Kirjoittaja Aihe: Asioita joista joku saattaa loukkaantua  (Luettu 8111 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
Vs: Asioita joista joku saattaa loukkaantua
« Vastaus #40 : ma 24.04.2017, 12:09:14 »
Toiviainen on nyt muuttamassa mieltään - Suomessakin voi sittenkin ehkä elää. Harmi. Ehkä hänen sijastaan vosimme lähettää Tarja Halosen....?

VV.
"En tiedä mitä tehdä... Olen sekaisin"... Jaa, ihanks tosi?!

Noituus ja noituudesta syyttäminen on edelleen maailmalla yleistä. Wikipedia tietää kertoa, että viimeisen 20 vuoden aikana pelkästään sivistysmaa Tansaniassa on surmattu n. 20 000 henkilöä noituuden perusteella.

Joku puolestaan tiesi viikonloppuna kertoa, että Helsingin yliopiston teologisessa tiedekunnassa opiskelee karkeasti jaettuna kahta lajia:

1. Hihhuleita.
2. Jollain muulla tavalla höynähtäneitä maailmanparantajia.

Minä en sitä tiedä, mutta näin eräs tuttavani tuumi. Toiviaisella on ainakin klassinen, punaiseksi värjätty tiedostustukka, eikä hänen toimintansa vaikuta kovinkaan rationaaliselta. :)

Lisäys: "Olen todella sekaisin. En tiedä mitä tehdä. Tulisin kaipaamaan perhettäni todella paljon. Mutta minulla on perhettä myös Tansaniassa. Mitä tehdä? Missä asua? Olen eksynyt, Jumala, näytä minulle tie, nainen kirjoittaa". (IS).
« Viimeksi muokattu: ma 24.04.2017, 12:40:02 kirjoittanut Renttu »
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sie valkolaane!
« Vastaus #41 : ma 24.04.2017, 23:21:56 »
Joku puolestaan tiesi viikonloppuna kertoa, että Helsingin yliopiston teologisessa tiedekunnassa opiskelee karkeasti jaettuna kahta lajia:

1. Hihhuleita.

Minä en sitä tiedä, mutta näin eräs tuttavani tuumi.
Et tiedä mutta silti jaksat naputtaa 2nd hand luulemushuhuja tänne asti kuin  joku mustamaalaava venäjäntrolli?

Minulle on annettu ymmärtää (ko. tiedekunnan open toimesta) että abouttirallaa 1. lukuvuodessa hihhulit tippuu pois ja/tai elämänkriisiytyvät kun huomaavat kursseilla että Raamattu ei olekaan erehtymätöntä Jumalan sanaa vaan ihmisten tekemän historiallisen kirjoitusprosessin tulosta. (Toki jotkut tästä selviytyneet hihhuliuttaan säilyttäneet voivat sitten olla kovia luita.) Muistelen helluntaihihulien pastori Matti Kankaanniemenkin muuttuneen teol. tiedekunnasta selviydyttyään ja tohtoriksi väiteltyään raamattukriittiseksi, jonka jutuilla sitten kiusasin netissä niitä oikeita hihuleita. Teol. tiedekunnan nettisivuillakin (Raamatun litteästä maailmankuvasta ym) olen heitä kiusannut. Teologian tiedekunta ei todellakaan ole hihulien pop-juttu tuolla ulkona. He kiroavat sitä. ;)
Missä kohu siellä punanenä persu.  
Missä punanenä persu siellä poliisi.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #42 : ti 25.04.2017, 00:00:50 »
Et tiedä mutta silti jaksat naputtaa 2nd hand luulemushuhuja tänne asti kuin  joku mustamaalaava venäjäntrolli?
Parahin valehteleva matemaagikko, tein ihan itse selväksi, että en tiedä tämän asian nykytilanteesta. Tunnen muutaman siellä opiskelleen riittävän hyvin todetakseni, että he kyllä ovat tänä päivänäkin hihhuleita.

Täytyykin vain luottaa asianosaisen väkevään todistukseen: "Olen eksynyt, Jumala, näytä minulle tie".

Eksyminen on kyllä objektiivisesti katsoen tapahtunut jo aiemmin - viimeistään siinä vaiheessa, kun lähdetään estämään viranomaisten toimintaa, tämmöisen asian kanssa. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kympin tyttö, jolla on lähtenyt jossain vaiheessa kulkemaan. Mutta kyllä tämä kaikki varmaan onkin vain sitä johdatusta. :)

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sie valkolaane!
« Vastaus #43 : ti 25.04.2017, 00:58:48 »
Täytyykin vain luottaa asianosaisen väkevään todistukseen: "Olen eksynyt, Jumala, näytä minulle tie".

Eksyminen on kyllä objektiivisesti katsoen tapahtunut jo aiemmin - viimeistään siinä vaiheessa, kun lähdetään estämään viranomaisten toimintaa, tämmöisen asian kanssa. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kympin tyttö, jolla on lähtenyt jossain vaiheessa kulkemaan. Mutta kyllä tämä kaikki varmaan onkin vain sitä johdatusta. :)
"Estämään viranomaisten toimintaa".
Siis myös Osmo Soininvaara ja Pekka Haavisto eksyneitä parkoja sinulle?

(Ei ehkä kannata vähätellä, ottavat kohta Suomen haltuun.. ks alasignature.;) )

Poissa CE-hyväksytty

• Konkari
« Vastaus #44 : ti 25.04.2017, 01:40:12 »
Mä kyllä kieltämättä haluan olla paikalla kun vihervasemmisto ja muut homot pääsevät valtaan. Sitä persujunttien selittelyä ja vikinää tulee varmasti olemaan hauska seurata ;D

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #45 : ti 25.04.2017, 05:24:38 »
Mä kyllä kieltämättä haluan olla paikalla kun vihervasemmisto ja muut homot pääsevät valtaan. Sitä persujunttien selittelyä ja vikinää tulee varmasti olemaan hauska seurata ;D

Jäsen MrKAT:n elämän laatu ainakin paranisi, jos ja kun noin tapahtuisi, eikö niin ?

Hän haluaisi välittömästi olla Pekan ja Osmon pieni halinalle.
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #46 : ti 25.04.2017, 09:33:08 »
Nimenomaan sehän vihreissä taitaakin mättää, että heille on nykyään valta kaikki kaikessa. Tekevät jopa luonnon monimuotoisuuden säilyttämisen kannalta negatiivisia ratkaisuja vallanhuumassaan. (Näin siis meillä, mutta en tuosta sitten sen enempää kuin se on tosiaan paikkakuntajuttu.) Ajatella että arvostin heitä 80-luvun lopulla niin kovin, ja nyt ovat tuommoisia täysdorkia.

Mitä suuremman vallan he saavat, sitä suuremmalla rytinällä sieltä sitten tiputaan alas kun homma menee päin kuusta ja äänestäjät pettyvät. Monipuoluejärjestelmässä kamalinta mitä puolueelle voi tapahtua on se että se saa johtoaseman. Noh, sitä kai tuskin vihreät saa ikinä.

Poissa Valdemar Ala-Tuuhonen

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #47 : ti 25.04.2017, 10:07:47 »

1. Hihhuleita.

Minä en sitä tiedä, mutta näin eräs tuttavani tuumi.

Minulle on annettu ymmärtää (ko. tiedekunnan open toimesta) että abouttirallaa 1. lukuvuodessa hihhulit tippuu pois ja/tai elämänkriisiytyvät kun huomaavat kursseilla että Raamattu ei olekaan erehtymätöntä Jumalan sanaa vaan ihmisten tekemän historiallisen kirjoitusprosessin tulosta. (Toki jotkut tästä selviytyneet hihhuliuttaan säilyttäneet voivat sitten olla kovia luita.) Muistelen helluntaihihulien pastori Matti Kankaanniemenkin muuttuneen teol. tiedekunnasta selviydyttyään ja tohtoriksi väiteltyään raamattukriittiseksi,.....

Ehkä pahimmat hihhulit, mutta vaikea kuvitella, että joku lähtee opiskelemaan papiksi ilman jotain "hengellistä kutsumusta" ja uskoa Jumalaan - pitää siis Raamattua satukirjana. Ja kuinkahan monta sataa vuotta Raamatussa, pyhissä toimituksissa ja lähetystyössä jne.. riittää vielä tuhansille ja tuhansille teologeille uutta tutkittavaa.....

VV.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #48 : ti 25.04.2017, 14:01:03 »
"Estämään viranomaisten toimintaa".
Siis myös Osmo Soininvaara ja Pekka Haavisto eksyneitä parkoja sinulle?
Tietääkseni Osmo Soininvaara tai Pekka Haavisto eivät ole opiskelleet Helsingin yliopiston teologisessa tiedekunnassa, eivätkä olleet sosiaalisoturoimassa "pakkokäännytyksiä" vastaan, eivätkä myöskään ilmoittaneet olevansa todella sekaisin, eivätkä myöskään pyytäneet miltään jumalilta apua.

Siitäkin olen varma, että Oulun yliopiston luonnontieteellisestä tiedekunnasta löytyy sinua huomattavasti lahjakkaampia yksilöitä. Heille ei esim. tuota hankaluuksia huomata, millaiset asiat ovat yhteismittaamattomia.

Vaikka onhan toisaalta niin, että ympäristön turmeltumista vastaanhan se moni persukin tavallaan taistelee... :)

Poissa Mjulkku

• Apinan korvike
  • Konkari
« Vastaus #49 : ti 25.04.2017, 14:09:56 »

Vaikka onhan toisaalta niin, että ympäristön turmeltumista vastaanhan se moni persukin tavallaan taistelee... :)

Luen itseni määrätyllä tavalla persuksi.
Haluan maahanmuuton rajoittamista rankalla kädellä.
Luovutin n.8v sitten 10 hehtaaria luonnonsuojelualueeksi.
Metsästän ja samalla olen mukana suojelemassa uhanalaisia eläimiä ja luontotyyppejä.

Mikähän mä oikeesti olen?
Mongo mogo...

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #50 : ti 25.04.2017, 14:28:19 »
Metsästän ja samalla olen mukana suojelemassa uhanalaisia eläimiä ja luontotyyppejä.

Ei ainakaan kannata määritellä omaa suhtautumistaan yksittäisen asian (Vallitseva turvapaikkatilanne) perusteella siten, että luovuttaisi aatoksen vain yhden puolueen omimaksi projektiksi. Maahanmuuton rajoittamista voi kannattaa olematta sen enempää persu, vasemmistolainen tai vihreä, ja näinhän tilanne useimman suomalaisen kohdalla onkin. Ongelma on siinä, että erilaiset ideologiset ääripäät ovat suurimpana suuna päänä asiassa, jossa molempien vauhkoamiset kannattaisi jättää kokonaan omaan arvoonsa. He itse asiassa pyrkivät estämään kaiken aidosti järkevän keskustelun aiheesta, ja kiinnittämään huomion omiin ideologioihinsa. Minusta niin äärikannattajat kuin äärivastustajatkin tulisi heivata koko keskustelusta pois. Vasta sen jälkeen se keskustelukin voisi todella alkaa.

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sie valkolaane!
« Vastaus #51 : ti 25.04.2017, 19:01:15 »
Nimenomaan sehän vihreissä taitaakin mättää, että heille on nykyään valta kaikki kaikessa.
...ja nyt ovat tuommoisia täysdorkia.
Kun nyt tämä yksi ainut 2-lahkeinen laji Homo Sapiens sattuu määräämään valtaosasta maapallon biosfääriä (miljoona kertaa voimallisemmin kuin muut lajit), niin eivätkö he sitten olisi todella täysdorkia jos he eivät yrittäis päästä näiden asioita määrämään eli valta-asemaan vaan jäisivät nyhräämään minipuolueena oppositiossa jossa ei oo juuri valtaa?

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #52 : ti 25.04.2017, 19:09:08 »
Nimenomaan sehän vihreissä taitaakin mättää, että heille on nykyään valta kaikki kaikessa.
...ja nyt ovat tuommoisia täysdorkia.
Kun nyt tämä yksi ainut 2-lahkeinen laji Homo Sapiens sattuu määräämään valtaosasta maapallon biosfääriä (miljoona kertaa voimallisemmin kuin muut lajit), niin eivätkö he sitten olisi todella täysdorkia jos he eivät yrittäis päästä näiden asioita määrämään eli valta-asemaan vaan jäisivät nyhräämään minipuolueena oppositiossa jossa ei oo juuri valtaa?

Joopa joo, mutta kun jos on ns. moraalipuolue eli ajetaan jotain pyhää asiaa, niin silloin vallassa ollessaan pitäisi nimenomaan alkaa sitten tosissaan ajamaan sitä pyhää asiaansa. Eikä kääntää kelkkaansa ja tehdä täsmälleen päinvastoin. Tuntuu että ainakin täällä luonto saa suorastaan kärsiä näissä paikallisten vihreiden temmellyksissä. Heille ei tunnu millään muulla enää olevan mitään väliä kuin että pitää urbanisoida kaikki paikat missä ihminen liikkuu (ja tuoda lisää ihmisiä ulkomailta tänne liikkumaan). Mikä ihmeen pakkososiaalisuuden ja kaikki nurin kaupunkistruktuurin alta -puolue se oikein nykyään on?

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #53 : ti 25.04.2017, 20:25:44 »

Parempi kuin vihreät.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #54 : ti 25.04.2017, 20:32:58 »

Miksi toivot yhteiskuntaa, jossa sinunkaan ei ole kiva elää?

Joku teoreetikko (en muista enää nimeä) kuvasi sosialisteja termein "positiivinen" ja "negatiivinen" sosialisti. Jotkut aiempien sukupolvien sosialistit oikeasti pyrkivät luomaan sosialistista mallia yhteiskuntaan, pyrkivät rakentamaan sellaista. Mutta Toisen Maailmansodan jälkeiset sosialistit ovat usein edustaneet tätä ns. "negatiivisen" sosialismin katsantoa, joka sai voimaa myös NL:n ja sosialismin lopullisesta romahduksesta. Heillä on hyvin kyyninen asenne yhteiskuntaa kohtaan. He tietävät sen, ettei sosialistista yhteiskuntaa voida saavuttaa, joten he luopuvat rakentamisen ideasta ja keskittävät voimansa tuhotakseen "kuvitellun vihollisensa, kapitalistisen yhteiskunnan". Nykysosialistit ja myös osin vihreät eivät edusta rakentavaa mallia yhteiskunnalle, pikemminkin rikkovaa sellaista. He kritisoivat kaikkea, vaikkei heillä ole esittää juurikaan parannuksia. He lyövät kapuloita rattaisiin, eivät kehitä yhteiskuntaa. Toki väittävät siten tekevänsä, mutta valehtelevat.

Vasemmisto voisi asennoitua uudelleen niin, että kehittäisi parempia teorioita yhteiskunnalle. Nykyisin ovat vain jarruna yhteiskunnalle mm. väkivaltaisuuden kautta, jota vihervasemmisto varsin suuressa määrin hyväksyy.

"Ra22", minusta ansiokkaampaa on yhteiskunnan rakentaminen, ei sen rikkominen! 8)
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa CE-hyväksytty

• Konkari
« Vastaus #55 : ti 25.04.2017, 20:56:37 »

Huvikseni.

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sie valkolaane!
« Vastaus #56 : ke 26.04.2017, 02:38:01 »
Hupia. Tosiaan. Kyllähän persuistakin voisi löytyä S/M miehiä. ;)

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #57 : ke 26.04.2017, 21:21:14 »

Huvikseni.

Huvi tai ideologia ei saa sumentaa tervettä järkeä.
goo

Poissa CE-hyväksytty

• Konkari
« Vastaus #58 : ke 26.04.2017, 23:40:21 »

Huvikseni.

Huvi tai ideologia ei saa sumentaa tervettä järkeä.

Kerro tuo peilikuvallesi.. ;D ;D

Poissa Valdemar Ala-Tuuhonen

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #59 : ke 07.06.2017, 17:36:33 »
Hän on nyt sitten kovasti loukkaantunut kun eivät kaikki olleetkaan yhtä mieltä siitä että jokainen turvapaikanhakija on paikkansa tässä maassa ansainnut.

http://www.nykysuomi.com/index.php/2017/04/21/marjaana-toiviainen-kertoo-miksi-juuri-tansaania-on-maa-jonne-han-haluaa-suomesta-lahtea/

Mutta miten tässä jotenkin paistaa läpi MINÄ MINÄ MINÄ...

Toiviainen on nyt muuttamassa mieltään - Suomessakin voi sittenkin ehkä elää. Harmi.

SPR:kin jo saamassa tarpeekseen punaisesta vihapuhujapapista:

SPR Hämeen piirin turvapaikanhakijoiden terveydenhuollon koordinaattori Vilander pyytää M. Toiviaista lopettamaan  spekulaatioiden ja suoranaisten valheiden levittämisen.

TAK.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu