Kirjoittaja Aihe: Kännissä foorumilla.  (Luettu 441 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mjulkku

• Apinan korvike
  • Konkari
Kännissä foorumilla.
« : ma 24.04.2017, 22:32:00 »
Tuli mielee, että kun porukka kuitenkin kirjoittelee ketjuihin täysin irrelevantteja kommentteja kännissä, niin tännehän voitais saada kaikki foorumin todelliset helmet.
Kenenkään ei tarvitse arvuutella, onko kirjoittaja kännissä vai ei?
Kaikki jotka kirjoittavat, eli oksentavat ajatuksensa tänne, ovat kännissä!

Minä olen, koskapa palkitsen itseäni urakan valmistumisella, eikä tartte tehdä yhtään mitään ennen ens viikkoa.

Mun mielestä palstan tuleva myrkyn levittäjä ja saatananmoinen perseennuolija kertsi, pitäis ampua maata kiertävälle radalle! Mukaan tietysti tarpeeksi safkaa ja huoltokuljetuksien varmistus. Elää voisi sielläkin, jonka hänelle tietysti suon.

Mongo mogo...

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
Vs: Kännissä foorumilla.
« Vastaus #1 : ma 24.04.2017, 22:47:20 »
Mieluumin ei ei EI!
Kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden, paperittomien, piilottelu ei ole laitonta.
   - presidentti Sauli Niinistö 13.12.2017

Poissa Mjulkku

• Apinan korvike
  • Konkari
« Vastaus #2 : ma 24.04.2017, 23:01:06 »
Mieluumin ei ei EI!

Jaaha. Terveysnatsi on känässä, kun tänne kirjoitti? Mee helvettiin katti!
Mongo mogo...

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #3 : ma 24.04.2017, 23:24:28 »
On yksi puolustuksenne.
Minun on monesti epäilty kirjoittaneen humasssa tai ottaneen nappeja.

Minun ei siis tarvi juoda.
Teidän tarvii. Voi tietä parkoja. ;)

Kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden, paperittomien, piilottelu ei ole laitonta.

Poissa Mjulkku

• Apinan korvike
  • Konkari
« Vastaus #4 : ma 24.04.2017, 23:33:06 »
On yksi puolustuksenne.
Minun on monesti epäilty kirjoittaneen humasssa tai ottaneen nappeja.

Minun ei siis tarvi juoda.
Teidän tarvii. Voi tietä parkoja. ;)

Jos et oo kännissä, niin mitä vittua sä tänne kirjoitat?
Mee helvettiin vinkumasta!
Mongo mogo...

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #5 : ma 24.04.2017, 23:44:02 »
Miten niin en oo? Voinhan vihjata syntymähumalasta..

Poissa Mjulkku

• Apinan korvike
  • Konkari
« Vastaus #6 : ti 25.04.2017, 00:18:44 »
Miten niin en oo? Voinhan vihjata syntymähumalasta..

Mee nyt vittuun homo! Homohan sä oot? Typerä vassari ei vaan pysty myöntämään, vaan pitää yrittää antaa itsestään suuren ajattelijan kuva, ettei kukaan huomaisi homouttaan! Linkkaisin tähän muutaman homo leffan, mutta tapauksessasi se olisi turhaa. Lienet tutustunut kaikkiin!
Mongo mogo...

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #7 : ti 25.04.2017, 00:32:06 »
Äänestin just 4 viikkoo sitten Kokoomusta.
En ole homo enkä juuri katsele elokuvia.
En ole edes koskaan ns. käynyt elokuvissa.

Alkoholi ei ole tehnyt sinusta ainakaan selvänäkijää vaan sumussa tuhisijan! ;D

JK. Oletin syntymähumalaisena oikeuttavani naputteluni, mutta nyt pääset minusta täältä tästä aiheesta rauhaan. Peace!
« Viimeksi muokattu: ti 25.04.2017, 00:37:12 kirjoittanut MrKAT »

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #8 : ti 25.04.2017, 15:56:44 »
Tuli mielee, että kun porukka kuitenkin kirjoittelee ketjuihin täysin irrelevantteja kommentteja kännissä, niin tännehän voitais saada kaikki foorumin todelliset helmet.

Minä olen, koskapa palkitsen itseäni urakan valmistumisella, eikä tartte tehdä yhtään mitään ennen ens viikkoa.

Mun mielestä palstan tuleva myrkyn levittäjä ja saatananmoinen perseennuolija kertsi, pitäis ampua maata kiertävälle radalle! Mukaan tietysti tarpeeksi safkaa ja huoltokuljetuksien varmistus. Elää voisi sielläkin, jonka hänelle tietysti suon.

Taitat olla jatkuvasti kännissä, kun ei tuo mainittavasti poikkea "normaalista" ulosannistasi/ylenannostasi, Oksjennus. Paitsi että nyt kyllä tuli rimanalitus, jossa alitit oman kämäisen tasosikin.

ps. syyllistynet tuossa muuten rikokseen:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Julkinen_kehottaminen_rikokseen

Julkinen kehottaminen rikokseen on Suomen rikoslain 17 luvun 1 §:ssä määritelty sananvapausrikos. Siihen syyllistyy henkilö, joka julkisesti kehottaa tai houkuttelee rikoksen tekemiseen siten, että rikos on vaarassa tapahtua. Rikoksesta tuomitaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.Jos rikos julkisen kehottamisen seurauksena myös tapahtuu, voidaan kehottaja tuomita osallisuudesta rikokseen.[1]
Julkinen tarkoittaa tässä laissa sitä, että teko tehdään joukkotiedotusvälineiden avulla, väkijoukossa tai yleisesti tietoon saatetussa kirjoituksessa tai muussa esityksessä.
« Viimeksi muokattu: ti 25.04.2017, 16:35:02 kirjoittanut kertsi »

Poissa Mjulkku

• Apinan korvike
  • Konkari
« Vastaus #9 : ti 25.04.2017, 17:15:42 »

Taitat olla jatkuvasti kännissä, kun ei tuo mainittavasti poikkea "normaalista" ulosannistasi/ylenannostasi, Oksjennus. Paitsi että nyt kyllä tuli rimanalitus, jossa alitit oman kämäisen tasosikin.

ps. syyllistynet tuossa muuten rikokseen:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Julkinen_kehottaminen_rikokseen

Julkinen kehottaminen rikokseen on Suomen rikoslain 17 luvun 1 §:ssä määritelty sananvapausrikos. Siihen syyllistyy henkilö, joka julkisesti kehottaa tai houkuttelee rikoksen tekemiseen siten, että rikos on vaarassa tapahtua. Rikoksesta tuomitaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.Jos rikos julkisen kehottamisen seurauksena myös tapahtuu, voidaan kehottaja tuomita osallisuudesta rikokseen.[1]
Julkinen tarkoittaa tässä laissa sitä, että teko tehdään joukkotiedotusvälineiden avulla, väkijoukossa tai yleisesti tietoon saatetussa kirjoituksessa tai muussa esityksessä.

Kuule sinä pikku paska!
Tehtailepa nyt sitten ilmoitus kirjoituksestani, niin katsotaan loppuun asti miten käy.

Todistit muuten juuri todeksi sen, mitä sinusta on arveltu.

Painu kuule vittuun täältä!
Mongo mogo...

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #10 : ti 25.04.2017, 17:35:24 »

... or else?

Miten tuo parjaus- kiusaus- ja uhkauskampanjasi näyttää onnistuneen, noin niin kuin omasta mielestäsi?

Olikos se muuten sinä Oksjennus, vaiko nuoleskelemasi sielunveljesi Ripulipaska, joka känisi siitä, että minä kiusaan ABBA:aa täällä? Miten luulet tuon oman toimintasi näyttävän muiden silmissä? Sinähän teet itse juuri sitä, mistä minua syytät. Olet tainnut kirjoittaa kymmeniä herjausviestiä minusta, niin, että välillä näyttää, ettet ehdi keskustella muista asioista ollenkaan.

Poissa Mjulkku

• Apinan korvike
  • Konkari
« Vastaus #11 : ti 25.04.2017, 17:58:37 »

... or else?

Miten tuo parjaus- kiusaus- ja uhkauskampanjasi näyttää onnistuneen, noin niin kuin omasta mielestäsi?

Olikos se muuten sinä Oksjennus, vaiko nuoleskelemasi sielunveljesi Ripulipaska, joka känisi siitä, että minä kiusaan ABBA:aa täällä? Miten luulet tuon oman toimintasi näyttävän muiden silmissä? Sinähän teet itse juuri sitä, mistä minua syytät. Olet tainnut kirjoittaa kymmeniä herjausviestiä minusta, niin, että välillä näyttää, ettet ehdi keskustella muista asioista ollenkaan.

Kuules nyt neiti.
Minä en nuoleskele ketään, enkä uhkaile myöskään, kuten sinä.
Heitäpä nyt sitten ne KYMMENET herjausviestit kehiin, niin tarkastellaan niitä yhdessä.
Heikot on eväät, jos noilla kirjoituksillasi ja uhkailuillasi meinaat minulle pärjätä.

Nyt sitten kipin kapin lyömään faktat pöytään!
Mongo mogo...