Kirjoittaja Aihe: Helsinki - Suomen persereikä?  (Luettu 1066 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Konkari
Helsinki - Suomen persereikä?
« : pe 08.09.2017, 14:43:30 »
Taas Hesa uutisissa.

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005358694.html

Miesporukat ahdistelevat naisia Helsingissä – huumeita tarjotaan vaihtokauppana seksistä

Pidempi juttu:

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005358457.html?share=c409c6cc11ac9467b7a699dcc5682350

Ote:

Hoitovapaalla olevan Raerinteen viimeisin ahdistelukokemus on viikon sisältä.

”Yksi ulkomaalainen mies tarjoutui työntämään minun lastenvaunujani. Hän otti väkisin kiinni ja rupesi työntämään niitä.”

Tapahtuuko ko. kaupungissa nykyään enää mitään hyvää?
« Viimeksi muokattu: pe 08.09.2017, 14:47:16 kirjoittanut Norma B »
Konmarinoitu kotletti.

Paikalla Hayabusa

• Konkari
Vs: Helsinki - Suomen persereikä?
« Vastaus #1 : pe 08.09.2017, 15:20:03 »
^Ihanaa monikulttuuria!

Täytyy muistaa, että suurin uhka Suomelle ovat äärioikeistolaiset nettikirjoittelijat.

Poissa mikainen

• Konkari
« Vastaus #2 : pe 08.09.2017, 17:57:13 »
Taas Hesa uutisissa.

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005358694.html

Miesporukat ahdistelevat naisia Helsingissä – huumeita tarjotaan vaihtokauppana seksistä

Pidempi juttu:

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005358457.html?share=c409c6cc11ac9467b7a699dcc5682350

Ote:

Hoitovapaalla olevan Raerinteen viimeisin ahdistelukokemus on viikon sisältä.

”Yksi ulkomaalainen mies tarjoutui työntämään minun lastenvaunujani. Hän otti väkisin kiinni ja rupesi työntämään niitä.”

Tapahtuuko ko. kaupungissa nykyään enää mitään hyvää?

Ei tapahdu. Vain ne asiat tapahtuvat mitkä uutisoidaan.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #3 : pe 08.09.2017, 22:47:24 »
Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #4 : la 09.09.2017, 09:49:25 »
^ Ja kun tuollainen 3 v 8 kk lyhenee varmaan puoleen kumminkin, niin ei edes sen vertaa viitsisi lusia vaikka on yrittänyt tappaa ihmisen. Aina pitää automaattisesti valittaa kaikesta mahdollisesta. Näkisipä kerrankin keissin että väkivaltaan syyllistynyt ei valita saamastaan tuomiosta.
Konmarinoitu kotletti.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #5 : su 10.09.2017, 11:06:02 »
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/557814-naisia-ahdistellaan-kadulla-yha-enemman-hs-etenkin-kurvin-seutu-pelottaa

Naisia ahdistellaan Helsingin Kalliossa ja Sörnäisissä yhä useammin, ja samalla osa naisista on alkanut vältellä liikkumista uhkaavaksi koetuissa paikoissa.

Helsingin Sanomien haastattelen Emilian mukaan häiriökäyttäytymistä on ollut etenkin Sörnäisten metroaseman liepeillä, Katri Valan puistoon johtavien portaiden ympärillä, Helsinginkadun ja Fleminginkadun kulmassa sekä Torkkelinmäellä.

...

Helsingin poliisi ei tunnista naisten kuvaamaa ahdisteluilmiötä.

Ei varmaan niin, koska harva kai niin pöljä on että menee ahdistelemaan poliisia, edes naispuolista.

Enivei, nyt on näpertelijöillä oiva sauma. Tehkääpä sovellus kännykkään joka päivitetään aina välillä ja joka kertoo että mitä paikkoja juuri tänään kannattaa välttää ahdistelijoiden vuoksi!
Konmarinoitu kotletti.

Poissa socrates

• Konkari
  • Piilorunkkujen tarkkailija
« Vastaus #6 : su 10.09.2017, 11:44:37 »
                          ^
Muutat Kampin Trumpin tienoille, niin ei ahdistelijoita juurikaan näy.
Unelmani on saada Brutto ystävystymään terojen kanssa, kertsi arvostamaan hakkaamista ja Norma kuksimaan ukkomiehiä.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #7 : su 10.09.2017, 15:03:11 »
                          ^
Muutat Kampin Trumpin tienoille, niin ei ahdistelijoita juurikaan näy.

En tiedä mikä on Kampin Trumppi, mutta ajatellen sitä miten huono miesonni minulla on, niin voisin tosiaan hommata uran miestenkarkottimena.  :D
Konmarinoitu kotletti.

Poissa MrKAT

• Konkari
« Vastaus #8 : su 10.09.2017, 18:20:12 »
Lapsena minulle kerrottiin Helsingistä kauhujuttua. Sukulaiset sieltä kertoi miten käsilaukku ryöstettiin, puistossa ei uskalla yksin kävellä ja sitä rataa. Suomen perserei'ältähän se kuulosti.
  Eipä tainnut olla silloin paljon maahanmuuttajia joiden niskaan syy vierittää ...

Poissa Tippavaaran Vanha isäntä

• Konkari
« Vastaus #9 : su 10.09.2017, 18:25:16 »
Lapsena minulle kerrottiin Helsingistä kauhujuttua. Sukulaiset sieltä kertoi miten käsilaukku ryöstettiin, puistossa ei uskalla yksin kävellä ja sitä rataa.
...

Tänään on paljon, hirveänpaljon pahempaa - vääräuskoiset raiskataan....ja.... !

PM.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Paikalla Hayabusa

• Konkari
« Vastaus #10 : su 10.09.2017, 18:42:15 »
Lapsena minulle kerrottiin Helsingistä kauhujuttua. Sukulaiset sieltä kertoi miten käsilaukku ryöstettiin, puistossa ei uskalla yksin kävellä ja sitä rataa. Suomen perserei'ältähän se kuulosti.
  Eipä tainnut olla silloin paljon maahanmuuttajia joiden niskaan syy vierittää ...

Silloin oii paljon maalta muuttajia. Kun joukko juurettomia ihmisiä kasataan yhteen löytävät myös ja etenkin rikollisuuteen taipuvat toisensa ja tilaisuutensa.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #11 : su 10.09.2017, 21:43:03 »
Kävin ekaa kertaa Helsingissä vuoden 1987 lopulla, ja 1988 - 1990 asuin PK-seudulla, olin töissä Helsingissä. Ei se mitenkään erityisen hurjalta paikalta vaikuttanut, en tosin liikkunut kovin myöhällä tai paljon muutenkaan missään. En muista miten aikani kulutin, mutta ilmeisesti kirjastot ja kirjat olivat pääasiallinen elämänsisältö.
Konmarinoitu kotletti.

Poissa socrates

• Konkari
  • Piilorunkkujen tarkkailija
« Vastaus #12 : su 10.09.2017, 21:47:49 »
Kävin ekaa kertaa Helsingissä vuoden 1987 lopulla, ja 1988 - 1990 asuin PK-seudulla, olin töissä Helsingissä. Ei se mitenkään erityisen hurjalta paikalta vaikuttanut, en tosin liikkunut kovin myöhällä tai paljon muutenkaan missään. En muista miten aikani kulutin, mutta ilmeisesti kirjastot ja kirjat olivat pääasiallinen elämänsisältö.

Etkös koeajanut stadin (ukko) miehiä?
Unelmani on saada Brutto ystävystymään terojen kanssa, kertsi arvostamaan hakkaamista ja Norma kuksimaan ukkomiehiä.

Poissa urogallus

• Konkari
« Vastaus #13 : su 10.09.2017, 21:48:22 »
Yöelämä oli varmaankin siihen aikaan hurjempaa kuin nykyään. Muuten varmaan oli hiljaisempaa.

Itse en muuten ole käynyt Helsingissä kymmeneen vuoteen, vaikken edes asu kovin kaukana. Ei ole ollut asiaa.

Poissa Kopek

• Konkari
« Vastaus #14 : su 10.09.2017, 21:56:48 »
Olen parhaillaankin "siellä". Jostakin syystä en erityisemmin pelkää, vaikka kävelen joskus myöhäänkin ulkona mm. vietyäni auton ilmaiselle (niitäkin vielä muutama löytyy) parkkipaikalle.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #15 : su 10.09.2017, 21:58:59 »

Etkös koeajanut stadin (ukko) miehiä?

Miksi niiden olisi pitänyt olla ukkoja? Olin 19-vuotias kun muutin PK-seudulle. Jonkin aikaa touhuttiin ekan miesystäväni kanssa (joka oli toiselta puolelta maata), ja sen jälkeen ei sillä seudulla sitten ollut muuta tekoa miesten kanssa kuin yhdet (siveät) treffit yhden suomalaisen rastan kanssa. Mutta siinä vaiheessa olinkin jo muuttamassa muuanne, joten ei tavattu toista kertaa.

Se on vähän harmittanut että en tutustunut Helsingin New Age -skeneen. Varmaankin autistinen putkiaivoisuus aiheuttaa sellaista ettei vaan juolahtele asioita mieleen, jos asioihin liittyy sosiaalinen kanssakäyminen. Tapahtuu jotain alitajuista hylkimistä?
Konmarinoitu kotletti.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #16 : su 10.09.2017, 22:21:43 »
Helsinkiläisenä alkuasukkaana en ole koskaan pelännyt liikkua kaupungilla mihin aikaan tahansa. Vain jonkun lähiön bussipysäkillä yksin vikaa bussia odottaessa on tullut hetkellisesti ikävä olo kun satunnainen ohiajaja hiljentää kohdalla ???.
Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #17 : ma 11.09.2017, 09:49:27 »
Helsinkiläisenä alkuasukkaana en ole koskaan pelännyt liikkua kaupungilla mihin aikaan tahansa. Vain jonkun lähiön bussipysäkillä yksin vikaa bussia odottaessa on tullut hetkellisesti ikävä olo kun satunnainen ohiajaja hiljentää kohdalla ???.

Olen asunut suurimman osan elämästäni, käynyt opin tiellä Helsingissä ja liikkunut kaupungilla öisinkin, eikä kukaan ole edes uhkaillut minua. Suuri osa maaseudun asukkaista on vihannut Helsinkiä ja helsinkiläisiä aina ja kutsuvat maalaisittain Helsinkiä Hesaksi. Helsinki on yksi turvallisimmista kaupungeista koko Telluksella. Landepaukut pelkäävät kaikkea myyränkoloissaankin. Kuka on mahdollinen raiskaaja, kuka murhanhimoinen tappaja ja kuka ryöstäjä. Pysykää böndet poissa Helsingistä, niin jos teidät raiskataan tai tapetaan, niin sen tekee toinen landepaukku kotiseudullanne.
"Sosiaalipsykologia ja pedagogia tarkoittaa että tarhan tätiä totellaan."

Sepe

Poissa Kopek

• Konkari
« Vastaus #18 : ti 12.09.2017, 18:50:40 »
Tässä vähän poimintoja parilta päivältä Suomen Baabelista.

http://propagandablogi.blogspot.fi/

Helsingissä jos missä näkee, miten mustat tulevat syrjäyttämään valkoiset, kun aikaa kuluu. Jutun lopussa mainittu tyylikäs nuori nainen oli afrikkalaisen etnisen taustan omaava muslimi. 

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #19 : ti 12.09.2017, 19:03:35 »
Tässä vähän poimintoja parilta päivältä Suomen Baabelista.

http://propagandablogi.blogspot.fi/

Helsingissä jos missä näkee, miten mustat tulevat syrjäyttämään valkoiset, kun aikaa kuluu. Jutun lopussa mainittu tyylikäs nuori nainen oli afrikkalaisen etnisen taustan omaava muslimi.

Sinä näet hallusinaatioita muslimeista ja afrkkalaistaustaisesta naismuslimistaja yhä sekeämmin olet tulossa sieltä piilorasismikaapistasi päivänvaloon. En viitsinyt lukea noita linkkejäsi, mutta kai jostakin niistä paljastui, että tuonainen oli afrikkalaistaustainen muslimi. Tai sitten kaikki tuosta naisesta oli mielikuvitustasi. Mustien ja poliisien paranoidinen vihasi ja pelkosi on käsinkosketeltavaa.
"Sosiaalipsykologia ja pedagogia tarkoittaa että tarhan tätiä totellaan."

Sepe