Kirjoittaja Aihe: Parin- ja seuranhaku, deittailu, treffailu (nro1)  (Luettu 47396 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

socrates

• Vieras
Vs: Parin- ja seuranhaku, deittailu, treffailu (nro1)
« Vastaus #780 : ti 23.01.2018, 19:26:35 »
Nuoret rakastuvat ja pariutuvat nimenomaan seksi yhtenä yllykkeenä. Vanhempia ei kiinnosta enää seksikään.

Nuorillahan sänkyhommat ovat yhtä sähläämistä ja jännittämistä.

Maailma pyörisi paljon paremmin, kun pari-kolmekymppiset eläisivät yksiavioisissa suhteissa ja 40-60 vee porukka panisi toisiaan ristiin rastiin.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #781 : ke 24.01.2018, 09:17:37 »
Nuoret rakastuvat ja pariutuvat nimenomaan seksi yhtenä yllykkeenä. Vanhempia ei kiinnosta enää seksikään.

Maailma pyörisi paljon paremmin, kun pari-kolmekymppiset eläisivät yksiavioisissa suhteissa ja 40-60 vee porukka panisi toisiaan ristiin rastiin.

Jaa. Ei minulla vaan ollut. Toisaalta olinkin jo 19-vuotias kun aloitin (sitä nuorempana olisin ollut henkisesti täysin kakara) ja partneri täytti juuri 30 v, joten ehkä se sitten oli vähän eri tilanne kuin normiteineillä.

Minun mielestäni parasta olisi kun joka ikäryhmässä oli joka sorttia. Niitä jotka haluavat sitoutua ja niitä jotka kuksivat iloisesti toisiaan ympäriinsä, muistaen turvallisuuden. Nyt näyttää siltä että nuoret miehet haluavat kiihkeästi parisuhteeseen varmistaakseen seksin saamisen, ja sitten kun on rähjätty ja riehuttu parin parisuhteen verran, miehillä kun ei enää niin pontevasti seiso, ei heitä motivoi seksi parisuhteen aloittamiseen. Ja mikään MUU ei koskaan ole motivoinut, niin sitten ei ole enää mitään syitä parisuhteeseen.

Vanhemmiten tarvitaan voimakkaampaa stimulanttia, joten eihän se sinänsä mikään ihme että monet innostuvat itseään nuoremmista, kun näillä on vielä potkua, ja toisaalta bodia.

Minusta se on vaan niin helkkarin hienoa kun pääsee oikein hurmaantumaan toisesta ihmisestä kokonaisuutena. Sekä mielestä että kehosta. Jos on vaan jompikumpi innostumisen aiheena, niin äkkiä se lässähtää.
Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #782 : pe 26.01.2018, 05:40:39 »
Tällä miehellä on vaatimukset kohillaan:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005538617.html

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #783 : pe 26.01.2018, 07:47:35 »

No näinhän se käytännössä nykyään meneekin. Mitenkäpä muuten meillä olisi niin paljon avioeroja, uusperheitä ja salarakkaita.

Kyllä siellä maailmassa Socrates bileet on, kenties et vaan ole saanut kutsua.

T: Xante

socrates

• Vieras
« Vastaus #784 : pe 26.01.2018, 11:16:10 »

No näinhän se käytännössä nykyään meneekin. Mitenkäpä muuten meillä olisi niin paljon avioeroja, uusperheitä ja salarakkaita.

Kyllä siellä maailmassa Socrates bileet on, kenties et vaan ole saanut kutsua.

Äläs nyt, mä sättäilin yhden naisen kanssa koko eilisillan. Se postasi varmaan 50 viestiä ja kehu mut maasta taivaaseen, kun kerroin miten olen kehittänyt keskustelufoorumeja mm foorumipäivän arvosanalla, mäntillä ja käänteisellä moderoinnilla, jossa moderaattorit korvataan paskuraattoreilla.

Olen kuulemma jännä hauska tyyppi. Ihmetteli vähän, miksi keskustelu perspanoista nostaa arvosanaa yhtä vähän kuin turpaanvetouhkaus, mutta lupasin korjata asteikkoa.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #785 : pe 26.01.2018, 11:20:34 »
Kuten tietänet, chatista sänkyyn on pitkä matka. Älä ainakaan anna linkkiä tänne, menee mystiikka, kun huomaa foorumin todellisen tason. Mutta tämänhän pelimiehenä tiedät itsekin.

Mutta vain todistat väitteeni, että noinhan se maailma jo makaa, yleensä.

Matleena

• Vieras
« Vastaus #786 : su 28.01.2018, 11:23:53 »

Kevennykseksi vitsi, johon osuin juuri..

En tiedä miten ton homman kans oikein on, mutta kun iso-Joonas meni naimisiin niin hän oli valinnut vaimokseen pienen naisen ja kun sitä häneltä udeltiin jotta miksi kun ite olet yli kaksmetrinen hujoppi ja tuleva vaimosi vain metriviiskymmentä.

Tähän iso-Joonas vastasi jotta, kun kerran riesan itelleen hankkii ni eiks oo parempi jotta hankkii vain pienen riesan?

Niin, että siltäkin kantilta sen voi katsoa.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #787 : ke 31.01.2018, 10:56:08 »
Yhden deittisaitin pääsivulla juuri yksi mies oikein rukoilee että joku ottaisi hänet sieltä pois.  :'( En viitsi ilmoitustaan avata, ettei näe että olen vieraillut, ja ryntää toiveikkaana perääni. Tyyppi asuu toisella puolella maata, enkä jaksa enää veivata sitä loputonta valitusvirttä miten minulla ei ole varaa ja blaa blaa. Tavallaan olisi varaa, mutta kun en näistä asumisistani yhtään tiedä jatkossa, niin en uskalla alkaa hassaamaan pikkuruista perintöäni. Ja kaikkein vähiten siihen että junailisin taas jonkun miehen tykö alvariinsa. En myöskään halua notkua kenenkään nurkissa päivätolkulla, ja vielä vähemmän että joku notkuisi minun nurkissani. Kohtalaisen lähekkäin asuminenhan mahdollistaa sen että jompikumpi voi helposti häipyä kotiinsa jos tuntuu siltä että tarttis olla vähän omissa oloissaan. Se että olisi vaikkapa kuukauden yksinään ja sitten päiväkausia toisen seurassa on vähän liian repivää, kontrasti on liian suuri. Kevyempi ajoittainen oleskelu spontaanisti ja ketterästi toistensa luona on niin paljon helpompi kuvio.

Kyllähän sitä jo kaikkien näiden vuosien jälkeen katsoo taaksepäinkin että eikö niissä öpaut parissa tavatussa, per vuosi, olisi edes joku voinut olla jonka kanssa olisi yrittänyt seurustella. Jokusen kerran ajattelin ennen tapaamistaa että alan kimppaan vaikka väkisin. Mutta sitten kun tapasi ja ensisekunneilla tuli se turn off, tai keskustelussa tuli sellainen olo että ei vaan tunnu että voitaisiin päästä samalle taajuudelle tahi kiinnostua toisistamme, niin siihen lässähti aina ne intomieliset päätökset että nyt vaikka väkisin. Ei vaan pystynyt, ei kyennyt. Oikeastaan ehkä vain yhden kohdalla olen vähän miettinyt että olinkohan liian kriittinen. Tyyppi kannatteli kehoaan jotenkin sillä tavalla että hänestä sai kyttyrämäisen vaikutelman, vaikkei niin ollut, ja innostui valtavasti nähdessään minulla erään kuvalehden jota satuin siihen aikaan tilaamaan. Lehtihän ei mielestäni kuvasta ollenkaan minun persoonallisuuttani, ja se että hän siitä lehdestä niin säpisi oli hänelle miinus. Mutta toisaalta häntä varmasti jännitti ja yritti keksiä hätäpäissään jotain mistä jutella, ja saattoi tietysti keksaista sen lehden sitten jutunaiheeksi. Mies väitti kokoajan olevansa ujo, mutta  ihan sopivasti hän kumminkin jutteli.

Siinä vaan oli sitten se että hän asui jälleen kerran toisella puolella maata. Oli valmis muuttamaan, kun oli työtön. Mutta minua pelotti - jälleen kerran - että jos antaisin toisen ihmisen tehdä niin rajun ratkaisun että muuttaa minun takiani, niin saanko sitten valtavat syytökset niskoilleni jos juttu meneekin bänks. Olen ihan helvetin huono ottamaan kontolleni yhtään mitään, ja jos vähänkin uumoilen että saattaisi joutua syytteeseen toisen ihmisen pahasta olosta, niin jätän koko ihmisen kertakaikkiaan väliin enkä ota häntä elämääni. Tätähän eivät välttämättä kaikki ehkä aina tajua. Ovat pettyneitä kun en ala tapailemaan. Raivoavat netissä kun käy jo ilmoituksesta ilmi että eivät kuulu hakemaani ihmisryhmään. Aikoinaan monellekin yritin selittää että onko se sitten kiva jos minä en vaan oikein innostu. Kuka nyt jonkun hapannaamamuijan kanssa haluaisi olla. Mutta ehkä naisissa on niin paljon hapannaamoja että jotkut miehet kuvittelevat että se on naisen luontainen olotila?

En tiedä sitten että odotanko liikaa että kaikki pitäisi olla just presis, että ei vaan vahingossakaan pääsisi kummallekaan tulemaan jotain ketutuksia.

- JM

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #788 : to 01.02.2018, 19:41:03 »
Jotakuta miestä oli lähestytty näin kauniilla yhteydenotolla:

- JM

socrates

• Vieras
« Vastaus #789 : to 01.02.2018, 19:47:31 »
Deittipalstalla on valittavana satoja erilaisia valmiita kyssäreitä, joita voi pistää toiselle. Nainen, jonka kanssa olen viestitellyt, valitsi yhden ja se oli "oletko tyytyväinen seksuaaliseen suuntautumiseesi?"

Miksi tommonen? Onkohan vittuilua vai mitä?

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #790 : to 01.02.2018, 19:49:13 »
Aijai, kuulostaisi vähän siltä että mitäs jos täti onkin setä.  ::) Äh, voihan siinä tietysti olla sekin taustalla että muija on kyllästynyt törmäilemään kaappihomojen kanssa. Päättänyt että seuraavasta ehdokkaasta hän puristaa kuin tuubista ulos että miten on, oikeasti.

- JM

Poissa urogallus

• Konkari
« Vastaus #791 : to 01.02.2018, 19:50:27 »
Ja mikä Socrun suuntautuneisuus on? Pershetero?

socrates

• Vieras
« Vastaus #792 : to 01.02.2018, 19:51:44 »
Aijai, kuulostaisi vähän siltä että mitäs jos täti onkin setä.  ::) Äh, voihan siinä tietysti olla sekin taustalla että muija on kyllästynyt törmäilemään kaappihomojen kanssa. Päättänyt että seuraavasta ehdokkaasta hän puristaa kuin tuubista ulos että miten on, oikeasti.

Ehkä mä olen ollut liian varovainen. Se viestitti kerran, että mä olen "ällön ihana mies" ja käänsin puheen muualle, kun en ollut varma oliko sekin vittuilua.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #793 : to 01.02.2018, 19:54:57 »

Ehkä mä olen ollut liian varovainen. Se viestitti kerran, että mä olen "ällön ihana mies" ja käänsin puheen muualle, kun en ollut varma oliko sekin vittuilua.

Oli se.

socrates

• Vieras
« Vastaus #794 : to 01.02.2018, 19:59:39 »

Oli se.

Se on joku naisten termi, jota mä en tajua. Kääntäkää miesten kielelle.

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #795 : to 01.02.2018, 20:12:32 »

Oli se.

Se on joku naisten termi, jota mä en tajua. Kääntäkää miesten kielelle.

Ällö:

Ällöttävä, löyhkäävä paska, yököttävä, vastenmielinen, kuvottava, etova, luotaantyöntävä,  iljettävä, oksettava, yrjöttävä.

Onnittelut osuvasta diagnoosista!

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #796 : ma 12.02.2018, 10:23:19 »
Roboja tuputetaan nyt kumppaniksikin.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005562548.html?utm_source=facebook&utm_medium=toimitus

NOIN joka kymmenes suomalainen ei päädy koskaan avoliittoon eikä avioon. Useimmiten syynä ei ole tarkoituksellinen valinta, sillä Finsex-tutkimuksien mukaan lähes kaikki miessinkut ja noin 75 prosenttia naisista haluaisi parisuhteen.

Tekoälytutkija, liikemies David Levyllä on yksinäisyyteen ratkaisu: ihmisen ja robotin väliset romanttiset suhteet.

”Maailmassa on miljoonia yksinäisiä ihmisiä, joilla on erilaisia syitä yksinäisyydelle. Yksinäinen voi olla antisosiaalinen, rumannäköinen tai hänellä voi olla psykologisia ongelmia”, Levy puntaroi.

Robotti voi täyttää yksinäisen ihmisen elämän.

”Tällöin ei pidä verrata yksinäisen suhdetta ihmiseen ja yksinäisen suhdetta robottiin. Silloin puhutaan joko suhteessa robottiin ja ei keneenkään”, Levy toteaa.

Brittitutkija Levy, 72, on kiistelty tekoäly­asiantuntija, liikemies ja shakkimestari, joka on puhunut robottiromansseista yli kymmenen vuoden ajan.

Hän kävi puhumassa teemasta Turun yliopiston tulevaisuuden tutkimuksen laitoksen seminaarissa viime viikolla. Luentonsa jälkeen hän pohti robottien sopivuutta suomalaisille HS:n haastattelussa.

Robotti kumppanina ei ole hyvä ajatus jos ihmiselle nousee kusi päähän saatuaan kumppanikseen sellaisen joo joo -miehen/naisen joka on kaikessa mielinkielin ja toteuttaa kaikki omistajansa toiveet. Toisaalta kun monet ihmiset ovat varsin itseensä rakastuneita jo valmiiksi, niin parempi heille kai on saada orjakseen joku joka ei siitä kärsi(?) kuin kiusata muita ihmisiä.

Väestöräjähdyksen hillitsemiseen robo olisi mitä oiva väline. Lapsihullut voisivat tyydyttää hoitaviettejään sen kanssa ja toisaalta robot voisivat hoidella vanhukset hautaan niin rakentavalla tavalla että työvoiman tarpeen vuoksi ei ihmisten tarvitse lisääntyä kuin mielipuolet.

- JM

Poissa Juuli

• Konkari
  • Hukkaskukka
« Vastaus #797 : ma 12.02.2018, 15:16:11 »
Jotakuta miestä oli lähestytty näin kauniilla yhteydenotolla:

https://www.youtube.com/watch?v=7DUnyXUaUDE
muistojeni ruusut anneli sari

Poissa TSS

• Konkari
« Vastaus #798 : to 15.02.2018, 19:55:36 »
Kumpi on parille tärkeämpää; että ollaan suunnilleen yhtä älykkäitä, vai että persoonallisuudet (mm. temperamentit) ovat saman tyyliset? Vai onko joku muu tekijä vielä näitä tärkeämpää onnistumisen kannalta?

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #799 : to 15.02.2018, 20:01:50 »
Kumpi on parille tärkeämpää; että ollaan suunnilleen yhtä älykkäitä, vai että persoonallisuudet (mm. temperamentit) ovat saman tyyliset? Vai onko joku muu tekijä vielä näitä tärkeämpää onnistumisen kannalta?

Näitä ei taida voida asettaa tärkeysjärjestykseen. Olen havainnut että jos toinen on havaittavasti älykkäämpi tai älyttömämpi kuin minä, niin kummassakin tapauksessa tulee epämukava olo ja tunne kuin minä itse olisin idiootti, jokatapauksessa. Vähä-älyisemmälle ei voi jutella mistään kaupassa käymisestä erikoisemmasta aiheesta yhtään mitään, kun heti siellä tulee se does not compute -reaktio, ja sitten hän pitää minua ihan dillenä. Enkä moista jaksaisi. Enkä myöskään jaksaisi olla kokoajan oman potentiaalini äärirajoilla. Toisaalta minua älykkäämmät ihmiset varmasti hakeutuvat akateemisen koulutuksen hankkineiden seuraan, eivätkä tämmöisen hemmetin mökin akan.

Hyvin erilaiset temperamentit olisi myös rasittava kokoonpano. Vaikken enää mitään rähjäpetteriä jaksakaan (itsessäni on paljon kärsimättömyyttä, joten ei se ole mikään ihme että hermostuneiden yksilöiden kanssa kimppaan päädyn), niin tosi rauhallinen tyyppi ehkä alkaisi rasittaa. Kaikki oli jotain ihme jahkailua, ja jos olisin aivan poissa tolaltani jostain asiasta, niin tyyppi alkaisi veivaamaan jotain ihme liirumlaarum-filosofiaa ja minulta menisi hermo. Tietenkään ei kuulu huutaa kimpassa maailmanloppua, ulista ja mölistä, mutta sellainen tapaus joka suhtautuu kaikkeen aina yhtä välinpitämättömästi ja kyllä se siitä -olankohautuksella tuntuisi aika oudolta ja lopulta rasittavalta tapaukselta.

Minä olen niin henkisen ja osin jopa fyysisen kaksosuuden kannalla kuin kai suinkin olla voi.  :P

- JM