Äänestys

Onko Faustisen väite kertsi = Safiiri = Late harhainen?

Kyllä
7 (50%)
Valeväitteen taustalla on jokin muu syy kuin harhaisuus. Esim. trollaus, pitkitetty huono vitsi jne.
4 (28.6%)
En osaa sanoa
3 (21.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 10

Kirjoittaja Aihe: Heittääkö Faustisella iso pyörä?  (Luettu 12549 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Faustinen

• Konkari
Vs: Heittääkö Faustisella iso pyörä?
« Vastaus #20 : ke 20.09.2017, 10:00:00 »
Valitsin "en osaa sanoa" koska uskon että kyse on voimakkaasta uskosta. Uskohan ei ole valehtelua, mutta voiko sen automaattisesti leimata ison pyörän heittämiseksikään? Jos voi, niin maailmassahan on miljoonia, ellei miljardeja umpihulluja.

Eli minun oletukseni on että Faustisella on nyt vaan luja usko asiaansa, siinä missä Jeesus-fanilla Jeesukseen. Ikävä kyllä.

Kaikki kokemusperäisesti viittaa siihen, noihin yhteyksiin,, pelkästään uskon varassa en suostu toimimaan.

Safiirin jatkuva natkuttaminen on syy siihen, että jatkan tätä ilmeistä tosiasiaa ja näkyyhän niitä uusia todisteita tippuvan jatkuvasti lisää.

Muuten jättäisin aiheen omaan arvoonsa, mutta aivan ilmeisesti safiiri myös haluaa tätä, kun kränääminen tuottaa niitä elämyksiä hänenkin maailmaansa.
Monet ihmiset ovat sen luonteisia, että heidän pitää saada jokapäiväinen kiksinsä ja safiirilla se näyttäytyy tietyllä tavalla.

Vaan kun ei viittaa. Olen aikoinaan Tiede-foorumilla ollut vuosia yhtäaikaa sekä kertsin em. foorumi-inkarnaation että Safiirin em. foorumi-inkarnaation kanssa yhtäaikaa aktiivisesti kirjoittelemassa, ja kyllä he täysin eri ihmiseksi sielläkin mieltyivät. Enkä yksinkertaisesti näe yhtään mitään järkeä vuosikausia jatkuvassa skitsofreenisessä samassa paikassa yhtäaikaa eri nikeillä esiintymisessä. Koko touhusta ei yksinkertaisesti ole yhtään mitään hyötyäkään.

Nyt sinulla on vahva usko.

Katsopa taas kertsin vuodatusta tuossa, eroaako se oleellisesti safiirin touhusta.

Poissa TSS

• Konkari
« Vastaus #21 : ke 20.09.2017, 10:12:18 »
Onko harhoistaan muuta näyttöä, vai onko tämä pakkomielle yksittäistapaus? En ole kirjoitteluaan paljon jaksanut lukea aiemmin, sattuneesta syystä.

Minua hän taisi epäillä mieheksi.

Höpsis, epäilin sinua hieman teennäiseksi. Oppineisuus ilmeisesti tuottaa mukanaan myös teeskentelyä.

Voisi silti epäillä, ettet ihan kaikkia asioita hallitse, vaikka yleensä ainakin suskina toimit pedantisti.  Tosin agendasikin tuli jo julki, ihan hyvä, eihän sitä salailla tarvitse.

https://fi.wiktionary.org/wiki/pedantti

Minä olen kyllä mielestäni enemmänkin sellainen suurten linjojen ystävä kuin pikkutarkka. Pyrin aina ymmärtämään mieluummin kokonaisuuksia, kuin yksityiskohtia. Niissä olen jopa ollut aina äärimmäisen huonomuistinen.

Voisit sanoa minua teeskentelijäksi, jos sinulla olisi vertailukohta, esim. tuntisit minut livenä. Mutta en usko, että sanoisit, jos tuntisit.

Mikäs se agendani on?

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #22 : ke 20.09.2017, 10:15:02 »
Valitsin "en osaa sanoa" koska uskon että kyse on voimakkaasta uskosta. Uskohan ei ole valehtelua, mutta voiko sen automaattisesti leimata ison pyörän heittämiseksikään? Jos voi, niin maailmassahan on miljoonia, ellei miljardeja umpihulluja.

Eli minun oletukseni on että Faustisella on nyt vaan luja usko asiaansa, siinä missä Jeesus-fanilla Jeesukseen. Ikävä kyllä.

Kaikki kokemusperäisesti viittaa siihen, noihin yhteyksiin,, pelkästään uskon varassa en suostu toimimaan.

Safiirin jatkuva natkuttaminen on syy siihen, että jatkan tätä ilmeistä tosiasiaa ja näkyyhän niitä uusia todisteita tippuvan jatkuvasti lisää.

Muuten jättäisin aiheen omaan arvoonsa, mutta aivan ilmeisesti safiiri myös haluaa tätä, kun kränääminen tuottaa niitä elämyksiä hänenkin maailmaansa.
Monet ihmiset ovat sen luonteisia, että heidän pitää saada jokapäiväinen kiksinsä ja safiirilla se näyttäytyy tietyllä tavalla.

Vaan kun ei viittaa. Olen aikoinaan Tiede-foorumilla ollut vuosia yhtäaikaa sekä kertsin em. foorumi-inkarnaation että Safiirin em. foorumi-inkarnaation kanssa yhtäaikaa aktiivisesti kirjoittelemassa, ja kyllä he täysin eri ihmiseksi sielläkin mieltyivät. Enkä yksinkertaisesti näe yhtään mitään järkeä vuosikausia jatkuvassa skitsofreenisessä samassa paikassa yhtäaikaa eri nikeillä esiintymisessä. Koko touhusta ei yksinkertaisesti ole yhtään mitään hyötyäkään.

Nyt sinulla on vahva usko.

Katsopa taas kertsin vuodatusta tuossa, eroaako se oleellisesti safiirin touhusta.

Jos sinusta kumpikin tuntuu suhtautuvan sinuun negatiivisesti, niin mistähän sitten johtuu että minusta tuntuu että em. naisten suhtautuminen itseeni on vivahteeltaan erilaista, juuri sillä tavalla kuin se on kun on kyse kahdesta eri ihmisestä. kertsi ei toki tykkää maahanmuuttokriittisyydestäni, mutta muutoin meillä ei kai ole ikinä ollut järin mitään erityistä känää keskenämme, en ainakaan muista. Olen saanut häneltä myös kaikenlaisia neuvoja, kuten tietysti monet muutkin, kun hänellä on tämä into funtsailla varsinkin terveysasioita. Safiirin kanssa sensijaan on ollut moneenkin kertaan mielipide-eroa ja joskus hän on ollut itseäni kohtaan hyvinkin kärkevä. Joskus olen pitänyt häntä vähän pelottavana tapauksena, mutta minä nyt muutenkin olen vähän arempi naisia kohtaan kuin miehiä, omien henk.koht. kokemusteni vuoksi.

Jos kumpikin olisi sama tyyppi, niin minkäs takia he eivät sitten tännekin rekisteröityneet yhtäaikaa, vaan kesti iät ajat ennen kuin kertsi tuli tänne??? Kun kerta Tiede-foorumillakin ovat olleet samaan aikaan.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #23 : ke 20.09.2017, 10:28:14 »
Olen tullut tulokseen, että Faustinen heittelee huvikseen kaikenmoista ja tämän kaikenmoiseen jos joku tarttuu, hän nauttii jankkauksesta poikkeuksellisen paljon. Ihan sama, mikä se väite on, vaikka  niinkin perinpohjaisen älytön kuin nyt tämä väite joidenkin nikkien samuudesta. Tai sitten hänen henkinen rakenteensa nyt vain vaatii sen, että hän kokee olevansa oikeassa - tosiasioista viis.

Mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että hän myös uskoo olevansa tinkimättömän looginen ajattelija, joka perustaa ajatuksensa faktoihin. Hän ilmeisesti vain sallii itselleen oikeuden määritellä, mitä nämä faktat ovat, silloinkin, kun monet muut sanovat, että hei tuo ei ole totta. Niinhän on se hänelle, jos hän niin uskoa tahtoo.

Ei, en minä ymmärrä. En mitenkään.

T: Xante

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #24 : ke 20.09.2017, 10:42:08 »
Olen tullut tulokseen, että Faustinen heittelee huvikseen kaikenmoista ja tämän kaikenmoiseen jos joku tarttuu, hän nauttii jankkauksesta poikkeuksellisen paljon. Ihan sama, mikä se väite on, vaikka  niinkin perinpohjaisen älytön kuin nyt tämä väite joidenkin nikkien samuudesta. Tai sitten hänen henkinen rakenteensa nyt vain vaatii sen, että hän kokee olevansa oikeassa - tosiasioista viis.

Mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että hän myös uskoo olevansa tinkimättömän looginen ajattelija, joka perustaa ajatuksensa faktoihin. Hän ilmeisesti vain sallii itselleen oikeuden määritellä, mitä nämä faktat ovat, silloinkin, kun monet muut sanovat, että hei tuo ei ole totta. Niinhän on se hänelle, jos hän niin uskoa tahtoo.

Ei, en minä ymmärrä. En mitenkään.

Mielenkiintoista miten sinnikkäästi safiiri koettee todistella "syyttömyyttään, kuten samoihin aikoihin  lähetetyissä viesteissä.

http://jatkumo.net/index.php?topic=888.420

Vaatii hieman synktronointia, että tuollainen yhteishenki syntyy.

Ja tietenkin hän myös mainitsi (toisessa ketjussa), että sattumalta oltiin samaan aikaan paikalla,

Xantella taas on omat "syntinsä, kuten hän hyvin tietää, omalla laillansa hänkin maailmaansa rakentaa.
« Viimeksi muokattu: ke 20.09.2017, 10:45:03 kirjoittanut Faustinen »

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #25 : ke 20.09.2017, 10:43:41 »
Olen tullut tulokseen, että Faustinen heittelee huvikseen kaikenmoista ja tämän kaikenmoiseen jos joku tarttuu, hän nauttii jankkauksesta poikkeuksellisen paljon. Ihan sama, mikä se väite on, vaikka  niinkin perinpohjaisen älytön kuin nyt tämä väite joidenkin nikkien samuudesta.

Jos noin on, niin onneksensa hän on löytänyt vähintään yhtä innostunutta jankkausseuraa. Yksinään jankkaaminen tuskin olisi yhtä tyydyttävää, ellei sitten korjaa tilannetta omilla sivupersoonillaan.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #26 : ke 20.09.2017, 10:50:12 »
Olen tullut tulokseen, että Faustinen heittelee huvikseen kaikenmoista ja tämän kaikenmoiseen jos joku tarttuu, hän nauttii jankkauksesta poikkeuksellisen paljon. Ihan sama, mikä se väite on, vaikka  niinkin perinpohjaisen älytön kuin nyt tämä väite joidenkin nikkien samuudesta.

Jos noin on, niin onneksensa hän on löytänyt vähintään yhtä innostunutta jankkausseuraa. Yksinään jankkaaminen tuskin olisi yhtä tyydyttävää, ellei sitten korjaa tilannetta omilla sivupersoonillaan.

Tämäpä se onkin, että ei taida oikein enää missään muussa kuin tässä asiassa saada jankkausseuraa. Itse en ole viestejään jaksanut enää muissa ketjuissa lainkaan lukea, saati vastata.

Sen sijaan taas ymmärrän hyvin, että nämä "faktat", joita hän on muista kirjoittajista jankannut, vaikuttavat näistä kirjoittajista pahansuovilta ja ilkeiltä. Sellaisilta ne minustakin vaikuttavat. Sen vuoksi ymmärrän, että tähän jankkaukseen jaksetaan vielä osaa ottaa, onhan oma syyni varmaan sama.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #27 : ke 20.09.2017, 10:53:49 »

Aivan kukapa itsekseen vaivautuisi höpisemään, vaikka toisinaan safiirin ja kertsin keskustelut jatkuvat yhteisen ymmärryksen ilmapiirissä oikein sujuvasti, eikä välttättä heidän yhteinen "vihollisensa toope" ehdi muuta kuin iltahämärissä huudella hieman kommenttejaan, tosin sen tavan oppiminen lienee hänen taitonsa.

Niin enhän minä ole mikään safiirin agendan vihollinen, kun en edes ole maahanmuutovihamielinen enkä persumyönteinen, en kyllä suvakkisuuttakaan pidä minään kovin auvoisena asiana.  Se voi tietenkin jo sinänsä riittää.

Saattaa olla syynä myös taanoisten kommentieni naisista vaikuttamassa, vaikka siihenkään ei ole mitään syytä keskustelussa tulee höpistyä kaikenlaista. Ovat varmaan mieltäneet minut jotenkin seksuaalisen tasa-arvon vastustajaksi.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #28 : ke 20.09.2017, 10:53:53 »
Identiteetti-ketjussa tämmöinen jankkaaminen varsinkin on suorastaan pyhäinhäväistys. Enpä tuosta nyt aina jaksa murhetta kantaa mitä aloittamissani ketjuissa tapahtuu, mutta kun nimenomaan halusin käsiteltävän sitä että mitä kaikkea voi tulla vastaan kun ihmiset haluavat tai ovat pakotettuja olemaan omia itsejään, niin eipä siellä sitten muuta kuin kinataan jostain jonkun sinä ja tänä olemisista tai olemattomuuksista yhden ainoan ihmisen korvien välissä.  >:(

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #29 : ke 20.09.2017, 10:58:28 »
Harhaluuloisuushäiriö voi johtua muistakin tiloista kuin Alzheimerista. Esimerkiksi psykoosista tai epäluuloisesta persoonallisuushäiriöstä.

Duodecim kirjoittaa aiheesta näin (formatointi minun, mutta suora lainaus muuten):

Harhaluuloisuushäiriöt alkavat yleensä keski-iässä tai myöhemmin. Ne ovat ilmeisesti suhteellisen harvinaisia, mutta tarkkaa tietoa harhaluuloisuushäiriöiden esiintyvyydestä ei ole. Osin tämä johtuu siitä, että niistä kärsivät eivät useinkaan hakeudu hoitoon. Erityisesti vainoharhaiset harhaluulot ovat usein luonteeltaan pitkäaikaisia, mutta sekä ne että muut harhaluulot saattavat hävitä itsestään muutamassa kuukaudessa palaamatta myöhemmin.
Olen ollut käsittävinäni, että ns. sairaudentunto tästä harhaluuloisuushäiriöstä puuttuu useimmiten.

Henkilö ei itse tajua, että hänen havaintonsa ovat vääristyneitä ja biasoituneita. Esimerkiki mustasukkaisuusharhainen mies saattaa tulkita merkiksi pettämiseksi sekä sen, että vaimo tulee ajoissa töistä kotiin että sen, että vaimo tulee myöhässä kotiin, eikä näe mitään kummallista näissä keskenään ristiriitaisissa tulkinnoissaan. Vastaavasti Faustinen tulkitsee sen, että esiinnymme Safiirin kanssa foorumilla sekä samanaikaisesti että eriaikaisesti, molemmat merkkinä siitä että olemme sama henkilö. Sitä hän ei vielä ole kommentoinut, että miten on mahdollista, että kommenttien kirjoittamisen perusteella Safiiri, Late ja minä päivystäisimme täällä vuorokauden ympäriinsä vailla yöunia.

Duodecimiltä on toinenkin artikkeli aiheesta (formatointi tässäkin minun):

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00372
Harhaluulo (deluusio)

Lääkärikirja Duodecim
17.10.2016
psykiatrian erikoislääkäri Matti Huttunen

Harhaluulot eli deluusiot ovat epäreaalisia uskomuksia, joiden taustalla yleensä on havainnon tai kokemuksen väärä tulkinta. Harhaluulojen sisältö ja kohde voivat olla hyvin erilaisia.

Tavallisimmat harhaluulot ovat erilaisia vainoamisharhaluuloja, jolloin henkilö uskoo perusteetta jonkun ihmisen, järjestön tai muun vastaavan vainoavan häntä. Suhteuttamisharhojen ilmetessä henkilö antaa monille ympäristön tavallisille tapahtumille henkilökohtaisen merkityksensä. Hän voi esimerkiksi kokea, että televisio-ohjelmassa, laulussa tai lehdessä viitataan juuri häneen tai että kadulla kävelevän tuntemattoman henkilön eleet liittyvät tavalla tai toisella häneen. Suuruusharhaluulossa henkilö kokee olevansa perusteetta hyvin merkittävä henkilö, uskonnollisesti harhaluuloinen uskoo olevansa Jumala tai hänen lähettiläänsä, mustasukkaisuusharhainen on perusteetta vakuuttunut puolisonsa uskottomuudesta, eroottisessa harhaluuloisuudessa on itsepäisen vakuuttunut toisen rakastumisesta itseensä, somaattisesti harhaluuloinen kokee haisevansa pahalta, ruumiinosansa olevan rujo tai ihollaan olevan matoja tms.

Harhaluulojen taustalla on usein ahdistava, pelottava tai tavallisuudesta poikkeava kokemus, jolle ihminen etsii selitystä ja josta vähitellen muodostuu todellisuudesta poikkeava ja vakaa uskomus. Joissakin tilanteissa harhaluulot syntyvät tilanteissa, jotka tuovat mieleen lapsuuden tai sen jälkeen koetut traumaattiset ja tietoisuudesta torjutut tilanteet.

Harhaluulot voivat olla luonteeltaan hyvin eritasoisia, yksittäisiä kokemuksia tai osa laajaa harhaluulojen järjestelmää. Kun harhaluuloja ilmenee jatkuvasti kuukauden ajan, puhutaan harhaluuloisuushäiriöstä (ks. «Harhaluuloisuushäiriö»1). Erityisesti joillakin skitsofreniaa sairastavilla harhaluulot voivat olla hyvin eriskummallisia, jolloin henkilö voi olla vakuuttunut, että hän on mafian tai CIA:n vainoamisen kohde tai että hänen ruumiiseen olisi asetettu radiolähetin jne. Harhaluulot voidaan ymmärtää myös henkilön keinona hallita tai jäsentää itselle hyvin ahdistavia pelkoja.

Harhaluulot ovat yleinen oire skitsofreniasssa ja harhaluuloisuushäiriöissä. Depressiivisiä harhaluuloja ilmenee joskus vakavissa depressioissa ja etenkin suuruusharhaluuloja psykoottisissa manioissa. Harhaluulojen aste ja luonne vaihtelevat näissä sairauksissa suuresti. Sairauden akuutissa vaiheessa henkilö voi olla täysin vakuuttunut oudoimmankin luulonsa todellisuudesta, kun hän toivuttuaan ymmärtää hyvin uskomuksensa harhaisen luonteen. Harhaluulot ovat tavallinen oire myös sekavuustiloissa (delirium, ks. «Sekavuustila (delirium)»2), vakavammissa dementioissa (ks. «Dementia»3), myrkytystiloissa sekä joissakin muissa neurologissa sairauksissa tai aineenvaihdunnan häiriöissä.

Harhaluulojen tapaisia merkityselämyksiä ja kokemuksia voi ilmetä myös traumaperäisissä dissosiatiivisissa tiloissa, jolloin henkilö voi traumamuiston aktivoimassa emotionaalisessa tilassa kokea toisen ihmisen ilmeet ja eleet perusteetta uhkaavina tai vihamielisinä.

Eron tekeminen harhaluulojen ja hyvin itsepäisesti pidettyjen tai kulttuuristen uskomusten välillä ei aina ole helppoa. Eron tekeminen on usein vaikeata myös sen vuoksi, että harhaluulojen taustalla on usein erilaisia todellisia ja ahdistavia kokemuksia, jotka henkilö on kuitenkin elämäntilanteensa vuoksi ymmärtänyt väärin antaen niille väritetyn ja korostuneen merkityksen.

Uskomusta ei pidetä harhaluulona, jos se on luonteeltaan henkilön kulttuurissa tai alakulttuurissa yleisesti ilmenevä uskonnollinen vakaumus tai maailmanselitys.

Itsepäiset ja jäykät harhaluulot ovat aina merkki vakavasta psykiatrisesta sairaudesta, jonka vuoksi henkilön kannattaa niiden ilmetessä hakeutua lähiviikkojen kuluessa lääkärille. Psykoottisissa sairaustiloissa, kuten esimerkiksi skitsofreniassa, harhaluulojen taustalla saattavat olla lapsuuden tai nuoruusiän aikaiset traumaattiset kokemukset. Hoitoon hakeutumisen esteenä on kuitenkin usein henkilön oma vakuuttuneisuus kokemustensa todellisuudesta ja pelko "hulluksi" leimaamisesta. Harhaluulojen hoidossa tärkeässä asemassa on toisaalta mielisairauksissa käytetty (antipsykoottinen) lääkehoito sekä harhaluulojen taustan ja ahdistavuuden, luonteen ja kehittymisen empaattinen ymmärtäminen.
« Viimeksi muokattu: ke 20.09.2017, 11:22:14 kirjoittanut kertsi »

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #30 : ke 20.09.2017, 10:59:33 »

Sen sijaan taas ymmärrän hyvin, että nämä "faktat", joita hän on muista kirjoittajista jankannut, vaikuttavat näistä kirjoittajista pahansuovilta ja ilkeiltä. Sellaisilta ne minustakin vaikuttavat. Sen vuoksi ymmärrän, että tähän jankkaukseen jaksetaan vielä osaa ottaa, onhan oma syyni varmaan sama.

Luepa huviksesi mitä edellämainittu "parivaljakko" kirjoittelee minun nimimerkkini niskaan, onhan oikeus siihen vastata ja oikeus myös kertoa mitä kulisseissa tapahtuu.

Sitä he ovat tehneet jatkuvasti ja siihen olen reakoinut.

Samaan olet itsekin syyllistynyt, lievemmässä mitassa.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #31 : ke 20.09.2017, 11:01:52 »
Sieltä sitä proosaa taas kertsiltä kertyy, fiisasta safiiria. Eipä tarvi lukea, kun tietää jo etukäteen ilkeilyn olevan ainoa asia.

Mutta ei hän tätä souvia lopettaa halua.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #32 : ke 20.09.2017, 11:04:35 »

Luepa huviksesi mitä edellämainittu "parivaljakko" kirjoittelee minun nimimerkkini niskaan, onhan oikeus siihen vastata ja oikeus myös kertoa mitä kulisseissa tapahtuu.

Olenhan minä lukenut. Kirjoitukset ovat kärkeviä ja myös ilkeitä. Tämä ei mielestäni kuitenkaan oikeuta sinua keksimään ja jankkaamaan valheita.

Sillä jommasta kummasta on kyse: et suostu uskomaan = olet harhainen, vaikka kuinka moni puolueeton kirjoittaja, esim. Erkki tai Norma (joilla on asiasta tietoa yhtä paljon kuin sinulla, Erkillä käsittääkseni jopa enemmän) sinulle kertovat, että kyseessä ei sama henkilö, et suostu uskomaan tätä myös meidän muiden sanomana, jotka selvästi näemme, että kyseessä ei ole sama henkilö.

Tai sitten uskot ja tiedät kyllä, mutta pidät yllä valhetta.

Muoksis: lisäksi levittelet  jatkuvasti valheita naisnikkien yksityis- ja parisuhde-elämästä. Eihän niitäkään tietenkään kukaan tosissaan ota (asiat kyllä foorumilla ovat tulleet selväksi), mutta käsittänet, että tämä toiminta saattaa kaiken kirjoittelusi todellakin yhdenlaiseen valoon.

« Viimeksi muokattu: ke 20.09.2017, 11:07:31 kirjoittanut Xantippa »

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #33 : ke 20.09.2017, 11:08:27 »

Olenhan minä lukenut. Kirjoitukset ovat kärkeviä ja myös ilkeitä. Tämä ei mielestäni kuitenkaan oikeuta sinua keksimään ja jankkaamaan valheita.

Sillä jommasta kummasta on kyse: et suostu uskomaan = olet harhainen, vaikka kuinka moni puolueeton kirjoittaja, esim. Erkki tai Norma (joilla on asiasta tietoa yhtä paljon kuin sinulla, Erkillä käsittääkseni jopa enemmän) sinulle kertovat, että kyseessä ei sama henkilö, et suostu uskomaan tätä myös meidän muiden sanomana, jotka selvästi näemme, että kyseessä ei ole sama henkilö.

Tai sitten uskot ja tiedät kyllä, mutta pidät yllä valhetta.

Kyllä hän jo senkin myönsi, että kirjoitti fiisaan nimmarilla tiede-palstalla jo silloin late-yhteys oli selviö, kun hän jahtasi latea viesteillä joissa luki vain rakkaani- tai kultaseni,, ja joku, riensi kertomaan, että late on akateemisesti sivistynyt fiksu ihminen johon saf- siis fiisas on ihastunut.

Varmaan noin, siis itseensä.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #34 : ke 20.09.2017, 11:10:58 »

Muoksis: lisäksi levittelet  jatkuvasti valheita naisnikkien yksityis- ja parisuhde-elämästä. Eihän niitäkään tietenkään kukaan tosissaan ota (asiat kyllä foorumilla ovat tulleet selväksi), mutta käsittänet, että tämä toiminta saattaa kaiken kirjoittelusi todellakin yhdenlaiseen valoon.

Mitä tuossa tarkoitat, mitä olen levittänyt.?

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #35 : ke 20.09.2017, 11:15:38 »

Alan kallistua dementiateoriaan.

En anna tuohon ääntä, mutta näin kirjallisesti safiiri on melko helppo määritellä henkisesti lesboksi, eikä hänellä miestäkään kyllä ole.

Vetoat siihen jälleen kerran tietysti, että et muutakaan asiasta tiedä, kuten vetosit minunkin kohdallani. Pitkään, huolimatta siitä, että kanssakirjoittelijat sinua asiassa oikaisivat.

Ei tässä nyt ole pointti se, onko minulla tai Safiirilla miestä, vaan se, että sinä ilkeyttäsi tai  harhaisuuttasi - merkille pantavaa muuten on, että tätä asiaa et kommentoi - jatkuvalla syötöllä heittelet tälläisiä paikkaansa pitämättömiä henkilökohtaisuuksia foorumin ulkopuolisesta elämästä.

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #36 : ke 20.09.2017, 11:18:05 »
Sieltä sitä proosaa taas kertsiltä kertyy, fiisasta safiiria. Eipä tarvi lukea, kun tietää jo etukäteen ilkeilyn olevan ainoa asia.

Mutta ei hän tätä souvia lopettaa halua.

Et ilmeisesti huomannut, että kaksi viimeisintä viestiäni molemmat sisälsivät aiheeseen liittyvän pitkän lainauksen Duodecim-saitilta. En laittanut lainauslaatikkoon, kun foorumisofta tummentaa ja pienentää tekstin niin, että sitä on hankala lukea, ainakin omalta läppäriltäni on.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #37 : ke 20.09.2017, 11:18:14 »
Kyllä hän jo senkin myönsi, että kirjoitti fiisaan nimmarilla tiede-palstalla jo silloin late-yhteys oli selviö, kun hän jahtasi latea viesteillä joissa luki vain rakkaani- tai kultaseni,, ja joku, riensi kertomaan, että late on akateemisesti sivistynyt fiksu ihminen johon saf- siis fiisas on ihastunut.

Safiiri ei missään muualla kuin sinun mielikuvituksessasi ole tälläistä myöntänyt. Sen sijaan toiset ovat tunnistaneet hänen nimimerkkinsä Tiede-foorumilla, ja se ei ole fiisas.

Ja onko Safiiri nyt siis mielestäsi Late, vaiko Lateen ihastunut? Et kenties itse ymmärrä, mutta juttusi menevät vain sekavammiksi.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #38 : ke 20.09.2017, 11:20:38 »

Alan kallistua dementiateoriaan.

En anna tuohon ääntä, mutta näin kirjallisesti safiiri on melko helppo määritellä henkisesti lesboksi, eikä hänellä miestäkään kyllä ole.

Vetoat siihen jälleen kerran tietysti, että et muutakaan asiasta tiedä, kuten vetosit minunkin kohdallani. Pitkään, huolimatta siitä, että kanssakirjoittelijat sinua asiassa oikaisivat.

Ei tässä nyt ole pointti se, onko minulla tai Safiirilla miestä, vaan se, että sinä ilkeyttäsi tai  harhaisuuttasi - merkille pantavaa muuten on, että tätä asiaa et kommentoi - jatkuvalla syötöllä heittelet tälläisiä paikkaansa pitämättömiä henkilökohtaisuuksia foorumin ulkopuolisesta elämästä.

Hän itse kertoi treffien tarpeestaan tiede palstalla eikä silloin kertonut miestä olevan. Eikä kyllä puhunut lapsistakaan.
Mahtaako kersillä olla muksuja? kysymys hänelle.

Ja se henkinen lesbous on kyllä tullut julki hänen proosailuistaan.

Sinun mielestäsi minun "persoonastani " saa kyllä heitellä mitä vain kunhan aatesiskosi jätetään rauhaan, vaikka aikamoisia kräniä varmaan sinunkin mielestäsi ovat.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #39 : ke 20.09.2017, 11:23:53 »

Safiiri ei missään muualla kuin sinun mielikuvituksessasi ole tälläistä myöntänyt. Sen sijaan toiset ovat tunnistaneet hänen nimimerkkinsä Tiede-foorumilla, ja se ei ole fiisas.

Ja onko Safiiri nyt siis mielestäsi Late, vaiko Lateen ihastunut? Et kenties itse ymmärrä, mutta juttusi menevät vain sekavammiksi.

Syyllistyt tuossa tavanomaiseen saivarteluusi, kuten ennenkin, nyt vain puuttuu, että alat köörissä haukkumaan toisten ohessa.