Kirjoittaja Aihe: Parin- ja seuranhaku, deittailu, treffailu (nro1)  (Luettu 47777 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
Vs: Parin- ja seuranhaku, deittailu, treffailu (nro1)
« Vastaus #1000 : to 01.03.2018, 12:44:38 »
Nettideittailua haukutaan paljon ja pitkälti syystäkin. Mutta yksi sen parhaita puolia on määrätietoisuus. Kun sovitaan treffit, niin tehdessään kumpikin osapuoli myöntää etsivänsä kumppania (tai kuka mitäkin). On erittäin pieni todennäköisyys että treffeillä ilmenee kemiaa, mutta ainakaan ei tarvitse arvailla onko toinen ollenkaan halukas suhteeseen noin ylipäätään kenenkään kanssa.

Itseltäni menisi kyllä totaalisesti hermo random kohtaamisissa jos olisin haku päällä ja toinen vain pelleilisi sen varjolla. Siinä mielessä ymmärrän että flirttailu voi ahdistaa. Hyväntuulinen kanssakäyminen onkin varmaan vähän eri juttu kuin vuosia jatkuva keimailu ja jopa lääpiskely. Flirttailun kategoriaan saa ängettyä kaikenlaista.

Nettideiteissäkin kyllä näkee sitä että jotkut haluavat roikottaa kaikkea ilmassa ja pitää itselleen sata takaporttia auki perääntymistä varten. Miesten profiileissa näkee tekstiä "en tiedä mitä haen tai haenko mitään". Tuollaisista pysyn kaukana.
Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #1001 : to 01.03.2018, 15:39:04 »
Joo onhan se pakko sanoa, että kauhea ajojahti on semmoinen, missä kyseenalaistetaan maailman vaikuttavimman (ainakin omasta mielestään) maailmanmahdin suurimman johtajan oikeus hööpöttää suhteeseen just just täysi-ikäinen harjoittelija. Kuka sellaisesta viitsii kohun nostaa, on kyllä helvetinmoinen kaksinaismoralistinen moraalipanikoija.

Niin on. Vastikään näytetyssä elokuvassa Kuninkaan puhe palasi myös valkokankaalle, miten vielä muutamia vuosikymmeniä sitten nämä samat moralistit politisoivat seksuaalikäsitystensä varjolla, miten kuningashuoneita piti johtaa. Se aiheutti inhimillisiä tragedioita. Tuohon aikaan pelkästään se seikka, että mies seurusteli eronneen naisen kanssa, ymmärrettiin suuren yleisön keskuudessa poliittiseksi skandaaliksi.

Vaan Lennyn sanoja mukaillakseni näin nämä asiat koetaan. Moralisteilla on aina enemmistö tervejärkisiin ihmisiin nähden.
« Viimeksi muokattu: to 01.03.2018, 15:41:30 kirjoittanut Laika »
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

-George Bernard Shaw, Killing For Sport, Preface (1914)

socrates

• Vieras
« Vastaus #1002 : to 01.03.2018, 15:57:52 »
En ymmärrä mitä lakia Bill Clinton muka olisi rikkonut suhteellaan Lewinskyyn eikä se kai ollutkaan syy, miksi virkarikossyyte yritettiin nostaa.

Koko kohu oli täysin älytön.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #1003 : to 01.03.2018, 16:56:32 »
En ymmärrä mitä lakia Bill Clinton muka olisi rikkonut suhteellaan Lewinskyyn eikä se kai ollutkaan syy, miksi virkarikossyyte yritettiin nostaa.

Koko kohu oli täysin älytön.

Eihän Clinton suhteellaan rikkonutkaan, vaan sillä, että valehteli siitä Amerikan kansalle. Read my lips.

T: Xante

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #1004 : to 01.03.2018, 17:02:08 »
Joo onhan se pakko sanoa, että kauhea ajojahti on semmoinen, missä kyseenalaistetaan maailman vaikuttavimman (ainakin omasta mielestään) maailmanmahdin suurimman johtajan oikeus hööpöttää suhteeseen just just täysi-ikäinen harjoittelija. Kuka sellaisesta viitsii kohun nostaa, on kyllä helvetinmoinen kaksinaismoralistinen moraalipanikoija.

Niin on. Vastikään näytetyssä elokuvassa Kuninkaan puhe palasi myös valkokankaalle, miten vielä muutamia vuosikymmeniä sitten nämä samat moralistit politisoivat seksuaalikäsitystensä varjolla, miten kuningashuoneita piti johtaa. Se aiheutti inhimillisiä tragedioita. Tuohon aikaan pelkästään se seikka, että mies seurusteli eronneen naisen kanssa, ymmärrettiin suuren yleisön keskuudessa poliittiseksi skandaaliksi.

Vaan Lennyn sanoja mukaillakseni näin nämä asiat koetaan. Moralisteilla on aina enemmistö tervejärkisiin ihmisiin nähden.

Olet yksinkertaisesti noin vuosikymmenen vähintään myöhässä moralismisi kanssa. Nämä ollaan jo eletty. Kohut ja seksiwaut.

Nyt on todellakin kyse siitä, että asemasi ei vapauta sinua vastuusta. Ei siinäkään tapauksessa, että siinä vaihtuisi ovaalin huoneen henkilökunta tai menisi kannattava hollywood-firma alta.

Onhan semmoinen inhimillinen tragedia, jäädä housut kintussa kiinni paskasta toiminnasta, jota ei enää hyväksytä, koska ei voinut vaan millään tajuta ja nähdä, että ei enää hyväksytä.

Mutta tosiaan ihmettelen, mitä kumman syytä oikein kenelläkään, saatika meillä (oletan) ihan tavallisilla taatiaisilla, voi olla puolustaa ajatusmaailmaa, jossa vallassa olevan moraalittoman toiminnan kutsuminen moraalittomaksi on tragedia? Kiinnostaisi todella tietää.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #1005 : to 01.03.2018, 18:51:12 »
Antakaahan te vapaan flirtin kannattajat nyt hyviä vinkkejä siitä, minkälaista on hyväksyttävä flirttailu ja minkälainen flirtti myös toimii. Konkreettisia esimerkkejä, pliis.

Olisiko antaa peräti valmiita repliikkejä? Meneekö vielä flirtin piiriin, jos kysyn naapurin rouvalta kesken puhelun, että mitä sillä on juuri nyt päällä?

Valmiit repliikit on aivan kamalia, huonoimpia mahdollisia. Niillä antaa itsestään juuri sellaisen "vanha likainen mies" -vaikutelman. Ettei viitsi edes repliikkejä itse keksiä.

"Käyt sä usein täällä" -tyyppiset lauseet toimivat vain fiksusti huumorilla käytettyinä. Tuskin tällä lauseella kukaan enää vakavissaan ketään yrittääkään lähestyä. Jossain "väärässä" paikassa voi toimia. Työpaikan kahviautomaatilla (jossa kaikki käy tunnetusti usein)? Tai lähimarketissa.

Konkreettisista flirttitilanteista minulle tulee mieleen joku sellainen, jossa on pitkäaikainen työkaveruussuhde, jossa tunnetaan jo toisen kanssa hyvin. Sitten vaikkapa toinen esittelee uusia housuja, jotka on ostanut. Siihen sitten voi hihkaista: "Sexyt!" Ja sitten, jos toinen on kertonut vaikka aikaisemmin jonkun jutun jostain tyypistä joka on yrittänyt osoittaa lähempää kiinnostusta vaikkapa katsastusasemalla. Niin sitten jatkaa tsoukkina, että nyt sulla on asu seuraavaan katsastukseen.

Ajattelin tässä työkaveruutta, jossa selkeästi tiedetään, että ollaan turvallisella kaveripohjalla. Molemmat on varattuja ja tuntee toisensa hyvin niin, että pystytään puhumaan henkilökohtaisempiakin juttuja haluttaessa. Ja paljon tsoukkailua kanssakäymisessä yleensäkin.
Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #1006 : to 01.03.2018, 19:09:47 »
Eieiei, Anemone. Et nyt ymmärtänyt Brutton pointtia. Sehän oli, että minkälainen on sellainen flirtti, josta seurauksena on, että mies saa seksiä. Sitä se Brutto tarkoittanee sanoessaan "flirtti, joka myös toimii". Se, että sekä sinulle että työkaverillesi tuli hyvä mieli pikku flirtistä, tai peräti päivän pelastus, ei ole mitään. Sitä ei laskettane - Brutton tai socrun laskukaavassa. Heille flirtti ilmeisesti näyttäytyy lähestulkoon samana asiana kuin se, että nainen sanoisi "lähetääks panee". Eli jos mies ei saa pildeä, on iha väärin flirtattu. Nih.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #1007 : to 01.03.2018, 19:10:14 »
Naiset pitävät flirttailusta, koska sillä on mahdollisuus testailla omaa kilpailukykyä ja kiinnostavuutta...

Minulla on kilpailukyvyn testaamisesta kokemusta liittyen latinalaiseen kulttuuriin. Sikäläiseen machismoon kuuluu olennaisesti se, että miesten on "pakko" flirttailla naisille kaiken aikaa. Et ole oikea mies, jos et pönkitä miehisyyttä jatkuvasti sanailemalla naisille. Flirtin varsinainen viesti on usein osoitettu toisille miehille. Se on sulkien pörhistelyä kukkomarkkinoilla. Kattokaas minä se vasta olen mies ja pyörittelen naisia mennen tullen. Tästä seuraa se, että naisena tuntee erittäin usein itsensä "vain naiseksi", lajityyppinsä edustajaksi, keneksi tahansa, muttei missään mielessä yksilöksi. Oma funktio alennetaan palvelemaan miesten keskinäistä huomionhalua. Ei kivaa. Tätä flirttailua joutuu kokemaan koko ajan ja siinä oppii huomaamaan, että aitoa, älykästä, henkilökohtaisesti kiinnostunutta flirttiä on vähän. Erittäin paljon joutuu sietämään flirttiä typeryksiltä ja joutuu flirttikohteeksi miehille, joita ei voi sietää. Se tuntuu toden totta hyväksikäytöltä.
Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa Topi

• Konkari
« Vastaus #1008 : pe 02.03.2018, 00:22:06 »
Muljahti mieleen vertaus. Se saattaa olla kehno, enkä ole taas lukenut ketjua läpi kunnolla:

"Anna esimerkki sellaisesta flirtistä jolla saa seksiä/seurustelukumppanin" on vähän niin kuin "Anna esimerkki sellaisesta vitsistä jolla saa ystäviä/rahaa".

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #1009 : pe 02.03.2018, 08:41:33 »
Eieiei, Anemone. Et nyt ymmärtänyt Brutton pointtia. Sehän oli, että minkälainen on sellainen flirtti, josta seurauksena on, että mies saa seksiä. Sitä se Brutto tarkoittanee sanoessaan "flirtti, joka myös toimii".

Anemone ymmärsi ihan oikein. Hain esimerkkejä sellaisesta flirtistä, joka toimii juuri siinä tarkoituksessa mitä flittailijat täällä ovat itse sille antaneet. Samalla haen niitä konkreettisia rajoja, joiden ylittäminen muuttaa flirtin ahdisteluksi, häirinnäksi tai itsensä munaamiseksi.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #1010 : pe 02.03.2018, 09:10:12 »
Eieiei, Anemone. Et nyt ymmärtänyt Brutton pointtia. Sehän oli, että minkälainen on sellainen flirtti, josta seurauksena on, että mies saa seksiä. Sitä se Brutto tarkoittanee sanoessaan "flirtti, joka myös toimii".

Anemone ymmärsi ihan oikein. Hain esimerkkejä sellaisesta flirtistä, joka toimii juuri siinä tarkoituksessa mitä flittailijat täällä ovat itse sille antaneet. Samalla haen niitä konkreettisia rajoja, joiden ylittäminen muuttaa flirtin ahdisteluksi, häirinnäksi tai itsensä munaamiseksi.

Mutta ohitat ne, kun niitä sinulle annetaan. Lisäksi on mielenkiintoista, että haet konkreettisia rajoja asialle, jonka tätä aikaisemmin olet väittänyt olevan vaikea, monimuotoinen, sekava - ja sellainen, jolle on vaikea asettaa konkreettisia rajoja. Siksi sinun mielestäsi oikeastaan häirinnästä ei saisi puhua, ainakaan julkisesti, kun konkreettisia rajoja ei voida asettaa.

Yleisesti ottaen ajatellaan, että toiminta, joka saa toisen vaivaantuneeksi ja häiritsee, on ikävää ja tulisi lopettaa. En tajua, miksi sinun on vaikea nähdä tätä. Ei tämä koske vain seksuualisuutta. Esimerkiksi toistuvat anoppivitsit ihmiselle, joka on juuri menettänyt rakkaan anoppinsa (niin! usko pois, tälläisiä voi olla!) ovat ikäviä kuulla. Siitä huolimatta moni ottaa oikeuden niitä kertoa, koska "eihän kukaan tykkää anopistaan, hehe, eikä mun tartte tietää, että sä tykkäsit, vaikka oletkin sen monessa tilanteessa tuonut useasti julki".

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #1011 : pe 02.03.2018, 09:19:32 »
Tästä muistaakseni olen jo maininnut. Ei liity seuranhakuun, mutta siihen että mikä tuntuu kiusallisesta miesten taholta.

Olin tieteellisellä luennolla jolla luennoi useampi ihminen. Vanhempi herrahenkilö heitä esitteli, ja naispuolisen luennoitsijan kohdalla alkoi kehuskelemaan kuinka tuo nainen on myös kaunis, ja samassa yhteydessä myös naureskeli että tämmöistä ei kai saisi sanoa kun blaa blaa (jotain näistä viimeaikojen ahdistelusyytöksistä yms.) Ärsytti että hänen sitten kumminkin piti, ja ärsytti että eipäs niitä miespuolisia luennoitsijoita kehuttu. Ja ei tuo nainen kauhean ilahtuneelta vaikuttanut asian suhteen. Jos menee vetämään luennon tiukkaa asiaa, niin ei siihen tarvita jotain vanhempaa herraa julistamaan näkemyksiään ulkonäöstä.

Tuossa mielestäni se raja ylittyi. Tietenkään em. mies ei varsinaisesti loukannut naista, mutta antoi itsestään kyllä vähän tomppelin vaikutelman yleisön edessä. Toisaalta kun yleisössä oli varsinaisia tiedepeikkoja joilla tunnetusti ei se emotionaalinen älykkyys ole järin häävi, niin ehkäpä tuo juttu meni useimmilta yli hilseen. Itseäni en erinomaisena tunneälyn nerona pidä, mutta joskus tulee jotain heurekahetkiä...

- JM

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #1012 : pe 02.03.2018, 09:40:37 »

Mutta ohitat ne, kun niitä sinulle annetaan.

Täällä on tullut kyllä runsaasti flirtin teoreettisia määritelmiä, mutta en saa niistä mitään irti. Paljon hyödyllisempää olisi kuulla eri yksilöiden omakohtaisia käsityksi siitä, minkälainen kohdalle sattunut flitti miellytti ja minkälainen häiritsi tai mikä teki olon vaivaantuneeksi.

Tuo Norman kokemuskin on ehkä sitä mitä hain, mutta siitä en ole enää varma, kuvasiko esimerkki juuri flirttiä.
« Viimeksi muokattu: pe 02.03.2018, 09:44:34 kirjoittanut Brutto »

socrates

• Vieras
« Vastaus #1013 : pe 02.03.2018, 09:43:06 »
Luulen, että täällä ei eroteta flirttiä eroottisaiheisesta naljailusta, jota myös miehet voivat harrastaa keskenään ja josta Anemone antoi esimerkkejä.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #1014 : pe 02.03.2018, 09:52:57 »

Mutta ohitat ne, kun niitä sinulle annetaan.

Täällä on tullut kyllä runsaasti flirtin teoreettisia määritelmiä, mutta en saa niistä mitään irti. Paljon hyödyllisempää olisi kuulla eri yksilöiden omakohtaisia käsityksi siitä, minkälainen kohdalle sattunut flitti miellytti ja minkälainen häiritsi tai mikä teki olon vaivaantuneeksi.

Tuo Norman kokemuskin on ehkä sitä mitä hain, mutta siitä en ole enää varma, kuvasiko esimerkki juuri flirttiä.

Naisen ulkonäön kehumista monet pitävät flirttailuna. Jos flirttailuksi mieltää vain "kaksinpelin", niin sitten se ei tietenkään sitä ole. Ehkä tuo mainitsemani tapaus olisi mieltynyt flirttailuksi jos esitelmän pitämään tullut nainen olisi heittänyt jotain kommaa hänet esitelleen miehen ulkonäöstä. Mutta se menisi hyvin helposti juurikin sen osoitteluksi miten pöljää koko tapauksessa oli ulkonäöstä alkaa tekemään numeroa, eli muuttuisi ehkä vinoiluksi. Ja se ei ehkä ole yleisölle mieleen että tapahtuman järjestäjät kuittailevat toisilleen yleisön edessä. Tai sitten on.  ;D

- JM

Poissa Topi

• Konkari
« Vastaus #1015 : pe 02.03.2018, 11:14:22 »
Mun kokemuksen mukaan seksuaalisuuteen viittaava puhe, joka voidaan ymmärtää myös vitsailuna toimii loppujen lopuksi huonosti flirttailuna, tai se menee helposti sinne tökerön puolelle.

Mikä taas toimii, niin... no, ne on yleensä sellaisia hetkiä jossa yhtäkkiä ollaankin suht vilpittömiä mutta niin, että ei astuta toisen varpaille tai tehdä siitä mitään numeroa. Tämä nyt menee sitä flirtin teoreettista määritelmää vastaan, jossa se oli ei tosissaan esitettyä seksuaalissävytteistä puhetta.

Kävin muodollisella päivällisellä ja juttelin ennen pöytään siirtymistä niitä näitä itselleni entuudestaan tuntemattoman nuoren naisen kanssa. Mun mielestä koko tilanteessa ei ollut mitään seksuaalista, mutta hetken päästä vaan syntyi keskustelu jossa kumpikin oli selvästi jotenkin hyvillään.

Koko päivällisen kumpikin istui jonkun muun vieressä. Lähtiessä mietin että pitäiskö mun vielä sanoa sille jotain, toisaalta pitäis, mutta jotenkin taas tämmönen tilanne, että tuntee olevansa urpo. Jos lähden vähin äänin, se voi olla tökeröä. Jos jään odottelemaan, että se käy vessassa yms, se taas voi olla outoa, koska enhän mä tunne sitä ollenkaan tai tiedä siitä mitään. No sitten me kuitenkin käveltiin ulos ja joen vartta pitkin, jolloin hän rupesi kertomaan jotain siitä, miten oli tuntenut olonsa kummalliseksi tai vaivaantuneeksi päivällisellä. Totesin hetken hiljaisuuden jälkeen, että mun mielestä parasta koko illassa oli se meidän koko tilaisuutta edeltänyt juttutuokio. Kyseessä ei ollut iskuyritys. Se oli ihan totta, mutta silti jotenkin sen sanoessani tiesin, että no niin.

Muita esimerkkejä. Olin jostain ostanut tai saanut suomalaista suklaata ja sitä oli repussa. Muistin että yhdellä työkaverilla on synttärit, koska Facebook. Se on mun mielestä jotenkin ujo ja sympaattinen, mutta en mä siihen millään tavalla ihastunut ole. Konttorissa on liukuvat työajat ja mitä ne nyt onkaan sellaiset vapaasti valittavat työpisteet. Osittain hetken mielijohteesta vein sille Geisha-patukan ja toivotin hyvää syntymäpäivää. Ei se varmaan odottanut että kukaan tietää että on sen syntymäpäivä, tai ehkä se ei tunne täältä juuri ketään.

Itse asiassa mä en oo varma, onko suklaapatukan antaminen ja sanominen että tää on Suomesta flirttailua. Riippuu miten sen ottaa. On se kai.

Mutta sitten flirtti voi pienimmillään olla vaikka joku pelkkä hymy ja katse, tai ne ja pari sanaa. Ehkä mä jotenkin näkisin, että pelkästään pintapuolista käytöstä tarkastellessa flirtillä ja ystävällisyydellä/kohteliaisuudella/huomaavaisuudella voi olla aika hiuksenhieno ero jos sitäkään. Se mikä siitä tekee flirtin eikä vain sitä että on toiselle mukava on ehkä joku sellainen pieni hetki, jossa toinen tuntee tulevansa tavallista enemmän huomatuksi, nähdyksi, arvostetuksi, huomoiduksi tai mitä se siinä tilanteessa nyt sitten onkaan.

Mikä siitä mun mielestä tekee päällekäyvää tai tökeröä, no, monikin asia. Esimerkiksi se että odottaa saavansa sillä jotakin ja odottaa jotakin vastausta. Sitten voi esiintyä sellaista, että pitää naista jollain tavalla viehättävänä ja alkaa tajuamattaan puhua sille jostain seksiin tai seksuaalisuuteen liittyvästä. Siitä harvoin jää kummallekaan erityisen "hyvä mieli", mutta rasittavaksi se muuttuu siinä vaiheessa jos osittain alitajuisesti alkaa tehdä sitä jollekin ihmiselle toistuvasti.

Limaisessa tai huonossa flirtissä hyvin usein keskeinen piirre on se, että siinä pääasia on miehen himo. Se haluaa persettä, ja jotenkin nainen kai usein vaistoaa tämän. Ei siinä mun mielestä mitään niin pahaa ole, että haluttaa, mutta siinä vaan usein käy niin, että ihailu tai huomio kohdistuu naiseuteen tai johonkin seksin mahdollisuuteen eikä niinkään juuri siihen tiettyyn ihmiseen. Nainen olisi tavallaan voinut olla yksilönä kuka tahansa, ja vaikka se periaatteessa voikin olla imartelevaa olla haluttu, niin ehkä se jotenkin syö sitäkin iloa, jos fiilis on se, siinä on perimmältään taustalla vaan joku yleinen akuutti vaginannälkä tai naisenkaipuu.

Miehet ehkä väittää, ettei niitä ollenkaan hetkauta jos nainen sanoo, että se haluaa miestä, ketä tahansa miestä, mutta ei hätää, sinäkin kelpaat. Ehkä jossain tilanteessa ei, mutta kyllä sillä nyt kuitenkin jotakin merkitystä meillekin on.

Poissa Topi

• Konkari
« Vastaus #1016 : pe 02.03.2018, 11:20:33 »
Ja vielä mitä tulee ulkonäön kehumiseen niin joo, mikä ettei. Mutta joskus näissä tavallaan toimii sellainen mikä on jollain tavalla odottamatonta tai posiitivessa mielessä yllättävää. Jos nainen on ilmiselvästi tavanomaisella tavalla kaunis, on melko todennäköistä, ettei sitä juuri hetkauta suuntaan tai toiseen, jos sitä siitä kehuu, vaikka sen tekisi kuinka vilpittömästi. Ei sitä varmaan vaan jaksa ottaa tosissaan tai sitten se ei tunnu miltään. Jos samaa naista hyvällä syyllä kehuu jostain muusta, se voi olla sille paljon isompi juttu. Mutta kai nyt kaikki haluaa olla sekä kauniita että myös jotain muuta  :D

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #1017 : pe 02.03.2018, 12:20:08 »

Mitä teoreettista, tai vaikeata ymmärtää, on määrittelyssä, että kyseessä on sanailu, jonka tarkoitus on saada molemmat osapuolet hyvälle mielelle, piristää päivää ja osoittaa, että toinen on minun mielestäni mukava, viehättävä ihminen, jonka seurasta pidän?

Tarvitsetko siis tämän ymmärtääksesi oikeasti jotain käsikirjoitusta tyyliin A. sanoi näin, johon B vastasi, vai mitä olet vailla?

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #1018 : pe 02.03.2018, 12:25:55 »

Tarvitsetko siis tämän ymmärtääksesi oikeasti jotain käsikirjoitusta tyyliin A. sanoi näin, johon B vastasi, vai mitä olet vailla?

Haa! Ymmärsit viimein mitä tarkoitin konkretialla!

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #1019 : pe 02.03.2018, 12:47:57 »

Haa! Ymmärsit viimein mitä tarkoitin konkretialla!

Joo. No sitten en voi auttaa. Kun kuitenkaan en pysty kirjoittamaan elekieltä, kasvojen ilmeitä, silmien siristyksiä ja hymyjä, niin et sä niistä sanoistakaan ymmärtäisi tämän enempää.

Alkaisit vain niitä väännellä ja niistä väitellä ja jänkätä, eikö tämä voida ymmärtää myös niin tai näin tai tuo SINUSTA kuulostaa kyllä tältä, joten en missään nimessä kaunista perjantaipäivää tämmöiseen tuhlaa.