Kirjoittaja Aihe: Ärsyttäviä asioita (First World Problems)!  (Luettu 3944 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
Vs: Ärsyttäviä asioita (First World Problems)!
« Vastaus #20 : pe 24.03.2017, 19:10:34 »
Yleinen entropia!

Sisustuslehdet!!!
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

Poissa Milja

• Asiantuntija
  • Täysjäsen
  • Miljaa hyvä tulee
« Vastaus #21 : la 25.03.2017, 14:56:54 »
Ärsyttää, kun ei tiedä kantaako jää, että pääsee saareen mökille.

Ihan varmasti kantaa jos kiedot vielä ympärillesi kahvakuulia riittävästi.

Ei tule hukkareissu. Ainakaan ihmiskunnalle.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #22 : la 25.03.2017, 19:57:48 »
Meinasi tulla täysin puskista koko kesäaika, missään en ollut tiedotetta nähnyt kunnes nyt teksti-tv:tä vilkaistessa. Eka reaktio että onko tämä joku tsoukki. Johtuu varmaan siitä että huomennahan on vasta 26.3. eli talviaika jää jotenkin ihan helvetin lyhyeksi.

Tekemällä tehty kiusa koko kesäaikasysteemi. Taas saa räplätä läjän kelloja aikaan, sitä vittumaista piipityksen määrää.  >:(
Paska hyppy lattia koitukoon teidän kohtaloksenne, näin sanoo Herra.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #23 : la 08.04.2017, 21:11:31 »
Kissa (haistettuaan ruokaa): Miu mau tämä haisee siltä että tulee 49 sentin hintaisesta purkista, vaikka kyllähän se on sillä tavalla että purkin hinnan pitää olla 0,85 - 1,20 € taikka EN SYÖ, YÄK!

Paikalla Roger B. Cannister

• Konkari
« Vastaus #24 : la 08.04.2017, 21:18:29 »
Kissa (haistettuaan ruokaa): Miu mau tämä haisee siltä että tulee 49 sentin hintaisesta purkista, vaikka kyllähän se on sillä tavalla että purkin hinnan pitää olla 0,85 - 1,20 € taikka EN SYÖ, YÄK!

Toi on kyllä kumma, ihan niinkuin niillä mösöillä olisi jotain eroa. Pääsääntöisesti ne kuitenkin syövät mieluummin sitä kalliimpaa, poikkeuksiakin toki on.

Itseäni vituttaa eniten se, että yksinkertaisia asioita aletaan turhaan monimutkaistaa ja akatemisoida. Kusipää on kusipää vaikka olisi mikä koulutus- tai ammattitausta.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #25 : la 08.04.2017, 21:28:09 »
Yleensä ne tyyriimmät kyllä tuoksuvat paremmalta minunkin nokkaani. Halvimpien kanssa meinannut välillä tulla yrjö siitä hajusta... Mutta Siperia (kissat) opettavat että ei kande ostaa sitä halvinta. Joskus ostan kumminkin ja miksailen kalliimman kanssa. Toisinaan menee läpi eli kissaan asti, toisinaan ei.

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #26 : la 08.04.2017, 21:32:41 »
Näppäimistöni u-kirjainnäppäin. Toimii, paitsi jos kirjoittaa nopeasti, ja sanaan tulee kaksi u-kirjainta peräkkäin. Ensimmäinen u-näpäytys toimii, toinen ei. Putsasin näppäimistön ja irrotin koko näppäimen, mutta mitään roskaa tms. ei alta löytynyt. Ongelma jatku-u. Vitun u-näppäin!

Paikalla Roger B. Cannister

• Konkari
« Vastaus #27 : la 08.04.2017, 21:36:29 »
testing

Renttu has a very small  dick

/testing

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #28 : su 09.04.2017, 08:58:25 »
Kirjastoissa on niin loppuunhakattuja näppäimistöjä että niillä kun kirjoittaa, saa kokoajan olla siivoamassa tekstiään kaikenlaisesta. Sitten niitä näppiksiä tietysti hakkaa entistä raivopäisemmin, ja ovat entistä enemmän paskana. Tai no, en toki minä... Mutta varmaan ne muut...  ::)

Paikalla Kopek

• Konkari
« Vastaus #29 : ti 11.04.2017, 11:07:20 »
"Ovenrakovideot", jotka on kuvattu kännykällä pystysuoraan. Kuka tuollaisesta kapeasta raosta haluaa liikkuvaa kuvaa katsella. Miltä näyttäisi elokuvateatterissa elokuva, jossa laajakankaan sijasta olisikin kapea pystysuuntainen kangas.

http://forums.stevehoffman.tv/threads/what-is-it-with-all-these-super-narrow-cell-phone-videos.313366/

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #30 : ti 11.04.2017, 12:02:30 »
Olen vuosia käyttänyt erään kaupan erästä pyykkipulveria, tuoksutonta ja halpaa. Ostin vaihteeksi toisesta kaupasta toista, samanlaiseksi luulemaani. Huh huh. Pesin puseron tai pari käsin yhdessä ämpärissä, ja vaikka olen nyt huuhtonut ja huljutellut sen ämpärin lukemattomia kertoja, silti sen pohjalla on vaaleita jälkiä ko. pulverin jäljiltä. Lähinnä mieleen tulee savi - kai sen takia että olen lukenut jotta pyykkipulvereissa nykyään ON jotain savea (ja se pilaa pesukoneet). Mietityttää että millaiset jäämät siitä pulverista jää vaatteisiinkin, kun ei sitä kerta saa millään helkkarin ilveellä edes ämpärinpohjasta irti. En osta toiste.  >:(

Paikalla Brutto

• Konkari
« Vastaus #31 : ti 11.04.2017, 12:17:39 »
Olen vuosia käyttänyt erään kaupan erästä pyykkipulveria, tuoksutonta ja halpaa. Ostin vaihteeksi toisesta kaupasta toista, samanlaiseksi luulemaani. Huh huh. Pesin puseron tai pari käsin yhdessä ämpärissä, ja vaikka olen nyt huuhtonut ja huljutellut sen ämpärin lukemattomia kertoja, silti sen pohjalla on vaaleita jälkiä ko. pulverin jäljiltä. Lähinnä mieleen tulee savi - kai sen takia että olen lukenut jotta pyykkipulvereissa nykyään ON jotain savea (ja se pilaa pesukoneet). Mietityttää että millaiset jäämät siitä pulverista jää vaatteisiinkin, kun ei sitä kerta saa millään helkkarin ilveellä edes ämpärinpohjasta irti. En osta toiste.  >:(

Minua ärsyttää pesuainepakkauksissa se, ettei niissä yleensä selvästi lue mikä on aineen käyttötarkoitus. Saatikka että niissä lukisi selvästi onko ne tarkoitettu värilliselle vai valkoiselle pyykille. Viimeksi ostin vahingossa huuhteluainetta pesuaineena ja pesin sillä koneellisen t-paitoja sekä päiväpeitteen. Hyvältä ne pesun jälkeen kyllä haisi, mutta puhdasta ei tullut. Joku tolkku pesuainepakkauksiinkin pitää saada!

Poissa Holger Lehmänen

• Konkari
« Vastaus #32 : ti 11.04.2017, 12:26:03 »
Olen vuosia käyttänyt erään kaupan erästä pyykkipulveria, tuoksutonta ja halpaa. Ostin vaihteeksi toisesta kaupasta toista, samanlaiseksi luulemaani. Huh huh.
...... Lähinnä mieleen tulee savi - kai sen takia että olen lukenut jotta pyykkipulvereissa nykyään ON jotain savea (ja se pilaa pesukoneet). Mietityttää että millaiset jäämät siitä pulverista jää vaatteisiinkin, kun ei sitä kerta saa millään helkkarin ilveellä edes ämpärinpohjasta irti. En osta toiste.  >:(

Onneksi et laittanut pesukoneeseen.... Useimmissa jauhemaisissa pyykinpesuaineissa on zeoliittia, jollaisia suosittelen välttämään kuin ruttoa.

Zeoliitti on halpa savenkaltainen yhdiste, jota käytetään vedenpehmentäjänä, saostaa vedestä tiettyjä kemiallisia yhdisteitä ämpärisi pohjaan ja pesukoneen sisään (arvaa tekeekö hyvää....). Nestemäisissä pesuaineissa ei yleensä ole zeoliittiä.

Suosi nestemäistä pesuainetta tai tarkista tarkkaan jauhepakkauksen koostumus.

VV.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #33 : ti 11.04.2017, 12:33:31 »
Olen vuosia käyttänyt erään kaupan erästä pyykkipulveria, tuoksutonta ja halpaa. Ostin vaihteeksi toisesta kaupasta toista, samanlaiseksi luulemaani. Huh huh.
...... Lähinnä mieleen tulee savi - kai sen takia että olen lukenut jotta pyykkipulvereissa nykyään ON jotain savea (ja se pilaa pesukoneet). Mietityttää että millaiset jäämät siitä pulverista jää vaatteisiinkin, kun ei sitä kerta saa millään helkkarin ilveellä edes ämpärinpohjasta irti. En osta toiste.  >:(

Onneksi et laittanut pesukoneeseen.... Useimmissa jauhemaisissa pyykinpesuaineissa on zeoliittia, jollaisia suosittelen välttämään kuin ruttoa.

Zeoliitti on halpa savenkaltainen yhdiste, jota käytetään vedenpehmentäjänä, saostaa vedestä tiettyjä kemiallisia yhdisteitä ämpärisi pohjaan ja pesukoneen sisään (arvaa tekeekö hyvää....). Nestemäisissä pesuaineissa ei yleensä ole zeoliittiä.

Suosi nestemäistä pesuainetta tai tarkista tarkkaan jauhepakkauksen koostumus.

VV.

Ne nestemäiset taitavat olla pirun kalliita. Meinasin tässä taannoin yhden pytyn ostaa kun katsoin hinnan väärin, ja jätin kassalle kun järkytyin mitä kuitissa luki. Kun pitää olla sitä hajutonta, yrjö tulee jos pesuaine lemuaa 10 m päähän...

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #34 : ti 11.04.2017, 12:52:59 »

Minua ärsyttää pesuainepakkauksissa se, ettei niissä yleensä selvästi lue mikä on aineen käyttötarkoitus. Saatikka että niissä lukisi selvästi onko ne tarkoitettu värilliselle vai valkoiselle pyykille. Viimeksi ostin vahingossa huuhteluainetta pesuaineena ja pesin sillä koneellisen t-paitoja sekä päiväpeitteen. Hyvältä ne pesun jälkeen kyllä haisi, mutta puhdasta ei tullut. Joku tolkku pesuainepakkauksiinkin pitää saada!

Kannattaisi ehkä opetella lukemaan. Kyllä kaikissa pesuaineissa ja huuhteluaineissa lukee käyttötarkoitukset ja tuoteseloste. Ainakin niissä, mitä minä olen ostanut. Taitaa olla oikein määrätty myytäviin pyykinpesutuotteisiin. Silmät käteen! Persupöhelöille ohjeet pitäisi varmaan antaa äänitteinä.

Poissa Holger Lehmänen

• Konkari
« Vastaus #35 : ti 11.04.2017, 13:06:44 »

Kannattaisi ehkä opetella lukemaan.

Hyvä, että - vaikka oletkin ärsyttävä - viimein tulet meidän maahanmuuttokriittisten rintamaan! Ei afrikkalaisille lukutaidottomille!

VV.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Paikalla Brutto

• Konkari
« Vastaus #36 : ti 11.04.2017, 13:16:19 »

Kannattaisi ehkä opetella lukemaan. Kyllä kaikissa pesuaineissa ja huuhteluaineissa lukee käyttötarkoitukset ja tuoteseloste. Ainakin niissä, mitä minä olen ostanut. Taitaa olla oikein määrätty myytäviin pyykinpesutuotteisiin. Silmät käteen! Persupöhelöille ohjeet pitäisi varmaan antaa äänitteinä.

Kai se johonkin on pienellä präntätty, mutta kun aina ei ole kauppareissulla rillit mukana.

Tässä muutama esimerkki epäselvästä pakkauksesta:

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #37 : su 16.04.2017, 20:57:36 »
Minusta on alkanut tuntua että joissakin kaupoissa laitetaan tahallaan hyllynreunaan ne hinnat niin hämäävästi että ne tulkitsee väärin. Esim. halvemman tuotteen hinta on niin lähellä kalliimpaa tuotetta, että silmämääräisesti arvioidessa se halvan hinnan lappu osuu kalliin tuotteen kohdalle, jota sitten luulee halvaksi. Olen joskus joutunut vertailemaan viivakoodejakin keskenään että tuote jonka otan hyllystä varmasti on sen hintainen kuin lähimmässä lapussa seisoo. Tuollainen alkaa jo kokolailla kyrsiä.

Tässä yksikin päivä katsoin että yksi tietty vartalovoide oli niin ja noin. Paskat oli, miltei kaksinkertainen hinta siihen nähden mitä oletin. Sen huomasin vasta kotona.  >:(

Paikalla Kopek

• Konkari
« Vastaus #38 : su 16.04.2017, 21:11:23 »
Ennen purkeissa luki selvästi, että Shampoo, jos sisältö oli tarkoitettu tukan pesuun. Ehkä niissä lukee vieläkin, mutta joskus eri näköisiä purkkeja joutuu pyörittelemään kädessään ja tutkimaan, mikä pahuksen purkki on tukanpesuainetta ja mikä jotakin muuta ököttiä. Pesuhuoneethan ovat nykyisin kemikaalivarastoja.

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #39 : su 16.04.2017, 21:12:35 »
Kaikenlaisten pesu- ja puhdistusaineiden mainoksetkin ovat ärsyttäviä. Ennen kaikkea ne ovat NIIN homoja.