Kirjoittaja Aihe: Tällaisia ovat pahikset  (Luettu 20849 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
Vs: Tällaisia ovat pahikset
« Vastaus #480 : pe 23.11.2018, 15:40:47 »
Meillä päin ihminen on pim pom, tai pimpeli pom, kun hän on höppänä ja puhelee sekavia.

Ihan hyvä nimimerkki.

T: Xante

Meillä päin ei eri mieltä olevaa nimitellä. Toista ihmistä nimittelevää pidetään aika höppänänä .

Meillä päin nimitys pim pom on nimenomaan hellittelevä. Sanotaan silleen hellästi, no, hänhän on vähän pim pom kuin että hän on sekavia puhuva höppänä.

T: Xante

Muoksis; ja en minä tietenkään ole vastuussa murrealueeni sanostoista.
En minä ole vastuussa siitä että meillä päin toista ihmistä nimittelevää pidetään höppänänä. Myös kusipäänä.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #481 : pe 23.11.2018, 23:50:28 »
Miten kipu voisi ikinä ollut naurunaihe?  :o

Itselleni tulee, käytännön kokemuksen mukaan, jonkinlainen järkytyksen tunne kun havaitsen jotakuta sattuvan/sattuneen. Olikos se viime kesänä kun yleisessä saunassa mies liukastui lauteilta laskeutuessaan, kaatui kätensä päälle ja mursi sen. Kyllä siinä heti tuli huolestunut ja hätääntynyt olo. Tässä syksyn mittaan Krav Magassa yhden nuoren miehen käsi puolestaan irtosi sokastaan. Taas huolestunut olo (käsi meni sitten onneksi itsekseen paikalleen).

Joskus minusta jopa tuntuu että peilisoluni ovat vähänkin liiankin yliaktiiviset, silloin kun pysyn kärryillä siitä missä mennään. Jos en näe tai kuule tapahtumia eli olen muissa maailmoissa, niin sitten on tietysti vaikeampi järkyttyä, kun ei hoksaa mistä on kyse.

Eikä minua naurata mitkään palleille potkimiset. Kravissa olen vain järkeillyt että jos tulisi tositilanne eli joku paskapää kimppuun tuolla maailmalla, niin hänen ollessa mies kannattaa ensimmäiseksi aloittaa se itsensä hätävarjelu nimenomaan haarapotkulla, että saa tilanteen poikki ja mahdollisesti pääsee niskanpäälle (=karkuun ilman että tyyppi lähtee perään!)
Tietynasteinen kavereille nauraminen on toki aina jätkäporukan hupia, jos vähän mokaillaan. Mutta en minä osaa nähdä sitä hupia siinä, että oikeasti sattuu jotakin ikävää. Tuo herättää vähän kysymyksiä ihmisten empatiakyvyistä ja myös järjestä, kun toista sattuu. Itse voin ehkä olla empatiaherkempi, koska jotenkin en ole koskaan nauttinut vahingonilosta, harmittomasta äijämäisestäkään. En ole mitenkään "feminiininen" henkilö, mutta tuollainen maskuliinisuus ei minulle sovi.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #482 : pe 23.11.2018, 23:53:25 »
Tietty on näitä itse itseään vasiten telovia tyyppejä joiden pitää tsäk-ässinä pyrkiä satuttamaan itseään... Tulee mieleen vitsi jossa poitsu kikkailee pyörän kanssa: kato äiti, mä ajan ilman käsiä! kato äiti, mä ajan ilman hampaita!

Mutta ei se munien muussaantuminen noin itsessään oikein naurata. Yksi mies kertoi juuri taannoin että kun sai potkun haaroihin, ei seissyt kuukauteen.
Kunnon isku palleille voi tarkoittaa jopa kivesten halkeamista ja amputointia. Siinä voi olla vitsit äijillä vähissä. Tuollaista huumoria en ymmärrä.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo