Kirjoittaja Aihe: Parin- ja seuranhaku, deittailu, treffailu  (Luettu 18553 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
Vs: Parin- ja seuranhaku, deittailu, treffailu
« Vastaus #40 : ke 03.05.2017, 13:13:39 »

Aika erikoisella deittipalstalla olet ollut, jos naiset noin paljon ottavat yhteyttä. Mitä itse kokeillut ja muilta miehiltä kuullut, niin tosi nihkeästi löytyy edes jutteluseuraa. Ilmoitukseen tulee 0-2 vastausta ja jos 2, niin toinen on homo ja toinen huora :(.

Luultavasti ihan suosittu deittipalsta ja suuri. Kyllä niitä vierailuja tuli paljon pari ekaa kuukautta oli todella säpinää ja sitten alkoi pikkuhiljaa hiipumaan. Myöhemminkin sitten uutta tulokasta kun ilmestyi niin ne etupäässä otivat yhteyttä.
Ma luulen että jos onnistuu rakentamaan mielenkiintoisen profiilin, laittaa riittävästi valokuvia ja on riittävän avoin niin kyllä sitä yhteydenottoja tulee. Mä en kertonut sosiaalisesta stutksestani, koulutuksestani, ammatistani ym. yhtikäs mitään. Kirjotin vaan lyhyitä tarinoita erilaisilla tyyleillä elämästäni ja kyllä se kiinnnostusta herätti.

Toinen oli pienempi ja se oli enempi semmoinen "seurustelublogi" tyyppinen. Siellä tapasin tän nuoren ja mielenkiintosen muijan, mutta joka lopulta päätti ottaa hatkat kun ei löytänyt itelle sopivaa, enkä minä ollut siinä mielessä tarjolla.

Mulla on nykyisin profiili eräässä kansainvälisessä palvelussa ja siihenkin tulee yhteydenottoja liki päivittäin. Eri maalaisia naisia jotka sattuu olemaan samoilla nurkilla. Tätä välillä tsiikaillaan emännän kanssa, mutta mä en ole vastannut kenenkään yhteydenottoihin.

Mä luulen että koko juttu on just siitä kiinni mitä sinne kirjoittaa. Sen perusteella sua tulkitaan ihmisenä. Jos mielikuvan luonti on itselle mieluisaa henkisellä tasolla niin yhteydenottoja tulee. Sen lisäksi oma ulkonäkö vaikuttaa.

Swingersseissäkin tuli kysyntää pilvin pimen kun ilmottauduttiin sinne emännän kanssa parina.

Miehillä on profiilissaan useimmiten sen verran vähän mitään kamaa, että tarinoiva tyyppi varmaan naisista tuntuu tosi intresantilta. Olen minäkin joskus muutamaa hyvin perusteellisesti tekstillä profiilinsa täyttänyttä funtsaillut sillä mielellä että tuohon otan yhteyttä, mutta kas kummaa kun ovatkin sitten aina PK-seudulta, ja minä en. Siellä tuntuu olevan ihan eri ihmistyyppinsä kuin muualla Suomessa. Tai sitten enemmän runoilleen profiilissa on jotain muuta harmillista. Kuten esim. kissa-allergia.

Testailuprofiilit eli että on vaan huvin vuoksi netissä ilmoitus ilman että vastaa kellekään ovat siinä mielessä ilkeä temppu että lisäävät niiden ihmisten mielipahaa jotka erityisesti pahoittavat mielensä siitä ettei heille vastata. Mutta enpä voi väittää ettenkö itsekin välillä "testailisi", eli kaikki kumppaninhakuni ei ole ollut erityisen totista touhua. Ja joskus kun on alkanut oikein vituttaa, olen laittanut seksiseuranhakuilmon ja katsonut piruuttani mitä kaikkea vastataan, vaikken ole aikonut kenenkään kanssa touhuskelemaan lähteäkään. Aikoinaan luulin että lähtisin, mutta nyt en ole enää jaksanut pettää edes itseäni. Ihme on jos lähden.

ABBA

• Vieras
« Vastaus #41 : ke 03.05.2017, 13:45:20 »
Siinä mielessä socru on varmaa oikeassa että uutuus vetää alussa. Silloin on pakko takoa kun rauta on kuumaa, muuten tilaisuus menee ja minähän en tiedä kuinka olis käynny jos olis oikeesti ollu haku päällä.
Mulle tosin on aina ollu aika helppo tutustua naisiin.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #42 : ke 03.05.2017, 14:07:48 »
Olisiko lie että miehet miettivät liikaa sitä että a) mihinkähän tämä nyt johta jos vastaan minulle vastanneelle naiselle b) on kumminkin samanlainen kakopää kuin eksäni c) ei tästä mitään tule kumminkaan.

Harmillista. Tällainen mieshän sopisi sinulle kuin nakutettu, kun teillä olisi niin paljon yhteistäkin.

Parin paranoidin pöljäkkeen kanssa elämästäni yht. 16 v haaskanneena haluaisin kyllä että seuraava kumppani olisi lupsakkaampi tapaus.  ::)

Seuraavaa sinun nykyisillä eväilläsi ei tule. Sellaista miestä ei olekaan, joka jaksaa kuunnella jatkuvaa ruikutusta ja loputtomia tarinoita tajunnan virran avulla tonkimalla ikävää menneisyyttään ja syyllistämällä muita omista vaikeuksistaan.

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #43 : to 04.05.2017, 09:23:26 »
Tinderissä tuli alkuun varmaan joku 10 mätsiä kun olin siihen liittynyt. Sen jälkeen ei olekaan sitten tullut mätsejä. Omasta mielestäni tykkäilen ihan tavallisen näköisistä miehistä (tosi komeat ainakin jätän sivuun, koska he hakevat kumminkin vain seksiseuraa - siinä seurassa tuli jo jokunen vuosi sitten havaittua että tavallisellakin pärställä varustettuna voi kyllä saada helvetin hyvännäköistä miestä jos pelkkä seksi riittää). Mutta ilmeisesti se sitten vaan ON niin että suomalaisen miehen mielestä naisen pitää olla naamataulultaan reilusti miestä itseään kauniimpi, eikä samalla tasolla. En edes muista koska olen viimeksi saanut mätsin suomalaisen miehen kanssa. Ulkomaalaisten kanssa saa oikeastaan aina, mutta luulenpa tosiaan että ovat huijareita. Tai jotain seksimaanikoita että pitäisi periaatteessa kaikki akat panna. Eiväthän he välttämättä ymmärrä että minulla omatekstissä seisoo että haen kumppania (tai mitä nyt seisoikaan, mutta merkitys tuo).

Jos minulla ei olisi mitään tekstiä, ehkä tulisi enemmän mätsejä? Vai olisiko se sitten niin että otsatukkainen nainen oksettaa ja kuvottaa miehiä tässä maassa? Vaikka jotkut ovat tukkaani kehuneet, on kumminkin jokunenkin ukko käynyt sen myös haukkumassa nettideittisaiteilla. Pari jopa FB:ssa, ihan kuin millään taholla edes olisin odottanut että "kertokaapa kaikki mielipiteenne olemuksestani". En ole. En minäkään hyöri miesten profiileissa arvostelemassa heitä.

Tinderissähän ollaan siis kutakuinkin pelkkien kuvien varassa, joten se sitten taas kerran mietityttää että onko se naamapuoli tai tukka niin vastenmielinen että tämä(kin) oli tässä. Toisaalta kun niitä mätsejä jopa suomalaisten miesten kanssa ensialkuun tuli, niin en kai sitten ihan kaikista ole ollut umpioksettava. En tiedä sitten pitäisikö tehdä kuten kaverini, eli poistaa tili ja aloittaa alusta. Aika monikin taitaa tehdä sitä miesten taholla, nimittäin kun tulee naamoja lääppiessä vastaan kuvia jotka olen takuulla nähnyt aiemminkin. Jos on jo huiskaissut naaman jompaankumpaan suuntaan, niin eihän sen pitäisi sinne enää ilmestyä. Mutta yksikin tyyppi taitaa olla jo ainakin kolmannella kierroksella. Noh, what ever makes us happy. Aikuisten leikkejä ja ihan turhaa ajanvietettä Tinderkin on. Jälleen kerran jostakin onnensa löytäminen on hannuhanhien hommia, eli kun lukee näitä juttuja että "löysin rakkaani Tinderistä", niin sellainen löytäminen on varattu jollekulle hopealusikka suussa tai kultalusikka perseessä syntyneelle. Joka löytäisi sen kumppaninsa vaikka roskisdyykkauksen merkeissä paskalaarien seasta, kuten taisin "eräällä" foorumilla kummastellekin kun jonkun höpödokun telkasta näin että dyykkarit olivat löytäneet toisensa. Ja näyttivätkin toisiltaan, kuin identtiset kaksoset (vaikka olivat eri sukupuolta keskenään).

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #44 : to 04.05.2017, 13:44:30 »
Jos valittaisin netissä että kaikki suhteet loppuvat samalla tavalla, saisin tasan taatusti satikutia osakseni. Että minun syyni. Se on niin helppo aina kaikki tietää toisen puolesta, kun ei oikeasti tunne häntä. Mitenkähän hänelle on käynyt tahollaan:

http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/201705042200120073_ir.shtml

Minulle on muuan mies valittanut että hän on vienyt satoja naisia mökilleen ja kaava on aina sama että kun nainen on saanut seksiä, hän ei halua alkaa seurustelemaan, vaikka mies haluaa. Sama mies sanoi ettei hän ole kiinnostunut muista asennoista kuin yhdestä ainoasta (jos oikein käsitin). Hänelle en sitä sanonut, mutta olen kumminkin pohtinut että josko se ongelma oli siinä. Jos kyseinen asento ei satu olemaan naisen lempiasento, niin miksi hemmetissä hän alkaisi suhteen tällaisen miehen kanssa. En minäkään enää alkaisi sellaisen miehen kanssa jonka kanssa seksi menee päin (ei voine sanoa että vittua joten sanotaan että) helvettiä, ja nimenomaan koska liian monta kertaa on tullut ejakulaatioimpotentteja tai ihan aidostikin impoja vastaan. Tai muuten vaan jotain seksiongelmaa narisevia.

Joskus taas jos joku mies valittaa että kaikki naiset jättävät, tulee mieleen että haiseekohan se mies pahalle.

Mutta en tuollaisia menisi miehille itselleen sanomaan. Että haiseksää häh tai toimiiko se peli tä. Yksi kaverini valitti kun hän oli ollut jonkun naisen kanssa treffeillä että tämä alkoi heti tivaamaan että seisooko. (Huolestui kai kuultuaan kaverini sairaudesta, joka saattaa vaikuttaa seksuaalisiin toimintoihin.)

Poissa socrates

• Konkari
  • Ällön ihana mies
« Vastaus #45 : to 04.05.2017, 13:45:38 »
Sulla on Norma nätti suu. Käytä ylösalaisin käännettyä burkhaa, joka jättää suun paljaaksi ja peittää muun naaman.
Jumala armahtaa, Majuri ei.

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #46 : to 04.05.2017, 13:46:30 »
Sulla on Norma nätti suu. Käytä ylösalaisin käännettyä burkhaa, joka jättää suun paljaaksi ja peittää muun naaman.

Lähtisi varmaan nirri semmoisen irstauden vuoksi.  :o

Poissa socrates

• Konkari
  • Ällön ihana mies
« Vastaus #47 : to 04.05.2017, 13:48:51 »
Avioliitto toimii, kun homostelee välillä:

www.is.fi/kotimaa/art-2000005196159.html

Chama

• Vieras
« Vastaus #48 : to 04.05.2017, 14:00:09 »

Piti mennä oikein kurkkaamaan. Jep, Normalla on oikein kaunismuotoinen suu!

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #49 : to 04.05.2017, 20:29:19 »

Piti mennä oikein kurkkaamaan. Jep, Normalla on oikein kaunismuotoinen suu!

Heh, no kiitos. Vaikka ihan silläkurin laitoin että esitelmöin siitä että ei kaikki voi hampaitaan heilutella esillä niin että tulee luonteva hymy.  ;D

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #50 : to 04.05.2017, 20:31:31 »
Avioliitto toimii, kun homostelee välillä:

www.is.fi/kotimaa/art-2000005196159.html

Tintti voisikin mennä saarnaamaan homorakkauden ilosanomaa Keniaan. Siinä olisi afrikkalaiset ihmeissään kun aikoinaan länkkärisaarnaajat ovat Afrikassa pauhanneet homostelua vastaan, ja nyt ovatkin sitten vallan eri mieltä.

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #51 : pe 05.05.2017, 09:26:44 »
Voi hellandyyyyydeli sentään.

http://www.voice.fi/suhteet/a-143631?utm_source=ampparit&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

Mitenkähän nuo kohdat 1 ja 3 sopivat mitenkään toisiinsa? Jos tyyppi on roikkumalla roikkunut ihmisissä, jahdaten sitä rakkauttaan, niin ei hän hän sitten ole voinut missään kotisohvalla pötköttää kun on pitänyt juosta ympäri lääniä ulisemassa rlakas rlakas rlakas jokaiselle sopivanikäiselle joka on vaan sattunut olemaan sopivaa sukupuolta.

Nämä ohjeet on varmaan taas kerran laadittu parikymppisille. Semmoisille jotka nuoruuttaan jäävät jumittamaan jokaiseen kusipäähän ja ovat niin kamalan epävarmoja itsestään että kokoajan pitää vetää jotain roolia. Nämä parikymppisethän ne tulevat sitten kaikenlaista visertämään nimenomaan yrittämisestä vanhemmille ihmisille jotka toteavat etteivät jaksa enää laittaa tikkua ristiin koko parinhaussa. Milloin mäkätetään juurikin tuosta ettei kotiovelta haeta ja milloin runoillaan jotain värssyjä ettei saa hakea ja etsiä, koska sitten se ei löydy. Koko maailma on kuin jonkinlainen puutarha missä mennään vaan onnellisena käyskentelemään metsään ja sieltä sitten putoilee puunoksilta kypsiä, iki-ihania kumppaneita eteen poimittavaksi ilman että on yli- tai alisuorittanut millään tavalla.

Sitten tulee kaikenlaisia naurettavia juttuja vastaan joiden tarkoitus on aina nostaa jonkun yhden ainoan ihmisryhmän itsetuntoa, ja masentaa kaikki muut. Kauhean paljon on ollut matskua jossa korostetaan miten on upeaa ja vinkeää olla läski (ämmä). Koirat kuulema tykkäävät luista ja niin edelleen. Ihan piruuttani yritin kerran yhdessä ryhmässä tuoda esille että onhan tuokin loukkaavaa että haukutaan laihempia ihmisiä, mutta ei se oikein mennyt perille koska se oli kuulema huumoria tuo koirajuttu. Nyt oli jossain että miehet tykkäävät naisista joilla on B-kupin rinnat ja iso perse. Ei tuohon voine muuta todeta kuin tukehtukaa vaikka niihin perseisiin sitten, jos kerta minun kroppani ei ikinä ole se jota arvostettaisiin.

Sitä pitää kai arvostaa keskenään, itse, jos ei maailmalta tule muuta kuin höhlää viirotusta milloin mihinkin suuntaan että nyt on se ja se ok. En tiedä miltä miehistä tuntuu kun tulee näitä juttuja että pitääkin olla nyt retroseksuaali, metroseksuaali, milloin mitäkin. Miten helvetissä ihmisen olemus voi olla muotia, niin että hänen pitäisi aina odottaa kieli pitkällä että sattuuko juuri hänen kroppansa olemaan hot or not? Noh, mikäpä sitä muotia sitten koskaan on ollutkaan, jos ei nimenomaan olemus. Aina pläskivenuksista alkaen.

Kuulisi vaan edes joskus että juuri omalle kohdalle nyt kävi sellainen säkä että on muodissa. Esmes pienirintaisena, mutta sitähän ei saa kuulla koskaan. Jotkut yksittäiset miehet vain kertovat että käteen mahtuvat ovat kivat. Tietty jos menee nakusaitille niin siellä sitä ylistystä riittää, mutta kuten eräs nainen kerran sanoi, niin kyllä siellä kehuttaisiin vaikka perunasäkkiä. Myönteiseltä kannalta katsottuna se johtuu siitä että joka kropalle löytyy faninsa kun rekisteröityneitä sivuston käyttäjiä on kymmeniätuhansia. Kielteiseltä kannalta katsottuna se johtuu siitä että jotkut kehuvat maasta taivaisiin ihan kenet vaan josko vaikka saisivat genitaalia siitä hyvästä.

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #52 : la 06.05.2017, 20:53:53 »
Johan alkoi Tinderissä mätsit paukkua kun tekemisen puutteessa laskin alaikärajaa ja pläiskin läpi nuorimmillaan itseäni 12 v nuorempia miehiä. Ilmeisesti tuommoiset kolmikutosetkin ovat vielä sen verran viriilejä että runttaavat likea kaikkien sanotaan (arvataan) nyt vaikka 18 - 50-vuotiaiden naisten kohdalla, jos sieltä sitten vaikka joku mätsi mätkähtäisi. Nelikymppisten miesten kanssa mätsin saaminen on kiven takana, ja täsmälleen itseni ikäistä en ole tainnut kohdata vielä kertaakaan. Ihan samat kuviot nettideiteissäkin. Sitä kiinnostaa (ainakin seksimielellä) itseään nuorempia ja (jollain mielellä) itseään vanhempia, mutta itsensä ikäisiä ei niin sitten pirun kirveelläkään. Ja se nyppii, koska 7 v sitten ennustin itselleni että seuraava kumppanini tulee olemaan ikäiseni. Tai jos ei tule, niin jotain muuta identtistä hänessä on itseeni verrattuna. Niin tai näin, olen kevät toisensa perään saanut sen yhden ja saman vimman että tarttis olla 1969 syntynyt mies. Vaikka muistelisin että se on ihan helvetin pieni ikäluokka. Haaveissa vainko oot mun. Ilmeisesti.  :-*

Paikalla mikainen

• Konkari
« Vastaus #53 : su 07.05.2017, 21:26:52 »
Johan alkoi Tinderissä mätsit paukkua kun tekemisen puutteessa laskin alaikärajaa ja pläiskin läpi nuorimmillaan itseäni 12 v nuorempia miehiä. Ilmeisesti tuommoiset kolmikutosetkin ovat vielä sen verran viriilejä että runttaavat likea kaikkien sanotaan (arvataan) nyt vaikka 18 - 50-vuotiaiden naisten kohdalla, jos sieltä sitten vaikka joku mätsi mätkähtäisi. Nelikymppisten miesten kanssa mätsin saaminen on kiven takana, ja täsmälleen itseni ikäistä en ole tainnut kohdata vielä kertaakaan. Ihan samat kuviot nettideiteissäkin. Sitä kiinnostaa (ainakin seksimielellä) itseään nuorempia ja (jollain mielellä) itseään vanhempia, mutta itsensä ikäisiä ei niin sitten pirun kirveelläkään. Ja se nyppii, koska 7 v sitten ennustin itselleni että seuraava kumppanini tulee olemaan ikäiseni. Tai jos ei tule, niin jotain muuta identtistä hänessä on itseeni verrattuna. Niin tai näin, olen kevät toisensa perään saanut sen yhden ja saman vimman että tarttis olla 1969 syntynyt mies. Vaikka muistelisin että se on ihan helvetin pieni ikäluokka. Haaveissa vainko oot mun. Ilmeisesti.  :-*

Voisit laajentaa sen vaikka marraskuu68-helmikuu70 aikavälille.  :P

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #54 : su 07.05.2017, 21:38:37 »

Voisit laajentaa sen vaikka marraskuu68-helmikuu70 aikavälille.  :P

Juu.  ;D Kyllä kun sitä iän mukaan miekkosia deittisaiteilta pällistelee, voipi käydä niinkin että se jolla on nyt sama ikälukema kuin minulla onkin syntynyt vuoden 1968 puolella. On vaan ne synttärit vielä viettämättä.

Käytännössä mieluisa ikä olisi -5/+2 v omaani nähden. En pahakseni pane nuorempaakaan, mutta meneekö se sitten siihen että ollaan ihan eri taajuuksilla? Älykkään ihmisen kanssa välttämättä ei mene, eikä varsinkaan henkisesti kypsän. Mutta eipä niitä neroja kaikille riitä. Jokatapauksessa minulle tuskin sopii mies jolla ei ole tietynlaista "väljyyttä" luonteessaan, eli on kovin fiksoitunut joihinkin asioihin. Pahimmillaan vaikka jonkun jääkiekkoseuran fanittamiseen. Huh.

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #55 : ti 09.05.2017, 13:21:39 »
Siinähän ne on taas kerran ohjeet, ja taas kerran ne ei takuulla mene kaikille perille:

http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/517218-nettideittiprofiili-hiotaan-kiinnostavaksi-sinkkuillassa-seksistinen-kuva

Poissa socrates

• Konkari
  • Ällön ihana mies
« Vastaus #56 : ti 09.05.2017, 13:30:29 »
Siinähän ne on taas kerran ohjeet, ja taas kerran ne ei takuulla mene kaikille perille:

http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/517218-nettideittiprofiili-hiotaan-kiinnostavaksi-sinkkuillassa-seksistinen-kuva

Helppohan se on tehdä vetävä profiili, jos valehtelee niin, että korvat heiluu ja laittaa vaikka vielä jonkun kauniin ihmisen kuvan. Mutta mitäs sitten kun treffeillä paljastuu omaksi tylsäksi rumaksi itsekseen?

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #57 : ti 09.05.2017, 13:38:07 »

Helppohan se on tehdä vetävä profiili, jos valehtelee niin, että korvat heiluu ja laittaa vaikka vielä jonkun kauniin ihmisen kuvan. Mutta mitäs sitten kun treffeillä paljastuu omaksi tylsäksi rumaksi itsekseen?

Aikoinaan kun seurasin tiiviimmin nettideitteilun puitteissa käytyä keskustelua, niin kyllähän siellä oli miesten taholta niitä kauhustooreja että paikalle purjehti mätisäkki siiderivalas. Ja naisten juttuja miten mies oli joku limainen juoppo jonka profiilikuva on otettu 10 v sitten. Luonteenkin kanssa tietty ilmenee väärentämistä. Ollaan olevinaan niin iloisia että, ja sittenpä ei livenä ollakaan. Tupakoitsijat puolestaan ovat kuulema ihan hemmetin hanakoita väittämään että eivät polta. Ja juopot että eivät juo. Noh, kai joidenkin on pakko saada elää fantasiamaailmassa. Mutta ei heidän tarvitse ihmetellä jos eivät saa ulkopuolista ihmistä uskomaan niihin sepityksiinsä.

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #58 : ma 15.05.2017, 13:24:13 »
http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/heikki-33-kertoo-epaonnisesta-deittielamastaan-7-naistyyppia-joita-kannattaa

Meinasi tuo kohta kaksi jäädä vähän mietityttämään, mutta jos sanotaan että ollaan katkolla, niin eiköhän sitten olla myös. Eihän sitä oikein voi odottaa että toinen jää odottelemaan että koska tulee kutsu että nyt huvittaisi taas jatkaa suhdetta. Ja jos tämä ei sitten tosinkaan odottele, niin siitä voinee päätellä että eipä ollut niin häävi suhde sen toisen mielestä että sitä kannattaisi jatkaa. Sitähän ei kukaan koskaan yksinään päätä että me olemme suhteessa.

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #59 : ma 22.05.2017, 09:07:35 »
Jokin aika sitten jossakin istuskellessa kuulin väkisinkin kun joku nuori nainen uhosi seurassaan olevalle nuorelle miehelle olevansa maskuliininen, niin maskuliininen että. Vilkaisin syrjäsilmällä että mikähän genderblender siellä sitten huutelee, mutta ihan tavalliselta kaupunkilaistytteliltä tämä minun mielestäni näytti. Enivei, seuraavaksi hän sitten julisti että oli käynyt treffeillä nettideiteissä tapaamansa naisen kanssa, ja ettei suostu tämän kanssa enää puhumaan, koska plikka oli pläski, toisin kuin oli nettideittiprofiilikuvassaan ollut.

Samat kotkotukset siis lesboillakin. Yritetään antaa itsestään mahdollisimman hyvä (valo)kuva ennen tapaamista ja totuus on karu juttu. Miksi ihmiset oikein tekevät tätä, kun totuus kumminkin paljastuu? Kun seurasin nettideittailukeskustelua aikoinaan aktiivisesti, niin suurin osa miesten pettymyksistä liittyi juurikin tuohon että nainen oli antanut tyyliin 20 kg ennen. Ja miehilläkin tietysti jostain syystä esille paukahtivat aina ne kuvat joista ei enää tunnistanut.

(Tietty se kovaääninen uhoaminen vähän huvitti, pitikö vetää show että tietäkää kaikki että meikäläinen on miesmäinen lesbo... Mitään miesmäistä en tosiaan havainnut. Eikä se huutelu ole maskuliinista, kaikki nuoret naiset tekevät sitä. Tai ainakin rasittavan moni.)