Kirjoittaja Aihe: Kauniit naiset  (Luettu 38571 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
Vs: Kauniit naiset
« Vastaus #740 : to 25.01.2018, 13:06:55 »
Tuo ihon ohuus > rypyt käsittääkseni on ns. virallinen linja mitä tulee sukupuolten vanhenemiseen. Oma ihoni on mielestäni keskipaksu tai hivenen ohuempaan päin, mitä tulee naissukupuolen sisäiseen ihon paksuudenvaihteluun. Ryppyjä on varmaan keskinkertaisesti. Ehkä jopa hivenen vähemmän kuin ikäiselläni voisi olla, koska olen nähnyt itseäni vuosikymmenen nuorempia naisia joilla on yhtä paljon kuin minulla, joten olettaa voisi että heillä tulee tässä iässä olemaan enemmän.

Itse kyllä mieluummin ottaisin ryppyjä kuin pöhötystä ja kaksoisleuan. Jotkut ovat jankuttaneet minulle että jos laihtuu, niin automaattisesti naama rupsahtaa, näin vanhemmiten. Minusta kyllä tuntuisi että tällainen turpea pallinaamatyyppi pysyy kutakuinkin samana oli kiloja vähän tai paljon. Ainoa eron naamassani koin alipainoisena ollessa normaaliin painoon verrattuna semmoisen että otsassa iho tuntui ohuemmalta. Tosin olin tuolloin vielä kolmikymppinen. Viimeisimmän alipainoni (kun olin 41-vuotias) kohdalla en tuollaista havainnut. Tulevaisuudessa tuskin "pääsen" enää kokemaan millaista on alipainoisena, kun en usko moiseksi enää päätyväni (ellei tule joku tosi paha sairaus joka näivettää).

Noin kaikenkaikkiaan jokaisen naisen kohdalla lienee sellaisia yksilöllisiä seikkoja jotka vaikuttavat siihen onko hän ns. kaunis vai ns. ruma versio omasta itsestään. Itsestäni tuntuu että kk-kierto vaikuttaa todella paljon. Ennen menssuja sitä on todellakin kuin se rumempi identtisten kaksosten osapuoli, ja menssujen jälkeen on sitten se viehkeämpi komponentti... Hiuksetkin näyttävät kauniimmalta ja puhtaammalta. Mikä kumma siinä lieneekään.
Tapa itsesi - luonto kiittää luonnonystävää.

Poissa Magdaleena

• Konkari
« Vastaus #741 : to 25.01.2018, 13:33:18 »
Tuo kaikki on hyvin individuellia..
Minulla taitaa olla ihan vähän punatukkaisen vikaa ja sitäkään en ajatellut ennenkuin yks saksal. ystävä kysyi, että millä sävytän tukkaani (vaaleanruskia).

Siitä se punotus auringossakin, yhä ja jos en saa aurinkoa niin olen ihan kalpea.. kerran alkuun Hampurissa kolleega sen huomasi (itse en!), johon toinen kolleega että "ne on kaikki noin pohjoisessa talvella, mun sisko asuu Norjassa.."  '

Kauneuden kanssa tällä ei sitten ole mitään tekemistä!

Poissa Magdaleena

• Konkari

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #743 : to 25.01.2018, 13:51:14 »
Yksi mitä en muuten tajua yhtään on pisama- eli kesakkoinho. Itselleni ei ole koskaan ollut mikään ongelma että saan kesäisin käsivarsiin pisamia. Mutta jollekulle (en muista enää kenelle) se tuntui olevan. Höh. Mikähän niissäkin niin kamalan "väärin" muka on.

Poissa Kopek

• Konkari
« Vastaus #744 : to 08.02.2018, 13:58:41 »
Vaikka olenkin myöntänyt olevani rasisti tietyin varauksin, pidän silti mihin tahansa etniseen ryhmään kuuluvia naisia kauniina, jos he ovat sitä. Mustista naisista erityisesti somaleissa on siroja ja mukavan näköisiä naisia, mutta voi heitä olla muihinkin mustien ryhmiin kuuluvissa. Viimeisimmällä "Onnibus" -matkallani näin autossa Kamppiin saapuessamme täydellistä suomea puhuvan mustan naisen. Hän oli hyvin muodinmukainen, näkyvästi meikattu, ja hänellä taisi olla lävistyksiäkin. Hänen seurassaan oli vaaleaihoinen mies, jonka pukeutumistyyli ja hiustyyli eksoottinen kuin jollakin eksoottisella maahanmuuttajalla. Mietin, oliko mies luonut itselleen ulkomaalaisimagon, jotata hän kävisi pariksi naiselle, joka ihonvärinsä puolesta (vielä toistaiseksi) menisi ulkomaalaisesta. Musta nainen hymyili kauniisti.

Jossakin toisessa elämäntilanteessa muutama vuosikymmen ajassa taaksepäin mustakin tyttö olisi kelvannut tyttökaverikseni. Aikoinaan junamatkalla Pariisista Lontooseen vieressäni istunut musta tyttö nukahti vasten olkapäätäni. Minusta hän oli söpö siinä, ja melkein jo ihastuin. Olihan kokemus minunlaiselleni ihmiselle äärimmäisen harvinainen. Siis, että tyttö on niin lähellä. Minkään värinen tyttö siis.

Mustista ihmisistä puheen ollen Kampin Clas Ohlsonilla näin kaksi mustaihoista työntekijä. Eivät kylläkään naisia, joten tämä maininta menee otsikon ulkopuolelle.

http://www.eastafricabusinessdaily.com/2017/06/i-always-wanted-to-marry-somali-lady.html

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #745 : to 08.02.2018, 15:06:21 »
Musta huora pariisista kerran lähetti mulle kirjeen. Se sano mua Vinsentiksi.

Poissa Juuli

• Konkari
  • Hukkaskukka
« Vastaus #746 : to 08.02.2018, 15:10:41 »
On hankittu muutama ryppy eikä ne minusta maailmaa kaada. Saa tulla ja mielellään teräksenharmaat hiukset joka on jo edestä ja sivuilta alkanut. Minä en kaihda niitä ryppyjä. Mitään en ole tehnyt ettei tulisi kun ne tulee kuitenkin. Olen moniallergikko, vissiin toistakymmentä eri ainetta joten ei likikään kaikki tuotteet käy. Ei yhtään saa olla hajustetta. Tampereella ollessa heti kun oli sinne kamojani siirrellyt rasvasin särkevää jalkaa  voltarenilla . Paloi koko jalka rakoille nilkasta polveen ja karmea särky. Ei siinä muuta kun
Acutaan  ja 5 vrk Taysiin tiputukseen. Minä en nähnyt siinä tuoteselosteessa mainintaa hajusteista. Lääkäri sen maininnan jostain kaivoi. Jatkohoitokin terveyskeskuksessa kesti pari kuukautta.
Tulkoot rypyt ja harmaa pää. Ehkä  suurempiakin juttuja  odottelee.
Kun pysyisi tuo humeeti jollainlailla tolkuissaan.
Äyts.
« Viimeksi muokattu: to 08.02.2018, 17:16:09 kirjoittanut Juuli »
https://www.youtube.com/watch?v=7DUnyXUaUDE
muistojeni ruusut anneli sari

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #747 : pe 09.02.2018, 00:20:00 »
Kuunatsi - Julia Dietze:

google-kuvalinkki
"Kannatan ehdottomasti maahanmuuton lisäämistä" - Esko Valtaoja, TS 4.8.2015
"Suomalaiset ovat monen kulttuurin sekoitus" -Prof. Tarmo Kunnas, Apu 38/18,s.37

Paikalla Brutto

• Konkari
« Vastaus #748 : pe 09.02.2018, 07:05:01 »
Kuunatsi - Julia Dietze:

google-kuvalinkki

Haa! Arvasin että sulla on natsiunivormufetissi!

Ei siinä mitään, Julia kelpaisi kyllä mullekin.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #749 : pe 09.02.2018, 21:07:17 »
Kim Yo-jong, Pohjois-Korean johtajan Kim Jong-unin sisko.

Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #750 : la 10.02.2018, 03:43:28 »
Kuunatsi - Julia Dietze:

google-kuvalinkki

Mutta sittenhän tämän pitäisi näyttää kauniilta:  (.. muttei - mulle ainakaan..)
"Kannatan ehdottomasti maahanmuuton lisäämistä" - Esko Valtaoja, TS 4.8.2015
"Suomalaiset ovat monen kulttuurin sekoitus" -Prof. Tarmo Kunnas, Apu 38/18,s.37

Paikalla Brutto

• Konkari
« Vastaus #751 : la 10.02.2018, 06:40:26 »
Kuunatsi - Julia Dietze:

google-kuvalinkki

Mutta sittenhän tämän pitäisi näyttää kauniilta:  (.. muttei - mulle ainakaan..)

Kai se kuitenkin kiihottaa...?

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #752 : la 10.02.2018, 09:43:01 »
Ei ulkoinen kauneus siitä riipu millainen persoonallisuus on, tai mitä ihminen on tehnyt. Olen kuvissa nähnyt joitain tosi komeita raiskaajia ja murhaajia. Kyllähän se jotenkin jurppii. Että miksi tuokin mies elämänsä pilasi, kun oli noin hyvännäköinen. Idiootti?

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #753 : la 10.02.2018, 19:18:57 »

Tota olis kiva kullilla huudattaa.

Poissa Juuli

• Konkari
  • Hukkaskukka
« Vastaus #754 : la 10.02.2018, 19:34:35 »

Tota olis kiva kullilla huudattaa.

Onko sillä kaulus ihan minkkiä ???
https://www.youtube.com/watch?v=7DUnyXUaUDE
muistojeni ruusut anneli sari

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #755 : la 10.02.2018, 20:02:19 »
Taitaa olla.

Poissa RGR

• Konkari
  • etelänhämyhaikara
« Vastaus #756 : ma 12.02.2018, 08:58:14 »
Onpas nätti tyttö. Hänellä on vaan kummallinen ammatti/harrastus. Taitaa myös olla melko omapäinen. Siis täysi kympin tyttö.

Biksukuvia en löytänyt.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #757 : ma 12.02.2018, 09:12:19 »
Mikä ammatti? Myssymannekiini?

Poissa RGR

• Konkari
  • etelänhämyhaikara
« Vastaus #758 : ma 12.02.2018, 09:21:46 »
Mikä ammatti? Myssymannekiini?

Ölymppiamitalisti.

Poissa Magdaleena

• Konkari
« Vastaus #759 : ti 13.02.2018, 16:09:54 »

Kauneus ei ole mitään, jos sen alla ei ole mitään.. tai jotain :)

Osuin tuolle videolle, joka ikinen noista tyttösistä ovat niin kauniita, ettei sanottua saa ,, ja miten ne rakastavat vanhaa opettajaansa <3

https://www.youtube.com/watch?v=xxFlmsvWefU