Kirjoittaja Aihe: Kauniit naiset  (Luettu 23490 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

socrates

• Vieras
Vs: Kauniit naiset
« Vastaus #880 : su 22.04.2018, 10:08:24 »
^ Samat kliseet niissä vituttaa. Kaikki ovat sinut itsensä kanssa, muuten asiat kunnossa mutta se oikea puuttuu ja tykkää nauttia viinilasillisen takkatulen ääressä. Paljon mieluummin postailee sellaisen kanssa, jolla on asiat sekaisin kun Haminan kaupunki ja tekisi mieli hakata joku.

Paikalla Safiiri

• Konkari
« Vastaus #881 : su 22.04.2018, 11:58:23 »
^ Samat kliseet niissä vituttaa. Kaikki ovat sinut itsensä kanssa, muuten asiat kunnossa mutta se oikea puuttuu ja tykkää nauttia viinilasillisen takkatulen ääressä. Paljon mieluummin postailee sellaisen kanssa, jolla on asiat sekaisin kun Haminan kaupunki ja tekisi mieli hakata joku.

Kuule sun kannattaa satsata päiväkirjan kanssa kommunikointiin, jos nuo on sun kriteerit keskustelukumppanille.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #882 : ke 25.04.2018, 00:10:58 »
Onko naisia nyt sitten niin vaadittu johonkin "rooliin", vai onko tuo vain sellainen rooli, johon jotkut feministit haluavat, jotta voivat esittää sorrettuja?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa ROOSTER

• Konkari
« Vastaus #883 : ke 25.04.2018, 09:11:14 »
Onko naisia nyt sitten niin vaadittu johonkin "rooliin", vai onko tuo vain sellainen rooli, johon jotkut feministit haluavat, jotta voivat esittää sorrettuja?

Asiat ovat hyvin jos pitää esittää sorrettua. Sehän on ihan ok, monet ihmiset vetävät roolia koko ajan.

Minusta nainen on ihanimmillaan kun hän on vapaa valitsemaan ja valinta kohdistuu juuri minuun. Kohtuullisen flaksini ansiosta en halua naisia asetettavan miesten määräilyn alaiseksi vaan olevan vapaana kuin perhoset.

Yleinen mielipide on aina väärässä

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #884 : pe 27.04.2018, 00:05:34 »
Naiset itse monesti sanovat, että haluavat noita kauneusihanteita. Eivät ole "patriarkaalisen miesyhteiskunnan" painostamia. Ei kukaan pakota naisia kauneusihanteisiin, he itse yleensä valitsevat noin. On valtavasti kaduillamme naisia, jotka eivät noin valitse... :-\

Miksi naisten pitää mukamas uhriutua, kun itse luovat niitä kauneusihanteitaan. Eivät miehet Cosmopolitania tms. lue, naiset lukevat. Naiset itse määrittelevät omia muotejaan ja normejaan. Siksi on tyhmää syytellä miehiä.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #885 : su 06.05.2018, 10:55:37 »

Kuule sun kannattaa satsata päiväkirjan kanssa kommunikointiin, jos nuo on sun kriteerit keskustelukumppanille.

Mä voisin sheivata sun pimpin nätiks, vaikka takkatulen ääressä.