Kirjoittaja Aihe: Helmiä sioille eli koottuja arvokkaita ajatelmia  (Luettu 6159 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sylvesteri dePullo

• Konkari
Vs: Helmiä sioille eli koottuja arvokkaita ajatelmia
« Vastaus #120 : ke 01.11.2017, 15:47:06 »

... Vaikutat idiootilta, kun paasaat tästä asiasta, vaikka entinen vaimosi lähti mielipuolen Vastarintaliikkeen kannattajan, sinun luotasi kälppimään.

Kerropas omin sanoin, kuinka lähellä modernit ja monikulttuuriset näkemykset ovat humanistien hämmentävän lähellä 1930-luvun totalitaristien näkemyksiä. Viittaatko kansallissosialismin nousuun Saksassa? Sinut pitäisi tunkea turkin hihaan ja nussia uudestaan.

Tässä oikein tuore helminauha.

MK
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Sylvesteri dePullo

• Konkari
« Vastaus #121 : pe 15.12.2017, 19:24:39 »
Kenen järki juoksee Jatkumolla? Ja tässä äänestyksen tueksi hieman loppusyksyn satoa tryffelisialtamme Hipskuselta:

(Osan törkeimmistä viesteistä Hipskusi on kyllä selvittyään poistanut, joten en laittanut niitä aarteita mukaan.)

Painukoon Norma parisuhdeongelmineen, rasismineen ja seksinpuutteen valittamisineen  hevon perseeseen. Norman on vaikea löytää itselleen kumppania, joka tukehtuisi Norman sairaan tossun alle.

Sekpoää latasi tänne taas VA:lle ominaisen älyvapaan äänestyksen, missä ei ole päätä eikä häntää. Olisitpa laittanut äänestykseen myös, kuinka kauan vellihousu sepe uskaltaa tyhjentään suolensa Jatkumolle, kun minä olen täällä tänään taas. Teillähän on nyt taas dementikoiden ja virtsankarkailuun omakohtaisesti perehtynyt dream team:jaska, sinä ja sepe, taas koolla.

Sinä olet perskärpäsenä liimautunut perseeseni kuin täi tervaan. Ei varmaankaan ole miellyttävää, kun pidän sinua itserakkaana ääliönä ja kuvittelet olevasi älykkö.

Hakkaa vaimoasi ja lapsiasi. Heistä ei sinulle ole vastusta. Tai hakkaa mieluummin hanskaan, kun olet saanut tarpeeksi kireät kumirenlkaat nökösi tyveen.

Menikö kakki housuun?

Hyi Vanha Vihtahousu, olet läpeensä saastainen raukka.

Luetelepa nyt ne ainakin 8 nimimerkkiä, joita olen käyttäntyt, niin panen paremmaksi sinun nimimerkkiesi suhteen. Sokerina pohjalla.

Vainoharhainen perskärpänen on sekopäisyyksissään väärässä viimeaikaisista Pohjois-Korean ydinkokeista ja ottakoon asioista selvää ennen kuin alkaa levittää kuvittelemaansa kuonaa foorumille.

Teidän kehnoilla eväillänne se ei onnistu ja jos poistun omasta vapaasta tahdostani, menen asiallisemmalle foorumille, kusipäät eivät edes yritä hyppiä silmillen,. missä kuspäät eivät yritä hyppiä silmilleni.

Koska olet viimeksi kirjoittanut asiallisen ja järkevävn viestin? Oikein, et koskaan, koska et pysty siihen, vajaamielinen ajattelija.

Minulle ei ole koskaan määrätty mielenterveyslääkkeitä.

Minulle ei ole koskaan määrätty mielenterveyslääkkeitä. Sinun apusi ei ole tarpeen. Luettele nyt ne ainakin 8 nimimerkkiä, joita olen käyttänyt. Vainoharhaiset nimimerkkisi eivät kelpaa. Otat liian tosissasi foorumikirjoittelun, joka ei kaikilla vastaa ollenkaan muuta elämää. Täällävoi onneksi kirjoitella mitä sattuu huvittamaan. Nyt luokittelit minut mielenterveyspotilaaksi, mutta minulla on oikein hyvä yksityiselämä.Sinä, Jaska ja VA elätte huuruisessa kuvitteellisessa maailmassanne, eikä liika luovuus teitä paina.

Sinä tulit sanoneeksi, että kuulut mielenterveyspotilaiden joukkoon, etkä suinkaan hoitajaksi. Kaksi dementikkoa, sinäja Jaska olette lyöneet hynttyyt yhteet, että saisitte minut näyttämään mielikuvitelmiltanne. Juha armollisesti avustaa teitä kuvitelmineen.

Minulle viestisi ilmenee aidosti henkisesti vammaisten jatkumolaisten  mielistelemisenä.

Dementikko perskärpänen julkaisee taas omia kuvitelmiaan. Tuo kaikki on sairaan katkeran vanhan miehen hourailua.

Täällä ei ole muita klikkejeä kein Jaskan ja Sepen klikki täydennettynä usein VA:lla. Mikä on perspanoklikki ja keitä siihen kuuluu? Minä en ainakaan pane perseeseen, mutta sinä panisit, jos joku syrjäytynyt ruma homo sinulle antaisi.

Venäjä sinänsä ei ole sellainen toimija, joka voisi pitää tai olla pitämättä yhtään mitään. Kävit varmaankin äijäkerhosi homosaunassa kuuntelemassa iltasatuja.

Kaikki eivät ole sinä ja tiedät itsekin olevasi minua paljon yksinkertaisempi. En minä valehtele, kun tiedän sinun olevan dementoitunut pönttö. Taisi tehdä kipeää. Toivottavasti minusta ei tule koskaan yksinkertaista itsestäni liikoja luulevaa huru-ukkoa. Ikä tuo usein mukanaan kokemuksen myötä viisautta, mutta sinulle ei ole noin käynyt. Päinvastoin, olet entistä tyhmempi.

Mooses Katuharja persekärpänen puhuu ilmeisesti itsestään. Jos puhuu minusta, niin en ole Skotlannissa käynytkään ja emävalheet jatkuvat. Sitä paitsi Skotlanti ei ole valtio, mutta sitähän tuo älykääpiö ei tiennyt. En ole muutenkaan kähminyt ketään.

En ole syyttänyyt koskaan näppäimistöä, vaan ennakoivaa sanojen syöttöä. En kirjoita enää kännykällä, jossa on ennakoiva syöttö. Lakkautin sen, joten kaikki kirjoitusvirheeni ovat omia mokiani. En muuten oikolue kirjoituksiani Jatkumolla. Sinä sen sijaan kirjoitat usein niin sekavia ja tyhmiä viestejä, että itse kukin näkee sinun olevan dementikko tai podet Atzheimerin tautia.

Jätä hirvittävät viestisi kirjoittamatta ja kaikki muukin sianpaska.

Ei ole minkäänlaista todistusvoimaista aineistoa itseni kohdalla, mutta ainoastaan pesunkestävät homoseksuaait esittävät toiveikkaina tuollaisia kysymyksiä.

En ole kuvaillut missään ketjussa romanssia vuohien kanssa, mutta sinä olet kertonut, että 15- ja16-vuotiiat tytöt ovat mielestäsi tätsyn kypsiä pantaviksi. Saatanan pedofiili.

Sepe kertoi jo muutama vuosi sitten, että Rutsi liittyy Natoon aivan piab´n ja Suomi kohta perässä. Sepen märkä uni ei ole toteurunut, eikä toteusu.

Sinun kannattaisi hakea kokemuksia mielisairaalasta, että osin diagnoosisi paljastaisi, että olet homo ja olet muutenkin täysin tutkalla todellisuudesta.

SdP
« Viimeksi muokattu: pe 15.12.2017, 19:27:57 kirjoittanut Sylvesteri dePullo »
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #122 : pe 15.12.2017, 20:11:15 »
Sinä näköjään muokkailet viestejäni ainakin ilmoituksesi mukaan. Sinun törkeistä valehteluviesteistäsi saisi mittavan kokoelman, mutta moiseen puuhaan en ryhdy. Jääköön tuollainen puuhailu VA:n heiniksi. http://jatkumo.net/index.php . Sinä varmaankin väität, että minä valehtelen, kun sanon, etten ole poistanut ainoatakaan viestiäni Helmiä Sioille -ketjusta. Minä väitän, että sinä valehtelet kuten tavallista. Se on sinun tapasi osallistua foorumille, kun älynlahjat eivät muuhun riitä.