017, 16:23:15 »

Kommenttisi on kusipäinen. Oletko aina ollut noin ilkeä ihminen, vai onko tuo tullut viime vuosina? Persoonallisuuden muutoksetkin muuten voivat liittyä dementiaan...

Safiirin kiukunpurkaukset ovat täysin tyypillisiä, kun jää kiinni valehteluista, silloin kiukutellaan niiden paljastumisesta.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #59 : ti 03.10.2017, 16:26:30 »

- kertsi
- late
- erkki
- renttu

ainakin.

En ole kertaakaan esittänyt olevani suvaitseva, suvakki on haukkumanimi, jonka toiset ovat minulle antaneet.

Etkö, olet kuitenkin leimaantunut varmaan johonkin suuntaan ja se ilkeily mitä itse harrastat unohtuu varmaan omalta osaltasi helposti.

Et suvaitse valehtelua, mutta harrastat sitä kyllä itse.