Kirjoittaja Aihe: Ulkonäkökeskeinen maailmankuva  (Luettu 15728 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
Vs: Ulkonäkökeskeinen maailmankuva
« Vastaus #160 : ma 25.05.2015, 11:22:08 »
Siihenkin. Luen lehtiä(kin).

hibiscuksen fantasiat tunnetaan. uskon että hänen tuttavapiirissään löytyy noitakin toiveita toteuttavia.

hibiscus

• Vieras
Vs: Ulkonäkökeskeinen maailmankuva
« Vastaus #161 : ma 25.05.2015, 12:03:02 »
Suomalainen muoti on kasvussa maailmalla. Mikä sen ihanampi uutinen.

Mihin tämä väite perustuu? Omaaan mielikuvitukseesiko? Onko puvuntakissasi samnvärinen taskuliina kuin solmiossasi? Minun henkilökohtaiseen ulkonäkööni liittyy se, etten käytä pukua, solmiota tai rusetteia muualla kuin töissä ja annan tukkani kasvaa kohtuuttoman pitkäksi siihen verrattuna, mitä töitä teen enää edes satunnaisesti. Nyt ajattelin alkaa näyttää siltä, miksi itseni tunnen ja nostaa työttömyyskassasta ne 500 päivää ja jättäytyä vapaaherraksi ja häipyä maisemista kokonaan sinne, missä tunnen olevani kotona. Kielivaikeuksia ei ole. Monessakaan kielessä. Anteeksi, mutta Reiskan tyyli kehua itseään on tartuttanut minutkin. Onneksi en ole sairastunut lopullisesti.

Sepe, työnnä HK:n sininen pikkutakkisi rintataskuun ja laske housut niin alas, että vako osittain pilkottaa. Vinkkinä kaltaisillesi.

Ehkäpä Sepe viittaa tähän uutiseen:
http://www.hs.fi/hstv/uutiset/v1432348476025

Kenties, mutta jos perustuu, Sepen tulkinta on ylioptimistinen. Hänen tulkintansa kaikesta muustakin perustuvat pelkkään todella outoon mielikuvitukseen.  Minä viittaan kintaalla kaikkeen siihen, mitä Sepe kirjoittaa. Olen tuntenut hänen viestihistoriansa jo niin kauan, että useimmiten voin ihan fyysisesti pahoin - oksennuttaa - sairaat omahyväiset toistumistaan toistuvat vuodatuksensa. En tiedä, mistä hän hän sitä sitruunamehua niin paljon saa, että hpan habitus ei horju, eikä heilu.