Kirjoittaja Aihe: Helmiä sioille eli koottuja arvokkaita ajatelmia  (Luettu 10157 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hibbu

• Seniori
Vs: Helmiä sioille eli koottuja arvokkaita ajatelmia
« Vastaus #140 : ma 19.03.2018, 14:22:27 »

Ja näin tekee sisääntulonsa tutunoloinen uusi jäsen hibbu ikäänkuin julistautuen taiteen auktoriteetiksi.

Edvard Muncin huuto on todella taidetta verrattuina Jaskan paskaan konetaiteeseen. Hän ei näy ymmärtävän taiteesta yhtään mitään kuten ei juuri mistään muustakaan. Nyt, kun olen ollut poissa täältä, Jaska on kuin mullikat kevätlaitumella. Itse hän ei tietenkään omaa kalkkeutunutta vähäistä älyään huomaa ja kirjoittelemalla tänne mahdollisimman paljon kuonaa voi saada joitakuita säälipisteitä palstan tyhmimmiltä. Ei taida kvantiteetti kovasti auttaa Juhan manipuloimiseen. Jaskasta tulee ensimmäisenä ja viimeisenä tunteena syvä pahoinvointi ja oksennus.

En toki julistaudu taiteen auktoriteeetiksi, mutta uskoisin ymmärtäväni taidetta kokemusteni mukaan enemmän kuin ainakaan Jaska ymmärtää tai Sepe ja useimmat muutkin teistä Toope erityisesti ei ymmärrä taiteista mitään. Sibelius, sauna ja makkara sekä Akseli Gallen-Kallela

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #141 : ma 19.03.2018, 15:58:05 »
uskoisin ymmärtäväni taidetta kokemusteni mukaan enemmän kuin ainakaan Jaska ymmärtää tai Sepe ja useimmat muutkin teistä

uskossa on hyvä elää sanoi lapamato
En usko että hibiscus ymmärtää sen enempää elämästä kuin taiteestakaan paskan vertaa.

Poissa Vanha aatami

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #142 : ti 27.03.2018, 10:41:33 »

Tässä lyhyesti menneen viikonlopun koottuja viisauksia "akateemisesti kouluttautuneelta" nimim. Hibbulta (os. Hipskusi jne..). On siinä ollut päkistämistä, että on saanut kaikki hegentuotteet ulos:

Samaan tapaan kuin Sepe kuvittelee kaikkien miesten olevan vähintään bisksuaaleja, sillä hän on tämän palstan kaikkien homojen äiti.

Onko puoihullujen kokoelma tarjonnut mitään kenellekään muulle kuin täyshullulle Sepelle. Taidat itse vielä viriileinä aikoinasi olla ahdistellut pikkupoikia ja kaikenvärisiä miehiä tulokstta?

Jos sen teet, niin saat mitä ilmeisemmin syödä ihan yksiksesi ja voit rauhassa keskittyä läskeinesi solvaamaamaan minua täällä. Toivottavasti kylläisenä keksit jotakin uutta. Kilauta kavereillesi Jaskalle ja Vanhalle Paskahousulle, niin parhaimmassa tapauksessa keksitte yhdessä jotakin uutta.

Joko olet vanhusten hoitolaitoksessa? Jos et, niinvoisit siellä saada rauhoittavia ja hoitoa dementiaasi.

Käypäs antamassa Laikalle kielipusu sen jälkeen, kun se on haukannut pökäleen. Sinähän annat sen nuolla kasvojasi kertomasi mukaan.

En kaipaa elämääni minkäänlaista halpotusta. Sinä olet ollut mullan alla tai tuhkauurnassa jo muutaman vuosikymmenen, ennen kuin minä kuolen. Minulla on kaikki elämässäni oikein hyvin muuten, mutta en ole lapsesta saakka oikein sietänyt tyhmiä ihmisiä, jotka kokevat itsensä viisaiksi.

Kävisi edes peruskoulunsa loppuun, ettei tarvitsisi kadehti akateemisesti sivistyneitä.

Sepe on kenties tämän foorumin tyhmin mies ja sekin lienee minun syytäni.

Sinäkin itket kuolinvuoteellasi Jumalaa ja Jeesusta avuksesi. On siinä meillä ateistit.

Sepe on jälleen mielipuuhassaan: puuhasteleee koprofilian ja -fagian kanssa. Hienoa, että ihmisellä on yleviä harrastuksia ennen kuin kuolinkelloja soitetaan.

Tuosta ketjun nimestä voi päätellä, että sinä ja VA pidätte Jatkumon jäseniä sikoina. Teidän kohdallanne se pitää kyllä paikkansa. Olet VA:n jälkeen tämän foorumin toiseksi patologisin valehtelija.

Kohta makaat kuolinvuoteellasi, paskot hädissäsi housuihisi ja huudat avuksesi Jumalaa.

Valehtelet taas ja korvasi heiluisivat, jos ne eivät olisi irronneet jo aikoja sitten päästäsi. Minä en vihaa uskonnottomia.

Naurettavaa kaunaista ja ääliömäistä vähä-älyisen sivistymättömän moukan mokelliusta jälleen.

Oletko VA:n klooni tai kaksoisnikki? Ainakin tunnut olevan yhtä tyhmä kuin hän, etkä keksi mitään uutta tai älykästä kirjoitettavaa.

Mitä se sinulle kuuluu? Nimimerkistäsi päätellen istut kamelin selässä jossakin hiekka-aavikolla.                taidat olla tyypillinen vähä-älyinen ateisti, joka lämmittelee tuota puhtaaksi kaluttua aihetta vuohista

Olet tyypillinen yksinkertainen valehteleva Jatkumon rasistiateisti. Sinuna en arvostelisi ketään kirjoitustaidoista. Koulusivistyksesi puute näkyy viesteissäsi.

Sinun seuralaisesi on iso pehmonalle, mutta katso ja käsittele nalleasi hellästi, että sen täytteet pysyvät sisällä. Yksikään normaali nainen ei anna sinun koskea itseään edes pitkällä tikulla naistenvihaaja.

Sinä olet joka asiassa Jaskan kanssa samaa mieltä ruskeakieli.

Minulla oli kunnia tuntea henkilökohtaisesti Jörski. 

Tosiasia on kuitenkin se, että olet viesteilläsi osoittanut olevasi Jatkumon tyhmin kusipää.

Vähä-älyisyydestäsi kertoo sekin, ettet huomannut minun kirjoittaneen hibiskus on nimimerkki, jota en tunne.

Sen sijan olet umpihullun lalla yrittänyt kieltää entisiä jorinoitasi

Jatkat vain valehteluasi. Olen todennut ennenkin, että olet palstan säälittävimpiä  nuijia.

Miksi valehtelet jälleen?

Mutta e sinä vähäisillä älynlahjoillasi sitä tajua, vaikka sen takoisi lekalla otsaasi.

Leikit täällä maailmanmatkaajaa. Kenties olet kuitenkin vain käynyt Saksasssa natsimarsseilla ja Helsingissä vajaa-ajattelijoiden älyä huokuvissa tilaisuuksissa.

Tynkkynen on tyypillinen persuääliö muuten, mutta hän pitää mustasta makkarasta, eikä enää vihaa kaikkia homoja, eikä mustia afrikklaisia. Voi v. ,mikä mikä pelle.

Minähän kerroin sinun olevan vainoharhainen itserakas idiootti ja tuolla kommentillasi vain vahvistat tuota käsitystä, minkä olet viesteilläsi luonut.

Kaksi sekopäätä paranoidia ryömii houreissaan ja ulosteissaan.

Täällä on aika monta, jotka pitävät sinua säälittävänä kaunaisena idioottina.

Kuvailit eloisasti omia kirjoituksiasi ja olet mitä ilmeisemmin myös koprofiili.

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu