Kirjoittaja Aihe: Mikä on supervoimasi?  (Luettu 7092 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lenny

• Konkari
  • ex-Kalervonpoika
Vs: Mikä on supervoimasi?
« Vastaus #40 : to 20.07.2017, 08:19:07 »
Yksi unennäkemisen toimivista keinoista on meditoida, tai mietiskellä säännöllisesti.

Oman kokemukseni mukaan paras tapa nähdä unia on haluta sitä, eli harrastaa unennäköä. Olen itsekin pariin otteeseen treenaillut selkounia, ja kyllä ne rupeavat aukenemaan kun asiaan oikein paneutuu. Sehän on mitä paras harrastus.

Sitten taas kun jää nukkuminen muutenkin vähemmälle, rupeaa ne unetkin vähenemään.

Olen yrittänyt keksiä jotakin tähän ketjuun laitettavaa, mutta en vain keksi. Ehkä lähimmäksi pääsisi kykyni tulla toimeen aika vähillä unilla. Nukun keskimäärin n. 5 tuntia yössä. En edes muista milloin olisin nukkunut yli 7 tuntia. Välilä tulee vedeltyä pitkiäkin pätkiä 2-3 tunnin unilla. Silloin kyllä tulee vetäistyä parit pikaunet päivän mittaan.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #41 : to 20.07.2017, 09:26:24 »

Pahoinvointi ja negatiivinen ajattelu on Hipsukan supervoima.
Siinä kun mies pelaa reilua peliä Hipsukka pyrkii latomaan persoonaan meneviä henkilökohtaisia loukkauksia.
Supervoimillani näen täysin mitä Hipsukka ajaa takaa ja kuinka paha hänen on olla.
Liki kaikki Hipsukan kirjoittamat viestit kiertää samaa kaavaa, vain persoonat joihin hän kohdistaa niitä vaihtelee.

Supervoimillani olen kylvänyt Hipsukkaan uuden siemenen. Pikkuhiljaa se kasvaa ja kehittyy. Hipsukka löytää oikean luontonsa ja tulee kaapista ulos. Hipsukan elämä muuttuu myönteisemmäksi. Itselleen ja muille teeskentely lakkaa. Kun Hipsukka lopulta oppii hyväksymään itsensä, hän ei enää pyri hakemaan omia huonoja ominaisuuksiaan muiden kautta netissä, vaan muuttuu kannustavaksi persoonaksi ja paremmaksi ihmiseksi. Hipsukka löytää avaimet oikesiin ja kestäviin ihmisuhteisiin.

Pahoin kyökkipsykologiassaan epäonnistunut pölvästi itsensä kehuja kirjoittaa jälleen hänelle tyypillistä kuvittelemaansa paskaa. Oppisit edes kirjoittamaan äidinkieltäsi oikein. Sinä et pysty älyttömyyksilläsi vaikuttamaan minuun muulla tavoin kuin siten, että pidän sinua entistä typerämpänä sivistymättömänä junttina. Onneksi homoutesi ei ole tarttuva tauti.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #42 : to 20.07.2017, 09:36:38 »
Minä kykenen tunnistamaan narsisteja ja psykopaatteja melko hyvin...

Et kuitenkaan tunnista itseäsi.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #43 : to 20.07.2017, 10:13:14 »

Siinä kun mies pelaa reilua peliä Hipsukka pyrkii latomaan persoonaan meneviä henkilökohtaisia loukkauksia.
Supervoimillani näen täysin mitä Hipsukka ajaa takaa ja kuinka paha hänen on olla.
Liki kaikki Hipsukan kirjoittamat viestit kiertää samaa kaavaa, vain persoonat joihin hän kohdistaa niitä vaihtelee.

Supervoimillani olen kylvänyt Hipsukkaan uuden siemenen. Pikkuhiljaa se kasvaa ja kehittyy. Hipsukka löytää oikean luontonsa ja tulee kaapista ulos. Hipsukan elämä muuttuu myönteisemmäksi. Itselleen ja muille teeskentely lakkaa. Kun Hipsukka lopulta oppii hyväksymään itsensä, hän ei enää pyri hakemaan omia huonoja ominaisuuksiaan muiden kautta netissä, vaan muuttuu kannustavaksi persoonaksi ja paremmaksi ihmiseksi. Hipsukka löytää avaimet oikesiin ja kestäviin ihmisuhteisiin.

Pahoin kyökkipsykologiassaan epäonnistunut pölvästi itsensä kehuja kirjoittaa jälleen hänelle tyypillistä kuvittelemaansa paskaa. Oppisit edes kirjoittamaan äidinkieltäsi oikein. Sinä et pysty älyttömyyksilläsi vaikuttamaan minuun muulla tavoin kuin siten, että pidän sinua entistä typerämpänä sivistymättömänä junttina. Onneksi homoutesi ei ole tarttuva tauti.
Estoton perusluonteesi paistaa taas läpi. Toki sinä olet nero minuun verrattuna.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #44 : to 20.07.2017, 10:18:10 »

Estoton perusluonteesi paistaa taas läpi. Toki sinä olet nero minuun verrattuna.

Kyökkipsykologi taas vauhdissa. Analysoit supervoimillasi pitkin metsiä myös useita muita Jatkumon jäseniä. Thaimaassa mielenvikaisuuteesi ei kaiketi saa hoitoa.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #45 : to 20.07.2017, 10:20:16 »
Supervoimani on se, että ymmärrän mitä ihmiset tarkoittavat, vaikka he puhuisivat millä sanoin. Seuraan usein vierestä ihmisten väärinymmärryksiä mahdollisuuksien mukaan tulkaten, mitä kukakin tarkoittaa.

Minun heikkouteni taas on, että ymmärrän ihmisten sanomiset vähintään kolmella eri tavalla, enkä aina osaa päättää mikä niistä oli se oikea.

Toki minullakin tapahtuu väärintulkintoja, enkä luule aina tietäväni ihmisten tuntoja, mutta koen kyllä kuitenkin, että minulla on joku tutka, jonka ansiosta ymmärrän ihmisiä ja uskoakseni moni kokee tulleensa ymmärretyksi kanssani.

"Hessukin" joutui syömään pähkinöitä, että supervoimat ilmaantuisivat.. luulenpa, että elämän kokemus saattaa autaa niiden voimien kasvussa mainitsemallasi tavalla.

Tosin vahva lähtökohta ihmisuhteiden ollessa kyseessä, että jokainen ihminen on itsekäs omalla tavallaan ja siten myös tulkittavissa.
Tunteilla eläytyminen on myös vahva viesti, tämäntapaisissa viesteissä ne eivät varmaan tule niin esille ja vain ne antipatiat nousevat päällimmäiseksi. Ihminen on kuitenkin suhteellisen herkkä loukkaantumaan, vaikka vain kirjoituksia lukemalla.

socrates

• Vieras
« Vastaus #46 : to 20.07.2017, 10:41:24 »

14) Olen nostanut pyöreät 3 kertaa oman painoni verran rautaa ylös. (Tarkemmin noin 2,9x mutta pyöristin).
(Tällä löin Näkökulmalla jauhot suuhun Rentulle joka rehenteli nostaneensa - buahahaa - vain 2 x oman painonsa.)

Kova tulos. Taidat olla ainoa oikea urheilija täällä.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #47 : to 20.07.2017, 10:50:46 »
Tosin vahva lähtökohta ihmisuhteiden ollessa kyseessä, että jokainen ihminen on itsekäs omalla tavallaan ja siten myös tulkittavissa.

Itse olen havainnut, että vahvat lähtökohdat ihmisten motiiveista johtavat pääsääntöisesti väärinymmärryksiin ihmissuhteissa, kun aletaan tulkitsemaan toista omien, ei toisen lähtökohtien perusteella.

T: Xante

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #48 : to 20.07.2017, 10:54:26 »

14) Olen nostanut pyöreät 3 kertaa oman painoni verran rautaa ylös. (Tarkemmin noin 2,9x mutta pyöristin).
(Tällä löin Näkökulmalla jauhot suuhun Rentulle joka rehenteli nostaneensa - buahahaa - vain 2 x oman painonsa.)

Riippu hieman omasta painosta 50 kilosen on helpompi vetää maasta 150 kiloa, kun satakilosen 300 kiloa.
Joka tapauksessa hyvä tulos, jos noin on tehty. Miten se sitten on tehty.
No itsekin on tullut vedettyä 300 kiloa polven alapuolelta matalalta pukilta, alle satakiloisena.

"Superhurrikin" on penkissä aika hurja, mutta tarvitsee paidan päällensä saadakseen sen nelisatasen ylös.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #49 : to 20.07.2017, 10:57:32 »

Itse olen havainnut, että vahvat lähtökohdat ihmisten motiiveista johtavat pääsääntöisesti väärinymmärryksiin ihmissuhteissa, kun aletaan tulkitsemaan toista omien, ei toisen lähtökohtien perusteella.

Joo joskus jopa tulkitaan omia lähtökohtia vaatimalla toinen tunnistamaan omia mielitekojaan.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #50 : to 20.07.2017, 11:11:32 »

Kieltämättä.
Kiinostaisi hieman tietää että mikä nosto, missä olosuhteissa ja millä varusteilla.
Itsellä nykyinen kunto jalkakyykyssä n. 2.3x oma paino. Nuorena nostin 2.78x. (21v)

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #51 : to 20.07.2017, 11:15:05 »

Kyökkipsykologi taas vauhdissa. Analysoit supervoimillasi pitkin metsiä myös useita muita Jatkumon jäseniä. Thaimaassa mielenvikaisuuteesi ei kaiketi saa hoitoa.
Eli et olekkaan nero minuun verrattuna?

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #52 : to 20.07.2017, 11:33:05 »

Joo joskus jopa tulkitaan omia lähtökohtia vaatimalla toinen tunnistamaan omia mielitekojaan.

Kyllä yleisempää on, että keksitään toiselle vaatimuksia ja tulkintoja, joita sitten aletaan (vaikka niiden on kerrottu olevan virheellisiä) kärttyisesti jankuttamaan viestistä toiseen siten, että aletaan jo vaikuttamaan täysin vajaamielisiltä.

socrates

• Vieras
« Vastaus #53 : to 20.07.2017, 11:39:57 »

Kieltämättä.
Kiinostaisi hieman tietää että mikä nosto, missä olosuhteissa ja millä varusteilla.
Itsellä nykyinen kunto jalkakyykyssä n. 2.3x oma paino. Nuorena nostin 2.78x. (21v)

Jos se on sääntöjen mukainen maastaveto kuten oletan, niin se on hyvä tulos. Kuinka moni 80-kiloinen vetää melkein 240kg tai satakiloinen kolmesataa? No jossain pakkiksella aika moni, mutta normisalikävijöistä tai toisten lajien kilpaurheilijoista hyvin harva.

Olen itse tuntenut äijän, joka kivenkovaa väittää vetäneensä maasta 60-vuotiaana 320kg. Ehkä se on mahdollista, kun on todella iso mies ja nuorena ollut aika kova voimailija.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #54 : to 20.07.2017, 11:41:22 »

Kyllä yleisempää on, että keksitään toiselle vaatimuksia ja tulkintoja, joita sitten aletaan (vaikka niiden on kerrottu olevan virheellisiä) kärttyisesti jankuttamaan viestistä toiseen siten, että aletaan jo vaikuttamaan täysin vajaamielisiltä.

Mielenkiintoista "jankutusta" .    https://www.youtube.com/watch?v=rpRPxbu2PTI

Niinkö, jopas jotakin olisit sanonut suoraan, miksi ihmeessä nyt sievistelet, kun et sitä aiemminkaan osannut tehdä.

Kerro samalla, miksi jonkun pitäisi tietää, sinun mielitekosi, ellet itse niitä kerro.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #55 : to 20.07.2017, 11:47:06 »

Kieltämättä.

Jos se on sääntöjen mukainen maastaveto kuten oletan, niin se on hyvä tulos. Kuinka moni 80-kiloinen vetää melkein 240kg tai satakiloinen kolmesataa? No jossain pakkiksella aika moni, mutta normisalikävijöistä tai toisten lajien kilpaurheilijoista hyvin harva.

Olen itse tuntenut äijän, joka kivenkovaa väittää vetäneensä maasta 60-vuotiaana 320kg. Ehkä se on mahdollista, kun on todella iso mies ja nuorena ollut aika kova voimailija.

Mulla on jostain syystä muodostunu käsitys että MrKat olis hieman kevyempi kaveri. (En toki tiedä.)
Ja se ei todellakaan ole syy vähätellä vaan yleensä pienemmillä on parempi hyötysuhde.
Mavessa myös lyhyydestä on etua. Tanko suhteessa korkeemmalla lähtöpisteessä.

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #56 : to 20.07.2017, 11:57:01 »

Kieltämättä.

Koska superheikkouteni on taipumus tulkita sama viesti usealla eri tavalla, niin Katin tulos saattaa tarkoittaa myös sitä, että hänen tuloksensa sotilaspenkkipunnerruksessa on kolme (tai 2,9, koska viimeinen ei mennyt ihan ylös asti). Jos kaveri painaa vaikka 60 kg, tulos on ihan normaali.

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #57 : to 20.07.2017, 23:46:08 »

Riippu hieman omasta painosta 50 kilosen on helpompi vetää maasta 150 kiloa, kun satakilosen 300 kiloa.
Joka tapauksessa hyvä tulos, jos noin on tehty. Miten se sitten on tehty.
Tässä on nyt huomattava että minussa puhuu savolainen ja vastuu on kuulijalla. ;)
Nyt  voin paljastaa eli tunnustaa että käsivoimani on aina olleet heikonpuoleiset (paitsi ehkä tänään). Sen sijaan tuon 2.9x painoni nostin joskus lukioaikoihin jaloilla, jotka kehittyi vahvoiksi pyörän selässä. Ottaen huomioon että olin silloin vielä sydänvikainen ja silmissäni alkoi maailma musteta nostaessa niin se oli meikäläiselle aikamoinen rohkea temppu...

Missä kohu siellä persu.                    Estolistallani ovat (eivät näy selaimellani):
Missä persu siellä poliisi.                    VA, Saares, Toope.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #58 : pe 21.07.2017, 23:01:31 »
Kyllä yleisempää on, että keksitään toiselle vaatimuksia ja tulkintoja, joita sitten aletaan (vaikka niiden on kerrottu olevan virheellisiä) kärttyisesti jankuttamaan viestistä toiseen siten, että aletaan jo vaikuttamaan täysin vajaamielisiltä...

Ei anneta toisten vaikuttaa omiin mielipiteisiin, elleivät oikeasti jotain virheellistä esitä. Omista näkemyksistä kantsii pitää kiinni.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa urogallus

• Konkari
« Vastaus #59 : pe 21.07.2017, 23:04:04 »
Tässä on nyt huomattava että minussa puhuu savolainen ja vastuu on kuulijalla. ;)

Savolaisissa yhdistyy karjalainen rehellisyys hämäläiseen ystävällisyyteen...