Kirjoittaja Aihe: Mä lehden luin  (Luettu 277 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
Mä lehden luin
« : su 07.10.2018, 15:30:38 »
Löytöjä lehtien sivuilta. Journalismin arvostusta. Kuluttajavinkkejä hyvistä tilaustarjouksista. Havaintoja (itselle) uusiin lehtiin tutustumisesta. Tai poimintoja arkistojen aarteista.
Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
Vs: Mä lehden luin
« Vastaus #1 : su 07.10.2018, 15:33:24 »
Lue kotimaisia digitaalisia lehtiä kahden viikon ajan missä vain

8.–21.10.2018 pääset lukemaan digitaalisia sanomalehtiä ja aikakauslehtiä omalla laitteellasi missä vain. Sanomalehtiä tarjoaa ePress-palvelu ja ammattilehtiä eMagz. Nämä palvelut ovat kahden viikon ajan vapaasti käytettävissä älypuhelimella, tabletilla tai tietokoneella.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Lue_kotimaisia_digitaalisia_lehtia_kahde(172274)

Näköjään palveluun pääsi jo nyt eli 7.10!

Poissa Hayabusa

• Konkari
« Vastaus #2 : ma 08.10.2018, 14:45:12 »
^Ähh! Juuri silloin kun ei ole aikaa lueskella mitään ylimääräistä. Olisi ollut kova juttu keskellä kesää - silloin oli liian kuuma kaikkeen muuhun toimintaan.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #3 : ti 09.10.2018, 21:13:57 »
Lehtipalvelujen etäkäyttökampanja keskeytetty

Maanantaina 8.10 alkanut valtakunnallinen e-lehtikampanja on keskeytetty kirjastoista riippumattomista syistä. LM Tietopalvelujen tarjoama ePress- ja eMagz-palvelujen etäkäyttökampanja on päättynyt palvelutarjoajan ja lehtien välisten tekijänoikeusepäselvyyksien vuoksi.

Valtakunnallisessa e-lehtikampanjassa kirjastoilla on ollut markkinoijan rooli, oikeuksista vastaa palvelutarjoaja LM Tietopalvelut.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Lehtipalvelujen_etakayttokampanja_keskey(172616)

No niin, liian hyvää se olikin toteutuakseen todella. :(

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #4 : pe 12.10.2018, 11:58:50 »
Suomen kuvalehden kaikki verkkoversiot luettavissa ilmaiseksi, aina 16.10 tiistaihin, klo 06.00 aamulla. Tarkkaan on aika laitettu, mutta hienoa!
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao