Hibbun huumorillinen anti kautta aikain. Harvan huumorintaju tuohon yltää:
Kirjoitti: hibiscus - su 02.04.2017, 18:08:51
Sinä olet tunnettu siitä, että luulet mitä milloinkin ja pidät luulemisiasi totena. Akkukin on eräänlainen paristo. Sille sinäkään et voi mitään. Huumorimiehiä nääs koko kikkelis kokkelis.
Kirjoitti: hibiscus - ma 11.09.2017, 16:47:48
Älä anna sairaan mielikuvituksesi pilata iltaasi, vaikka haluaisitkin panna vuohiani. Mitä muuten on "sosiaalidemokraattinen kulttuuri". Jos sellaista on, niin tuskin demarit haikailevat suomalaisen vanhan kulttuurin perään kuten persut tekevät.
Kirjoitti: hibiscus - pe 03.11.2017, 17:34:48
Mistä moinen epäily? Olisitko sinäkin suunsoittaja, jos olisit verbaaliakrobaatti. Täälläkin on paljon suunsoittajia, vaikka heidän kielellinen ilmaisunsa on suorastaan avutonta.
Kirjoitti: hibiscus - ma 06.11.2017, 10:36:55
Mikä on juurislaavi ja tiedätkö, mitä homonyymi tarkoittaa? Homonyymi on sana, mutta minä olen ihminen. Mitä reijäällesi tarkoitaa? Sinä kirjoitat itse keksimääsi suomea ja sinulla on otsaa osoitella muiden tahattomista kielivirheistä, joita näppäimistöllä kirjoitettaessa aina silloin tällöin tulee. Oletko oppinut suomea vapaa-ajattelijoiden kokouksissa?
Kirjoitti: hibiscus - ke 24.01.2018, 18:46:05
Sepe on oikeassa, sillä hän on varsinainen huumorimies. Kaikki hänen kirjoituksensa naurattavat kaikkia normaaliälyisiä.
Kirjoitti: Hibbu - pe 13.04.2018, 09:11:17
Vaikka nuo oli kirjoitettu toopelle aivan oikein, niin minulle tulee vääjäämättä mieleen Mestari Halla-aho.
Kirjoitti: Hibbu - pe 13.04.2018, 09:19:44
Totta, mutta sinun huumori-ketjun kirjoituksesi eivät ole lainkaan huumoria. Niissä paljastuu vain sinun typeryytesi ja vanhoillinen luonteesi.