Äänestys

Mitä näistä Safiiri on?

Kertsin toinen nikki
1 (10%)
Laten ja kertsin multinikki
0 (0%)
Seksinhimoinen hetero
6 (60%)
Lesbo
1 (10%)
Vanha lehmä
2 (20%)

Äänestäjiä yhteensä: 6

Kirjoittaja Aihe: Safiiri  (Luettu 2960 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kuukautiset

• Vieras
Vs: Safiiri
« Vastaus #20 : ti 19.09.2017, 11:24:26 »
Appiukko harjoitti koivostoimintaa aikasemmin, kaivo nuoruudessaan puolijalokiviä mm. safiireja.
Teki hyvää tiliä, mutta kaivostoiminta kiellettiin luonnonsuojelullisista syistä.

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #21 : ti 19.09.2017, 14:32:03 »
Ei saada. Safiiri on terästä.  ;D

Safiirihan on kiiltävä kivi, joka heijastaa kaiken takaisin hieman muuttuneena, eli ei aivan timantti kuitenkaan. Epäpuhtaudet kertsin ja laten muodossa myös vääristät sitä heijastusta ja myös paljastavat sen. Taustan huomaaminen on melko helppoa.

Mäntti.

ps. kiitos Norma, hyvin sanottu.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #22 : ti 19.09.2017, 14:38:05 »

Safiirihan on kiiltävä kivi, joka heijastaa kaiken takaisin hieman muuttuneena, eli ei aivan timantti kuitenkaan. Epäpuhtaudet kertsin ja laten muodossa myös vääristät sitä heijastusta ja myös paljastavat sen. Taustan huomaaminen on melko helppoa.

Mäntti.

ps. kiitos Norma, hyvin sanottu.

No tätä juuri tarkoitin siitä heijastuksesta, se tunnereaktio,, primitiivinen sattuuhan sitä varmaan muillekin, mutta tuo lienee jo oppillinen prosessi.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #23 : ti 19.09.2017, 14:39:22 »

Kyllä ne epäpuhtaudet ovat valitettavasti siellä omassa päässäsi. Voisitko jo lopettaa nämä sekoilut?

Vastaan vain silloin, kun minua haukutaan, enkä seuraa safiirin tekosia muuten,, miten sinä toimisit vastaavassa tilanteessa.?

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #24 : ke 20.09.2017, 09:43:02 »

Kyllä ne epäpuhtaudet ovat valitettavasti siellä omassa päässäsi. Voisitko jo lopettaa nämä sekoilut?

Vastaan vain silloin, kun minua haukutaan, enkä seuraa safiirin tekosia muuten,, miten sinä toimisit vastaavassa tilanteessa.?

Kritiikin ja haukkumisen välinen raja on kieltämättä tällä foorumilla ollut hivenen veteen piirretty viiva. Minä kyllä ehkä mieluummin vastaan silloin kun minua ei haukuta... Ja jos joltakulta taholta tulee pelkkää haukkua haukun päälle että räksyti räksyti vaan, laitan ignoreen.

Mutta kannattaa kyllä aina funtsia sitäkin että jos tulee kritiikkiä, että onko omassa itsessä vikaa. Jos ei ole, niin silloinhan toisten näkemyksiin ei edes hyödytä inttää vastaan, kun itse tietää paremmin miten asiat ovat. Minkä ihmeen takia joku tuikituntematon pitäisi saada vakuuttumaan siitä että olen sitä tahi tätä? Tämä on itselleni ollut toki erinomaisen vaikea mieltää, koska jotenkin se vaan on niin pelottavaa että "toinen jää väärään uskoon".
Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #25 : ke 20.09.2017, 09:57:40 »

Kritiikin ja haukkumisen välinen raja on kieltämättä tällä foorumilla ollut hivenen veteen piirretty viiva. Minä kyllä ehkä mieluummin vastaan silloin kun minua ei haukuta... Ja jos joltakulta taholta tulee pelkkää haukkua haukun päälle että räksyti räksyti vaan, laitan ignoreen.

Mutta kannattaa kyllä aina funtsia sitäkin että jos tulee kritiikkiä, että onko omassa itsessä vikaa. Jos ei ole, niin silloinhan toisten näkemyksiin ei edes hyödytä inttää vastaan, kun itse tietää paremmin miten asiat ovat. Minkä ihmeen takia joku tuikituntematon pitäisi saada vakuuttumaan siitä että olen sitä tahi tätä? Tämä on itselleni ollut toki erinomaisen vaikea mieltää, koska jotenkin se vaan on niin pelottavaa että "toinen jää väärään uskoon".

Itsessä lienee vikaa, kenessä hyvänsä, tuskin täydellisiä ihmisiä on olemassakaan.

Tälläisen nettikeskustelun luonne on tietenkin aivan erilainen, kuin normaali kanssakäyminen.

Se on varmaan yksi seikka joka vaikuttaa tekstit jäävät näkyviin ja ihmisluontoon kuuluu myös tietty sinnikkyys miten se sitten kulloinkin ilmenee ja miten sen kokee tarpeelliseksi.

Perusasiahan sinällään on helppo, eihän mitään tarvitse jatkaa ellei halua, ja varmaan meillä safiirin kanssa on tietty ottelumentaliteetti tässä. Minulla ei siihen ole mitään pahaa tahtoa.

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #26 : ke 20.09.2017, 10:23:08 »
Se on varmaan yksi seikka joka vaikuttaa tekstit jäävät näkyviin ja ihmisluontoon kuuluu myös tietty sinnikkyys miten se sitten kulloinkin ilmenee ja miten sen kokee tarpeelliseksi.

Perusasiahan sinällään on helppo, eihän mitään tarvitse jatkaa ellei halua, ja varmaan meillä safiirin kanssa on tietty ottelumentaliteetti tässä. Minulla ei siihen ole mitään pahaa tahtoa.

Minulle tuo pitkäkestoinen kertsi=safiiri -sekoilusi näyttäytyy pahansuopaisena ja ilkeänä. Tai vaihtoehtoisesti säälittävänä ja sairautena, jossa todellisuudentaju on hämärtynyt.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #27 : ke 20.09.2017, 12:44:37 »
Safiiri näytä tissit

Ei mulla juurikaan ole. Ne on niin pienet, että just pääsin imettäessäni A-kuppikokoon. Monilla manboobsitkin on selvästi isommat.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #28 : ke 20.09.2017, 13:03:15 »
Eli klassinen last wo/man standing, viimeinen sana sanottava vaikka nirri menisi.

Netti on suuri sukupuolien tasaaja. Jos naisia on pidetty vimmaisena sanomaan se vihon viimeinen sana, niin netissä se ei mene niin. Miehet näyttävät "ämmäytensä", ja toisaalta naiset saattavat olla jätkämäisen itsevarmoja ja aggressiivisiakin. Tavallaan tämä on kiehtova ilmiö netissä, useimmiten tietenkin kuitenkin rasittava.
Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #29 : ke 20.09.2017, 13:48:49 »
Safiiri näytä tissit

Ei mulla juurikaan ole. Ne on niin pienet, että just pääsin imettäessäni A-kuppikokoon. Monilla manboobsitkin on selvästi isommat.

Näytä silti. Käytätkö muuten rintsikoita?

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #30 : ke 20.09.2017, 14:18:36 »
Safiiri näytä tissit

Näitä "jos sä näytät sun ni mä näytän mun" -leikkejä harrastetaan yleensä varhaislapsuudessa. Eki on nuorekas.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #31 : ke 20.09.2017, 15:14:56 »
Safiiri näytä tissit

Näitä "jos sä näytät sun ni mä näytän mun" -leikkejä harrastetaan yleensä varhaislapsuudessa. Eki on nuorekas.
Mä oon näyttäny jo daisarit.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #32 : ke 20.09.2017, 15:43:23 »
Eli klassinen last wo/man standing, viimeinen sana sanottava vaikka nirri menisi.

Netti on suuri sukupuolien tasaaja. Jos naisia on pidetty vimmaisena sanomaan se vihon viimeinen sana, niin netissä se ei mene niin. Miehet näyttävät "ämmäytensä", ja toisaalta naiset saattavat olla jätkämäisen itsevarmoja ja aggressiivisiakin. Tavallaan tämä on kiehtova ilmiö netissä, useimmiten tietenkin kuitenkin rasittava.

Tavallaan noin, tasapuolisuuden vuoksi voin tietenkin myöntää jääräpäisyyden yhdeksi ominaisuudeksi.

Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö sanomani pitäisi paikkaansa ja ne havainnot ovat ihan reaalisia.

kyllä ne huomaa, jos vaivautuu perehtymään asiaan.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #33 : ke 20.09.2017, 16:40:20 »
Kaikki näkyy läpi kaikilla.

Poissa Socru

• Konkari
  • Säätäjä
« Vastaus #34 : su 19.08.2018, 19:33:57 »
Nyt kun minulla on uusi nikki, voisin näköjään äänestää uudelleen.

Mutta en osaa päättää vaihtoehdoista enkä edes muista mitä äänestin aiemmin. Antakaa vinkki.
Jos joku mussuttaa, usutan Gestapon kimppuun.

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #35 : su 19.08.2018, 19:58:10 »
Minkä ihmeen takia joku tuikituntematon pitäisi saada vakuuttumaan siitä että olen sitä tahi tätä?

Yksi mahdollinen syy tekaistuun persoonaan voisi olla, että jos jollakulla on jokin mielestään tärkeä agenda ajettavanaan, niin vaikuttaakseen objektiivisemmalta keskustelijalta hän haluaa piilottaa ns. oman lehmänsä ojassa. Sivupersoonista puolestaan saa tukea näkemyksilleen.

Tällaisella vähämerkityksisellä foorumilla (anteeksi Juha) sellaiseen ei pitäisi olla aihetta.