Kirjoittaja Aihe: Pakkouskonto kouluissamme  (Luettu 21081 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hibiscus

• Vieras
Vs: Pakkouskonto kouluissamme
« Vastaus #160 : to 23.11.2017, 14:53:33 »

.....Eikä kivitystenkään salaamiseen taida olla mitään hyvää syytä.

Sharia-tuomioistuimet toimivat Suomessa matalalla profiililla, koska maassa huhutaan olevan vielä,mm. kivityksiin nuivasti suhtautuvia, vanhoillisia monokultturelleja.

HLM

VA tuntuu tietävän asioita, joita muut eivät tiedä. Esimerkiksi sen, että täällä toimii matalalla profiililla sharia tuomioistuimia nuivien vanhoillisten monokultturistien ansiosta. Viisas mies. Yksikään nykysuomalainen suvaitsevainen tai edistyksellinen ei suhtaudu ihmisten elävältä kivittämiseen, joten VA on oivassa uusnatsien seurassa.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #161 : to 23.11.2017, 15:15:19 »
Yksikään nykysuomalainen suvaitsevainen tai edistyksellinen ei suhtaudu ihmisten elävältä kivittämiseen, joten VA on oivassa uusnatsien seurassa.

Kyllä mnä suhtaudun. Jyrkän tuomitsevasti.

Poissa Nuori kotka

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #162 : to 23.11.2017, 15:41:49 »

.....Eikä kivitystenkään salaamiseen taida olla mitään hyvää syytä.

Sharia-tuomioistuimet toimivat Suomessa matalalla profiililla, koska maassa huhutaan olevan vielä,mm. kivityksiin nuivasti suhtautuvia, vanhoillisia monokultturelleja.

Esimerkiksi sen, että täällä toimii matalalla profiililla sharia tuomioistuimia nuivien vanhoillisten monokultturistien ansiosta.

Seuraisit tiedotusvälineitä. Idiootti puusilmä.

Lainaus

Viisas mies.

Kyllä minä sen tiedän. Tyhmä!

Lainaus

Yksikään nykysuomalainen suvaitsevainen tai edistyksellinen ei suhtaudu ihmisten elävältä kivittämiseen, joten.....

"Ei suhtaudu". Taitavasti muotoiltu, kun ottaa huomioon, että kirjoittaja on lukutaidoton vuohipaimen!

Et sitten "suhtaudu" myöskään kuolleena kivittämiseen?

HLM
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #163 : to 23.11.2017, 15:48:31 »
Yksikään nykysuomalainen suvaitsevainen tai edistyksellinen ei suhtaudu ihmisten elävältä kivittämiseen, joten VA on oivassa uusnatsien seurassa.

Kas, huomasit, että jätin tarkoituksella yhden sanan pois, että sinun päiväsi saisi edes yhden ilonaiheen. Ettekö te, sinä ja VA ala jo havaita haisevanne savulle, vaikkei se mitään ahdingossanne auta.

Poissa Nuori kotka

• Konkari
« Vastaus #164 : to 23.11.2017, 16:13:11 »

Kas, huomasit, että jätin tarkoituksella yhden sanan pois, että sinun päiväsi saisi edes yhden ilonaiheen. Ettekö te, sinä ja VA ala jo havaita haisevanne savulle, vaikkei se mitään ahdingossanne auta.

Olen huomannut, että yrität (todella säälittävästi) savustaa minua, mutta toistaiseksi tuo äärimmäisen hento savuaromi on tuntunut vain miellyttävälle.

HLM.

Poissa Nuori kotka

• Konkari
« Vastaus #165 : ma 16.04.2018, 21:12:56 »

Tätähän juuri tarvitaan. Ei olla samaa mieltä mistään, vaan esitetään erilaisia näkemyksiä. Tuota tahdon yhteiskunnaltamme.

Huuhaata ei tule tietenkään opettaa kouluissa. Koulun tehtävä on sivistää ihmisiä eikä tehdä heistä idiootteja. Uskonto ei eroa kädestä lukemisesta pätkääkään. Miten voi olla Toopen kaltaisia ihmisiä olemassa vielä vuonna 2017, jotka edelleen uskovat, että käärmeet puhuvat?

On niitä saatanan paljon - ihan eduskunnassakin:

Vanhemmat eivät ole enää varmoja, mitä kouluissa opetetaan”
http://www.kdlehti.fi/2018/04/15/vanhemmat-eivat-ole-enaa-varmoja-mita-kouluissa-opetetaan/

"Kristillisdemokraattien kansanedustaja Antero Laukkanen kertoo TV7:n teemaillassa yhteydenotoista, joita hän on saanut koskien koulujen uskonnonopetusta.

Vanhemmat ovat huolissaan siitä, saavatko lapset heidän uskonsa ja kotikasvatuksensa mukaista opetusta eivätkä ole enää varmoja, mitä kouluissa opetetaan.
......

– Sitten lapsi tulee kouluympäristöön, jossa annetaan ymmärtää, ettei olekaan lupa puhua Jumalasta niinkuin kotona. Siinä murretaan jotakin lapsen turvallisuudentunteesta, kun kielletään ruokarukoukset ja Jeesuksesta puhuminen.

– Harvoin edes katsomme lapsen silmin, miten hän kokee ensimmäiset vuodet koulussa, kun auktoriteetti vaihtuu ja opettajasta tulee uusi auktoriteetti, joka ei edustakaan sitä, mihin lapsi on luottamuksensa aiemmin laittanut, Laukkanen sanoo.

– Itse kuulun sukupolveen, joka vuonna 1965 aloitti koulun. Tuolloin pulpetissa oli virsikirja ja Raamattu. Ei niitä silloin pidetty maailmankaikkeuden suurimpana uhkana lapsen kehitykselle.
.......

– Väänsimme heille rautalangasta, mitä tarkoittaa, kun kristillisen kodin lapsi tulee kouluun ja kysymyksen siitä, onko hänellä oikeus omaan uskoon ja sen ilmaisuun.
.......

– Lopputulos oli kuitenkin etukäteen päätetty; oli vaikea saada mitään läpi, kun järkisyyt eivät enää paina, Laukkanen kertaa."

Jeesus! Minusta uskovaiset voisivat pitää lapsensa kotonaan suojassa kouluissa tarjottavalta maalliselta myrkyltä. Evoluutiota ja muuta syntiä.... saatana.

VA.

Paikalla Toope

• Konkari
« Vastaus #166 : to 26.04.2018, 23:32:40 »
Itse toivoisin, että se kristillinen länsimaalaisuus (myös Raamattu) kuuluisivat sivistykseen, mutta onhan yhteiskunta muuttunut, on erilainen. Ei tuota voida ehkä enää vaatia. Toivoisin itse sitä, että pitäisimme kiinni perinteistämme, mutta pakko ei toimi. Meidän tulisi oppia vapaaehtoisesti arvostamaan sivistystämme.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Nuori kotka

• Konkari
« Vastaus #167 : pe 27.04.2018, 08:26:42 »
Itse toivoisin, että se kristillinen länsimaalaisuus (myös Raamattu) kuuluisivat sivistykseen, mutta onhan yhteiskunta muuttunut, on erilainen. Ei tuota voida ehkä enää vaatia. Toivoisin itse sitä, että pitäisimme kiinni perinteistämme, mutta pakko ei toimi. Meidän tulisi oppia vapaaehtoisesti arvostamaan sivistystämme.

Ensinnäkään Raamattu ei edusta millään tavalla suomalaista sivistystä.

Kouluissa ei opeta Raamattua vaan "omaa uskoa". Harva suomalainen tietää juuri mitään siitä, mitä Raaamatussa lukee. Jos tavallinen tapauskovainen alkaa lukea Raamattua, hän eroaa kirkosta. Siksi kai kirkkokin vastusti satoja vuosi Raamatun kääntämistä tavallisten kuolevaisten kielille. Muistaakseni Raamatun käännösten hallussapidosta oli keskiajalla kuolemantuomio.

Suosittelen sinullekin vilpittömästi raamatun lukemista. Se on monilta osiltaan, hölmöyksiltään ja ristiriitaisuuksiltaan erittäin hauskakin.

VA.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #168 : pe 27.04.2018, 11:10:55 »

Oletko lukenut sitä. Aika paljon juonitaan murhataan ja kaikkea muuta tarinointia siitä löytyy.
Simssonkin aasin leukaluulla teilaa filistealaisia sen minkä ehtii, mutta usko sinä vain satukirjaasi.

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #169 : pe 27.04.2018, 16:27:25 »
Toope toivoisi myös Raamatun kuuluvan sivistykseen, jotta osaisi käyttää sitä lähteenä keskusteluissaan. Vielä toistaiseksi kun Toope ei ole sivistynyt, eikä osaa.

Tietääkö Toope, mitä esimerkiksi Danielin kirjassa kerrotaan? Minä arvaan että ei tiedä, liekö koskaan kuullutkaan Danielin kirjasta.
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

-George Bernard Shaw, Killing For Sport, Preface (1914)

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #170 : pe 27.04.2018, 16:33:26 »

Edistääkö/tuottaako raamattu enää tänä päivänä suomalaiselle nuorisolle muuta kuin pilanaihetta ?

Se on kyllä väärin.

Kaikenlainen vanhan kulttuurin asettaminen naurunalaiseksi on pelkkää töhkää.

Onko se joku tavoite, että kaikki ihmiset kulkevat eteenpäin "älykännykkä" naaman edessä ja ovat olevinaan Fiksuja ja Moderneja ?
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Hänen pyhyytensä

• -:)lauri
  • Konkari
« Vastaus #171 : pe 27.04.2018, 17:54:56 »
Onko se joku tavoite, että kaikki ihmiset kulkevat eteenpäin "älykännykkä" naaman edessä ja ovat olevinaan Fiksuja ja Moderneja ?
Onko se joku tavoite, että kaikki ihmiset kulkevat eteenpäin "Raamattu" naaman edessä ja ovat olevinaan Fiksuja ja Moderneja ?

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #172 : pe 27.04.2018, 18:13:30 »
Miksi pitäytyä vain Raamatussa. Voisi paremminkin olla ihan oma oppiaineensa, jossa tustustuttaisiin muihinkin alkuasukkaiden mytologioihin.

Paikalla Toope

• Konkari
« Vastaus #173 : pe 27.04.2018, 22:06:04 »
Olkinukkeja tulee. Tarkoitan vain sitä, että kristillisyys on osa sivistystämme, ei ole kannattavaa sitä halveksua/hyljeksiä.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #174 : pe 27.04.2018, 22:24:50 »
Olkinukkeja tulee. Tarkoitan vain sitä, että kristillisyys on osa sivistystämme, ei ole kannattavaa sitä halveksua/hyljeksiä.
Miksi huonoja arvoja ja huonoa moraalia ei pitäisi halveksua ja hyljeksiä? Ai niin, Toopen mielestä nämä luokattoman surkean mytologian kritisoinnin vaientamistoiveet ovat niitä parempia sananvapauden rajoittamistoiveita.

Paikalla Toope

• Konkari
« Vastaus #175 : pe 27.04.2018, 23:48:06 »
Miksi huonoja arvoja ja huonoa moraalia ei pitäisi halveksua ja hyljeksiä? Ai niin, Toopen mielestä nämä luokattoman surkean mytologian kritisoinnin vaientamistoiveet ovat niitä parempia sananvapauden rajoittamistoiveita.
En minä kannata mitään sananvapauden rajoittamisia, Lauri-hyvä. Minähän olen koko ajan puhunut siitä, että kaikkea saa arvostella ja kaikesta puhua. Minä jätän sinunkaltaisillesi nuo "sananvapauden rajoittamiset".
goo

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #176 : pe 27.04.2018, 23:56:55 »
En minä kannata mitään sananvapauden rajoittamisia, Lauri-hyvä. Minähän olen koko ajan puhunut siitä, että kaikkea saa arvostella ja kaikesta puhua. Minä jätän sinunkaltaisillesi nuo "sananvapauden rajoittamiset".
Mitä mieltä sinä nyt sitten olet? Onko kristinuskon halveksunta ja hyljeksintä kannatavaa vai eikö ole? Et voi samaan aikaan olla sitä vastaan ja kuitenkin sen puolesta.

Paikalla Toope

• Konkari
« Vastaus #177 : pe 27.04.2018, 23:59:04 »
Jos sinä tai joku haluaa halveksua kristillisyyttämme, sana on mielestäni vapaa. Näin natsi olen, arvostellaan mitä halutaan.
Minä arvostelen lähinnä toki islamia. Ihan syystäkin.
goo

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #178 : la 28.04.2018, 01:58:18 »
Tietääkö Toope, mitä on kirjoitettu Danielin kirjassa? Onko Toope koskaan lukenut lähdettä, jota hän väittää länsimaisen sivistyksen lähteeksi? Jos ei, tarkoittaako Toope, että länsimainen sivistys perustuu kirjoihin, joita ei kuulukaan lukea? Vai eikö Toope itse ole sivistynyt länsimaalainen?

Nämä kysymykset ovat toki, hyvin pitkälti, retorisia.
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

-George Bernard Shaw, Killing For Sport, Preface (1914)

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #179 : la 28.04.2018, 03:37:17 »
Jos sinä tai joku haluaa halveksua kristillisyyttämme, sana on mielestäni vapaa. Näin natsi olen, arvostellaan mitä halutaan.
Minä arvostelen lähinnä toki islamia. Ihan syystäkin.
Paitsi, että sinähän et arvostele islamia vaan muslimeita. Eli asiakaskustelun sijaan menet jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin ja jotenkin saat itsellesi uskotelluksi, että se on islamin arvostelua.