Äänestys

Onko Faustisen väite kertsi = Safiiri = Late harhainen?

Kyllä
9 (56.3%)
Valeväitteen taustalla on jokin muu syy kuin harhaisuus. Esim. trollaus, pitkitetty huono vitsi jne.
4 (25%)
En osaa sanoa
3 (18.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 11

Kirjoittaja Aihe: Heittääkö Faustisella iso pyörä?  (Luettu 16250 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hibiscus

• Vieras
Vs: Heittääkö Faustisella iso pyörä?
« Vastaus #40 : ke 20.09.2017, 11:30:45 »
Faustinen pitää sinnikkäästi kiinni valheestaan, eli pakkomielteestään, että jäsenet kertsi, Safiiri ja hymiöLauri olisivat yksi ja sama henkilö. Mistä arvelet moisen johtuvan?

Itse olen arvellut tämän johtuvan alkavasta dementiastaan.

Luulen, että Faustinen on päästetty liian aikaisin avohoitoon, kun hän osasi puhua mielisairaalassakin puuta heinää. Terveen papereita tuo mies ei tule saamaan koskaan. Oikeastaan Faustinen on niin syyntakeeton, että hänet kannattaisi jättää yksin höpisemään omiaan.

Mielenkiintoista on se ketä käyt haukkumassa ja miksi ja ketä et käy.

Haukkuminen näyttäisi kuitenkin olevan se osa-alue jonka ilmeisesti koet omaksesi.

Onko sinulla muuten terveen paperit.?

On. Entiseen työhöni vaadittin Supolle lupa tutkia taustani ja käydä myös psykiatrisissa testeissä. Terveeksi ja nuhteeettomaksi todettiin. Kuinka lienee sinun laitasi? Kirjoitustesi ja harhojesi perusteella olet täysin sekaisin. Olet saanut suhteettoman paljon huomiota siihen nähden, mikä sinun antisi tälle foorumille on ollut.

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #41 : ke 20.09.2017, 11:33:37 »
Sitä hän ei vielä ole kommentoinut, että miten on mahdollista, että kommenttien kirjoittamisen perusteella Safiiri, Late ja minä päivystäisimme täällä vuorokauden ympäriinsä vailla yöunia.

Lisäyksenä. Lähetin tämän alla olevan aiemmin yksityisviestinä Faustiselle, jotta säästäisin hänen kasvojaan (se on niin noloa häneltä jankata sellaista, minkä suurinpiirtein kaikki muut tietävät virheelliseksi). Hän ei ole reagoinut mitenkään.

Profiili-> Näytä tilastot kertoo, että me kolme olemme aktiiviset tyystin eri vuorokaudenaikoihin.
Kukaan yksittäinen ihminen ei voisi viesteillä kaikkiin vuorokaudenaikoihin, ihminen tarvitsee untakin.

Safiiri
http://jatkumo.net/index.php?action=profile;area=statistics;u=47
aamupainotteinen, klo 7 piikki, ei viesteilyä yöllä (eli käy säännöllisessä päivätuössä)

Late
http://jatkumo.net/index.php?action=profile;area=statistics;u=148
iltapainotteinen, piikki kl 19, tasaisesti ympäri vuorokauden myös yöllä

kertsi
http://jatkumo.net/index.php?action=profile;area=statistics;u=151
selvä piikki klo 12, aika tasaista paitsi kl 2-8 yöllä ei juuri viestejä

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #42 : ke 20.09.2017, 11:42:30 »
Sillä jommasta kummasta on kyse: et suostu uskomaan = olet harhainen, vaikka kuinka moni puolueeton kirjoittaja, esim. Erkki tai Norma (joilla on asiasta tietoa yhtä paljon kuin sinulla, Erkillä käsittääkseni jopa enemmän) sinulle kertovat, että kyseessä ei sama henkilö, et suostu uskomaan tätä myös meidän muiden sanomana, jotka selvästi näemme, että kyseessä ei ole sama henkilö.

Tai sitten uskot ja tiedät kyllä, mutta pidät yllä valhetta.
Kerrohan Faustinen, mikä saa sinut uskomaan, että Norma ja Erkki valehtelisivat tai tietäisivät asioista paljon sinua vähemmän? Norman ja Erkin kanssa olen vuosikaudet kirjoitellut varmaan satoja ellei tuhansia viestejä, ja niin on ilmeisesti Safiirikin. Toisin kuin sinä. Millä nimimerkillä kirjoittelit Tiede-palstalla?

Onko sinulla mielestäsi jotain salattuja voimia, tunnetko itsesi ehkä jumalankaltaiseksi ja kaikkivoipaksi tai jotain? Kaikki muut ihmiset ovat väärässä, ja vain sinä oikeassa tässä asiassa?

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #43 : ke 20.09.2017, 11:58:41 »
Tässä vielä wikipediasta yhteenveto:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Harhaluulo

Harhaluulo eli ajatusharha (deluusio) on todellisuutta koskeva käsitys tai ajatus, jota henkilö pitää totena, vaikka se on todistettavasti epätosi.[1] Ajatusharha perustuu henkilön virhepäätelmiin, eikä sitä voida horjuttaa järkiperusteilla.[2] Harhaluuloa sellaisenaan ei kuitenkaan pidetä sairautena. Salaliittoteorioiden vuoksi voi olla myös vaikeaa päätellä, milloin henkilö puhuu faktaa.

Ajatusharhoja ilmenee usein psykooseissa. Henkilön ei kuitenkaan katsota olevan harhaluuloinen esimerkiksi sellaisten uskonnollisten käsitystensä perusteella, jotka voidaan nähdä päähänpinttyminä. Uudet, henkilökohtaisesta näkemyksestä poikkeavat asiat voivat olla henkilölle niin voimakas kokemus tai järkytys, että hänelle tulee pakkomielle alkaa "saarnata" niistä.

Sen sijaan jos aikuinen henkilö on itse keksinyt todeksi väittämänsä vakuuttelun, niin voidaan jo katsoa olevan kysymyksessä hoitoa vaativa vaiva.

...
Syitä[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
Harhaluuloille ei ole vain yhtä syytä. Huomattavin ympäristötekijä on yksinäisyys. Jos ihminen istuu päivät pitkät yksin asunnossaan ilman ketään kenen kanssa keskustella, hän saattaa alkaa ylen määrin seurata ja kuvitella esimerkiksi naapuriensa tekemisiä.[3]

Muistisairaudet altistavat harhaluuloille. Unohdettuaan mihin on tavaransa laittanut ihminen voi alkaa kuvitella, että joku on koskenut siihen. Myös kuumeinen virtsatietulehdus voi aiheuttaa vanhalle ihmiselle sekavuutta ja harhaluuloja.[3]

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #44 : ke 20.09.2017, 12:28:26 »

Hän itse kertoi treffien tarpeestaan tiede palstalla eikä silloin kertonut miestä olevan. Eikä kyllä puhunut lapsistakaan.
Mahtaako kersillä olla muksuja? kysymys hänelle.

Ja se henkinen lesbous on kyllä tullut julki hänen proosailuistaan.

Sinun mielestäsi minun "persoonastani " saa kyllä heitellä mitä vain kunhan aatesiskosi jätetään rauhaan, vaikka aikamoisia kräniä varmaan sinunkin mielestäsi ovat.

Siis nimimerkki fiisas kertoi? Mutta kun tämä ei ollut Safiirin nimimerkki. Safiiri on ollut naimisissa yli 30 vuotta ja on 3 lapsen äiti. Epäilen hänen etsineen Tiede-foorumilta mitään seuraa.

Mutta kun tosiasiathan eivät sinua kiinnosta.

T: Xante

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #45 : ke 20.09.2017, 12:31:11 »
          ^
Kun Faustinen tuossa käyttää sanaa "hän", on hmm... "hieman" epäselvää, kenestä hän puhuu...

Poissa TSS

• Konkari
« Vastaus #46 : ke 20.09.2017, 12:46:20 »
Sillä jommasta kummasta on kyse: et suostu uskomaan = olet harhainen, vaikka kuinka moni puolueeton kirjoittaja, esim. Erkki tai Norma (joilla on asiasta tietoa yhtä paljon kuin sinulla, Erkillä käsittääkseni jopa enemmän) sinulle kertovat, että kyseessä ei sama henkilö, et suostu uskomaan tätä myös meidän muiden sanomana, jotka selvästi näemme, että kyseessä ei ole sama henkilö.

Kerrohan Faustinen, mikä saa sinut uskomaan, että Norma ja Erkki valehtelisivat tai tietäisivät asioista paljon sinua vähemmän? Norman ja Erkin kanssa olen vuosikaudet kirjoitellut varmaan satoja ellei tuhansia viestejä, ja niin on ilmeisesti Safiirikin. Toisin kuin sinä. Millä nimimerkillä kirjoittelit Tiede-palstalla?

Onko sinulla mielestäsi jotain salattuja voimia, tunnetko itsesi ehkä jumalankaltaiseksi ja kaikkivoipaksi tai jotain? Kaikki muut ihmiset ovat väärässä, ja vain sinä oikeassa tässä asiassa?

Joo, siis ilmiselvästi, minunkin mielestäni, Safiiri, Lauri ja Kertsi ovat eri henkilöitä. Mutta ei kai tämä minun sanomanani mitään auta, koska Faustisella on minusta omat kuvitelmansa (kierous yms.).

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #47 : ke 20.09.2017, 13:07:10 »
Ja minä olen netissä ihan oikeasti kohdannut ihmisiä jotka yhtäkkiä alkavat esiintymään useina eri nimimerkkeinä nimenomaan erehdytystarkoituksessa. Muuankin Pölhölän perhe tässä ikävänä esimerkkinä, mutta en ala siitä taas kerran joikaamaan legendaa kun en halua sitä klaania ties monettako kertaa muistella. Heidän suhteensa sanonta menee: en sano pahasti, sanon vaan HYVÄSTI.

Voihan se tietysti olla että Mr. F vaan kokeilee kauanko akat jaksaa:P

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #48 : ke 20.09.2017, 15:22:26 »
Faustinen pitää sinnikkäästi kiinni valheestaan, eli pakkomielteestään, että jäsenet kertsi, Safiiri ja hymiöLauri olisivat yksi ja sama henkilö. Mistä arvelet moisen johtuvan?

Itse olen arvellut tämän johtuvan alkavasta dementiastaan.

Luulen, että Faustinen on päästetty liian aikaisin avohoitoon, kun hän osasi puhua mielisairaalassakin puuta heinää. Terveen papereita tuo mies ei tule saamaan koskaan. Oikeastaan Faustinen on niin syyntakeeton, että hänet kannattaisi jättää yksin höpisemään omiaan.

Mielenkiintoista on se ketä käyt haukkumassa ja miksi ja ketä et käy.

Haukkuminen näyttäisi kuitenkin olevan se osa-alue jonka ilmeisesti koet omaksesi.

Onko sinulla muuten terveen paperit.?

On. Entiseen työhöni vaadittin Supolle lupa tutkia taustani ja käydä myös psykiatrisissa testeissä. Terveeksi ja nuhteeettomaksi todettiin. Kuinka lienee sinun laitasi? Kirjoitustesi ja harhojesi perusteella olet täysin sekaisin. Olet saanut suhteettoman paljon huomiota siihen nähden, mikä sinun antisi tälle foorumille on ollut.

Vaadittiin, mutta mahdoitko saada sellaisia,, epäilen, ainakin täällä mesoamisestasi päätellen sinut voisi luokitella riskiryhmään.

Mikä sinun antimesi on ollut foorumilla?

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #49 : ke 20.09.2017, 15:25:29 »
Ja minä olen netissä ihan oikeasti kohdannut ihmisiä jotka yhtäkkiä alkavat esiintymään useina eri nimimerkkeinä nimenomaan erehdytystarkoituksessa. Muuankin Pölhölän perhe tässä ikävänä esimerkkinä, mutta en ala siitä taas kerran joikaamaan legendaa kun en halua sitä klaania ties monettako kertaa muistella. Heidän suhteensa sanonta menee: en sano pahasti, sanon vaan HYVÄSTI. Voihan se tietysti olla että Mr. F vaan kokeilee kauanko akat jaksaa.  :P
Tiede-palstalla vaikutti eräs aviopari, jotka kirjoittelivat samalla nimimerkillä taucalm tms.. Mahdatko tarkoittaa heitä? Kirjoittivatko he muillakin yhteisillä nimimerkeillä?

Aika sekopäiseltä vaikutti heidän touhunsa, kun molemmat vielä kirjoittivat minä-muodossa, eivätkä luonnollisestikaan tietäneet tai muistaneet kaikkea, mitä toinen oli kirjoittanut. Asia selvisi vahingossa heidän jostain lipsahduksestaan.
---
Mitä tulee tuohon "kauanko akat jaksaa"-juttuun, niin epäilisin, että Safiirilta löytyy minua enemmän turnauskestävyyttä. EMP-nimimerkillä hänen lainaus- ja kommentointiorgiansa Neutronin kanssa olivat legendaarisia. Saattoivat kestää kymmenien tai ehkä jopa satojen sivujen verran, puhumattakaan eräästä mamuväännöstä, joka taisi lyödä kaikkien aikojen enkan pisimpänä ketjuna koskaan.
« Viimeksi muokattu: ke 20.09.2017, 15:30:53 kirjoittanut kertsi »

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #50 : ke 20.09.2017, 15:27:10 »

Joo, siis ilmiselvästi, minunkin mielestäni, Safiiri, Lauri ja Kertsi ovat eri henkilöitä. Mutta ei kai tämä minun sanomanani mitään auta, koska Faustisella on minusta omat kuvitelmansa (kierous yms.).

Teennäisyys ja teeskentely on kieroutta. Toki osaat asiasi: ilmeisesti kouliintunut hyvin, mutta et pysty hämäämään sievistelyinesi ja juhan pelkoinesi.

En myöskään mitenkään vastusta teidän naisagendaanne ei siinä pitäisi mitään häpeämistä olla, keinot vain voi olla ihan selkeitä, eikä safiirinkaltaista floodaamista.

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #51 : ke 20.09.2017, 15:32:43 »
         ^
Faustinen on suurinpiirtein viimeinen henkilö, jolla on rahkeita moittia muita teeskentelystä, teennäisyydesta saatikka valehtelusta. Tämä ihan vain jo tämän nikkisekoilunsa perusteella, ja sen perusteella, että keksii asioita palstan naisista ihan omasta päästään ja esittää niitä totena.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #52 : ke 20.09.2017, 15:33:26 »

Hän itse kertoi treffien tarpeestaan tiede palstalla eikä silloin kertonut miestä olevan. Eikä kyllä puhunut lapsistakaan.
Mahtaako kersillä olla muksuja? kysymys hänelle.

Ja se henkinen lesbous on kyllä tullut julki hänen proosailuistaan.

Sinun mielestäsi minun "persoonastani " saa kyllä heitellä mitä vain kunhan aatesiskosi jätetään rauhaan, vaikka aikamoisia kräniä varmaan sinunkin mielestäsi ovat.

Siis nimimerkki fiisas kertoi? Mutta kun tämä ei ollut Safiirin nimimerkki. Safiiri on ollut naimisissa yli 30 vuotta ja on 3 lapsen äiti. Epäilen hänen etsineen Tiede-foorumilta mitään seuraa.

Mutta kun tosiasiathan eivät sinua kiinnosta.

T: Xante

No voisit kysellä hymy-latelta, hänhän oli siinä kohteena, tosin taidat saada vastineen safiirin, eli fiisaan äänellä.
Eikä sinua varmaan tosiasiat kiinnosta, kuten ei tähänkään asti.
Safiiri taisi puhua kahdesta, fiisas aikoinaan ei maininnut lapsia lainkaan, mutta halusi uutta suhdetta kertoen menevänsä netti tapaamiseen,, mistä sen voisi tietää tarkoittiko miestä vai naista.

Onhan niitäkin jotka ovat lapsia saaneet ja myöhemmin identioituneet homoiksi, tai lesboiksi,, eihän sekään mikään synti ole.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #53 : ke 20.09.2017, 15:34:44 »
         ^
Faustinen on suurinpiirtein viimeinen henkilö, jolla on rahkeita moittia muita teeskentelystä, teennäisyydesta saatikka valehtelusta. Tämä ihan vain jo tämän nikkisekoilunsa perusteella, ja sen perusteella, että keksii asioita palstan naisista ihan omasta päästään ja esittää niitä totena.

Monesko sinä sitten siinä listassa olisit?

Menikö safiiri nukkumaan, kun sinä ilmestyit palstalle, että jaksaa yövuoron?

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #54 : ke 20.09.2017, 15:36:16 »
    ^
Itse pidän itseäni keskimääräistä rehellisempänä, ja taatusti rehellisempänä kuin sinua, senkin valehteleva niljake.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #55 : ke 20.09.2017, 15:37:19 »
    ^
Itse pidän itseäni keskimääräistä rehellisempänä, ja taatusti rehellisempänä kuin sinua, senkin valehteleva niljake.

Olet jäävi, omassa asiassasi: saako toisen todistuksen.

Poissa TSS

• Konkari
« Vastaus #56 : ke 20.09.2017, 15:43:06 »

Teennäisyys ja teeskentely on kieroutta. Toki osaat asiasi: ilmeisesti kouliintunut hyvin, mutta et pysty hämäämään sievistelyinesi ja juhan pelkoinesi.

En myöskään mitenkään vastusta teidän naisagendaanne ei siinä pitäisi mitään häpeämistä olla, keinot vain voi olla ihan selkeitä, eikä safiirinkaltaista floodaamista.

Millainen mielestäsi teeskentelen olevani ja millainen olen oikeasti?

En kyllä keksi yhtäkään syytä teeskennellä täällä (kään) muuta kuin olen. Olen maailman huonoin teeskentelijä, vaikka siitä taidosta olisi kyllä paljon hyötyä, ainakin työelämässä.

Ainoa tapa missä mielessä ymmärrän teeskentelyä on se, että itse uskoo omaan "teeskentelyynsä". Eli siis huonon itsetuntemuksen takia sanoo olevansa muuta kuin on. Jos siis teeskentelen, se on tahatonta.

En myöskään kuulu mihinkään naisklikkiin. Aika vähän olen edrs jutellut palstan naisten kanssa. Tulee mieleen lähinnä vain vääntö isyysvapaista Safiirin ja Xanten kanssa, jonka takia menetin yöunianikin. En siis taida olla kovin kouliintunutkaan.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #57 : ke 20.09.2017, 15:49:09 »

En kyllä keksi yhtäkään syytä teeskennellä täällä (kään) muuta kuin olen. Olen maailman huonoin teeskentelijä, vaikka siitä taidosta olisi kyllä paljon hyötyä, ainakin työelämässä.

Ainoa tapa missä mielessä ymmärrän teeskentelyä on se, että itse uskoo omaan "teeskentelyynsä". Eli siis huonon itsetuntemuksen takia sanoo olevansa muuta kuin on. Jos siis teeskentelen, se on tahatonta.

En myöskään kuulu mihinkään naisklikkiin. Aika vähän olen edrs jutellut palstan naisten kanssa. Tulee mieleen lähinnä vain vääntö isyysvapaista Safiirin ja Xanten kanssa, jonka takia menetin yöunianikin. En siis taida olla kovin kouliintunutkaan.

Okei nyt kuitenkin aktivoiduit, kun sanoin noin.

Itseasiasssa jokainen "sielu" teeskentelee jossain määrin ja jokainen myös pyrkii tuomaan itsessään esille niitä puolia joilla ollaan edukseen muiden joukossa.

Tämä nettiräpellys on oma lukunsa, mutta siinäkin on itsetehostuksen makua, ellei satu olemaan spontaani "pelkäämätön (ei tarvitse pelätä imagonsa menettämistä.)

Muuten, kun sanoit olen siinäkin maailman huonoin,, on teeskentelyä sekin ja koska olet fiksumpi, kuin moni muu huomaat sen itsekin.

Poissa TSS

• Konkari
« Vastaus #58 : ke 20.09.2017, 16:40:16 »

Okei nyt kuitenkin aktivoiduit, kun sanoin noin.

Itseasiasssa jokainen "sielu" teeskentelee jossain määrin ja jokainen myös pyrkii tuomaan itsessään esille niitä puolia joilla ollaan edukseen muiden joukossa.

Tämä nettiräpellys on oma lukunsa, mutta siinäkin on itsetehostuksen makua, ellei satu olemaan spontaani "pelkäämätön (ei tarvitse pelätä imagonsa menettämistä.)

Muuten, kun sanoit olen siinäkin maailman huonoin,, on teeskentelyä sekin ja koska olet fiksumpi, kuin moni muu huomaat sen itsekin.

En ihmettele, että pidät teeskentelijänä, jos luet kirjoituksia noin kirjaimellisesti. "Maailman huonoin" on vain sanonta, ja tarkoittaa sitä, että olen siinä mielestäni erityisen huono.

Mielestäni olen puhunut myös heikkouksistani, mutta ihminenhän minäkin olen, ja kaipa on inhimillistä jossain mielessä esiintyä edukseen.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #59 : ke 20.09.2017, 19:28:27 »
Ja minä olen netissä ihan oikeasti kohdannut ihmisiä jotka yhtäkkiä alkavat esiintymään useina eri nimimerkkeinä nimenomaan erehdytystarkoituksessa. Muuankin Pölhölän perhe tässä ikävänä esimerkkinä, mutta en ala siitä taas kerran joikaamaan legendaa kun en halua sitä klaania ties monettako kertaa muistella. Heidän suhteensa sanonta menee: en sano pahasti, sanon vaan HYVÄSTI. Voihan se tietysti olla että Mr. F vaan kokeilee kauanko akat jaksaa.  :P
Tiede-palstalla vaikutti eräs aviopari, jotka kirjoittelivat samalla nimimerkillä taucalm tms.. Mahdatko tarkoittaa heitä? Kirjoittivatko he muillakin yhteisillä nimimerkeillä?

Aika sekopäiseltä vaikutti heidän touhunsa, kun molemmat vielä kirjoittivat minä-muodossa, eivätkä luonnollisestikaan tietäneet tai muistaneet kaikkea, mitä toinen oli kirjoittanut. Asia selvisi vahingossa heidän jostain lipsahduksestaan.
---
Mitä tulee tuohon "kauanko akat jaksaa"-juttuun, niin epäilisin, että Safiirilta löytyy minua enemmän turnauskestävyyttä. EMP-nimimerkillä hänen lainaus- ja kommentointiorgiansa Neutronin kanssa olivat legendaarisia. Saattoivat kestää kymmenien tai ehkä jopa satojen sivujen verran, puhumattakaan eräästä mamuväännöstä, joka taisi lyödä kaikkien aikojen enkan pisimpänä ketjuna koskaan.

En, vaan vieläkin sekopäisemmästä sakista vallan toisaalla jonka jäsenillä viirasi vintillä pahemman kerran. Mutta ei niin paljoa etteikö jonkin aikaa joku viimeisin huijaus olisi mennyt läpi (ja minäkin menin retkuun).

Tiede-foorumilla taisin itsekin jossain vaiheessa jaksaa vääntämällä vääntää, mutta sittemmin olen vähän uuvahtanut ja jos tuntuu että ei nyt vaan kiinnosta, niin otan ajallista välimatkaa johonkin aiheeseen, tai poistun koko ketjusta.