Kirjoittaja Aihe: Ärsyttäviä asioita (First World Problems)!  (Luettu 7018 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
Vs: Ärsyttäviä asioita (First World Problems)!
« Vastaus #180 : pe 02.02.2018, 17:59:11 »
Tänään kävin iltapäivällä ruuhka-aikaan kävelyllä siinä toivossa, että löytäisin jotakin valokuvattavaa. Liikennehän oli lakkojen vuoksi vähän sekaisin ja liikkeellä oli varmaankin tavallista ruuhkaa enemmän kävelijöitä. Kuvauskohteita etsiessä tulee kuljettua rauhallisesti. Työstä kotiin kiiruhtavat jalankulkijat kulkivat rivakasti. Huomasin rannan tuntumassa kulkiessani, että meren jäälle oli syntynyt lammikoita, joista muodostui mielestäni hauska läiskikäs kuvio. Kukaan rivakasti kulkevista työmatkalaisista ei huomioinut ympäristöä eivätkä ihmiset muutenkaan yleensä tuollaisia lätäköitä paljon kuvaile. Sääkin oli harmaa ja alkoi jo hienoisesti hämärtyä. Kun kaivoin kameran esiin ja aloin kuvata sain kuitenkin hetkessä kännykkäkuvaajista matkijoita. Olen ennenkin havainnut saman matkimisilmiön. Ensin jossain paikassa kukaan ei huomioi ympäristöä mitenkään erityisesti, mutta jos alat itse kameralla kuvata jotakin, niin heti ilmaantuu viereen perseilijöitä, jotka eivät välttämättä edes tiedä, mitä kuvaan. Pitääkin alkaa kiusallaan kuvailla toisinaan oikein tylsiä ja tyhjänpäiväisiä näkymiä, niin saavat perseilijät repiä siitä sitten. 8)
Minä tässä vain, anteeksi.

Paikalla socrates

• Konkari
  • Ällön ihana mies
« Vastaus #181 : la 03.02.2018, 15:32:49 »
^ Kuvaa ensi kerralla perseitä ja perseilijöitä.
Jumala armahtaa, Majuri ei.

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #182 : la 03.02.2018, 20:45:19 »
Joku loppukesä tahi alkusyksy menin erääseen rantsuun pokkarin kanssa. Siellä oli joku mies oikein laatukaluston kanssa, sellainen pirun pitkä putki kamerassa. Vähänkö nolotti pätkiä kuvia sillä pilipalikamerallaan.  ;D

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #183 : la 10.02.2018, 14:12:16 »
Lidl näyttää poistaneen valikoimistaan suolakeksit, joita olen ostanut. Tarkoitan nyt merkkiä, jotka olivat voileipäkeksien tyyppisiä, mutta erilaisilla mausteilla rikastettuja. Oli ainakin valkosipulimaustettuja, pippurimaustettuja ja olisiko ollut joku yrttimaustettu. Koska en enää saanut näitä, vaelsin muihin kauppoihin etsiskelemään korvaavaa tuotetta. Tuc-keksit eivät nyt kelvanneet, vaan etsinnässä olivat nuo rakenteeltaan voileipäkeksejä muistuttavat maustetut keksit. Eipä löytynyt. Kävin Koossa ja Tokmannilla. Pitäisi ilmeisesti taas hakeutua jonnekin megamarkettiin, jotta saisi tämän asian hoidettua. Mistä olisin voinut arvata, että yht'äkkiä suolakeksivalikoima kutistuu koko kaupungissa olemattomiin? Arrrgghhh! >:(
Minä tässä vain, anteeksi.