Kirjoittaja Aihe: Helmiä sioille eli koottuja arvokkaita ajatelmia  (Luettu 5234 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sylvesteri dePullo

• Konkari
Vs: Helmiä sioille eli koottuja arvokkaita ajatelmia
« Vastaus #100 : la 06.05.2017, 11:38:03 »

Teologian yo:mme - kaikki tietävät kukakus - ON JUMALATTOMAN närkästynyt, että hänen alakoulutasoisia, haisevia jätöksiään nostetaan talikolla esille kaikkien naurettaviksi. Hauskaakin kuin navetan siivous.

PS.
Ei täällä ole pakko roikkua uhriutumassa, jos muiden ivanauru loukkaa.

Voi, voi,
VV.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #101 : la 06.05.2017, 11:48:37 »

Teologian yo:mme - kaikki tietävät kukakus - ON JUMALATTOMAN närkästynyt, että hänen alakoulutasoisia, haisevia jätöksiään nostetaan talikolla esille kaikkien naurettaviksi. Hauskaakin kuin navetan siivous.

PS.

Voi, voi,
VV.

Asiahan olisi ratkaistavissa muutamalla klikkauksella. Admin voisi poistaa viestit jotkä hibiskusta hävettävät.

• Konkari
« Vastaus #102 : la 06.05.2017, 14:41:40 »

PS.

Voi, voi,

Asiahan olisi ratkaistavissa muutamalla klikkauksella. Admin voisi poistaa viestit jotkä hibiskusta hävettävät.

Joo, helpointa on kyllä poistaa kaikki, eikä seuloa sitä 1 %, joka on kirjoitettu yliliikuttuneessa moksa-sieluntilassa.

VV.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #103 : la 06.05.2017, 16:10:05 »

PS.

Voi, voi,

Joo, helpointa on kyllä poistaa kaikki, eikä seuloa sitä 1 %, joka on kirjoitettu yliliikuttuneessa moksa-sieluntilassa.

VV.

Voimakaksikko panee taas parastaan. Minua ei idioottien ivanauru hetkauta suuntaan, eikä toiseen. Myöskään yksikään viestini ei minua hävetä. Olette saaneet minulta tilaamaanne helläkätistä kohtelua. Sepe neuvoo taas kertaalleen Juhaa toimimaan Sepen toivomalla tavalla. VP. ei edes tiedä, mitä mokṣa tarkoittaa.

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #104 : pe 09.06.2017, 20:57:38 »
Hakkarainen: ”Suomessa on aika suppeat työmarkkinat vuohipaimenille” (Suomen Uutiset).

Muahhahahah! Persut, Hakkarainen ja kommentti vuohipaimenista! Sopi NIIN hyvin tähän ketjuun. Kaikkien paitsi virolaisten onneksi Virossa oli tilaa edes yhdelle suomalaiselle vuohipaimenelle!
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #105 : la 10.06.2017, 00:06:51 »

Lisää poimintoja hibiscusin helmikuulta:

Miksi ihmisen kakkapylly tuoksahtelee?

Olet vuosikausia pyörittänyt samaa paskaista rasistista savikiekkoasi. Sinua eivät voi  ottaa
vakavasti kuin mmuut kaltaisesi kusipäät. Yritä kestää. Itsepähän olet valinnut ääliön urasi.

Suksi Juuli avuttomine runoinesi täältä sinne, minne päivä ei paista.

Sinulla ei ole ymmärryksessä puutetta, sillä sinulla ei ole sitä lainkaan. Kerrotko, missä minä lainasin TOopen viestiä imbesilli?

...
.
.
.

No se ei ole tosiaan uutta, että sinun ymmärryksesi ei riitä juuri mihinkään ja jatkuvasti sinulta viheltää suurin osa tänne kirjoitetuista viesteistä ohi. Eiköhän olisi parasta, että keskittyisyit valehtelemaan pilin nysäsi koosta.

Tuo on sinun tyypillinen vastauksesi, kun et muuhun kykene, mutta voistitko kertoa, missä minä olen lainannut TOopen viestiä.

957. hibiscus (pe 24.02.2017, 13:46:36)
  Ruotsinsuomalaisten määrä kasvaa Sisuradion (suomenruotsalaisten radio) mukaan edelleen. Yllättävä uutinen ja epäilisin uutisen todenperäisyyttä, ellen tuntisi hyvin radion yhtä toimittajaa, joka on rehellinen ja älykäs mies.

Nuorempana viihdyin suurissa kaupungeissa ja niiden ihmisvilinässä. Olen ollut viime vuosina paljon maaseudun rauhassa ja nykyisin minua suoraan sanoen ahdistaa olla tungoksessa. Ihminen, ainakin moni ihminen, muuttuu elämäntilanteiden mukana. Minulla on neljä lasta, jotka kaikki ovat nyt jo täysi-ikäisiä. Hoidin heitä paljon silloin, kun he olivat pieniä ja sen lisäksi tein hektistä työtä ja usein pitkiä päiviä. Nuorena sitä jaksaa, eikä tuokaan elämäni vaihe tuntunut rasittavalta.

Sinä kuulut siihen vähä-älyisten joukkoon, jotka yrittävät ärsyttää minua todella typerillä jankkauksillanne. Muut ovat Harald, VA. ja Mjulkku. Koska ette vähä-älyisyyttänne muuhun pysty, niin naurettavuutenne ei tee minuun mitään vaikutusta. Tosin ei täällä muidenkaan yritykset ärsyttää minua onnistu.

Mitä tuollainen toimeton vanha eläkeläisukko tekee sekunnintarkalla ajalla. Kielii neuroosista. Jos haluat pysyä ajan tasalla, niin osta sellainen älypuhelin, joka seuraa sekunnin sadasosien tarkkuudella aikaansa.

Minä en tajua, miksi niin moni tämän palstan jäsen ahdistelee socratesta. Kenties kateudesta. Minua ainakaan ei millään tavoin haittaa se, että vastustuksesta huolimatta s. jaksaa ylläpitää foorumipäivän arvosanaa. Päinvastoin, nostan hattua sille, että jollakin on munaa päivittäin arvioida päivän antia.

Haista sinä hirmuinen vittu!

Sinä persejalkainen aivokääpiö pohjalainen et määräile täällä ketään, etkä mitään. mene ja liukasta kätesi sillä saippuallasi ja yritä saada ejakulaatio. Sinusta huomaa, että Pohjanmaan kouluissa poikien koulumenestys oli heikkoa jo sinun ala-asteaikoinasi.

No nyt viimeinkin Renttu tuli ulos haisevasta kaapistaan. Homona hänellä on persjalkaisesta pohjalaisjunttiudestaan huolimatta hiukan paremmat mahdollisuudet toteuttaa seksifantasioitaan käytännössä kuin heterona. Naiset kiertävät tuon ääliön misogyynin kaukaa.

Täällä kukaan ei pidä sinusta. Yksi syy on siihen, että viestisi ovat typeriä ja sinä olet arrogantti yksinkertainen paskiainen. Sinulla ei ollut myöskään muuta mahdollisuutta, kuin antaa homofiiliytesi puhjeta täyteen kukkaansa. Eivät taida muut homotkaan olla kiinnostuneita seurastasi linkkiautomaatti.

Nyt taas jauhat sitä itseänsä. En minä vihaa pohjoismaista demokratiaa, enkä ole antifasistikaan. En myöskään fasisti. Islamistisesta kulttuurista en tiedä mitään, mutta islamilainen kulttuuri on mielenkiintoista. Sinä tosin et taida tietää, mitä kulttuuri on. Se ei ole ainakaan ideologiaa.

Kaikki ihmiset ovat osa luontoa. Sinäkin, mutta sinua ei tulisi kenenkään suojella. Jonkun tulisi vetää sinua turpaan.

Tekisit juuli suuren palveluksen useille, jos pyyhkisit paskasi tämän foorumin seiniltä.

Minä en nyt kerta kaikkiaan voi sietää Norman maahanmuuttovastaista, rasistista ja ekstroverttia itsetilitystä ja muiden vuolasta syyttelytulvaa omista ongelmistaan. Onneksi hänen viestejään ei tarvitse lukea.

Touhua Jatkumolla ei tulisi kenenkään ottaa tosissaan. Tämä on fiktiota ja jonkinlaista viihdettä. Me olemme erilaisia ja yksilöllisiä otuksia monellakin eri tavoin ja reaalielämä on aivan muuta kuin someilu. Silti arvostan jäseniä, jotka kirjoittavat tänne vakavissaan etenkin, jos heillä on edes asiantynkää ja vielä parempi on mielestäni se, että jotkut kirjoittavat tänne järkeviä ja asiallisia viestejä. Minä en pahemmin viitsi ja säästän tietoni ja näkemykseni reaalielämän kanssakäyntiin.

Touhua Jatkumolla ei tulisi kenenkään ottaa tosissaan.

Ja siis kuitenkin heti määrittelet, miten muiden pitäisi touhuun suhtautua. Kuten myös omalla kirjoittelullasi päivittäin vaikutat siihen millaista touhu on. Tällä periaatteellahan juuri tunkio pysyy ikuisesti samanlaisena. Ilmeisesti "aina sama" on tolkuttoman hyvää viihdettä. Kuten Kauniit ja rohkeat.

No niinpä tulin määritelleeksi. Tosikot ovat tosikoita Jatkumollakin. Sinä olet palstan harvoja asiallisia kirjoittajia, eikä sinun tulisi välittää siitä, mitä minä tänne kirjoittelen. Olen pahoillani, jos tulin tietämättäni aiheuttaneeksi sinulle mielipahaa.

No joka tapauksessa sinäkin tulit tuossa viestissäsi määritelleeksi, mikä minun viestieni anti on tälle foorumille.
No mielestäni en tulkinnut mitään, etenkään sitä, miten vaikutan touhun laatuun. Aika selkeästi ilmaisit itse, mikä kirjoitteluni vaikutus foorumille on.

Pääsi makea pieru ja pylly alkoi haista mehevästi. Harmi, että olen yksin kotona, enkä voi jakaa tätä sulotuoksua kenenkään kanssa. Säästelen seuraavan siksi, kunnes seuralainen tulee kotosalle. Ehkä piankin.

Aion olla edelleen täällä paiseena VA:n perseessä.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #106 : la 10.06.2017, 20:18:05 »

Lisää poimintoja hibiscusin helmikuulta:

Miksi ihmisen kakkapylly tuoksahtelee?

Olet vuosikausia pyörittänyt samaa paskaista rasistista savikiekkoasi. Sinua eivät voi  ottaa
vakavasti kuin mmuut kaltaisesi kusipäät. Yritä kestää. Itsepähän olet valinnut ääliön urasi.

Suksi Juuli avuttomine runoinesi täältä sinne, minne päivä ei paista.

Sinulla ei ole ymmärryksessä puutetta, sillä sinulla ei ole sitä lainkaan. Kerrotko, missä minä lainasin TOopen viestiä imbesilli?

...
.
.
.

No se ei ole tosiaan uutta, että sinun ymmärryksesi ei riitä juuri mihinkään ja jatkuvasti sinulta viheltää suurin osa tänne kirjoitetuista viesteistä ohi. Eiköhän olisi parasta, että keskittyisyit valehtelemaan pilin nysäsi koosta.

Tuo on sinun tyypillinen vastauksesi, kun et muuhun kykene, mutta voistitko kertoa, missä minä olen lainannut TOopen viestiä.

957. hibiscus (pe 24.02.2017, 13:46:36)
  Ruotsinsuomalaisten määrä kasvaa Sisuradion (suomenruotsalaisten radio) mukaan edelleen. Yllättävä uutinen ja epäilisin uutisen todenperäisyyttä, ellen tuntisi hyvin radion yhtä toimittajaa, joka on rehellinen ja älykäs mies.

Nuorempana viihdyin suurissa kaupungeissa ja niiden ihmisvilinässä. Olen ollut viime vuosina paljon maaseudun rauhassa ja nykyisin minua suoraan sanoen ahdistaa olla tungoksessa. Ihminen, ainakin moni ihminen, muuttuu elämäntilanteiden mukana. Minulla on neljä lasta, jotka kaikki ovat nyt jo täysi-ikäisiä. Hoidin heitä paljon silloin, kun he olivat pieniä ja sen lisäksi tein hektistä työtä ja usein pitkiä päiviä. Nuorena sitä jaksaa, eikä tuokaan elämäni vaihe tuntunut rasittavalta.

Sinä kuulut siihen vähä-älyisten joukkoon, jotka yrittävät ärsyttää minua todella typerillä jankkauksillanne. Muut ovat Harald, VA. ja Mjulkku. Koska ette vähä-älyisyyttänne muuhun pysty, niin naurettavuutenne ei tee minuun mitään vaikutusta. Tosin ei täällä muidenkaan yritykset ärsyttää minua onnistu.

Mitä tuollainen toimeton vanha eläkeläisukko tekee sekunnintarkalla ajalla. Kielii neuroosista. Jos haluat pysyä ajan tasalla, niin osta sellainen älypuhelin, joka seuraa sekunnin sadasosien tarkkuudella aikaansa.

Minä en tajua, miksi niin moni tämän palstan jäsen ahdistelee socratesta. Kenties kateudesta. Minua ainakaan ei millään tavoin haittaa se, että vastustuksesta huolimatta s. jaksaa ylläpitää foorumipäivän arvosanaa. Päinvastoin, nostan hattua sille, että jollakin on munaa päivittäin arvioida päivän antia.

Haista sinä hirmuinen vittu!

Sinä persejalkainen aivokääpiö pohjalainen et määräile täällä ketään, etkä mitään. mene ja liukasta kätesi sillä saippuallasi ja yritä saada ejakulaatio. Sinusta huomaa, että Pohjanmaan kouluissa poikien koulumenestys oli heikkoa jo sinun ala-asteaikoinasi.

No nyt viimeinkin Renttu tuli ulos haisevasta kaapistaan. Homona hänellä on persjalkaisesta pohjalaisjunttiudestaan huolimatta hiukan paremmat mahdollisuudet toteuttaa seksifantasioitaan käytännössä kuin heterona. Naiset kiertävät tuon ääliön misogyynin kaukaa.

Täällä kukaan ei pidä sinusta. Yksi syy on siihen, että viestisi ovat typeriä ja sinä olet arrogantti yksinkertainen paskiainen. Sinulla ei ollut myöskään muuta mahdollisuutta, kuin antaa homofiiliytesi puhjeta täyteen kukkaansa. Eivät taida muut homotkaan olla kiinnostuneita seurastasi linkkiautomaatti.

Nyt taas jauhat sitä itseänsä. En minä vihaa pohjoismaista demokratiaa, enkä ole antifasistikaan. En myöskään fasisti. Islamistisesta kulttuurista en tiedä mitään, mutta islamilainen kulttuuri on mielenkiintoista. Sinä tosin et taida tietää, mitä kulttuuri on. Se ei ole ainakaan ideologiaa.

Kaikki ihmiset ovat osa luontoa. Sinäkin, mutta sinua ei tulisi kenenkään suojella. Jonkun tulisi vetää sinua turpaan.

Tekisit juuli suuren palveluksen useille, jos pyyhkisit paskasi tämän foorumin seiniltä.

Minä en nyt kerta kaikkiaan voi sietää Norman maahanmuuttovastaista, rasistista ja ekstroverttia itsetilitystä ja muiden vuolasta syyttelytulvaa omista ongelmistaan. Onneksi hänen viestejään ei tarvitse lukea.

Touhua Jatkumolla ei tulisi kenenkään ottaa tosissaan. Tämä on fiktiota ja jonkinlaista viihdettä. Me olemme erilaisia ja yksilöllisiä otuksia monellakin eri tavoin ja reaalielämä on aivan muuta kuin someilu. Silti arvostan jäseniä, jotka kirjoittavat tänne vakavissaan etenkin, jos heillä on edes asiantynkää ja vielä parempi on mielestäni se, että jotkut kirjoittavat tänne järkeviä ja asiallisia viestejä. Minä en pahemmin viitsi ja säästän tietoni ja näkemykseni reaalielämän kanssakäyntiin.

Touhua Jatkumolla ei tulisi kenenkään ottaa tosissaan.

Ja siis kuitenkin heti määrittelet, miten muiden pitäisi touhuun suhtautua. Kuten myös omalla kirjoittelullasi päivittäin vaikutat siihen millaista touhu on. Tällä periaatteellahan juuri tunkio pysyy ikuisesti samanlaisena. Ilmeisesti "aina sama" on tolkuttoman hyvää viihdettä. Kuten Kauniit ja rohkeat.

No niinpä tulin määritelleeksi. Tosikot ovat tosikoita Jatkumollakin. Sinä olet palstan harvoja asiallisia kirjoittajia, eikä sinun tulisi välittää siitä, mitä minä tänne kirjoittelen. Olen pahoillani, jos tulin tietämättäni aiheuttaneeksi sinulle mielipahaa.

No joka tapauksessa sinäkin tulit tuossa viestissäsi määritelleeksi, mikä minun viestieni anti on tälle foorumille.
No mielestäni en tulkinnut mitään, etenkään sitä, miten vaikutan touhun laatuun. Aika selkeästi ilmaisit itse, mikä kirjoitteluni vaikutus foorumille on.

Pääsi makea pieru ja pylly alkoi haista mehevästi. Harmi, että olen yksin kotona, enkä voi jakaa tätä sulotuoksua kenenkään kanssa. Säästelen seuraavan siksi, kunnes seuralainen tulee kotosalle. Ehkä piankin.

Aion olla edelleen täällä paiseena VA:n perseessä.

Vanha säälittävä Paska Jokunen on jo moneen kertaan repinyt pelihousunsa rikki ja ripotellut tuhkaa päällensä, kun olen kommentoinut hänen typeryyksiään ja vääriä väittämiään. Luulisi jo elämänsä ehtoopuolella kitkuttavan lahokannon miettivän muita asioita ja keskittyä omiin asioihinsa. Jaska ilmeisesti haluaa sitkeästi, että alan koota tänne hänen kuolemattomia viisauksiaan ja levitellä ne kaikkien naurettaviksi.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #107 : la 10.06.2017, 20:36:25 »
Jaskan työtä pitää arvostaa, ei tuollaisen paskan esille kaivaminen voi olla miellyttävää.

hibiskusi tuohtuu jokaisesta viittauksesta hänen solvausvyöryynsä. Minusta se on käsittämätöntä, ensin laatii loistavat viestinsä ja sitten vaatii että niitä ei lueta.
Ilmeisesti tajuaa että ei käyttäytynyt kuin sivistyneet ihmiset mutta ei pysty pidättelemään brutaalin solvaamisen viettiään.

Olisi yllättävää jos hibiskusi kerrankin vastaisi huutoonsa " Jaska ilmeisesti haluaa sitkeästi, että alan koota tänne hänen kuolemattomia viisauksiaan ja levitellä ne kaikkien naurettaviksi."

Odotamme hibiskusen toimia, niinkuin odotamme asianajajansa yhteydenottoa.
Älä petä meitä, hibiskus.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #108 : la 10.06.2017, 21:29:01 »
Jaskan työtä pitää arvostaa, ei tuollaisen paskan esille kaivaminen voi olla miellyttävää.

hibiskusi tuohtuu jokaisesta viittauksesta hänen solvausvyöryynsä. Minusta se on käsittämätöntä, ensin laatii loistavat viestinsä ja sitten vaatii että niitä ei lueta.
Ilmeisesti tajuaa että ei käyttäytynyt kuin sivistyneet ihmiset mutta ei pysty pidättelemään brutaalin solvaamisen viettiään.

Olisi yllättävää jos hibiskusi kerrankin vastaisi huutoonsa " Jaska ilmeisesti haluaa sitkeästi, että alan koota tänne hänen kuolemattomia viisauksiaan ja levitellä ne kaikkien naurettaviksi."

Odotamme hibiskusen toimia, niinkuin odotamme asianajajansa yhteydenottoa.
Älä petä meitä, hibiskus.

Taas väität sellaista, mitä minä en allekirjoita. Olenko vaatinut, ettei viittaamiasi viestejäni lueta? Oletko varma, että tuohdun noitten viestieni jatkuvasta esiin tuomisesta. Ihmettelen vain, että olette niin kykenemättömiä kehittämään uusia solvausviestejänne toistamaan niitä maailman tappiin.

Olette kaksi luovuutenne ja ajatuskykynne menettäneitä russofobisia patavanhoillisia rasistisia telaketjuateisteja, mikäli teillä koskaan on ollutkaan luomiskykyä tai älyä ajatella. Alan olla niin turhautunut teidän vanhojen ukkojen lapsellisuuksiin, että taidan jättää teidät rauhaan penkomaan ja solvaamaan viestejäni. Minua ei jaksa enää huvittaa edes houreiset kuvitelmanne minusta. Pitäkää lystiä, sillä teidän elämissänne ei taida kovinkaan paljon iloa olla.

• Konkari
« Vastaus #109 : su 11.06.2017, 09:39:56 »

Olisi yllättävää jos hibiskusi kerrankin vastaisi huutoonsa ".....

......Alan olla niin turhautunut teidän vanhojen ukkojen lapsellisuuksiin, että taidan jättää teidät rauhaan penkomaan ja solvaamaan viestejäni. Minua ei jaksa enää huvittaa edes houreiset kuvitelmanne minusta. Pitäkää lystiä, sillä teidän elämissänne ei taida kovinkaan paljon iloa olla.

Tämähän on pelkkää iloa. Tarkoitus olisi päästä sinustanpaskanlevittäjästä eroon.

VAK.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #110 : su 11.06.2017, 11:23:01 »

Olisi yllättävää jos hibiskusi kerrankin vastaisi huutoonsa ".....

......Alan olla niin turhautunut teidän vanhojen ukkojen lapsellisuuksiin, että taidan jättää teidät rauhaan penkomaan ja solvaamaan viestejäni. Minua ei jaksa enää huvittaa edes houreiset kuvitelmanne minusta. Pitäkää lystiä, sillä teidän elämissänne ei taida kovinkaan paljon iloa olla.

Tämähän on pelkkää iloa. Tarkoitus olisi päästä sinustanpaskanlevittäjästä eroon.

VAK.

Teidän kolmen tähtihyökkääjän savustustiimin yritykset häätää minut pois Jatkumolta ovat yhtä turhia ja ponnettomia kuten ennenkin.

• Konkari
« Vastaus #111 : su 11.06.2017, 16:27:36 »

p

Teidän kolmen tähtihyökkääjän savustustiimin yritykset häätää minut pois Jatkumolta ovat yhtä turhia ja ponnettomia kuten ennenkin.

Niinkö? 
Pannaanpas ensi viikolla vuohipaimenelle pökköä pesään! Alkaa taas teol.yo:lla poskia kuumottamaan....

TAK.

• Konkari
« Vastaus #112 : la 30.09.2017, 18:53:55 »
Hipskusi 30.09.2017, 14:53:06

Tuo esimerkiksi todistaa, kuinka pönttö sinä olet, etkä kykene keskustelemaan kenenkään kanssa. Tuollaisen aivottoman 56:äo-paskaläjäumpion kanssa ei kenenkään kannattaisi keskustella. Käväisepä välillä huorissa, niin se voi sinua edes hieman lohduttaa ja rauhoittaa

http://jatkumo.net/index.php?topic=1587.msg165003#msg165003
« Viimeksi muokattu: la 30.09.2017, 18:56:33 kirjoittanut Johannes Pakkas-aho »

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #113 : la 30.09.2017, 19:33:30 »
Jussi Halla-ahon pseudonyymi:

Teologisessa tiedekunnassa on näköjään opetettu prosenttilaskuakin (ihme!) - varmaan anekauppaa varten, mutta eipä näiden teol.yo:iden matikkapää taida siihen riittää. Eikä tuon uuden Helsingin piispankaan bussineksissä ole hurraamista - ei ihme, että joutuu viraabelihommana esiintymään TV:ssä pellenä. Teol.yo. Hipskusi taas esiintyy pellenä täällä ja navetassa.

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #114 : la 07.10.2017, 14:43:58 »
Hibiscusismeja maaliskuun 1. päivältä

Vähissäpä sinun ilosi tässä elämässä näyttävät olevan.Mitäpä, jos kävisit Helsingissä katsomassa Tom of Finland -elokuvan ja poikkeaisit samalla muutamassa homobaarissa.

Heittääkö latvastasi vai onko päähäsi tuullut liikaa? Et näköjään ymmärrä, mitä luonnonsuojelulla tarkoitetaan, etkä tajua, mikä ero on tuulimyllyillä ja tuulivoimaloilla.

Norman feminismi on erittäin omaperäistä. Hän onnistuu hienosti levittämään muukalais- ja islamvihaansa kaikkialle. Tässä hänellä olisi ollut myös hyvä sauma syyttää entisiä poikaystäviään ja nykyisin muita miehiä Normaan kohdistuneesta henkilökohtaisesta sorrosta, mutta ei. parempi aihe tuntuu olevan saatanan aavikkouskonnot. Norma on katkeroituneempia vanhoja nahkoja, joihin olen missään törmännyt.

Pitkät / Vs: Keskustelua keskustelusta ja keskustelijoista (nro 8) : ke 01.03.2017, 11:36:22 »   Juuli näkyy jatkavan oksenteluaan Jatkumolla. Hänellä ei tunnu olevan minkäänlaista itsekritiikkiä ja Juuli kuvittelee saavansa täältä laajemman huomion hengentuotteilleen kuin Outomaalla.
saa kyllä, mutta huomio on kielteistä. Kukaan vähänkään runoutta arvostava ei pidä Juulin roiskaisuja missään arvossa.

Pitkät / Vs: Keskustelua keskustelusta ja keskustelijoista (nro 8) : ke 01.03.2017, 13:31:24 » Tuo Jaskan viesti kielii siitä, ettei hän ymmärrä runoudesta ja kauniista kielenkäytöstä yhtään mitään.

Mitä tulee sinuun Juuli, niin en ole kiinnostunut sinusta itsestäsi lainkaan, mutta ihmettelen, mikä pakkomielle saa sinut tuputtamaan omia räpellyksiäsi eri foorumeille. Mikä se sinun lähipiirisi on ja mitä valheita minä olen siitä levitellyt. Ihan itse hehkutit Outomaalla höperöllä tavalla rakkauttasi ja patiotasi

Pitkät / Vs: Keskustelua keskustelusta ja keskustelijoista (nro 8) : ke 01.03.2017, 14:29:30 »
Minulla ei ole pakkomiellettä runoihisi. Ne ovat sen luokan paskaa, etten lue niitä lainkaan. Olen vain ihmetellyt, miksi sinun täytyy tuputtaa sontaasi joka puolelle. Minäkin olin päättänyt, etten kommunikoi kanssasi, sillä tiedän, ettei hullujen kanssa keskustelu kannata. Ikävä vain, että toimintani sai sinut takertumaan Jatkumolle. Jää siis omiin houreisiisi.

Pitkät / Vs: Keskustelua keskustelusta ja keskustelijoista (nro 8) : ke 01.03.2017, 15:36:57 »
Sepeä vituttaa eniten Keijon vankkumaton usko, uskossa minusta ei ole mitään pahaa. Ateistit enimmäkseen tuntuvat olevan kaikkein ahdasmielisintä väkeä ja he yrittävät "parantaa" väkisin uskoon sairastuneet.

Pitkät / Vs: Keskustelua keskustelusta ja keskustelijoista (nro 8) : ke 01.03.2017, 15:52:26 »
Kyökkipsykologi jorisee omiaan. Minulla on ihan hyvä olla toisin kuin sinulla ja Sepellä. Olen monta kertaa kertonut, etten ole täällä tosissani toisin kuin sinä ja Sepe, eivätkä minun kirjoituksistani kyökkipsykologit saa oikeata kuvaa.

Väität, että auon päätäni kaikille. Se on uskomaton yleistys. Auon päätäni heille, jotka aukovat päätän minulle tai joita pidän muuten outoina friikkeinä tai kusipäinä.
Sinulla ei taida olla muuta elämää kuin some. Se lienee sinun omaa syytäsi täysin.

Pitkät / Vs: Keskustelua keskustelusta ja keskustelijoista (nro 8)« : ke 01.03.2017, 16:17:12 » 
Mistä nyt taas heittää Renttu? Olin ainoastaan yhden kerran jäähyllä, kun kärhämöin suvereenin jäähykuninkaan Sepen kanssa. Hän istui jäähyllä useankin nimimerkkinsä voimalla.

Eikö vähä-älyisyytesi ole vieläkään kertonut sinulle, kuka on nimimerkki Rampsin takana? Minä se en kuitenkaan ole.

Pitkät / Vs: Keskustelua keskustelusta ja keskustelijoista (nro 8)« : ke 01.03.2017, 20:50:35 » 
Sinun laskusi ovat sinun laskujasi. Vaikka väität osaavasi hyvin aritmetiikkaa, niin tuo väite on dementoituneen seniilin haisevan jalkarätin väite. Katkeruutesi lisää dementiaasi, etkä voi sietää sitä, että kerroin sinun olleen ylivoimainen jäähypenkin kuluttaja. Nyt ei heru edes säälipisteitä sinä valehteleva lahokanto. Käväisepäs siellä äijäkerhosi homosaunassa, jos he sinua enää edes päästävät sinne tuhrittuasi lauteet ulosteellasi, kun jouduit ennen saunaan menemistä riisumaan vaippasi pois.

Tori / Vs: Vihreiden muodonmuutos« : ke 01.03.2017, 21:32:02 » 
Persuvanhempien erityisluokkien ääliöpoikia sen sijaan tarvitaan.

Miksi sinä jauhat vuodesta toiseen yhtä ja samaa patavanhoillista paskaasi? Olet ilmeisesti niin mielikuvitukseton pösilö, ettet keksi minkäänlaista uutta sanottavaa.

• Konkari
« Vastaus #115 : to 19.10.2017, 10:29:50 »

Tässäpä nopsaan poimittuna Hipskusemme yleviä ns. helmiäisajatelmia parin viime päivän ajalta. Kivapuhuja vauhdissa:

…...Ei haittaa, sillä minä en ole koskaan nussinut vuohia ja olen täällä nyt yhdessä avovaimoni kanssa, joten nussimisseuraa kyllä on. Niin tuntui Jenni Haukiollakin olevan.

....Koetko muuten kuuluvasi kunnolliseen Suomen kansaan valehteleva sosiaalipummi? Olet vain hermoheikko älykääpiö, kun kilju on loppu ja krapula piinaa.

....Jos joku uskoo, että tuon tulevan lapsen siittäjä on Sauli Niinistö, niin kuppuutakoon hän päänsä.

.... Usko tai älä, niin Niinistö on aisankannattaja, mutta asia painetaan villaisella ja lakaistaan maton alle piiloon. Ellei Jenni Haukio julkaise joskus  rehellisiä muistelmiaan. Mikähän häntä veti yhteen aikaan Turkuun yksin? Niinistö saattaa olla kaiken lisäksi seniili impotentti, joka väittää, että presidenttipari on vuosikausia yrittänyt saada lasta. Voihan sitä yrittää, mutta jos ei seiso, niin ei seiso.

.....Sen sijaan mielestäni Xantippa on ollut looginen ajattelultaan niin kauan kuin minä olen hänen kirjoituksiaan lukenut.

.....Haista sinä houraileva kusipää vittu!

Tuo Niinistön tämänhetkinen kannatus on tosiaan huolestuttavaa. Ovatko suomalaiset täysin mielikuvituksettomia, kun tuollaiselle omassa limassaan vellovalle olmille ei ole varteenotettavaa vaihtoehtoa?

J
.....Ja monista muistakin aiheista, joista hänellä on omakohtaista kokemusta. Esimerkiksi siitä, kuinka vaikeaa on ollut, ettei seuranhakupalstoiltakaan miestä ole hänelle löytynyt, kuinka hän joutuu kärsimään aidon munan puuteestaan ja millaisia mulkkuja hänet jättäneet "exänsä" olivat.

....Russofobiasi ilmenee useissa viesteissäsi ja länkytät enimmäkseen puhdasta, mutta haisevaa paskaa.

....Kuolemasta, syntymästä ja kaikista muistakin asioista voi keskustella aivan hyvin ilman omakohtaista kokemusta.

....Minulle henkilökohtisesti on samantekevää, vaikka joku pyyhksi perseensä esimerkiksi Suomen lipulla tai luuttuaisi sillä lattiaa.

TVI

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #116 : to 19.10.2017, 10:44:08 »
....Kuolemasta, syntymästä ja kaikista muistakin asioista voi keskustella aivan hyvin ilman omakohtaista kokemusta.

Täytyy hiukan tuumia tuota, voiko syntymästä tosiaan keskustella ilman omakohtaista kokemusta. Hm.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #117 : to 19.10.2017, 11:10:27 »

Täytyy hiukan tuumia tuota, voiko syntymästä tosiaan keskustella ilman omakohtaista kokemusta. Hm.

Tuumi rauhassa, minun ei tarvitse, koska olen sitä mieltä, että mistä tahansa voi keskustella ilman omakohtaista kokemusta. Vaikkapa alkuräjähdyksestä, laskuvarjohypyistä, terrorismista, raiskauksista Suomessa ja paralleeliaksioomasta. Sinulla on omakohtaista kokemusta syntymästä, sillä olet synnyttänyt lapsia. Niin minullakin. Olen ollut eilen viimeisen vauvan maailmaantulon nähneellä Kätilöpiston sairaalassa ollut neljä kertaa mukana synnytyksessä.

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #118 : to 19.10.2017, 11:16:58 »

Tuumi rauhassa, minun ei tarvitse, koska olen sitä mieltä, että mistä tahansa voi keskustella ilman omakohtaista kokemusta. Vaikkapa alkuräjähdyksestä, laskuvarjohypyistä, terrorismista, raiskauksista Suomessa ja paralleeliaksioomasta. Sinulla on omakohtaista kokemusta syntymästä, sillä olet synnyttänyt lapsia. Niin minullakin. Olen ollut eilen viimeisen vauvan maailmaantulon nähneellä Kätilöpiston sairaalassa ollut neljä kertaa mukana synnytyksessä.

On minulla senkin puoleen omakohtaista kokemusta syntymästä, että olen syntynyt. Ehkä sinullakin on.

• Konkari
« Vastaus #119 : ma 30.10.2017, 10:22:43 »

Painukoon Norma parisuhdeongelmineen, rasismineen ja seksinpuutteen valittamisineen  hevon perseeseen. Norman on vaikea löytää itselleen kumppania, joka tukehtuisi Norman sairaan tossun alle. Älykääpiöt sosiaalipornon ihannoivat voivat kaivata Normaa niin paljon kuin yksinkettainen sielu sietää.

Arvokkaita neuvoja! Raks, raks,.... Riittäköön tämä yksi eiliseltä.....

Mielenterveyttä kaikille,
MK
« Viimeksi muokattu: ke 01.11.2017, 15:45:28 kirjoittanut Mooses Kutuharju »