Äänestys

Kenen jatkumoisen elämä vaikuttaa jännittävimmältä?

Kopek
1 (10%)
Renttu
1 (10%)
Hibiscus
1 (10%)
Norma
0 (0%)
Safiiri
1 (10%)
Juha
1 (10%)
MrKat
0 (0%)
SpammiRobotti
0 (0%)
Isiskar Keturi
2 (20%)
Erkki
1 (10%)
Joku muu
2 (20%)

Äänestäjiä yhteensä: 8

Kirjoittaja Aihe: Jännittävin elämä  (Luettu 8268 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juuli Hukkaskukka 2

• Konkari
Vs: Jännittävin elämä
« Vastaus #20 : ma 02.10.2017, 10:47:18 »
https://www.is.fi/terveys/art-2000005389982.html

Vieläkö ruusuntuoksun tunnet?
Ihan vaan tiedoksi: Siitä, että henkilö tuntee ruusuntuoksun (vielä toistaiseksi), ei voi vetää sitä johtopäätöstä, että henkilö ei ole dementikko. Toisin päin kyllä: on todennäköisempää, että hajuaistinsa menettänyt vanha ihminen on dementikko kuin että hän ei olisi dementikko. Oman omaiseni kohdalla dementia ja hajuaistin menetys ja kuulon heikkeneminenkin ja tinnitus (jos nämä viimemainitut nyt liittyvät asiaan) ovat tapahtuneet samaan tahtiin.

Hajuaistin heikkenemisen aikoihin hän alkoi epäillä, että naapuri lähettää jotain myrkkykaasua hänen asuntoonsa. Kuulonsakin alkoi heikkenemään, ja hän alkoi tulkita naapurihuoneistoista kuuluvia ääniä kummallisesti: hän esimerkiksi luuli, että seinänaapuri oli rakastunut häneen ja lähetti vesihanan aukaisemisen ja sulkemisen avulla hänelle merkkiääniä. Ja toinenkin seinänaapuri rämpytti hänen mielestään tuhkakuppiaan siihen tyyliin, että antoi merkkiääniä hänelle saadakseen hänet tekemään erään asian X täsmällisesti tiettynä kellonaikana. Ja jompi kumpi oli hänen mielestään korva hänen ovessaan kiinni rappukäytävässä kuuntelemassa, mitä hän tekee (kerkesivät muka aina livahtamaan omaan huoneistoonsa, kun hän meni tarkastamaan asiaa - hän siis tulkitsi sen, ettei oven takana ollut ketään varmana merkkinä siitä, että oven takana oli ollut joku).

Noin jännittävää, tapahtumarikasta voi olla jonkun elämä. On vaan tyydyttävä tähän tylsään, tapahtumaköyhään eloon.
https://www.youtube.com/watch?v=7DUnyXUaUDE
muistojeni ruusut anneli sari

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #21 : ma 02.10.2017, 10:51:32 »

Ihan vaan tiedoksi: Siitä, että henkilö tuntee ruusuntuoksun (vielä toistaiseksi), ei voi vetää sitä johtopäätöstä, että henkilö ei ole dementikko. Toisin päin kyllä: on todennäköisempää, että hajuaistinsa menettänyt vanha ihminen on dementikko kuin että hän ei olisi dementikko. Oman omaiseni kohdalla dementia ja hajuaistin menetys ja kuulon heikkeneminenkin ja tinnitus (jos nämä viimemainitut nyt liittyvät asiaan) ovat tapahtuneet samaan tahtiin.

Hajuaistin heikkenemisen aikoihin hän alkoi epäillä, että naapuri lähettää jotain myrkkykaasua hänen asuntoonsa. Kuulonsakin alkoi heikkenemään, ja hän alkoi tulkita naapurihuoneistoista kuuluvia ääniä kummallisesti: hän esimerkiksi luuli, että seinänaapuri oli rakastunut häneen ja lähetti vesihanan aukaisemisen ja sulkemisen avulla hänelle merkkiääniä. Ja toinenkin seinänaapuri rämpytti hänen mielestään tuhkakuppiaan siihen tyyliin, että antoi merkkiääniä hänelle saadakseen hänet tekemään erään asian X täsmällisesti tiettynä kellonaikana. Ja jompi kumpi oli hänen mielestään korva hänen ovessaan kiinni rappukäytävässä kuuntelemassa, mitä hän tekee (kerkesivät muka aina livahtamaan omaan huoneistoonsa, kun hän meni tarkastamaan asiaa - hän siis tulkitsi sen, ettei oven takana ollut ketään varmana merkkinä siitä, että oven takana oli ollut joku).

Onko sinun elämäsi jännittävää ja haistatko vielä kalan tuoksun?
Ihmisillä lienee hajuaistissakin monenlaista ja erilaisia yhdisteitä voidaan havaita tuhansia, ehkä satojatuhansia, vaikka noita muutamaa ei kaikille tietoisuus tarjoilisikaan.
Maut ja hajuaistimukset toimivat yhdessä ja niiden toimintaa ei edes voi pitää erillisinä, kun sulkee toisen, esim, nenän niin mautkin tuppaavat katoamaan.
Reseptoreiden yhteisanomasta se tietoinen aistimus tuotetaan, mutta varmaan tuo analyysi tuoksujen katoamisesta pitänee osaltaan paikkansa.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #22 : ma 02.10.2017, 10:58:14 »
Sellaisen tyypin elämä on yhtä seikkailua, jolla on pahoja ongelmia elämänhallinnan ja toimintakyvyn kanssa. Ajatelkaa, miten jännittävää elämä on pahasti dementoituneella, joka ei muista, miten voiveistä käytetään tai joka eksyy omassa kaksiossaan matkalla keittiöstä makkariin.

Silloin tällöin safiirikin erehtyy vastailemaan antiperspektiivisesti omissa persoonissaan.

Taantuen kertsiksi, ja lauriksikin, muuta sama naama loistaa kirjoitusten taustalla ihan selkeästi,, late ei uskaalla edes suuttua, kun voisi paljastua.

Jos sinusta tuntuu, että sama loistaa kolmen eri kirjoittajan kirjoitusten takaa, sinun kannattaisi tarkistuttaa nuppisi. Hallusinoit.

Faustiskaa harmittaa, kun se huomas, että jos tosiaan me oltais sama kirjoittaja kaikki kolme, meillä olis kolminkertainen määrä ääniä annettavaksi näissä äänetyksissä. Onkohan tämä sellainen ns. itse aiheutettu ongelma?

PS. Faustiska yrittää mönkiä mun perään, vaikken ole pitkiin aikoihin enää vastannut hänelle mitään. Aiemminhan hän väitti, että mä juoksen joka paikassa hänen perässään rähisemässä, koska mulla on "agenda".

Vastaan aina, kun ryhdyt irvimään.

Latena häärit toopen perässä ja kertsinä floodaat ihan samoilla säkeillä, kuin safiirinakin.

Tulkaa nyt ihmeessä kaikki kolme yhdessä samaan keskusteluun, katsotaan pysyttekö omilla rattaillanne.
Eikös se eeva-maija mene niin, että kertsukka kertoi tietävänsä sinusta enemmän, kuin sielusi sietää.

Mitä irvimistä sä olet näkevinäsi siinä, jos kirjoitan, että dementikon elämä on varmasti hyvin jännittävää?

Aa -ha sinulla on siis valikoiva muisti, etkä tiedä kuka kulloinkin olet.

Päinvastoin Faustiska. Sinähän se et itse tahdo muistaa, että se oli kertsi, joka sua dementikoksi ehdotti. Siksi luulet, omien harhojesi takia, että kun minä kirjoitan dementikosta, yritän irvailla sulle. Mutta - mä en ole kertsi, enkä millään tapaa suhun viitannut kommentillani. Tarkistahan nyt ihan omat muistikuvasi siitä, kuka on mitäkin kirjoittanut. On ihan sun oma ongelmasi, jos loukkaannut henkilökohtaisesti siitä, että joku dementikoista kirjoittaa.

Etkö mielestäsi irvaile, eevaseni.? Viaton lammas, lienet ja joutunut "pahan faustin pauloihin"
Onko tuoksut tallella sinulla. ?
Tarkistapa uudelleen mitä kaikkea olet kertonut ja mitä kertsi on kertonut, kun hän lahjakkaasti kehui sinun kirjoituksiasi, eri nimimerkillä ja tuntui kovin hyvin olevan asioistasi perillä.

Muistiongelmistasi taidat kertoakin, näyttäisi olevan omakohtaista sinulla.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #23 : ma 02.10.2017, 11:01:41 »
Mihinkäs se kertsukka katosi, kun meinattiin olla tässä yhdessä hetkonen?

Safikin paikalla, ei kai se häntä pelästynyt?

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #24 : ma 02.10.2017, 11:07:43 »
Haistan kalan ja monen muunkin asian tuoksun, ja jopa erinomaisesti. Osaan esimerkiksi analysoida melkoisen hyvin, mitä mausteita ja raaka-aineita minulle ennestään tuntemattomassa ruoassa on. Kulinaristissa harrastuksissa hyvästä hajuaistista on paljon iloa.

Omaiseni ei haista, jos jokin ruoka on pilaantunut. Hän ei myöskään muista päivämääriä. Toisaalta onneksi hän ei enää muista lämmittää ruokaansa itse, joten voin toivoa, että edes kotihoito muistaa heittää vanhat ruoat pois. Mutta tämä toive on aika hatara. Olen usein heittänyt viikonkin vanhaa ruokaa pois hänen jääkaapistaan. Harmittaa, etten pääse omaiseni luokse tarpeeksi usein.

socrates

• Vieras
« Vastaus #25 : ma 02.10.2017, 11:12:30 »
Haistan kalan ja monen muunkin asian tuoksun, ja jopa erinomaisesti. Osaan esimerkiksi analysoida melkoisen hyvin, mitä mausteita ja raaka-aineita minulle ennestään tuntemattomassa ruoassa on. Kulinaristissa harrastuksissa hyvästä hajuaistista on paljon iloa.

Omaiseni ei haista, jos jokin ruoka on pilaantunut. Hän ei myöskään muista päivämääriä. Toisaalta onneksi hän ei enää muista lämmittää ruokaansa itse, joten voin toivoa, että edes kotihoito muistaa heittää vanhat ruoat pois. Mutta tämä toive on aika hatara. Olen usein heittänyt viikonkin vanhaa ruokaa pois hänen jääkaapistaan. Harmittaa, etten pääse omaiseni luokse tarpeeksi usein.

Täällä päin kotihoito heittää turhankin hanakasti ruokaa roskiin.

Muistisairas omaisesi piristäisi foorumia. Rekisteröi hänet tänne jollain osuvalla nimimerkillä.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #26 : ma 02.10.2017, 11:15:08 »

Hienoa ja huomaavaista heitää "vanhuksen ruuat pois",, eikö hän nosta meteliä moisesta mielivaltaisesta menettelystä, vai onko huomannut, sitä ruokaa olevankaan.

Kuka lie kaapin täyteen ostanut? Kotipalvelu varmaan, mutta asiakkaan rahoilla, yleensä kaiketi kotipalvelu tuossa tilanteessa tuo valmiin ruuan, kun "asiakas" ei enää itse osaa sitä lämmittääkään.

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #27 : ma 02.10.2017, 12:00:48 »

Hienoa ja huomaavaista heitää "vanhuksen ruuat pois",, eikö hän nosta meteliä moisesta mielivaltaisesta menettelystä, vai onko huomannut, sitä ruokaa olevankaan.

Kuka lie kaapin täyteen ostanut? Kotipalvelu varmaan, mutta asiakkaan rahoilla, yleensä kaiketi kotipalvelu tuossa tilanteessa tuo valmiin ruuan, kun "asiakas" ei enää itse osaa sitä lämmittääkään.
Kotipalvelu tilaa ruoan kaupasta.

Faustinen on siis sitä mieltä, että vanhaksi mennyttä ruokaa ei kannattaisi heittää pois dementikon jääkaapista. Dementikko ei enää pysty aistinvaraisesti toteamaan vanhaksi mennyttä ruokaa, eikä myöskään muista enää päivämääriä, tai miten niitä voi kännykästä tarkastaa. Faustinen on itse joko dementikko tai älykääpiö ihan vain tuon yhden mielipiteensä perusteella.

Kyseinen omainen on hauras pienikokoinen vanhus, joka on useamman kerran saanut ruokamyrkytyksen (ripuleineen, rajuine oksennuksineen, poissaolokohtauksineen (epilepsia?)) vanhaksi menneestä ruoasta, jota kotipalvelu on hänelle tarjoillut.
« Viimeksi muokattu: ma 02.10.2017, 12:22:52 kirjoittanut kertsi »

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #28 : ma 02.10.2017, 14:24:38 »
Sellaisen tyypin elämä on yhtä seikkailua, jolla on pahoja ongelmia elämänhallinnan ja toimintakyvyn kanssa. Ajatelkaa, miten jännittävää elämä on pahasti dementoituneella, joka ei muista, miten voiveistä käytetään tai joka eksyy omassa kaksiossaan matkalla keittiöstä makkariin.

Silloin tällöin safiirikin erehtyy vastailemaan antiperspektiivisesti omissa persoonissaan.

Taantuen kertsiksi, ja lauriksikin, muuta sama naama loistaa kirjoitusten taustalla ihan selkeästi,, late ei uskaalla edes suuttua, kun voisi paljastua.

Jos sinusta tuntuu, että sama loistaa kolmen eri kirjoittajan kirjoitusten takaa, sinun kannattaisi tarkistuttaa nuppisi. Hallusinoit.

Faustiskaa harmittaa, kun se huomas, että jos tosiaan me oltais sama kirjoittaja kaikki kolme, meillä olis kolminkertainen määrä ääniä annettavaksi näissä äänetyksissä. Onkohan tämä sellainen ns. itse aiheutettu ongelma?

PS. Faustiska yrittää mönkiä mun perään, vaikken ole pitkiin aikoihin enää vastannut hänelle mitään. Aiemminhan hän väitti, että mä juoksen joka paikassa hänen perässään rähisemässä, koska mulla on "agenda".

Vastaan aina, kun ryhdyt irvimään.

Latena häärit toopen perässä ja kertsinä floodaat ihan samoilla säkeillä, kuin safiirinakin.

Tulkaa nyt ihmeessä kaikki kolme yhdessä samaan keskusteluun, katsotaan pysyttekö omilla rattaillanne.
Eikös se eeva-maija mene niin, että kertsukka kertoi tietävänsä sinusta enemmän, kuin sielusi sietää.

Mitä irvimistä sä olet näkevinäsi siinä, jos kirjoitan, että dementikon elämä on varmasti hyvin jännittävää?

Aa -ha sinulla on siis valikoiva muisti, etkä tiedä kuka kulloinkin olet.

Päinvastoin Faustiska. Sinähän se et itse tahdo muistaa, että se oli kertsi, joka sua dementikoksi ehdotti. Siksi luulet, omien harhojesi takia, että kun minä kirjoitan dementikosta, yritän irvailla sulle. Mutta - mä en ole kertsi, enkä millään tapaa suhun viitannut kommentillani. Tarkistahan nyt ihan omat muistikuvasi siitä, kuka on mitäkin kirjoittanut. On ihan sun oma ongelmasi, jos loukkaannut henkilökohtaisesti siitä, että joku dementikoista kirjoittaa.

Etkö mielestäsi irvaile, eevaseni.? Viaton lammas, lienet ja joutunut "pahan faustin pauloihin"
Onko tuoksut tallella sinulla. ?
Tarkistapa uudelleen mitä kaikkea olet kertonut ja mitä kertsi on kertonut, kun hän lahjakkaasti kehui sinun kirjoituksiasi, eri nimimerkillä ja tuntui kovin hyvin olevan asioistasi perillä.

Muistiongelmistasi taidat kertoakin, näyttäisi olevan omakohtaista sinulla.

Juuri tuossa nimenomaisessa viestissäni - joka ei ollut sinulle suunnattu - en irvaillut sinulle, enkä muillekaan. Silti sinä, joka olet väittänyt, että vastaat vain, kun sinua nälvitään, riensit perääni pökeltämään hurujuttujasi. Sen sijaan siis, että jättäisit minut rauhaan, kun itse olen useiden päivine ajan jo välttänyt sinulle vastaamasta edes viesteihin, joissa valehtelet jotakin minusta suut ja silmät täyteen ja esität täysin perättömiä juttuja. Tai kerrot valheita siitä mitä olen joskus aiemmin kirjoittanut. On siis täysin ilmeistä, että suorastaan kaipaat kiivasta riitelyä kanssani ja teet nyt kaikkesi, että taas ryhtyisin jatkuvasti vastailemaan sun höpinöihisi. Luultavasti tarkistat useita kertoja päivässä, olneko johonkin juonteeseen kirjoittanut jotakin, jotta voisit sitten tulla perässäni suoltamaan sontaasi.

Mikä siinä on irvailua, jos esitän dementikkojen elämän olevan erittäin jännittävää? Onko jännittävän elämän eläminen jollain tapaa halveksuttavaa? Miksi koet dementikoista puhumisen henkilökohtaisena loukkauksena? Muistiongelmia ei ole minulla, vaan sin ulla, sillä et muista, kuka on mitäkin kirjoittanut. Asiahan olisi helposti tarkistettavissakin, mutta et taida uskaltaa. Tiedät itsekin, ettet muista, mitä on kirjoittanut kertsi, mitä late tai minä. Ymmärrettävää toki, koska lukiessasi olet vakaassa uskossa, että kyse on saman kirjoittajan kommenteista. Satut vain olemaan asiassa täysin väärässä. Katsos - jos ihminen kirjoittaa hyvää ja jokseenkin ymmärrettävää kieltä, niin kyllä teksti ilman muuta muistuttaa toisen hyvän ja kieltä osaavan kirjoittajan tekstiä monin tavoin. On esim. välimerkit kohdillaan ja niiden käyttö normien mukaista. Ei häilyvää ja outoa, kuten sinulla. Sun tekstisi tunnistaa kyllä omituisesta pilkun käytöstä ja täysin kummallisesta lauserakenteesta. Lauseiden erottaminen toisistaan pisteillä, on sulle aivan tuntematon asia, isot kirjaimet puuttuu ja muutoinkin sanat on vähän sinnepäin, mutta kirjaimet seikkailee hieman lukihäiriöön viittaavalla tavalla. Et tahdo edes huomatuksesta tajuta oikeaa kirjoitusmuotoa tai havaita virheellistä kirjoitustasi. Koska mitä ilmeisimmin kyse ei ole tietoisesta valinnasta, vaan ihan vain osaamattomuudesta, sinut kyllä tunnistaisi nopeasti, jos yrittäisit multinikkeillä. Normaalin oikeaoppisen kielenkäytön perusteella luuleminen multinikkeilijäksi on kuitenkin varsin ontuva ajatus. Nääs kun sitä oikein opetetaan koulussa. Kaikille. Huvittavaa on se, ettet edes tunnista niitä mun oikeita maneereja kirjoituksissani. Itse kyllä tiedän ne vallan hyvin. Välillä yritän vähentää niitä, mutta usein en viitsi. Sinä vain et niitä bongaa ollenkaan.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #29 : ma 02.10.2017, 15:35:38 »

Kyseinen omainen on hauras pienikokoinen vanhus, joka on useamman kerran saanut ruokamyrkytyksen (ripuleineen, rajuine oksennuksineen, poissaolokohtauksineen (epilepsia?)) vanhaksi menneestä ruoasta, jota kotipalvelu on hänelle tarjoillut.

Valehtelet tapasi mukaan, olisi jo kuollut, muka useita kertoja. Itse keksimääsi vanhusta tuskin on olemassakaan.

Ja kuka hänet olisi ne monet kerrat pelastunut.?

Kotipalvelun kyseenalaistaminen voi kyllä olla aiheellista, ainakin jossain määrin siellä on epäkohtia ollut joillain seuduilla.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #30 : ma 02.10.2017, 15:38:18 »

Juuri tuossa nimenomaisessa viestissäni - joka ei ollut sinulle suunnattu - en irvaillut sinulle,

Olisiko tuo yksi viesti siis poikkeus, jatkuvassa irvistelyssäsi.?

Alat muistuttaa yhä enemmän harakkaa jonka häntä sekä nokka on tervassa, kun toisen saa irti tartuu toinen kiinni.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #31 : ma 02.10.2017, 15:52:43 »
Seuraavaksi voisi äänestää mikä on tylsin "keskustelu"ketju.
Keskiäkäinen ihminen eli kremppaava sportti.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #32 : ma 02.10.2017, 16:07:40 »

Juuri tuossa nimenomaisessa viestissäni - joka ei ollut sinulle suunnattu - en irvaillut sinulle,

Alat muistuttaa yhä enemmän harakkaa jonka häntä sekä nokka on tervassa, kun toisen saa irti tartuu toinen kiinni.

Tota...et pysty kertomaan, mikä olisi tapa todistaa, että olet väärässä. Et pysty kertomaan, millainen viesti ei mielestäsi olisi irvailua, vaan luet sellaiseksi kaikki viestini riippumatta sisällöstä. Olet onnistunut junttaamaan tervaan sekä nokkasi että pyrstösi samaan aikaan. KUKAAN muu ei ole samaa mieltä kanssasi siitä, että minä, lauri ja kertsi oltais sama kirjoittaja. Päinvastoin moni on yrittänyt sulle kertoa, että olet tässä oudossa väitteessäsi täysin hakoteillä. Sulle "todisteita" omituisen harhasi paikkansapitävyydestä on sekä se, että me kirjoitellaan eri aikaan, että se, jos kirjoitellaan samaan aikaan. Sekin, jos joku meistä ei kirjoita, mutta toki myös se, jos joku kirjoittaa. Omia sotkujasi et suostu oikaisemaan, vaikka ne on todistettavasti vääriä, kun kaivetaan esiin alkuperäiset kirjoitukset. Päinvastoin toistelet näitä juttujasi, vaikka niiden virheistä huomautetaan. Jos pyytää sua lainaamaan viestiä, jollaiseen väitteesi perustat, oletkin sitä mieltä, että tällainen tarkistaminen on muiden tehtävä, ei tietenkään sinun. Kun sinun osoitetaan olleen väärässä, yrität esittää, että toiset on nipoja tai ethän sä oikeestaan tota tarkottanut, eikä pidä niin kirjaimellisesti ottaa. Tyypillisesti syytät muita niistä virheistä ja vioista, joita sinulla on itselläsi. Sinun muistamattomuutesi muuttuukin muiden muistihäiriöiksi. Sinun perskärpäsyytesi on muiden harjoittamaa perässäjuoksemista. Sinun irvailusi on muiden syytä, jotka sulle irvailee. Ikinä et ole mistään itse vastuussa, vaan aina löytyy syy muista. Muille kyllä auliisti jaat ylimielisiä elämänohjeitasi aisiasta kuin asiasta.

Jos toi on sun tapa käyttäytyä, niin en ihmettele, että haet seuraa jopa typerin negatiivisin keinoin. Tuntuu varmaan yksinäiseltä, jos sulla ei ole sitä omaa inhokkia, joka mukavasti vastailee aina takaisin, kun kehittelet onnettomia haukkujasi. Ei taida sulla muuta seuraa olla kuin tällainen palstaporukka. Heistäkään ei samanmielisiä oikein tahdo löytyä millän keinolla.
« Viimeksi muokattu: ma 02.10.2017, 16:12:42 kirjoittanut Safiiri »

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #33 : ma 02.10.2017, 16:12:10 »

Tota...et pysty kertomaan, mikä olisi tapa todistaa, että olet väärässä. Et pysty kertomaan, millainen viesti ei mielestäsi olisi irvailua, vaan luet sellaiseksi kaikki viestini riippumatta sisällöstä. Olet onnistunut junttaamaan tervaan sekä nokkasi että pyrstösi samaan aikaan. KUKAAN muu ei ole samaa mieltä kanssasi siitä, että minä, lauri ja kertsi oltais sama kirjoittaja. Päinvastoin moni on yrittänyt sulle kertoa, että olet tässä oudossa väitteessäsi täysin hakoteillä. Sulle "todisteita" omituisen harhasi paikkansapitävyydestä on sekä se, että me kirjoitellaan eri aikaan, että se, jos kirjoitellaan samaan aikaan. Sekin, jos joku meistä ei kirjoita, mutta toki myös se, jos joku kirjoittaa. Omia sotkujasi et suostu oikaisemaan, vaikka ne on todistettavasti vääriä, kun kaivetaan esiin alkuperäiset kirjoitukset. Päinvastoin toistelet näitä juttujasi, vaikka niiden virheistä huomautetaan. Jos pyytää sua lainaamaan viestiä, jollaiseen väitteesi perustat, oletkin sitä mieltä, että tällainen tarkistaminen on muiden tehtävä, ei tietenkään sinun. Kun sinun osoitetaan olleen väärässä, yrität esittää, että toiset on nipoja tai ethän sä oikeestaan tota tarkottanut, eikä pidä niin kirjaimellisesti ottaa.

Tänäänkin oli tilaisuus, yhtäaikaa oltiin paikalla.

Et vain kyennyt vastailemaan, itseasiassa yhtäaikaa ollaan aina paikalla, kun kirjoitat eri nimmareilla.

Luepa hieman valistuneemmin omia viestejäsi, jatkuvaa haukkumista ei sillä konstilla ketään vakuuta.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #34 : ma 02.10.2017, 16:23:06 »

Tota...et pysty kertomaan, mikä olisi tapa todistaa, että olet väärässä. Et pysty kertomaan, millainen viesti ei mielestäsi olisi irvailua, vaan luet sellaiseksi kaikki viestini riippumatta sisällöstä. Olet onnistunut junttaamaan tervaan sekä nokkasi että pyrstösi samaan aikaan. KUKAAN muu ei ole samaa mieltä kanssasi siitä, että minä, lauri ja kertsi oltais sama kirjoittaja. Päinvastoin moni on yrittänyt sulle kertoa, että olet tässä oudossa väitteessäsi täysin hakoteillä. Sulle "todisteita" omituisen harhasi paikkansapitävyydestä on sekä se, että me kirjoitellaan eri aikaan, että se, jos kirjoitellaan samaan aikaan. Sekin, jos joku meistä ei kirjoita, mutta toki myös se, jos joku kirjoittaa. Omia sotkujasi et suostu oikaisemaan, vaikka ne on todistettavasti vääriä, kun kaivetaan esiin alkuperäiset kirjoitukset. Päinvastoin toistelet näitä juttujasi, vaikka niiden virheistä huomautetaan. Jos pyytää sua lainaamaan viestiä, jollaiseen väitteesi perustat, oletkin sitä mieltä, että tällainen tarkistaminen on muiden tehtävä, ei tietenkään sinun. Kun sinun osoitetaan olleen väärässä, yrität esittää, että toiset on nipoja tai ethän sä oikeestaan tota tarkottanut, eikä pidä niin kirjaimellisesti ottaa.

Anteeksi mitä? Siis sekö sinusta se todiste olisi, että minä ja sinä ollaan samaan aikaan täällä? Vielä äsken piti olla laten ja kertsin mkanssa samaan aikaan. yritä nyt edes jonkinlaista systematiikkaa näissä horinoissasi noudattaa. Sullehan nauraa jo naurismaan aidatkin.

Lainaus
Et vain kyennyt vastailemaan, itseasiassa yhtäaikaa ollaan aina paikalla, kun kirjoitat eri nimmareilla.

Luepa hieman valistuneemmin omia viestejäsi, jatkuvaa haukkumista ei sillä konstilla ketään vakuuta.

Siis millä tavalla sun ja mun paikallaolo yhtä aikaa todistaa mitään? Eikö sitä muka sun mielestä ole tapahtunut koskaan?

Juu kyllä haukun sua. Ihan surutta. Nimittäin ansaitset sen tällä typerääkin typerämmällä omituisella harhaluulollasi, joka olisi jo aika unohtaa. KUKAAN ei enää jaksa sua. KUKAAN ei pidä väitettäsi millään tasolla järkevänä tai uskottavana. EI KUKAAN. Sä et edes tajua, miten noloa se sulle on meidän silmissä, jotka todellakin tiedetään, ettei se pidä paikkaansa. Sä oot niin NOLO. Kaikki muut tuntee vain suurta myötähäpeää. Kun sä hirtät ittes tähän hölmöyteen yhä tiukemmin. Lisäksi tietenkin koko ajatus multinikkeilystä on pähkähullu, koska siitä ei olisi mitään hyötyä, ei mitään iloa. Ei edes oikeastaan mitään erityistä haittaa edes sulle. Se olisi vain ja ainoastaan turhaa. Usko nyt hyvä mies, ettet sä ole niin tärkeä, että joku viitsis moiseen vaivautua. Siitä ei ole saatavissa mitään iloa. Ei edes vahingoniloa tai kiusaamisen nautintoa. Ei yhtikäs mitään. Sä olet vain tavattoman rasittava.

Haluatko ihan oikeesti ja todella, että joku tosissaan kimpaantuu ja alkaa sua systemaattisesti ja  tarkoitushakuisesti kiusaamaan? Sitäkö sä haet?

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #35 : ma 02.10.2017, 16:40:30 »

Anteeksi mitä? Siis sekö sinusta se todiste olisi, että minä ja sinä ollaan samaan aikaan täällä? Vielä äsken piti olla laten ja kertsin mkanssa samaan aikaan. yritä nyt edes jonkinlaista systematiikkaa näissä horinoissasi noudattaa. Sullehan nauraa jo naurismaan aidatkin.

Lainaus

Siis millä tavalla sun ja mun paikallaolo yhtä aikaa todistaa mitään? Eikö sitä muka sun mielestä ole tapahtunut koskaan?

Juu kyllä haukun sua. Ihan surutta. Nimittäin ansaitset sen tällä typerääkin typerämmällä omituisella harhaluulollasi, joka olisi jo aika unohtaa. KUKAAN ei enää jaksa sua. KUKAAN ei pidä väitettäsi millään tasolla järkevänä tai uskottavana. EI KUKAAN. Sä et edes tajua, miten noloa se sulle on meidän silmissä, jotka todellakin tiedetään, ettei se pidä paikkaansa. Sä oot niin NOLO. Kaikki muut tuntee vain suurta myötähäpeää. Kun sä hirtät ittes tähän hölmöyteen yhä tiukemmin. Lisäksi tietenkin koko ajatus multinikkeilystä on pähkähullu, koska siitä ei olisi mitään hyötyä, ei mitään iloa. Ei edes oikeastaan mitään erityistä haittaa edes sulle. Se olisi vain ja ainoastaan turhaa. Usko nyt hyvä mies, ettet sä ole niin tärkeä, että joku viitsis moiseen vaivautua. Siitä ei ole saatavissa mitään iloa. Ei edes vahingoniloa tai kiusaamisen nautintoa. Ei yhtikäs mitään. Sä olet vain tavattoman rasittava.

Haluatko ihan oikeesti ja todella, että joku tosissaan kimpaantuu ja alkaa sua systemaattisesti ja  tarkoitushakuisesti kiusaamaan? Sitäkö sä haet?

Jaksaa, jaksaa, jaksathan sinäkin, nalkuttaa.

Itseasiassa vastailen vain sinun irvailuihisi lähinnä, harvemmin muuten viitsin viestejäsi kommentoida.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #36 : ma 02.10.2017, 16:47:42 »

Lainaus

Jaksaa, jaksaa, jaksathan sinäkin, nalkuttaa.

Itseasiassa vastailen vain sinun irvailuihisi lähinnä, harvemmin muuten viitsin viestejäsi kommentoida.

Vittu mitä paskaa. Mutta mitäpä paska jätkä muuta osaa.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #37 : ma 02.10.2017, 16:54:54 »

Tuo kannattaa jo ottaa ihan erillisenä kommentina.

Jatka samaa rataa, niin voit ansaita papukaijamerkin, jos ei niilo käyttänyt niitä jo loppuun laatikkoleikeissään., aikoinaan.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #38 : ma 02.10.2017, 17:12:35 »

Jatka samaa rataa, niin voit ansaita papukaijamerkin, jos ei niilo käyttänyt niitä jo loppuun laatikkoleikeissään., aikoinaan.

No niin. Safiiri onkin siis erkki. Mä en nyt varmaan enää oikein kestä.

T: Xante

Poissa Juuli Hukkaskukka 2

• Konkari
« Vastaus #39 : ma 02.10.2017, 17:21:35 »

No niin. Safiiri onkin siis erkki. Mä en nyt varmaan enää oikein kestä.

T: Xante

Tiedoksi  kun kaikki tunnustautuu Safiiriksi niin minä en ole. Haluaisin yhtä hyvin kirjoittaa,,,,, mutten ole.
https://www.youtube.com/watch?v=7DUnyXUaUDE
muistojeni ruusut anneli sari