Kirjoittaja Aihe: Monikulttuuri- ja maahanmuuttopolitiikka-aiheinen ketju (nro 12)  (Luettu 29486 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Konkari
Vs: Monikulttuuri- ja maahanmuuttopolitiikka-aiheinen ketju (nro 12)
« Vastaus #2160 : pe 13.10.2017, 10:40:34 »
Kopek, USA:n köyhillä ghettomustillahan saattaa olla täysin sama asenne koulutuksen suhteen, että mitä sitä suotta. Kun asutaan ympäristössä jossa elämä on risaista, siellä helposti nujerretaan paremmasta haaveilevat yksilöt koska heitä pidetään porukan pettureina. Että "mikäs se sinä luulet olevasi?" Minähän olen oikeastaan itse kokenut tuon sillä tavalla että äitini oli sitä mieltä ettei minua minnekään lukioon laiteta, kun se tulisi niin kalliiksi. (En kyllä ymmärrä mikä siinä olisi tullut kalliiksi kun ihan samat rahat kauppiksenkin oppikirjoihin meni, ja kun lukio olisi tullut käydyksi, olisin kumminkin häipynyt täysi-ikäisenä jonnekin ja perheeni ei olisi minua enää elättänyt.) Enkä sitten tätä asennetta vastustanut kun en halunnut "lukea paljon", eli siis jatkaa samanlaisissa ympyröissä kuin peruskoulussa. Halusin myös kouluttautua mahd. nop. jollekin alalle että saisin töitä ja pääsisin kotoa hemmettiin. Tulevaisuutta kovin pitkälle en osannut ajatella, vain sitä että pääsee pois. Nyt kun joskus pällistelen jotain lukiokirjoja, edelleenkin ihmettelen että mikä ihmeen peruskoulu kakkonen se on. Eikö siellä opeteta hitto vie mitään muuta kuin täsmälleen samat asiat kuin peruskoulussa? Onko se joku kertauskoulu? No, on kai siellä muutakin. Masentuneen aivoilla en jaksaisi varmaankaan sitä läpi tahkota, joten en siis uhoa että tuommoisen lastenkoulun suorittaisin tuosta noin vain vasemmalla kädellä. Tuskinpa vaan. Varsinkaan matematiikan suhteen.

Siinä mielessä adoptiohöpinäni oli ahterista että sehän voi toki olla että adoptoiduksi tuleminen ja biologisesta perheestään erottaminen on sen verran traumaattista että lapsi hyvin herkästi alkaa oireilemaan isompana ja elää sitten kumminkin semmoista risaista elämää mitä hänen biologinen perheensä eli. Ja sitten tietenkin saattaa olla selkeitä vaurioita, kuten esim. päihteitä käyttäneiden äitien lapsilla tapaa olla.

Että ehkäpä se keskiluokkainen mustaihoinen perhe on loppujen lopuksi paras tarkastelun kohde jos nyt haluaa välttämättä jotain rotu+älykkyys-juttuja pohdiskella.
Konmarinoitu kotletti.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #2161 : pe 13.10.2017, 10:42:06 »

Oli miten oli, niin minua kiinnostaa eniten "rotujen" älyllisissä eroissa kulttuuri. Mustaihoinen lapsi vaikkapa USA:ssa pitäisi erottaa täysin paikallisesta jou jou -kulttuurista, tuoda slummista äveriääseen perheeseen jossa kouluttaudutaan pitkälle ja pusketaan loisteliasta työuraa, jotta nähtäisiin että pärjäävätkö vai eivät. Jos mustat pysyvät kokoajan ghetoissa rätkimässä toisiaan pyssyllä hengiltä, on turha ihmetellä että mikä on kun mistään tai kestään ei tule mitään, vaikka ympärillä on niin suurta vaurautta ja hyvinvointia. Ovathan Amerikan natiivitkin rämähtäneet melkoisen ala-arvoiseen elämään jossa viina virtaa ja diabetes jyllää! Ja kukaan tuskin kehtaisi väittää että he ovat älykkyysosamäärältään surkeita tapauksia. Eiväthän he voi olla, jos oletetaan että mongoli on älykäs...

Tarkoitatko nyt oikeasti siltä, miltä tämä kuulostaa? Kuvitteletko, että Amerikassa ei ole pitkälle kouluttautuneita, erittäin menestyneitä mustia amerikkalaisia? Tai aivan normaalin keskiluokkaisia?

T: Xante

Olen lukenut netistä väitteitä että mustaihoiset eivät pärjää koulussa nevö evö. En usko siihen ettäkö eivät pärjäisi jos elävät jossain muussa ympäristössä kuin ghetossa. Ja uskon kyllä että heitä elääkin. Eli mainittuja kouluttautuneita ja menestyneitä on kyllä.

Jotenkin esität kuitenkin väitteesi sävyssä, että yleensä mustat räkivät ghetoissa pyssyt tanassa ja kouluttautuminen, menestyminen, keskiluokkaisuus olisi harvinaisuus. Kun näinhän ei siis todellakaan ole.

Minä en mieti keskiluokkaa koska keskiluokka ei ole ongelma. Keskiluokan edustajathan ovat aina halunneet vain elää rauhassa. Minua kiinnostaa se alaluokka joka ON ongelma. Ja selitys ongelmallisuudelle ei minun mielestäni siis ole synnynnäinen vähä-älyisyys tms.
Konmarinoitu kotletti.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #2162 : pe 13.10.2017, 10:45:32 »

Nykyranskalaiset eivät varmaankaan laita lapsia kaikkien rakastajiensa kanssa, josko laittoivat ennenkään. Muistaakseni kondomia on nimitetty jollain termillä jossa on mukana "ranskalainen"? Tosin kyseinen väline kuulema oli tarkoitettu päasiassa sukupuolitautien ehkäisyyn.

Etpä sitten ole presidentti Mitterrandista kuulluut? Eli mitä ylemmällä yhteiskunnallisella tasollahan tämä siellä on tapana ollut, ja hauskaa kyllä, myös meillä nykypersujen suosiossa. Että mistähän tämä ja tämän muka-vastustaminen oikein kertookaan.

No enpä. Huipullahan tietysti tehdään aina tasan niin kuin huippu (huiputtaja?) itse haluaa. Kuitenkaan ranskalaisten peruskäytäntöön kokonaisuutena koko kansan suhteen ei varmaankaan kuulune useamman vaimon systeemi niin että kaikista tupsahtelee penikoita.

Niin, niin, onhan selvää, että ranskalaisia ei voi kollektiivisesti syyttää siitä, mitä ranskalaisten äänestämät politiikot tekevät, toisin kuin joitakin muita jostakin samasta.

Lahtaavatko ranskalaiset puukon kanssa ihmisiä kadulle, ajavat rekalla päälle jne.? Kokonaisuutena he eivät mielestäni ole ongelmakansa. Sitä en sitten voi tietää tai osaa sanoa kuinka paljon nämä puukkojunkkarit sun muut terroristit tai "terroristit" (tappaa ensin ja päättää vasta sitten ollakin Isiksen edustaja) ovat ylhäältä ohjattuja, vai ihanko vaan omassa päässä tilttasi siihen malliin että verikekkerit kiinnostivat. Mutta synnynnäistä tappovimmaa en usko olevan edes valkoihoisilla muslimeilla.

Yhtenä todisteena vaikkapa se video jonka olen nähnyt aikoinaan Youtubessa missä joku jätkä yrittää opettaa pikkupoikaa puukkotappeluun. Varmaankin alle 5-vuotiaalle pojalle on isketty veitsi käteen ja aikuinen mies sohii lasta kohti omalla veitsellään yrittäen saada tätä puolustautumaan. Poika itkee, huitoo vähän, itkee lisää ja yrittää juosta karkuun, mies juoksee perässä ja huitoo lisää.

Tuo lapsi ei todellakaan ollut mikään synnynnäinen tappaja/murhaaja. En tiedä mitä lienee tänään, jos isän(?) kasvatus on mennyt perille asti.
Konmarinoitu kotletti.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #2163 : pe 13.10.2017, 10:50:44 »

Nykyranskalaiset eivät varmaankaan laita lapsia kaikkien rakastajiensa kanssa, josko laittoivat ennenkään. Muistaakseni kondomia on nimitetty jollain termillä jossa on mukana "ranskalainen"? Tosin kyseinen väline kuulema oli tarkoitettu päasiassa sukupuolitautien ehkäisyyn.

Etpä sitten ole presidentti Mitterrandista kuulluut? Eli mitä ylemmällä yhteiskunnallisella tasollahan tämä siellä on tapana ollut, ja hauskaa kyllä, myös meillä nykypersujen suosiossa. Että mistähän tämä ja tämän muka-vastustaminen oikein kertookaan.

No enpä. Huipullahan tietysti tehdään aina tasan niin kuin huippu (huiputtaja?) itse haluaa. Kuitenkaan ranskalaisten peruskäytäntöön kokonaisuutena koko kansan suhteen ei varmaankaan kuulune useamman vaimon systeemi niin että kaikista tupsahtelee penikoita.

Niin, niin, onhan selvää, että ranskalaisia ei voi kollektiivisesti syyttää siitä, mitä ranskalaisten äänestämät politiikot tekevät, toisin kuin joitakin muita jostakin samasta.

Lahtaavatko ranskalaiset puukon kanssa ihmisiä kadulle, ajavat rekalla päälle jne.? Kokonaisuutena he eivät mielestäni ole ongelmakansa. Sitä en sitten voi tietää tai osaa sanoa kuinka paljon nämä puukkojunkkarit sun muut terroristit tai "terroristit" (tappaa ensin ja päättää vasta sitten ollakin Isiksen edustaja) ovat ylhäältä ohjattuja, vai ihanko vaan omassa päässä tilttasi siihen malliin että verikekkerit kiinnostivat. Mutta synnynnäistä tappovimmaa en usko olevan edes valkoihoisilla muslimeilla.

Yhtenä todisteena vaikkapa se video jonka olen nähnyt aikoinaan Youtubessa missä joku jätkä yrittää opettaa pikkupoikaa puukkotappeluun. Varmaankin alle 5-vuotiaalle pojalle on isketty veitsi käteen ja aikuinen mies sohii lasta kohti omalla veitsellään yrittäen saada tätä puolustautumaan. Poika itkee, huitoo vähän, itkee lisää ja yrittää juosta karkuun, mies juoksee perässä ja huitoo lisää.

Tuo lapsi ei todellakaan ollut mikään synnynnäinen tappaja/murhaaja. En tiedä mitä lienee tänään, jos isän(?) kasvatus on mennyt perille asti.

Norma on ihan oikeassa tuossa, kyllä se lähtötilanne vaikuttaa ja sieltä getosta on paljon hankalampi ponnistaa (kouluttautua) kun keskiluokkaisen vakaammista oloista.
 (//Kerro minulle ystävistäsi ja missä seurassa viihdyt, niin minä kerron sinulle millainen sinä olet//)

Rodullisesta eroavaisuuksista ei kannata edes puhua.

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #2164 : pe 13.10.2017, 11:09:08 »

Siitä huolimatta, että myönnän kulttuurin ja ympäristön ja olosuhteiden olevan erittäin merkittäviä tekijöitä niin yksilöiden kuin ryhmienkin menestymisen kannalta, uskon myös jossakin määrin ihmisen perinnöllisten ominaisuuksien vaikutukseen.

Mulla on uskomus, että kun tämä ihmiseksi nimetty otus aikoinaan erkaantui muiden ihmisapinoiden kehityslinjoista, niin heti ei oltu perinnöllisesti ihan niin älykkäitä kuin nykyään ollaan, vaan aivot ja niiden toiminnat kehittyi vähitellen nykyiseen malliinsa.

Nykyään on ilmeisesti vain yksi ihmislaji, johon evoluution ei enää ole sopinut vaikuttaa niin, että esimerkiksi eri mantereilla eri luonnonoloissa eläneet porukat olisivat voineet kehittyä tai teoriassa voisivatkaan kehittyä vähänkään toisistaan poikkeaviksi jotain pinnallisia ihonvärejä tai hiuslaatuja lukuunottamatta.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #2165 : pe 13.10.2017, 13:30:28 »
Jotain pientä paikallista varianttia toki yhä muodostuu. Olen lehdessä nähnyt kuvia jonkin saaren asukkaista jonka asukkailla on muistaakseni sekä sormien että varpaiden väleissä "räpylämäisyyttä", ja artikkelin mukaan siitä on apua puihin kiivetessä. Piirre on tietysti alunperin sattumalta ilmaantunut jollekulle ja hänen perheensä on menestynyt saatuaan puista puputettavaa, ja piirre on yleistynyt saarelaisten keskuudessa.

Äkkiä noista erikoispiirteistä sitten päästään eroonkin jos blandataan toisen ihmisryhmän kanssa. Tai jää semmoisia perimäsaarekkeita että silloin tällöin joku jälkeläinen vielä sattumalta saa juuri ne geenit esivanhemmiltaan jotka sitten moisen ilmiasun aikaansaavat.

(Paskempi juttu tietysti ollut aikoinaan kun jotakuta naisparkaa on syytetty uskottomuudesta, kun yhtäkkiä perimäbingossa pamahtaa pentu joka ei muistuta isäänsä, vaan omaa jotain ihan ihme piirteitä.)
Konmarinoitu kotletti.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #2166 : pe 13.10.2017, 13:37:53 »

Useamman vaimon pitäminen ei ole myöskään arabikulttuurissa tai missään moniavioisuuden sallivassa kulttuurissa mitenkään koko kansan peruskäytäntö. Niissäkin yhteiskunnissa, joissa se on virallisesti sallittua, se on itse asiassa harvinaista ja vain ylhäisöllä on varaa siihen. Pääosa kansasta elää yksiavioisesti.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #2167 : pe 13.10.2017, 13:59:46 »
Itse olen tässä moniavioisuuskeississä keskustellut alunperin afrikkalaisista.

http://jatkumo.net/index.php?topic=1929.msg167191#msg167191

En ihan tiedä ja jotenkin olen siinä käsityksessäkin että lähi-itäläiset tai pohjoisafrikkalaiset muslimimiehet eivät pompi Suomessa naisesta toiseen tehden lapsen itsekullekin. Ehkä paremminkin niin että tekevät täällä yhdelle naiselle lapsia, vaikka on jo vaimo kotikunnailla.

Käsitykseni valkoisista muslimimiehistä suomalaisten naisten kanssa on se että ennen liittoa lirkutellaan ja söpöillään, liitossa alkaa tulemaan turpaan ja eron jälkeen kaapataan lapset, tai tapetaan ex-vaimo. Tai lapsetkin ehkä siihen samaan läjään.

Että oikeastaan semmoinen musta mies joka käy vain panemassa paksuksi ja sitten häipyy on lopulta se turvallisempi vaihtoehto, jos mielii nirrinsä pitää.
Konmarinoitu kotletti.

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #2168 : pe 13.10.2017, 14:22:02 »

Että oikeastaan semmoinen musta mies joka käy vain panemassa paksuksi ja sitten häipyy on lopulta se turvallisempi vaihtoehto, jos mielii nirrinsä pitää.

Jos nainen on kyllästynyt liittoon, itsestään häipyvä mies on varmaankin myös ilahduttavan helppo verrattuna vastahankaiseen kotimaiseen mieheen, joka pyrkii parhaansa mukaan häiritsemään poisto-operaatiota.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #2169 : pe 13.10.2017, 16:27:17 »
Vastahankaisen kotimaisen miehen lähtökohta lienee häirintä ?

Ulkomainen mies ei välttämättä alistu tavis-naisten tahtoon ?

Jos on kyllästytty liittoon, niin sopiiko olla sitten omillaan häiritsemättä muita ihmisiä ?

Kaikkien eripuraisten liittojen jäsenten olisi myös syytä vilkaista peileihin ? Utan att skaffa ngt specielt, till o med , börja snacka negativiska prat om mänsliga Islamistiska-hörhelhöllerna
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #2170 : pe 13.10.2017, 16:29:52 »
..........

Onkohan sulla tästä asiasta jotakin tarkempaa tietoa ?
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #2171 : pe 13.10.2017, 20:40:51 »
..........

Onkohan sulla tästä asiasta jotakin tarkempaa tietoa ?

Olen käsitellyt Kopekin näkemystä siitä että musta mies tykkäisi paneskella muijia tiineiksi siellä täällä. Minähän en tiedä onko noin. Näkisin vain että kunnansonni joka häipyy on parempi kuin terroristi joka jää ja lahtaa.
Konmarinoitu kotletti.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #2172 : pe 13.10.2017, 22:08:08 »
...Oli miten oli, niin minua kiinnostaa eniten "rotujen" älyllisissä eroissa kulttuuri. Mustaihoinen lapsi vaikkapa USA:ssa pitäisi erottaa täysin paikallisesta jou jou -kulttuurista, tuoda slummista äveriääseen perheeseen jossa kouluttaudutaan pitkälle ja pusketaan loisteliasta työuraa, jotta nähtäisiin että pärjäävätkö vai eivät. Jos mustat pysyvät kokoajan ghetoissa rätkimässä toisiaan pyssyllä hengiltä, on turha ihmetellä että mikä on kun mistään tai kestään ei tule mitään, vaikka ympärillä on niin suurta vaurautta ja hyvinvointia. Ovathan Amerikan natiivitkin rämähtäneet melkoisen ala-arvoiseen elämään jossa viina virtaa ja diabetes jyllää! Ja kukaan tuskin kehtaisi väittää että he ovat älykkyysosamäärältään surkeita tapauksia. Eiväthän he voi olla, jos oletetaan että mongoli on älykäs...

Itse panen todella paljon painoa kulttuurille ja ympäröiville olosuhteille. Kuten olen ennenkin sanonut, Kiinassa, Koreassa ja Japanissa on arvostettu kouluttautumista ja mitä enemmän opiskellaan, sitä enemmän äly pääsee jylläämään. Osin tähän näkemykseeni varmaan vaikuttaa se että olin kumppanina miehelle joka ponnistautui tehdastöistä akateemiseksi ihmiseksi, ja vaikutti tulevan sitä älykkäämmäksi mitä pidemmälle opinnoissaan pääsi. Kyllä junttikin sivistyy, jos haluaa. Ja on tsänssit edetä.

Kulttuurit, joihin kasvetaan, ratkaisevat paljon sitä, millaisia lapsista tulee. Hyvissä ja huonoissa kulttuureissa on eroja. Juutalaisten tai itä-aasialaisten lastenkasvatuksessa on eroja mustien slummikasvatukseen, ikävä kyllä. Ongelma on yhteisöissä ja joskus niiden puuttumisessa. Kuten olen monesti sanonut, homogeeninen yhteisö luultavasti toimisi paremmin, kuin sellainen, jossa on tiesmitäkulttuureja sekaisin. Siksi olen monikulttuuriänkyrä.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #2173 : pe 13.10.2017, 22:11:15 »
Kuvitteletko, että Amerikassa ei ole pitkälle kouluttautuneita, erittäin menestyneitä mustia amerikkalaisia? Tai aivan normaalin keskiluokkaisia?

Onhan heitä, prostentuaalisesti vähemmän toki, koska se kulttuuri. Mustien ja latinoiden kulttuurit painottavat liikaa vähemmistöasemaansa, marttyyriasemaansa, häviäjäasemaansa ja hirttäytyvät siihen. Tietyt ryhmät, kuten juutalaiset ja itä-aasialaiset ovat toimineet yhteisöllisesti auttaen toisiaan (eivät rikollisuudella!) ja nostaneet siten elintasoaan. Kyse on valinnasta. Jotkut ryhmät valitsevat huonosti, toiset paremmin. En pidä tuota niin tasa-arvokysymyksenä.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #2174 : pe 13.10.2017, 22:30:06 »
Kopek, USA:n köyhillä ghettomustillahan saattaa olla täysin sama asenne koulutuksen suhteen, että mitä sitä suotta. Kun asutaan ympäristössä jossa elämä on risaista, siellä helposti nujerretaan paremmasta haaveilevat yksilöt koska heitä pidetään porukan pettureina. Että "mikäs se sinä luulet olevasi?" .

Valkoinenko? Oletko parempi? Sopeudutko valkoisten yhteiskuntaan? Jo Bill Cosby sun muut kritisoivat tuota asennetta.
goo

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #2175 : la 14.10.2017, 00:56:02 »
Itävallassa valittiin suurimman puolueen johtajaksi mamukriitikko, joka on varsin islamkriittinen:
https://www.facebook.com/jussi.hallaaho/posts/1493808317406024

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201710122200455641_ul.shtml
Itävallan seuraava hallitus voi olla varsin mamukriittinen!

goo

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #2176 : la 14.10.2017, 10:08:24 »
Jos nyt haluaisi uskoa että mustaihoiset ovat vähä-älyisempiä kuin muut ihoiset, niin mitä hyötyä moisesta ajatuksesta on?

- älykkäät yksittäiset mustat lannistuvat kun heihin suhtaudutaan niin että musta ei voi koskaan onnistua yhtään missään eikä kykene mihinkään; potentiaali valuu hukkaan kun ei edes aleta yrittämään yhtikäs mitään

- älyttömät yksittäiset mustat puolustelevat ja selittelevät kaikki moraalittomat teot kuten murhaamiset, raiskaamiset yms. sillä että eihän heistä muuhunkaan ole kun ovat niin älyttömiä

Tämän takia en oikein innostu älyn vatvomisesta. Jonkin verran kiehtovat kaikkein älykkäimmät, että heitä voi minun puolestani tutkiskella ja ehkä siitä koituu jotain hyötyä kaikille muillekin, jos heistä on mitenkään esimerkkiä ottaminen. Mutta keskitason älyn tai alemman älyn omaavien märehtiminen ei oikein hyödytä mitään, ja ehkä olisi parempi jos heidän/meidän älykkyydestä ei niin paljon länkyttäisi kun ei se tunnu kumminkaan johtavan mihinkään rakentavaan.

Sama juttu tietysti sukupuoltenkin kanssa. Onhan se kiinnostaa tietää ja kuulla mitä havaintoja aivoistakin tehdään, mutta aivan liian helposti se tuntuu menevän siihen suuntaan että aletaan inttämään että nainen tai mies ei voi sitä tahi tätä koska keskimäärin miehet tai naisen niin ja noin. Sellainen on helvetin tympeää niille yksilöille jotka eivät olekaan keskimäärin-porukkaa. Ja mitä hyötyä siitä on? "Naiset keskimäärin ovat hoivaavia - laitetaan siis kaikki naiset pyyhkimään pyllyjä." Varsinaista talentin tuhlausta.

Ehkäpä joissain muslimikulttuureissa ei tapahdu kehitystä nimenomaan sen takia että naiset on tungettu sinne neljän seinän sisälle pyllyjä pyyhkimään, ja muuta tekoa heille ei ole. Jos ulos uskaltautuu, raiskataan ruotuun.
Konmarinoitu kotletti.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #2177 : la 14.10.2017, 10:40:47 »
Somessa oli joku lainannut osan jonkun toisen kommentista:

Eli, aikuiset naiset leikkivät, että miehet olisivat lapsia. Sitten he antavat heille ”hellyyttä” ja kertovat, että lapsia ei saa palautta kuolemaan. Möllerin tapaus meni oikeuteen, kun leikittiin, että naisen antama seksi oli väärin, koska kyseessä oli lapsi. Vaikka tosiasiassa kyseessä oli aikuinen mies.
Suomessakin tällaisia tapauksia on useita, mainitakseni vain julkisen henkilön Outi Popin. Mutta heitä on kymmeniä. He kaikki löytyävät Refugees Hospitality Clubin sivuilta, joissa naiset keskustelevat päivät pitkä miten mies saadaan näyttämään lapselta, miten heille saadaan kaikki etuudet, miten heille saadaan ole varmimmilla tavalla jne jne.

Ja tästäpä tulikin mieleeni, että kuinka paljon turvispoikain kimpussa olevista tanttaroista on nimenomaan pedofiileja? Entäs jos koko RHC-toiminta ja moni muu vouhotus suosii ja ajaa PEDOFIILINAISTEN agendaa?!  :o
Konmarinoitu kotletti.

Poissa Kopek

• Konkari
« Vastaus #2178 : la 14.10.2017, 12:32:30 »
Jos nyt haluaisi uskoa että mustaihoiset ovat vähä-älyisempiä kuin muut ihoiset, niin mitä hyötyä moisesta ajatuksesta on?

Ei kai muuta kuin, että tietää, mitä tuleman pitää, kun 5% ja 10% ja 20% ja 30% ja 40% jne. Europan asukkaista on mustaihoisia. Näinhän väestönkasvuennusteiden mukaan lähes väistämättä käy, koska ei mikään lopulta pidättele miljoonia ja kymmeniä miljoonia ja satoja miljoonia ja miljardeja Eurooppaan pyrkiviä afrikkalaisia Välimeren eteläpuolella. Väestöjen sekoittuminen on yhtä väistämätöntä kuin maailmanloppu.

Ei missään säily loputtomiin tilanne, jossa pieni kutistuva väestönosa pysyisi omana geneettisenä erillispopulaationaan, jos sen välittömässä läheisyydessä on kovaa vauhtia monikymmenkertaiseksi kasvava laajentumishaluinen ja pariutumishaluinen toinen ryhmä. Pienemmän joukon sulautuminen ja häviäminen on väistämätöntä. Siitä voidaan korkeintaan keskustella, miten kauan siihen menee. Kymmeniä vuosia vai satoja vuosia.

Väite, että "mustaihoiset ovat vähä-älyisempiä" ei tietenkään kuulosta kovin hyvältä, koska siitä syntyy käsitys, että mielipiteen esittäjä on rasisti, joka pitää kaikkia mustaihoisia vähä-älyisempinä kuin valkoiset. Näinhän ei tietenkään ole. Mustaihoisten joukossa on paljon erittäin älykkäitä, ja valkoihoisten joukossa paljon erittäin tyhmiä. Väestöryhmien älykkyyden keskiarvossa valkoiset kuitenkin ovat edellä, eikä tätä voida pitää käsityksenä tai mielipiteenä, vaan se virallisesti tunnustettu tosiasia. Testitulokset puhuvat omaa julmaa kieltään. Jos ero valkoisten ja mustien välillä havaittaisiin pelkästään Afrikassa tai pelkästään Amerikassa tai pelkästään Karibian saarilla tai pelkästään Lontoossa, sen voisi selittää ympäristötekijöillä. Mutta kun ero on havaittavissa kaikkialla maailmassa, missä mustien ja valkoisten älykkyysosamääriä mitataan, ympäristöerot selittävänä tekijänä menettävät todistusvoimaansa. Jäljelle ei oikeastaan jää muuta kuin perinnölliset tekijät, mikä sopii hyvin yhteen sen havainnon kanssa, että älykkyys on perinnöllistä. Mutta tässä törmätään siihen, että eihän näin voi olla, koska...

Ollaan tieteellisessä mielessä hassussa tilanteessa. Kaikki tietävät sisimmässään, miten asia on, mutta koska sitä ei saa ääneen sanoa, asiaa pyöritellään niin kuin sitä ei muka tiedettäisi. Keksitään kaikenlaisia rinnakkaisselityksiä tai vältellään koko aihetta.

Soininvaara: "Harmi, että nuo älykkyystutkimukset ovat kaiken maailman rasistien riistaa niin, ettei niihin sivistynyt ihminen voi koskea kepilläkään."

Olisin liittänyt tähän juttu kuvan, mutta en saa kuvia siirrettyä kännykästä. En tiedä, miksi. Olen kokeillut eri tietokoneita, eri välijohtoja ja eri kännyköitä. Minkäänlaista (muuta kuin lataus) tiedonsiirtoyhteyttä ei synny. Bluetooth on vielä kokeilematta, mutta en jaksa nyt kaivaa esille läppäriä, jossa kyseinen ominaisuus olisi. Aikaisemmin olen siirrellyt kuvia kännyköistä tietokoneelle USB-johdolla, mutta nyt ei jostakin syystä onnistu.
« Viimeksi muokattu: la 14.10.2017, 20:19:32 kirjoittanut Kopek »

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #2179 : la 14.10.2017, 12:38:41 »
Somessa oli joku lainannut osan jonkun toisen kommentista:

Eli, aikuiset naiset leikkivät, että miehet olisivat lapsia. Sitten he antavat heille ”hellyyttä” ja kertovat, että lapsia ei saa palautta kuolemaan. Möllerin tapaus meni oikeuteen, kun leikittiin, että naisen antama seksi oli väärin, koska kyseessä oli lapsi. Vaikka tosiasiassa kyseessä oli aikuinen mies.
Suomessakin tällaisia tapauksia on useita, mainitakseni vain julkisen henkilön Outi Popin. Mutta heitä on kymmeniä. He kaikki löytyävät Refugees Hospitality Clubin sivuilta, joissa naiset keskustelevat päivät pitkä miten mies saadaan näyttämään lapselta, miten heille saadaan kaikki etuudet, miten heille saadaan ole varmimmilla tavalla jne jne.

Ja tästäpä tulikin mieleeni, että kuinka paljon turvispoikain kimpussa olevista tanttaroista on nimenomaan pedofiileja? Entäs jos koko RHC-toiminta ja moni muu vouhotus suosii ja ajaa PEDOFIILINAISTEN agendaa?!  :o

Eikös se mene niin, että naiset jotka jahtaavat nourempia poikia, ovat "puumia"  mutta miehet jotka menevät nuorempien naisten kanssa yhteen ovat "sikoja".

Tuli nyt ainakin presidenttiehdokkaat mieleen, ja taitaa se trumbinkin vaimoke olla aika nuori.