Kirjoittaja Aihe: Erilaisia johtopäätelmiä ja koonteja  (Luettu 6380 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
Vs: Erilaisia johtopäätelmiä ja koonteja
« Vastaus #40 : su 18.11.2018, 11:45:06 »
Minä esitin mielipiteen siitä miten asioiden tulisi olla.
Sinä esitit mielipiteen siitä miten asiat ovat.

Kiitos.

Jos sitten suuntaisit vaihteeksi sp-vaikuttavuuden itseesi? Katselisit noita kahta lausetta tarkemmin.

Tai. Jos nyt mielipiteen kerrot minun sanomisestani. Ehkä se on mielipide, kun muuta et voi olla kertomassa. Ok.

Jos ymmärsin viestisi oikein, et pidä siitä että viestejäsi arvostellaan ja arvotetaan. Tavanomaiseen sananvapauteen kuitenkin kuuluu että myös Juhan viestejä saa arvostella.
Olisit tyytyväinen kun joku niitä viitsii lukea; et ilmeisesti ymmärrä syytä siihen että niitä ei juurikaan kommentoida eikä ainakaan myönteisessä hengessä. Väittelyä ei ainakaan synny.
Tai ehkä minulta on vaan jäänyt huomaamatta.
Olen kuitenkin huomannut että kielteinen Juhan [Admin] viestien kommentointi takaa pääsyn bannattavien listalle. Toivon että olen ymmärtänyt väärin; en aio sen takia muuttaa mielipiteitäni.
En valita.

Ei tätäkään aihetta kannata kanssasi jatkaa.

Poissa Juha

• Vallitsevuudentutkija
  • Konkari
  • Tutkimuskohteena vallitseva todellisuus
Vs: Erilaisia johtopäätelmiä ja koonteja
« Vastaus #41 : su 18.11.2018, 11:50:04 »
Jos ymmärsin viestisi oikein, et pidä siitä että viestejäsi arvostellaan ja arvotetaan. Tavanomaiseen sananvapauteen kuitenkin kuuluu että myös Juhan viestejä saa arvostella.

Wllä hutkien, sitä, ja sitten sitä samaa.

Okei. Debatin voi nähdä noinkin.

Vähän eri linjoilla, tavoitteiden suhteen. Kai niistä voi olla eri mieltä.

Janks tankka jank.
Hahmotelmaa: http://jatkumo.net/index.php?action=profile;area=showposts;sa=messages;u=2
VTn pohjaa on tapahtuneessa, dokumentoidussa, koetussa, tuntemuksissa, arveluissa, ... ja myös näiden sijoittumisesta yleensäkin mahdolliseen, joka itsekkin samalla tarkentuu.