Äänestys

Onko Faustisen väite kertsi = Safiiri = Late harhainen?

Kyllä
9 (56.3%)
Valeväitteen taustalla on jokin muu syy kuin harhaisuus. Esim. trollaus, pitkitetty huono vitsi jne.
4 (25%)
En osaa sanoa
3 (18.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 11

Kirjoittaja Aihe: Heittääkö Faustisella iso pyörä?  (Luettu 14806 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa drontti

• Konkari
Vs: Heittääkö Faustisella iso pyörä?
« Vastaus #380 : to 25.10.2018, 09:30:06 »
Faustinen pitää sinnikkäästi kiinni valheestaan, eli pakkomielteestään, että jäsenet kertsi, Safiiri ja hymiöLauri olisivat yksi ja sama henkilö. Mistä arvelet moisen valehtelun johtuvan?

Väite ei ole kovinkaan epäuskottava, jos vaivautuu tutkiskelemaan ko. nimimerkkien (alatyylisiä) hengentuotteita sillä silmällä.

Faustisella voi olla hyvätkin perusteet väitteelleen myös muilta foorumeilta, joita en itse seuraa.

Mikäli se pitää paikkansa, niin arvelen yhteisen taustahahmon olevan patologiseen valehteluun taipuvainen erityissukupuolinen henkilö, jolla on paljon joutoaikaa.

No jos tämä on peruste, nimimerkkien alatyyliset hengentuotteet, niin ei ole kovinkaan epäuskottavaa, että sinä olet vain oletetusti naispuolinen ja oikeasti multinikki pimpsukalle ja VAlle.

T: Xante

Minusta olisi hyvin epäuskottavaa, jos sinua väitettäisiin jonkun täällä olevan multinikiksi.

Ajattelusi on niin ainutlaatuista.

Se on naisen logiikkaa.

Mä oon aina luullut, että se ns. naisen logiikka kuvaa jotain sellaista logiikkaa, joka on naisille (monikko!) tyypillistä. Mutta näköjään se kuvaakin tyypillistä naisen kykyä ajatella ihan omalla tavallaan ja muista selvän poikkeavasti. Jää pohtimaan sitä, mitä se miehen logiikka sitten mahtaa ollakaan...

Tuosta tulee mieleeni muuan ero pitkän ja lyhyen matikan lukijoissa. Jos he saavat saman helpon laskutehtävän, niin pitkässä matikassa kaikki saavat saman tuloksen, kun taas lyhyessä jokainen saa oman näköisensä erilaisen tuloksen.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #381 : to 25.10.2018, 09:52:12 »
Mä oon aina luullut, että se ns. naisen logiikka kuvaa jotain sellaista logiikkaa, joka on naisille (monikko!) tyypillistä. Mutta näköjään se kuvaakin tyypillistä naisen kykyä ajatella ihan omalla tavallaan ja muista selvän poikkeavasti. Jää pohtimaan sitä, mitä se miehen logiikka sitten mahtaa ollakaan...

Noin minäkin luulin ja väitin Speden tehneen ohjelmia "naisten logiikasta". Minua oikaistiiin: Spede käytti ilmaisua naisen logiikka.
Ja kyllä tällä foorumillakin selkeästi eri naiset ajattelevat eri tavoin.
Tässä tapauksessa on aivan loogista puhua naisen logiikasta.

P.s. miehen logiikka, jos vastakkainasettelu täytyy tähänkin tuoda, on se jota kutsutaan logiikaksi.

Paikalla Faustinen

• Konkari
« Vastaus #382 : to 25.10.2018, 09:56:07 »
Minulla on liikaa kirjoitusvirheitä voidakseni imitoida kertsiä, Safiiria taikka darkkista. Eikä kaltaistesi idioottimaisuuden bongaaamiseksi tarvitse muuta kuin peruskoulutasoisen sivistystason ja äo:lta noin 100 pinnaa. Toisin sanoen suurin osa suomalaisista huomaisi heilahtaneisuutesi.
Minäkin teen kyllä paljon kirjoitusvirheitä. Ja niin tekee Safiirikin. Toisaalta minä tosin korjaan paljon kirjoitusvirheitäni, toisin kuin Safiiri omiaan - hän kyllä ei taida juurikaan ollenkaan korjailla viestejään? Olen ymmärtänyt, että kirjoittaa kännykällä viestejään tänne, ehkä siinä selitys.

Tämä kirjoitusvirheiden paljous varmaankin on jonkun vatipään mielestä vedenpitävä todiste identtiemme samuudesta.

Darkkis kyllä tekee ihan omanlaisia kielioppivirheitä, ihan välillä hassuista sananvalinnoista lähtien.

Sanavalinnat muuten tarttuvat, olen ollut huomaavinani, varsinkin jos on samankaltaiset mielipiteet. Varmaan sekin on jonkun foliopipoisen pipipään mielestä merkki jostain.

Kersin pohdintoja tuossa darkiksesta, vaikka sellaista nimimerkkiä ei edes ole täällä kirjoittelemassa.

Kert ,, sekin on virolainen naisnimi, taitaa olla "lähisukulainen" hibsun kanssa, kun niin hyvin tuntee.

Mitäs tuosta jatkakaa, seurailen sivusta enimmäkseen.

Poissa mikainen

• Konkari
« Vastaus #383 : to 25.10.2018, 13:27:16 »
Faustinen pitää sinnikkäästi kiinni valheestaan, eli pakkomielteestään, että jäsenet kertsi, Safiiri ja hymiöLauri olisivat yksi ja sama henkilö. Mistä arvelet moisen valehtelun johtuvan?

Väite ei ole kovinkaan epäuskottava, jos vaivautuu tutkiskelemaan ko. nimimerkkien (alatyylisiä) hengentuotteita sillä silmällä.

Faustisella voi olla hyvätkin perusteet väitteelleen myös muilta foorumeilta, joita en itse seuraa.

Mikäli se pitää paikkansa, niin arvelen yhteisen taustahahmon olevan patologiseen valehteluun taipuvainen erityissukupuolinen henkilö, jolla on paljon joutoaikaa.

No jos tämä on peruste, nimimerkkien alatyyliset hengentuotteet, niin ei ole kovinkaan epäuskottavaa, että sinä olet vain oletetusti naispuolinen ja oikeasti multinikki pimpsukalle ja VAlle.

Minusta olisi hyvin epäuskottavaa, jos sinua väitettäisiin jonkun täällä olevan multinikiksi.

Se on naisen logiikkaa.

Tuosta tulee mieleeni muuan ero pitkän ja lyhyen matikan lukijoissa. Jos he saavat saman helpon laskutehtävän, niin pitkässä matikassa kaikki saavat saman tuloksen, kun taas lyhyessä jokainen saa oman näköisensä erilaisen tuloksen.

Ja jos saavat tehtäväkseen kuviksen tunnilla piirtää mallina olevasta ympyrästä mitä mieleen juolahtaa niin osa piirtää ympyrän ja osa jotain muuta.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #384 : la 27.10.2018, 20:03:33 »

Se on naisen logiikkaa.

Totta. Aika moni taisi saada yo-kirjotuksissa mun kanssa eri tuloksia. Ne kun sai vähemmän pisteitä. Kai siihen joku syy oli. Tosin sama ilmiö kyllä on pitkän matikan yo-tuloksissakin. Vain jotkut saa 66 pistettä.