Kirjoittaja Aihe: Pylly haisee  (Luettu 4272 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hibiscus

• Vieras
Vs: Pylly haisee
« Vastaus #20 : ti 28.02.2017, 18:29:29 »
Pääsi makea pieru ja pylly alkoi haista mehevästi. Harmi, että olen yksin kotona, enkä voi jakaa tätä sulotuoksua kenenkään kanssa. Säästelen seuraavan siksi, kunnes seuralainen tulee kotosalle. Ehkä piankin.

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #21 : ti 28.02.2017, 19:14:50 »
Pääsi makea pieru ja pylly alkoi haista mehevästi. Harmi, että olen yksin kotona, enkä voi jakaa tätä sulotuoksua kenenkään kanssa. Säästelen seuraavan siksi, kunnes seuralainen tulee kotosalle. Ehkä piankin.

Vihervasemmistolaista ns. kansankulttuuria, johon vain harvalla on pääsy. Luojan kiitos!

PS.
Tositapaus jonka luin luotetavasta mediasta (LV):
Vuosia sitten suomalaiskirurgi - aamulla puiston läpi töihin mennessään haistoi voimakkaan pierun hajun. Hän otti muovipussin ja kahmaisi pierun pussiin. Työmaalleen päästyään hän asetteli pussin leikkauspöydälle ja teki persereijän. Hän työnsi pierun persereikään ja rakensi ympärille jäännöspaloista pakarat ja pikkuhiljaa koko sosiaalidemokraatin vartalon. Hän nimesi miehen Hipskuseksi. Tämä uusi kaveri oli niin kova tekijä, että koko Suomi jäi työttömäksi, mutta onneksi kaveri muutti ulkomaille.

VV.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #22 : la 10.06.2017, 18:55:57 »

Uskomme että ominaishajusi säilyy seuralaisesi tuloon saakka.

No, minä käyn sentään kaksi kertaa vuodessa pesulla. Saunassa jouluna ja juhannuksena. Kuinka lienee Aatun laita? Hän haisee virtuaalisestikin jopa tänne asti. Kävisi edes idolinsa Timo Soinin kanssa pirskotuttamassa pyhää vettä päällensä Neitsyt Marian ikonin alla.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #23 : la 10.06.2017, 19:34:56 »

Uskomme että ominaishajusi säilyy seuralaisesi tuloon saakka.

No, minä käyn sentään kaksi kertaa vuodessa pesulla. Saunassa jouluna ja juhannuksena. Kuinka lienee Aatun laita? Hän haisee virtuaalisestikin jopa tänne asti. Kävisi edes idolinsa Timo Soinin kanssa pirskotuttamassa pyhää vettä päällensä Neitsyt Marian ikonin alla.

Uskomme, että sinulla ei ole huumorintajua lainkaan. Onnistuit taas kaivamaan vanhan viestini, mihin takertua. Hienoa, että olen  työllistänyt sinua.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #24 : su 11.06.2017, 00:41:05 »
Miksi ihmisen kakkapylly tuoksahtelee?
Hibiscuksesta tulee mieleen muutamien vuosien takainen tiede-foorumin nimimerkki "Teräsnallepuh", joka terrorisoi keskusteluja kakkajutuillaan... ::)
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Lenny

• Konkari
  • ex-Kalervonpoika
« Vastaus #25 : su 11.06.2017, 07:45:29 »
Tositapaus jonka luin luotetavasta mediasta (LV):
Vuosia sitten suomalaiskirurgi - aamulla puiston läpi töihin mennessään haistoi voimakkaan pierun hajun. Hän otti muovipussin ja kahmaisi pierun pussiin. Työmaalleen päästyään hän asetteli pussin leikkauspöydälle ja teki persereijän. Hän työnsi pierun persereikään ja rakensi ympärille jäännöspaloista pakarat ja pikkuhiljaa koko sosiaalidemokraatin vartalon. Hän nimesi miehen Hipskuseksi. Tämä uusi kaveri oli niin kova tekijä, että koko Suomi jäi työttömäksi, mutta onneksi kaveri muutti ulkomaille.

Oho! Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että sosiaalidemokraatti on tällainen frankensteinilainen olento, pääoman taikapiiristä karannut kuriton äpärä? Kukapa tuon olisi uskonut.

Nyt ei muuten Ruotsissa wc-äänet ja muut epäilyttävät elukkamaisuudet kohta enää ole ongelma, tietää Takuulla Luotettava Media: https://yle.fi/uutiset/3-9662956

Tuosta jutusta tulee elävästi mieleeni armeija-aikainen saniteettitila, jossa suihkut ja pöntöt olivat samassa suuressa salissa, eikä mitään ovia tai erillisiä huoneita pönttöjen ympärillä. Porukassa oli eräs omintaikeinen kaveri, jolla oli persoonallinen tyyli siistiä itsensä isohädän jälkeen seisaaltaan. Voitte vain kuvitella sitä huutomyrskyä joka ikinen kerta aamutoimien aikana. Pahoittelen tästä mielikuvasta.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #26 : su 11.06.2017, 09:31:41 »

Poissa a4

• Konkari
« Vastaus #27 : la 19.08.2017, 20:07:39 »
Näkökulmakysymys.

Voisin nimittäin nykymaailmassakin hyvin kuvitella pyllyn symboloivan ehkä jopa yhä uusille ja uusille miljardeille ihmisille jotain ylittämättömän pyhää ja kaunista.

Lukemattomissa pyllyn muotoisissa kauniin ruskeissa tai punakan valkoisissa suurpyllyissä, kokoonnuttaisiin yhteisiin pyllistämistilaisuuksiin.
Kaikenlainen teksti on kiellettyä ja vain kauniit pyllyn kuvat saavat koristaa kaikkea ja kaikkialla.
Oppikirjat ja aiemmin yhtä tylsät leivänpaahtimen käyttöohjeet ja lentokoneen tai ydinvoimalan namiskuukkelit.
Väen kutsuisi päivittäin ja kaappipyllyilijät ainakin sunnuntaisin vahva aromaattinen pyllyn tuoksu jota levitettäisiin voimallisesti kaikista pyhistä pyllypyhätöistä.
Tasatunnein kiihkopyllyilijöiden maissa.
Naiset asetettaisiin eturiviin pylly pystyssä kohti pyhää ruskeaa pyllyä ja samalle suurpyllylle pyllistäville miehille takarivissä kaasunaamarit etteivät hurmioituisi liikaa naisten pyhistä pyllytuoksuista.
Flatulistikuoron kiihtyvällä säestyksellä huojuva pyllymeri kohoaa pyhiin taivaisiin ilman kiellettyjä oraalisia huumausaineita.
Kerran elämässään tolkun pyllyilijä haluaa matkata pylly edellä pyhää pyllymäkeä läpi Vallée Blanchen.
Sen jälkeen taivaspaikka on varma. Puhdas pyllyjen paratiisi sulotuoksuineen ja sointuineen.
Arjessa ja juhlassa kunnon pyllyilijä pukeutuu pyllyn paljastavasti.
Tervehdittäessä vain miehet hierovat pyllyjään keskenään sillä naisten pyllyt voivat mennä rikki jo vähänkään isommissa tapahtumissa.
Tästä syystä jokaisen pyllymaan valtiollinen johtaja sekä uskonnollinen suurpylly ovat parkkiintuneita miehiä.
Pyhät pyllytapahtumat jotka rytmittävät jokaisen perheen kaksipakaraisen erottamatonta elämää, johdetaan myös armoitettujen pyllymiesten virantoimituksen johdolla.
Antipyllyilijöilläkin on pylly joten heidän vikinänsä tulee ohjata sinne minne aurinko ei tuo lisärusketusta.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #28 : la 19.08.2017, 20:23:53 »
Hieno ja kannatettava kannanotto aiheeseen aaneloselta. Kiinassa jopa ruokapöydässä piereskely kuuluu asiaan ja emäntä on noista pieruista yhtä kiitollinen kuin röyhtäisyistäkin. Kiinalainnen kallistaa ruokapöydässä kurvissa, nostaa toista kankkuaan ja antaa flatuksen soida. Maailman kauneinkin pieru taitaa olla löytynyt: https://www.stara.fi/2017/05/21/maailman-kaunein-pieru-loytyi/.

socrates

• Vieras
« Vastaus #29 : la 19.08.2017, 20:34:00 »
             ^
On hieno pieru ::).

Poissa a4

• Konkari
« Vastaus #30 : la 19.08.2017, 20:56:55 »
Kaikki taide palvelee ja on alisteista, katkaisemattomassa velkakierteessä jo olemassaolostaan pyhälle pyllyilylle.
Jos se ei tullut viestissäni esiin kuin varpusparvi risiiniöljyehtoollisella.
Siksi keskustelupalstat ja kaikenlainen kirjoittelu on juuri antipyllyilyä paholaisimmillaan.
Pitää vain malttaa kääntää toinenkin peräposki jos joku yrittää jotain kielipelejä ja faktoilla huitoa.

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
« Vastaus #31 : la 28.10.2017, 17:47:51 »

Mikä helvetti täällä taas haisee? Onko joku nyt palannut persekirjoituksineen? Jälleensyntynyt Manalan haju mukanaan?

MK

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #32 : la 28.10.2017, 18:14:21 »

Mikä helvetti täällä taas haisee? Onko joku nyt palannut persekirjoituksineen? Jälleensyntynyt Manalan haju mukanaan?

MK

Taidat olla negatiivisesti täpinöissäsi, kun palasin katsomaan, mitä sinä ja sepe täällä puuhailette. Luen teitä kuin avointa Raamattua. En ole tainnut pahemmin perseistä kirjoitella, joten jatka vaan paskanpuhumistasi. Meissä on myöskin se ero, että sinä ilmoitit suureellisesti poistuvasi foorumilta, etkä parin viikon paussia lukuun ottamatta häipynyt. Minä en ilmoitellut mitään. Halusin nähdä, minkä vaikutuksen se ennalta arvattavissa oleva reaktionne teki. Menikö kakki housuun?

Hyi Vanha Vihtahousu, olet läpeensä saastainen raukka.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #33 : la 28.10.2017, 18:20:12 »
Rakastakaa toisianne homot.
Tutkiskelkaa mieltänne homot.
Uuuuh, homot. Maailma laajenee.
« Viimeksi muokattu: su 29.10.2017, 08:51:21 kirjoittanut Erkki »

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
« Vastaus #34 : la 28.10.2017, 18:42:44 »

.....Luen teitä kuin avointa Raamattua. En ole tainnut pahemmin perseistä kirjoitella, joten jatka vaan paskanpuhumistasi.

Heh, heh! Persekirjoittelijoiden kruunattu kuningas. Olet kyllä voittanut kaikki lukuisat Jatkumon valehtelija-, mulkku- ja paskanjauhaja-äänestykset....

Lainaus

Menikö kakki housuun?

Tämän "Pylly haisee"-ketjun avaus on ehdottomasti nerokkainta ja itse asiassa ainoa pysyvä asia mitä sinun hengenlahjoillasi on koskaan saatu aikaan.

PS.
Soita sinä itkupilli Juhalle ja pyydä apua fasistiähkyysi: "Minua kiusaavat natsit, vaikka olen vain helvetin tyhmä ja ruma teol.yo.....!"

Haaskaa iltaa,
MK

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #35 : la 28.10.2017, 20:04:44 »

.....Luen teitä kuin avointa Raamattua. En ole tainnut pahemmin perseistä kirjoitella, joten jatka vaan paskanpuhumistasi.

Heh, heh! Persekirjoittelijoiden kruunattu kuningas. Olet kyllä voittanut kaikki lukuisat Jatkumon valehtelija-, mulkku- ja paskanjauhaja-äänestykset....

Lainaus

Menikö kakki housuun?

Tämän "Pylly haisee"-ketjun avaus on ehdottomasti nerokkainta ja itse asiassa ainoa pysyvä asia mitä sinun hengenlahjoillasi on koskaan saatu aikaan.

PS.
Soita sinä itkupilli Juhalle ja pyydä apua fasistiähkyysi: "Minua kiusaavat natsit, vaikka olen vain helvetin tyhmä ja ruma teol.yo.....!"

Haaskaa iltaa,
MK

Sinua inhottaa se, että minä vastaan argumenttiesi olemattomuudesta kumpuavaan mielikuvitukseen ja räkäiseen, mutta ponnettomaan vittuiluusi. Minua sinun arviosi minusta eivät itketä, vaan ne pohjautuvat syvään sääliini sinun henkilökohtaiseen tragediaasi. Sinun tragediasi on se, ettet ole yhtään mitään ja tajuat sen itsekin. Lakkaa roikkumasta perässäni, niin lupaan, etten tuhlaa sinuun ruutiani sinä kaikkien luusereiden äiti Vanha Aatami.

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
« Vastaus #36 : ma 30.10.2017, 15:37:15 »

Mikä helvetti täällä taas haisee?

.....Luen teitä kuin avointa Raamattua.

Lainaus

Menikö kakki housuun?

Sinua inhottaa se, että minä vastaan argumenttiesi olemattomuudesta kumpuavaan mielikuvitukseen ja räkäiseen, mutta ponnettomaan vittuiluusi. Minua sinun arviosi minusta eivät itketä, vaan ne pohjautuvat syvään sääliini sinun henkilökohtaiseen tragediaasi. Sinun tragediasi on se, ettet ole yhtään mitään ja tajuat sen itsekin. Lakkaa roikkumasta perässäni, niin lupaan, etten tuhlaa sinuun ruutiani sinä kaikkien luusereiden äiti Vanha Aatami.

Kiitos hyväsydämisestä lupauksestasi.

Vastaan Tippavaaran vanhan isännän kuolemattomin sanoin: Sitä saa mitä tilaa. Pole tänu väärt!

MK

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #37 : ma 30.10.2017, 15:45:06 »
Äiti?
Eikö Aatami ollu isä?

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #38 : ma 30.10.2017, 16:03:44 »

Lainaus

Menikö kakki housuun?

Vastaan Tippavaaran vanhan isännän kuolemattomin sanoin: Sitä saa mitä tilaa. Pole tänu väärt!

MK

Sinun luulisi saaneen yllin kyllin sitä, mitä olet tilannut. Näyt haluavan lisää. Koska toteutat uhkauksesi poistua foorumilta? Voisit ainakin lopettaa valehtelusi ja onnettomat yrityksesi olla asiallinen tai hauska persekärpänen. Te kolme olette muodostanett pyhän allianssin savustaaksenne minut foorumilla. Teidän kehnoilla eväillänne se ei onnistu ja jos poistun omasta vapaasta tahdostani, menen asiallisemmalle foorumille, kusipäät eivät edes yritä hyppiä silmillen,. missä kuspäät eivät yritä hyppiä silmilleni.

Koska olet viimeksi kirjoittanut asiallisen ja järkevävn viestin? Oikein, et koskaan, koska et pysty siihen, vajaamielinen ajattelija.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #39 : ma 30.10.2017, 16:19:58 »

Lainaus

Menikö kakki housuun?

MK

Nuo edelliset puheenvuorot olisivat hyvin sovellettevissa Niinistön, Sipilän, Soinin, Terhon ja Orpon temppuiluun ja kansan kusettamiseen.

Perse, haju ja vuohet unohtuivat!

MK