Kirjoittaja Aihe: Äly - älykkyys  (Luettu 9512 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hibiscus

• Vieras
Vs: Äly - älykkyys
« Vastaus #80 : su 02.07.2017, 12:36:59 »
VA:n ja hibiksen patologinen vaikerrus käy sellaisilla kierroksilla, että eivät he voi kovin kaukana olla toisistaan älyllisesti. Asia tuskin voi ratketa testeillä, joten ehdotan seuraavaa täysin ilmaista älykkyystestiä: se kumpi ehdottaa aluksi aidosti sovintoa, on älykkäämpi. Jos toinen ei sovintoon suostu, Juha heivatkoon molemmat pellolle. Sopiiko säännöt kaikille?

Ei sovi Majurille. Sovinnon ehdottelijat ja järjestelijät pellolle. Ei tämä ole mikään joojookerho.

Tästä pitäisi lähteä selittelemättä pihalle.
http://jatkumo.net/index.php?topic=1751.msg114259#msg114259

Sepen puolesta
pimpelis pompelis

Pokkamontun natsilauluja laulanut kultakurkku on ruvennut veisaamaan itkuvirsiä ja itkee apua Vanhan Paskahousun kanssa duettona Juhalle. Säälittäviä omillaan toimeen tulemattomia pellejä. Ette  pärjää missään asiassa omilla onnettomilla eväillänne. Sinä typerys aloitit paskanjauhamisen, joten aion tästedes vetää sinua uurteisesta sinipunaiseksi turvonneesta räkänokastasi. Jatkan niin kauan kuin tunnen nöyryyttämisestäsi edes jotakin hupia.

Poissa RGR

• Konkari
  • etelänhämyhaikara
« Vastaus #81 : su 02.07.2017, 12:56:05 »
KK.

Eikös tällä palstalla ole yksi ja ainoa sekä alkuperäinen K.K. eli Keijo Kullervo.

Se yksi ja ainoa on niin suhteellista. Minun tiedossani on useallakin palstalla saarnaava Keijo Muisto Kullervo. Aina yhtä totinen tollo.
Sitä paitsi, kuten itsekin huomaat, on erikseen K.K. ja KK.

Kyseessä ei ole tietenkään maailmankaikkeuden suurin ongelma. Ottakoon nimimerkikseen vaikka pompelis pimpelis, sinua se ei ainakaan haittaisi.

Keijo on ilmeisesti saanut päässään ajatukset mielestään hyvään järjestykseen, älkäämme tuhotko tätä rakennelmaa - ennustettavuus kärsii.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #82 : su 02.07.2017, 14:29:27 »
Kylläsyttävää vänkyttämistä täällä.
Eiko kukaan keksi mitään parempaa?

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #83 : su 02.07.2017, 14:45:16 »
KK.

Eikös tällä palstalla ole yksi ja ainoa sekä alkuperäinen K.K. eli Keijo Kullervo.

Se yksi ja ainoa on niin suhteellista. Minun tiedossani on useallakin palstalla saarnaava Keijo Muisto Kullervo. Aina yhtä totinen tollo.
Sitä paitsi, kuten itsekin huomaat, on erikseen K.K. ja KK.

Kyseessä ei ole tietenkään maailmankaikkeuden suurin ongelma. Ottakoon nimimerkikseen vaikka pompelis pimpelis, sinua se ei ainakaan haittaisi.

Keijo on ilmeisesti saanut päässään ajatukset mielestään hyvään järjestykseen, älkäämme tuhotko tätä rakennelmaa - ennustettavuus kärsii.

Keijo ainakin kuvittelee olevansa maailmankaikkeuden suurin ja seuraava Nobel-palkittu - ihan sama missä lajissa.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #84 : su 02.07.2017, 14:51:51 »
Sinä typerys aloitit paskanjauhamisen, joten aion tästedes vetää sinua uurteisesta sinipunaiseksi turvonneesta räkänokastasi. Jatkan niin kauan kuin tunnen nöyryyttämisestäsi edes jotakin hupia.

Arvon dementikolle kerrottakoon, että täältä se aloitus löytyy
http://jatkumo.net/index.php?topic=1650.msg105421#msg105421
ja jatkoakin vaikka kuinka paljon.

Minusta sinulla on aika sairaat huvit.
« Viimeksi muokattu: su 02.07.2017, 18:55:01 kirjoittanut pimpelis pompelis »

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #85 : su 02.07.2017, 14:59:10 »
VA:n ja hibiksen patologinen vaikerrus käy sellaisilla kierroksilla, että eivät he voi kovin kaukana olla toisistaan älyllisesti. Asia tuskin voi ratketa testeillä, joten ehdotan seuraavaa täysin ilmaista älykkyystestiä: se kumpi ehdottaa aluksi aidosti sovintoa, on älykkäämpi. Jos toinen ei sovintoon suostu, Juha heivatkoon molemmat pellolle. Sopiiko säännöt kaikille?

Ei sovi Majurille. Sovinnon ehdottelijat ja järjestelijät pellolle. Ei tämä ole mikään joojookerho.

Korpraali on muuttanut mieltään ja ruikuttaa nyt bannaamista. Tähän asti bannaaminen on ollut täyskiellossa.
Korppia on alkanut huolestuttaa eikö hän saakaan tätä foorumia tuhottua.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #86 : su 02.07.2017, 15:48:07 »
Kylläsyttävää vänkyttämistä täällä.
Eiko kukaan keksi mitään parempaa?

- socrates keksii, kyseleppäs häneltä kahvakuulauksesta ja nivelrikoista, niin saat eksaktia tietoa elämisen ohjeista ja auttavien välineiden  tärkeydestä kompuroidessasi portaikoissa ylöspäin kohti lopullista päämäärääsi.
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #87 : su 02.07.2017, 21:21:03 »

Vaikka sinulla on Jatkumon jäsenistä eniten kompetenssia ja älyä, et ehkä ole täysin  tietoinen, kuinka kauan tuo vähä-älyinen tollo on kaivanut verta nenästään ja solvannut nimimerkkiäni milloin milläkin kunnianloukkaussyytteiden arvoisilla tavoin. Pitäisikö minun paiskata tuon houreisen valehtelevan solvaajan kanssa lämmintä kättä? Ei ole varmaankaan kaikille sivullisille ollut kaunista luettavaa, mutta kaikkea ei toki tarvitse lukea.

Koska olet huomattavasti minua älykkäämpi, kokeneempi, viisaampi ja oikeudenmukaisempi, niin ehdotan seuraavaa: päätä sinä, onko paskis minua älykkäämpi tai kanssani yhtä älykäs. Luotan päätökseesi kuin peruskallioon. Jos päätät, että paskis on vähintään yhtä älykäs kuin minä, niin poistun mielihyvin foorumilta yhtä yksinkertaisten joukkoon kuin itsekin olen.

Haista kuitenkin varmuuden vuoksi vittu!

Poissa Lenny

• Konkari
  • ex-Kalervonpoika
« Vastaus #88 : ma 03.07.2017, 03:47:33 »
^ Taka-ajatuksena tietysti oli, että jos kaikki tekisi sovun ja ryhtyisivät käsi kädessä kirjoittelemaan asiallisuuksia, se vituttaisi Majuria.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #89 : ma 03.07.2017, 08:39:57 »
^ Taka-ajatuksena tietysti oli, että jos kaikki tekisi sovun ja ryhtyisivät käsi kädessä kirjoittelemaan asiallisuuksia, se vituttaisi Majuria.

Kaikki eivät voi pitää kaikista. Minun on aika vaikeata sietää herra Latva-Paskista, koska hän on vuosikausia roikkunut persauksissani ja pyrkinyt älynsä sallimissa puitteissa vittuilemaan minulle alkeellisesti ja esittänyt jatkuvasti valheellisia omia väitteitään elämästäni. Tärkein syy tuohon ajojahtiin ja savustusyrityksiin lienee se, etten ole ateisti ja pidän sekä vapaa-ajattelijoita että maahanmuuttokriittisiä persuja suomalaisten älyllisenä pohjasakkana.

Itselleni on aivan sama, mikä Socratesta vituttaisi. En aio kuitenkaan ryhtyä hänen ajojahtiinsa. Minusta on lievästi outoa, ettei S. saisi kirjoittaa mielipiteitään foorumin päivän annista ja hänen mielestään päivän mäntistä. Kummallista on sekin, että äänekkäimmätkin majurin vastustajat lukevat innolla vapaaehtoistyönä tehtyjä päivän arvioita. En jaa Socrateksen kanssa läheskään kaikkia hänen mielipiteitään, mutta siedän häntä kaikesta huolimatta ihan hyvin.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #90 : ma 03.07.2017, 08:51:17 »
Ei mulla mitään sitä vastaan ole että Socru vähän leikkii isäntää.
Kivahan se vaan on kun joku tekee yhteenvetoja, vaikkakin hieman kieli poskessa.

Poissa Lenny

• Konkari
  • ex-Kalervonpoika
« Vastaus #91 : ma 03.07.2017, 08:56:37 »
Itselleni on aivan sama, mikä Socratesta vituttaisi. En aio kuitenkaan ryhtyä hänen ajojahtiinsa. Minusta on lievästi outoa, ettei S. saisi kirjoittaa mielipiteitään foorumin päivän annista ja hänen mielestään päivän mäntistä. Kummallista on sekin, että äänekkäimmätkin majurin vastustajat lukevat innolla vapaaehtoistyönä tehtyjä päivän arvioita. En jaa Socrateksen kanssa läheskään kaikkia hänen mielipiteitään, mutta siedän häntä kaikesta huolimatta ihan hyvin.

Klikki! Klikki!

Olen kyllä pohjimmiltani samaa mieltä ja jos en ole sitä jo suoraan sanonut, niin tunnustettakoon tässä sitten tappio. Trumppilainen vuorovaikutus on jyrännyt viimeisetkin rippeet mitä oli jäljellä näkkäristä! Yritin tässä viimeisten viikkojen aikana pistää peliin kaikki mitä oli käytettävissä, mutta eipä tullut Chamakaan takaisin. Laikakaan ei enää mitään kirjoittele ja wadekin puhuu vain rehuista.  >:(

Safiiri ja valtteri näyttää vielä sinnittelevän. mm. a4 ja urogallus lähtivät myös mukaan avoimeen hyvään keskusteluun, kiitokset heille.
« Viimeksi muokattu: ma 03.07.2017, 09:10:16 kirjoittanut Lenny »

Poissa TSS

• Konkari
« Vastaus #92 : ma 03.07.2017, 09:42:22 »

Olen kyllä pohjimmiltani samaa mieltä ja jos en ole sitä jo suoraan sanonut, niin tunnustettakoon tässä sitten tappio. Trumppilainen vuorovaikutus on jyrännyt viimeisetkin rippeet mitä oli jäljellä näkkäristä! Yritin tässä viimeisten viikkojen aikana pistää peliin kaikki mitä oli käytettävissä, mutta eipä tullut Chamakaan takaisin. Laikakaan ei enää mitään kirjoittele ja wadekin puhuu vain rehuista.  >:(

Niin, on se kyllä sääli. Juha varmaan tämän tulkitsee taas joksikin savustamiseksi, mutta kyllä siinä vaan niin tuntuu käyvän, että ilman ylläpidon tukea homma vaan repsahtaa tällaiseksi. Omaakin foorumihistoriaa kun ajattelee, niin kyllä on juttujen taso laskenut kuin lehmän häntä. Jotenkin tämä ilmapiiri ei tue sitä, että jaksaisi panostaa viesteihin, käyttää aikaa ja älyä, sen verran kuin sitä on.

Voisihan sitä tietysti vaan yrittää jaksaa panostaa, eikä syytellä foorumin ilmapiiriä, mutta... nääh.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #93 : ma 03.07.2017, 10:03:27 »

Niin, on se kyllä sääli. Juha varmaan tämän tulkitsee taas joksikin savustamiseksi, mutta kyllä siinä vaan niin tuntuu käyvän, että ilman ylläpidon tukea homma vaan repsahtaa tällaiseksi. Omaakin foorumihistoriaa kun ajattelee, niin kyllä on juttujen taso laskenut kuin lehmän häntä. Jotenkin tämä ilmapiiri ei tue sitä, että jaksaisi panostaa viesteihin, käyttää aikaa ja älyä, sen verran kuin sitä on.

Voisihan sitä tietysti vaan yrittää jaksaa panostaa, eikä syytellä foorumin ilmapiiriä, mutta... nääh.

Itsekriittisenä olen todennut ettei toisille esitetyt vaatimukset yleensä johda mihinkään, jos nyt juhalle esittää vaatimuksia onhan se silloinkin vaatimus toisille ihmisille, että heidän "tasoonsa" pyritään vaikuttamaan.
Ehkä paras tapa vaikuttaa on vain sen oman tason ylläpito ja mahdollinen parantaminen, mutta tokko ihminen, ihminen olisikaan, jos se aina järjestyisi helposti.

Poissa TSS

• Konkari
« Vastaus #94 : ma 03.07.2017, 10:35:53 »
^ Niin se on, olen kyllä samaa mieltä.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #95 : ma 03.07.2017, 11:07:24 »

En ole huomannut Juhan tulkinneen mielipiteitäsi savustamiseksi. Minulle tämä foorumi on lähinnä jonkinlaista ajanvietettä. Olen sanonut ennenkin ja sanon vielä kertaalleen, että Jatkumolla ei kannattaisi syvimpiä ajatuksiaan julkistaa, eikä itsestään liikoja avautua. Muutamat rakkikoirat yrittävät parhaan kykynsä mukaan ottaa ilon irti siitäkin vähästä, mitä olen itsestäni kertonut ja toistaa niitä maailman tappiin. Yritykset ovat kuitenkin älykkyyden puutteesta jääneet kovin ponnettomiksi.

Sinisilmäisyyttäni kerroin näkkärillä yli 10 vuotta sitten henkisistä kokemuksistani ja ajatuksistani ihmisen suhteesta maailmankaikkeuteen tai -kaikkeuksiin sekä siitä mahdollisuudesta ja velvollisuudesta, mikä ihmiskunnalla on. Sain vähä-älyisen suvaitsemattoman umpimaterialistien ateistien hyeenalauman kimppuuni. Jatkumollakin on edelleenkin noita sekarotuisia piskejä roikkumassa persauksissani, vaikka henkisesti ja fyysisesti hampaattomilla leuoillaan he eivät roikkumisillaan saa mitään muuta aikaan kuin sen, että pyörittelen heitä virtahevon paskassa ja talutan heidät Ruttopuiston kautta kolera-altaaseen.

Kirjoitan toki tosissanikin sellaista, mitä ajattelen ja fiktiivistä viritelmää myöskin. Yritelmäni ovat olleet työn alla jo muutaman vuoden, mutta kannustuksesta huolimatta en tiedä, tuleeko niistä koskaan valmista. Itsekritiikki on joskus hyve, joskus pahe.

Poissa Työmies J.

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #96 : ma 03.07.2017, 14:04:28 »

Omaakin foorumihistoriaa kun ajattelee, niin kyllä on juttujen taso laskenut kuin lehmän häntä.

Sinisilmäisyyttäni kerroin näkkärillä yli 10 vuotta sitten henkisistä kokemuksistani.....ö Sain vähä-älyisen suvaitsemattoman umpimaterialistien ateistien hyeenalauman kimppuuni. Jatkumollakin on edelleenkin noita sekarotuisia piskejä roikkumassa persauksissani, vaikka henkisesti ja fyysisesti hampaattomilla leuoillaan he eivät roikkumisillaan saa mitään muuta aikaan kuin sen, että pyörittelen heitä virtahevon paskassa ja talutan heidät Ruttopuiston kautta kolera-altaaseen.

Kirjoitan toki tosissanikin sellaista, mitä ajattelen....

Jos olette nähneet kaljakapakoiden WC-seinäkirjoituksia.... Mulkkuja, panoja, paskaa ja persereikiä jne...  Kyllä, kyllä! Suurin osa on tosiaan Hipskusen ns. kynästä, joka vuotaa kroonisesti.

KK.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Työmies J.

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #97 : ma 03.07.2017, 14:14:47 »
VA:n ja hibiksen patologinen vaikerrus....
Sopiiko säännöt kaikille?

Koska olet huomattavasti minua älykkäämpi, kokeneempi, viisaampi ja oikeudenmukaisempi, niin ehdotan seuraavaa: päätä sinä, onko paskis minua älykkäämpi tai kanssani yhtä älykäs. Luotan päätökseesi kuin peruskallioon. Jos päätät, että paskis on vähintään yhtä älykäs kuin minä, niin poistun mielihyvin foorumilta yhtä yksinkertaisten joukkoon kuin itsekin olen.

Haista kuitenkin varmuuden vuoksi vittu!

Toivoisin, että kirjoitustensa perusteella todellakin älykäs, sivistynyt, monipuolisesti oppinut ja analyyttinen - kaikkinaista perse- ja vittukirjoittelua kavahtava - Lenny käyttää tätä "once in a lifetime" -tilaisuutta hyväksemme ja vapauttaa meidät palstan pahasta hengestä.

KK.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Lenny

• Konkari
  • ex-Kalervonpoika
« Vastaus #98 : ma 03.07.2017, 14:53:31 »
Ääh, nyt tämä keskustelu meni todella outoon ja epämukavaan suuntaan. Olette kyllä molemmat aika ovelia kettuja.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #99 : ma 03.07.2017, 14:58:44 »

Omaakin foorumihistoriaa kun ajattelee, niin kyllä on juttujen taso laskenut kuin lehmän häntä.

Sinisilmäisyyttäni kerroin näkkärillä yli 10 vuotta sitten henkisistä kokemuksistani.....ö Sain vähä-älyisen suvaitsemattoman umpimaterialistien ateistien hyeenalauman kimppuuni. Jatkumollakin on edelleenkin noita sekarotuisia piskejä roikkumassa persauksissani, vaikka henkisesti ja fyysisesti hampaattomilla leuoillaan he eivät roikkumisillaan saa mitään muuta aikaan kuin sen, että pyörittelen heitä virtahevon paskassa ja talutan heidät Ruttopuiston kautta kolera-altaaseen.

Kirjoitan toki tosissanikin sellaista, mitä ajattelen....

Jos olette nähneet kaljakapakoiden WC-seinäkirjoituksia.... Mulkkuja, panoja, paskaa ja persereikiä jne...  Kyllä, kyllä! Suurin osa on tosiaan Hipskusen ns. kynästä, joka vuotaa kroonisesti.

KK.

Aa, nyt mä ymmärrän. Sun lukeneisuutesi on suuntautunut yksipuolisesti vessojen seinäkirjoituksiin. No onhan se tavallaan eräs genre, joka tuo jonkinlaista toisten ymmärrystä. Aika kapea toki.