Kirjoittaja Aihe: Keskustelua keskustelusta ja keskustelijoista (nro 10)  (Luettu 17786 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Konkari
Vs: Keskustelua keskustelusta ja keskustelijoista (nro 10)
« Vastaus #240 : ma 17.07.2017, 11:25:48 »
Jäsen socrates kaipaa Pönniä ja toivoisi kovin että ryhtyisin häneksi (ole mulle vähän aikaa hän?) Kaippa se Pönni jostain päin nettiä löytyy, jos ikävä on. Nimensäkin ainakin eräällä foorumilla aikoinaan kertoi, ja oli jäsenenä 2015 Facebookin RASMUS-ryhmässä (jonka johdosta hänen eräs möläytyksensä lähti netissä kiertämään).

Tiedän Pönnin nimen, mutta se on Suomen tavallisimpia. Tosin saisin kyllä hänen yhteystietonsa jostain, mutta epäilen onko hänellä nykyisin kiinnostusta yleiskeskustelufoorumeihin.

Mutta Jatkumolta puuttuu hysteerisesti räyhäävä akka. Jos joku tuntee sellaisen, niin patistakoon tänne.

Tunnen Pönnin IRL ja mikäli satun törmäämään niin patistelen tänne.

Mää silleen kyllä tolleen ajattelin että socrates olisi mennyt Pönnin tykö...  ::)
Nyyhky-yhteiskunnan syrjäyttämä.

Poissa socrates

• Konkari
  • Piilorunkkujen tarkkailija
« Vastaus #241 : ma 17.07.2017, 11:30:27 »
Jäsen socrates kaipaa Pönniä ja toivoisi kovin että ryhtyisin häneksi (ole mulle vähän aikaa hän?) Kaippa se Pönni jostain päin nettiä löytyy, jos ikävä on. Nimensäkin ainakin eräällä foorumilla aikoinaan kertoi, ja oli jäsenenä 2015 Facebookin RASMUS-ryhmässä (jonka johdosta hänen eräs möläytyksensä lähti netissä kiertämään).

Tiedän Pönnin nimen, mutta se on Suomen tavallisimpia. Tosin saisin kyllä hänen yhteystietonsa jostain, mutta epäilen onko hänellä nykyisin kiinnostusta yleiskeskustelufoorumeihin.

Mutta Jatkumolta puuttuu hysteerisesti räyhäävä akka. Jos joku tuntee sellaisen, niin patistakoon tänne.

Mää silleen kyllä tolleen ajattelin että socrates olisi mennyt Pönnin tykö...  ::)

Tämä on nyt vuosisadan paljastus, mutta joskus vuonna nolla sorruin lähettämään Pönnille pikkutuhman privan vaikken yleensä privaile kenelläkään mitään. Varmaan elämäni typerin temppu.

Vastaus oli kaikkea muuta kuin miellyttävä.
Jumala armahtaa, Majuri ei.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #242 : ma 17.07.2017, 11:41:25 »

Tämä on nyt vuosisadan paljastus, mutta joskus vuonna nolla sorruin lähettämään Pönnille pikkutuhman privan vaikken yleensä privaile kenelläkään mitään. Varmaan elämäni typerin temppu.

Vastaus oli kaikkea muuta kuin miellyttävä.

Ja oli traumatisoiva kokemus sulle?  ;D Minä olen saanut ihan kivoja yv:itä Pönniltä aikoinaan. Nykyään en enää varmaan näin nuivana saisi.
Nyyhky-yhteiskunnan syrjäyttämä.

Paikalla Kopek

• Konkari
« Vastaus #243 : ma 17.07.2017, 12:26:50 »
Pönni esiintyi aikoinaan omalla nimellään ja kuvallaan assiympyröissä Tampereella, joten hänen henkilönsä ei tainnut olla kovin suuri salaisuus. Tässäkin arkistoidussa assipalstan keskustelussa hän antaa puhelinnumeronsa. Näissä keskusteluissa oli linkkejä valokuviin ja nimiin ja niin edelleen, joten Pönnin henkilöllisyyden selvittämiseen ei tarvittu mitään salapoliisityötä. Hän käytännössä kertoi asian foorumilla itse. En muista enää hänen nimeään, jos sen tuolloin sainkin tietää. Nimi ja henkilö olivat kannaltani yhdentekevät.

http://javu.kapsi.fi/asperger/viewtopic.php?t=3159&postdays=0&postorder=asc&start=50&sid=f5e5f0e32c0efde2473f2d35759a55d3

Poissa socrates

• Konkari
« Vastaus #244 : ma 17.07.2017, 12:43:17 »
Pönni on kova korpikommunisti ja haukkui minua mm metsänomistajaksi (negatiivisessa mielessä), kun olin maininnut kuuluvani perikuntaan, joka omisti metsää.

Metsät on myyty paitsi mökillä pikku pläntti, joten ehkä saisin synninpäästön.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #245 : ma 17.07.2017, 12:48:03 »
Kovasti on ollut täällä Pönnistä puhetta. Taitaa olla merkkihenkilö vaikkei hän ole edes Jatkumon jäsen. Pönni oli näkkärillä yhtä kova höpöttäjä kuin Norma B.

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #246 : ma 17.07.2017, 12:51:40 »
Pönni oli Liberaalien ehdokkaana vuoden 2003 eduskuntavaaleissa. Harmi ettei tullut valituksi. Olisi varmasti tuonut väriä puhujapönttöön.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #247 : ma 17.07.2017, 13:02:38 »
Pimpelis Pompelis Sepe on kysellyt Jatkumolla useampaan kertaan kuka on Sepe. Hän on unohtanut edellisen nimimerkkinsä.Vahvat dementian merkit ilmassa Sepellä. Tuo hänen uusin nimimerkkinsä on vielä typerämpi kuin Sepe.

Poissa Erkki

• Konkari
« Vastaus #248 : ma 17.07.2017, 15:26:04 »
Mä oon tavannu Pönnin. Sen jälkeen palstalla sanoin että on se ihan pantavan näkönen, kun joku sitä haukkui. Muisti vuositolkulla muistuutta sen jälkeen olevansa pantavan näköinen tai siis niin että mä olin niin hänestä sanonut. Leikki mukamas närkästynyttä vaikka oli itseasiassa imarreltu.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #249 : ma 24.07.2017, 15:20:48 »
Vanha Aatami ja Sepe vaativat adminia poistamaan minut useaan kertaan foorumilta, mutta nyt näyttää siltä, että Sepekin luovuttaa, koska hänen mielitiettynsä lähti metsään poimimaan marjoja ja Sepe rassaa vanhoja romuautojaan. Mahtaako kukaan jäädä heitä kaipaamaan paitsi ehkä toope?

Poissa socrates

• Konkari
« Vastaus #250 : ma 24.07.2017, 15:24:28 »
Vanha Aatami ja Sepe vaativat adminia poistamaan minut useaan kertaan foorumilta, mutta nyt näyttää siltä, että Sepekin luovuttaa, koska hänen mielitiettynsä lähti metsään poimimaan marjoja ja Sepe rassaa vanhoja romuautojaan. Mahtaako kukaan jäädä heitä kaipaamaan paitsi ehkä toope?

Hurut alkavat olla vähissä, kun Jaska jaksaa piipahtaa enää korkeintaan kerran viikossa, vanha paskis ja Sepe ovat kadonneet johonkin ja Hartsi alias Reiskakin näkyy harvoin.

Mistähän löytyisi uusia huruja?

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #251 : ma 24.07.2017, 15:30:39 »

Hurut alkavat olla vähissä, kun Jaska jaksaa piipahtaa enää korkeintaan kerran viikossa, vanha paskis ja Sepe ovat kadonneet johonkin ja Hartsi alias Reiskakin näkyy harvoin.

Mistähän löytyisi uusia huruja?

No onhan täällä ainakin Eki-setä ja Kaustisen pilimanni. Lisää entisten tilalle kaivattaisiin, mutta ei niin homeisia ja väljähtäneitä kuin tuo kärkihyökkääjätrio.

Poissa Juha

• Kansalaiskokija
  • Konkari
  • Riihitontun ikkunasta avautuu
« Vastaus #252 : ma 24.07.2017, 15:38:17 »

Paljon puhutaan siitä, että keskustelu ilman ongelmia ei voisi olla kivaa. Epäilen, ettei tuolle ole estettä.

Päätelmä on varmaan jokin klisee, vaikka syntynyt päätä seinään hakkaamalla, tai jonkin mahdottomuuden edessä, joita syntyy jo ilman pään kestävyyden kokeiluja, ihan arvaus-, ja jopa vaistopohjaisena.
KK: Kirjoittelen täällä (ja yleensäkin) kokemuksista, ajatuksistani, ja ideoista, vailla konkreettisempaa ehdotusta yhtään mistään, oli kyseessä kevyesti heitetty, tai muu siitä mahdollisesti poikkeavaksi koettu. Osin vaihtuva tyyli, tosin paljon löytämiseen liittyvää.

Poissa socrates

• Konkari
« Vastaus #253 : ma 24.07.2017, 15:51:50 »
Uutta sepeä tuskin kukaan pystyy taikomaan mistään, Sepe on niin uniikki tapaus.

Kun Sepe kuolee, pitäisiköhän perustaa Sepen perinneyhdistys?

Poissa TSS

• Konkari
« Vastaus #254 : ma 24.07.2017, 15:53:52 »

Paljon puhutaan siitä, että keskustelu ilman ongelmia ei voisi olla kivaa.

Kyllä minä olen ainakin parhaimmat keskusteluni täällä käynyt ihan leppoisasti, ne harvat. Taitavat tosin olla yksäreillä käytyjä. Aika monelle tuntuu kiivailu kuulua foorumikeskusteluun, ja jos ei sitä ole, on tylsää (?).

Poissa socrates

• Konkari
« Vastaus #255 : ma 24.07.2017, 15:56:05 »

Kyllä minä olen ainakin parhaimmat keskusteluni täällä käynyt ihan leppoisasti, ne harvat. Taitavat tosin olla yksäreillä käytyjä. Aika monelle tuntuu kiivailu kuulua foorumikeskusteluun, ja jos ei sitä ole, on tylsää (?).

Keskustelet privoilla? Todella yllättävää.

Poissa TSS

• Konkari
« Vastaus #256 : ma 24.07.2017, 16:01:49 »

Mikä siinä niin yllättävää on? Joskus aikoinaan nuo keskustelut tosin on käyty, ei vähään aikaan.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #257 : ma 24.07.2017, 16:10:37 »
Uutta sepeä tuskin kukaan pystyy taikomaan mistään, Sepe on niin uniikki tapaus.

Kun Sepe kuolee, pitäisiköhän perustaa Sepen perinneyhdistys?

Veikkaan, että Sepe kuolee aikanaan tukehtumalla berliininmakkaraan, joka on puristettu paksuun suoleen.
Joku Sepen perinneyhdistyksen jäsenistä voisi vuorotellen viedä hänen haudalleen makkaraa ja keskiolutta.

Poissa Juha

• Kansalaiskokija
  • Konkari
  • Riihitontun ikkunasta avautuu
« Vastaus #258 : ma 24.07.2017, 21:16:48 »

Jos debatin aineksia oikeasti, jonkun kokemana, itsen tai toinen, ja debattihalua tai koukkua ilmassa, ja aiheen sivuuttaminen mahdotonta, tai jopa tolkutonta, niin kyllä tässä kohdissa on selkeää yhteenoton paikkaa, ja tämä on hyvä myös tehdä, ja vaatia sille tilaa. Debatti voi olla ihan hyvähenkinen, mutta kaikkia merkityksellisyyksiä ei voi kovin usein olettaa voitavan käydä niin, ettei ilmenisi selkeää rassaavuutta, puolin ja ennenpitkää toisin, jos ei hetikohta.

Sivistynyt voi olla, ja sovitteleva, jne, kunhan ei noiden nojalla hautaa mitä sattu tarvetta itseltä ja toiselta. Tämä on tärkeä juttu, ja yleensä uusi tulee vaikeana, ja sitä kiertää aina joku helposti.
KK: Kirjoittelen täällä (ja yleensäkin) kokemuksista, ajatuksistani, ja ideoista, vailla konkreettisempaa ehdotusta yhtään mistään, oli kyseessä kevyesti heitetty, tai muu siitä mahdollisesti poikkeavaksi koettu. Osin vaihtuva tyyli, tosin paljon löytämiseen liittyvää.

Poissa socrates

• Konkari
« Vastaus #259 : ma 24.07.2017, 22:05:24 »

Mikä siinä niin yllättävää on? Joskus aikoinaan nuo keskustelut tosin on käyty, ei vähään aikaan.

Oletin, että privoilla sovitellaan ristiriitoja tms eikä käydä varsinaisia asiakeskusteluja, jos niitä tarkoitit.

Mutta kun en itse privoja saa tai lähetä, niin arvailuahan tämä.