Kirjoittaja Aihe: Keskustelua keskustelusta ja keskustelijoista (nro 8)  (Luettu 31731 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hibiscus

• Vieras
Vs: Keskustelua keskustelusta ja keskustelijoista (nro 8)
« Vastaus #780 : ke 01.03.2017, 13:31:24 »

Hienosti Juulin taitavan herkkä kielenkäyttö pärjää vastapainona pakitettujen ajatusten Juhan foorumilla, jossa päivittäin puolivirallista kiitosta on jaettu ulosteen aikaansaamisesta.

Kiitti lämmittävistä sanoista. En ymmärrä ollenkaan mikä on saanut tämän hipsin minusta noin kiinnostumaan. En sitäkään käsitä miksi lähipiirini sotketaan mukaan  nimeämällä, vieläpä valheellista tietoa jakamalla.
Kiitos muillekin ymmärtäjille.

juuli

Tuo Jaskan viesti kielii siitä, ettei hän ymmärrä runoudesta ja kauniista kielenkäytöstä yhtään mitään.

Mitä tulee sinuun Juuli, niin en ole kiinnostunut sinusta itsestäsi lainkaan, mutta ihmettelen, mikä pakkomielle saa sinut tuputtamaan omia räpellyksiäsi eri foorumeille. Mikä se sinun lähipiirisi on ja mitä valheita minä olen siitä levitellyt. Ihan itse hehkutit Outomaalla höperöllä tavalla rakkauttasi ja patiotasi

socrates

• Vieras
« Vastaus #781 : ke 01.03.2017, 13:35:10 »
Juulin ongelma on epäonnistunut avatar, en tiedä onko Juulista itsestään vai ei. Näyttää jotenkin pirulliselta akalta.

Nätin tytön huonojakin runoja jaksaisi lueskella.

Poissa Juuli Hukkaskukka 2

• Konkari
« Vastaus #782 : ke 01.03.2017, 13:46:14 »

Hienosti Juulin taitavan herkkä kielenkäyttö pärjää vastapainona pakitettujen ajatusten Juhan foorumilla, jossa päivittäin puolivirallista kiitosta on jaettu ulosteen aikaansaamisesta.

Kiitti lämmittävistä sanoista. En ymmärrä ollenkaan mikä on saanut tämän hipsin minusta noin kiinnostumaan. En sitäkään käsitä miksi lähipiirini sotketaan mukaan  nimeämällä, vieläpä valheellista tietoa jakamalla.

juuli

Tuo Jaskan viesti kielii siitä, ettei hän ymmärrä runoudesta ja kauniista kielenkäytöstä yhtään mitään.

Mitä tulee sinuun Juuli, niin en ole kiinnostunut sinusta itsestäsi lainkaan, mutta ihmettelen, mikä pakkomielle saa sinut tuputtamaan omia räpellyksiäsi eri foorumeille. Mikä se sinun lähipiirisi on ja mitä valheita minä olen siitä levitellyt. Ihan itse hehkutit Outomaalla höperöllä tavalla rakkauttasi ja patiotasi

Siis oletat että kaikki on kanssasi samaa mielipuolta. Entäs itse, mitä sinä täällä teet muuta kuin räpellät.  Jos jollain on pakkomielle niin sinulla runoihini. Eikä  olla Outomaalla.
Tästä lähtien en vastaa älyttömiin räpellyksiisi !

juuli
https://www.youtube.com/watch?v=7DUnyXUaUDE
muistojeni ruusut anneli sari

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #783 : ke 01.03.2017, 14:29:30 »

juuli

Siis oletat että kaikki on kanssasi samaa mielipuolta. Entäs itse, mitä sinä täällä teet muuta kuin räpellät.  Jos jollain on pakkomielle niin sinulla runoihini. Eikä  olla Outomaalla.
Tästä lähtien en vastaa älyttömiin räpellyksiisi !

juuli

Minulla ei ole pakkomiellettä runoihisi. Ne ovat sen luokan paskaa, etten lue niitä lainkaan. Olen vain ihmetellyt, miksi sinun täytyy tuputtaa sontaasi joka puolelle. Minäkin olin päättänyt, etten kommunikoi kanssasi, sillä tiedän, ettei hullujen kanssa keskustelu kannata. Ikävä vain, että toimintani sai sinut takertumaan Jatkumolle. Jää siis omiin houreisiisi.

Paikalla Juha

• Konkari
« Vastaus #784 : ke 01.03.2017, 14:41:38 »

Juulilla on täysi oikeus kirjoitella runojaan tänne. Jos niistä ei pidä, eikä niiden laadusta, niin mitä sitten. Näistä pitämättömyyksistä muistuttelu vaikuttaa hassulta. Hibis on liittynyt osin tuottajien mollaajiin, siinä missä nekin, joita hän erityisemmin arvostelee.

Seura tekee kaltaisekseen?

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #785 : ke 01.03.2017, 14:45:32 »
Keijon nokkiminen on kyllä säälittävää ja kertoo ennen kaikkea nokkijoista itsestään, ei Keijosta.

Kyllä Kepa on siellä kirjoittajien säälittävimmästä päästä. On hämmästyttävää väittää, että Keijo Muisto Kullervo on Jatkumolla ainoa jonka saama palaute ei johdu hänen itsensä toiminnasta.
Keijo toki osaa herättää sääliä.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #786 : ke 01.03.2017, 14:47:42 »

Juulilla on täysi oikeus kirjoitella runojaan tänne. Jos niistä ei pidä, eikä niiden laadusta, niin mitä sitten. Näistä pitämättömyyksistä muistuttelu vaikuttaa hassulta. Hibis on liittynyt osin tuottajien mollaajiin, siinä missä nekin, joita hän erityisemmin arvostelee.

Seura tekee kaltaisekseen?

Tämä on hyvä kirjoitus.
Mitä Juha tai Admin aikoo tehdä sille, ettei hibiscuksen seura tee muita kirjoittajia kaltaisekseen ja tuhoa koko foorumia?

Paikalla Juha

• Konkari
« Vastaus #787 : ke 01.03.2017, 14:53:17 »
Mitä Juha tai Admin aikoo tehdä sille, ettei hibiscuksen seura tee muita kirjoittajia kaltaisekseen ja tuhoa koko foorumia?

Eiköhän jokainen voi miettiä asiaa. Myös Admin.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #788 : ke 01.03.2017, 15:26:10 »
Ei  minulla ole ko. henkilöön minkäänlaista suhdetta !  ::)

juuli

Yksipuolinen juttukin voi ilmetä muille, vaikkei (ehkä ollenkaan) sinulle.

No, kauanko näiden juttujen oikein sitten pitää täällä ilmetä? Jos Hibbie Houlighan aukoo päätään suvereenisti jo kaikille, niin mikä hänen antinsa foorumille on? Toimia muistutuksena että ihmisen ei oo hyvä olla kun sen on paha olla? Eiköhän aika moni hoksaa sen jo omastakintakaa.

Se on vaikeeta kun on vaikeeta, mutta juuri koska kaikilla muillakin on vaikeaa, ei oikein voi edellyttää että päivästä toiseen pitää olla yhden ja saman tahon oksennusryöpyn kohteena. Ihan kuin jokaisen pitäisi tahollaan mennä itseensä ja miettiä että mikä mahtoi olla se yksi tietty kommentti joskus ammoisina aikoina joka sai hänet ärtymään nimenomaan omasta itsestä. Minun kohdallahan se on jo selvä eli natsismi-rasismi, ja on sama mitä sanon tai olen sanomatta, koska tuomio on jo annettu. Nytkö pitäisi arvuutella Juulinkin kohdalla? Kun oikeasti ei taida muuta ongelmaa olla kuin ongelmoija ihan itse.

Siinä mielessä hib ei tokikaan ole mikään pääasiallinen ongelma että aukovathan täällä kaikki muutkin päätään. Välillä jopa ihmetyttää että onko kaikille tärkeintä nämä loputtomat "jäsentenväliset". Erityisesti alkoi ihmetyttämään jonkun socrateksen kommentin jälkeen, josta kommasta kävi ilmi että täällä pitäisi lukea kaikkien kaikki jutut, osata ulkoa mitä muille on tapahtunut vuonna nolla ennen kuin olen itse edes mukaan tahi sekaan tullut ja muuta älytöntä. Ei helvetti.
Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM

Poissa Juuli Hukkaskukka 2

• Konkari
« Vastaus #789 : ke 01.03.2017, 15:32:24 »
Juulin ongelma on epäonnistunut avatar, en tiedä onko Juulista itsestään vai ei. Näyttää jotenkin pirulliselta akalta.

Silläpä minä ihmettelenkin.

juuli
https://www.youtube.com/watch?v=7DUnyXUaUDE
muistojeni ruusut anneli sari

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #790 : ke 01.03.2017, 15:36:57 »
Keijon nokkiminen on kyllä säälittävää ja kertoo ennen kaikkea nokkijoista itsestään, ei Keijosta.

Kyllä Kepa on siellä kirjoittajien säälittävimmästä päästä. On hämmästyttävää väittää, että Keijo Muisto Kullervo on Jatkumolla ainoa jonka saama palaute ei johdu hänen itsensä toiminnasta.
Keijo toki osaa herättää sääliä.

Totta kai Juuli saa kirjoitella tänne mitä haluaa, kuten muutkin. Julkisilla foorumeilla on syytä tottua siihen, että jokainen viesti on vapaata riistaa ja niitä arvostellaan. Viestien taustalta kovin usein paljastuu myös fyysisten henkilöiden luonteet ja ominaisuudet. Kukaan ei ole  suojassa.

Kaikkien aikojen pahin foorumihäirikkö ja ahdistelija on Sepe kikkelis kokkelis. Mitä mieltä Juha on tuosta Sepen vuosikausia kestäneestä ajojahdista Keijoa kohtaan? Sepeä vituttaa eniten Keijon vankkumaton usko, uskossa minusta ei ole mitään pahaa. Ateistit enimmäkseen tuntuvat olevan kaikkein ahdasmielisintä väkeä ja he yrittävät "parantaa" väkisin uskoon sairastuneet.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #791 : ke 01.03.2017, 15:38:22 »

Silläpä minä ihmettelenkin.

juuli

Kumma juttu, muuten, että ne jotka eivät koskaan laita naamankuvaa esille ovat niitä kärkkäimpiä arvostelemaan ihmisten naamatauluja. Aikoinaan en tajunnut että yleensä ihmiset haukkuvat semmoisia ihmisiä joiden kanssa he kuuluvat samaan ryhmään. Sitten tajusin, kun erään mielenterveysongelmaisia, työssäkäymättömiä jne. sättivän ihmisen juttuja lukiessani yhtäkkiä sain valaistumiskohtauksen ja tajusin että hän haukkuu itsensä kaltaisia ihmisiä.

Jos arvioi itsensä rumaksi, on yleensä aika kärkäs haukkumaan semmoiseksi myös muita. Todellisuus tai totuus on sitten ihan oma lukunsa, ja ulkonäön suhteen mitään absoluuttista totuutta ei liene olemassakaan. Jos lienisi, näyttäisimme varmaan kaikki samalta.

- JM

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #792 : ke 01.03.2017, 15:52:26 »

juuli

No, kauanko näiden juttujen oikein sitten pitää täällä ilmetä? Jos Hibbie Houlighan aukoo päätään suvereenisti jo kaikille, niin mikä hänen antinsa foorumille on? Toimia muistutuksena että ihmisen ei oo hyvä olla kun sen on paha olla? Eiköhän aika moni hoksaa sen jo omastakintakaa.

Se on vaikeeta kun on vaikeeta, mutta juuri koska kaikilla muillakin on vaikeaa, ei oikein voi edellyttää että päivästä toiseen pitää olla yhden ja saman tahon oksennusryöpyn kohteena. Ihan kuin jokaisen pitäisi tahollaan mennä itseensä ja miettiä että mikä mahtoi olla se yksi tietty kommentti joskus ammoisina aikoina joka sai hänet ärtymään nimenomaan omasta itsestä. Minun kohdallahan se on jo selvä eli natsismi-rasismi, ja on sama mitä sanon tai olen sanomatta, koska tuomio on jo annettu. Nytkö pitäisi arvuutella Juulinkin kohdalla? Kun oikeasti ei taida muuta ongelmaa olla kuin ongelmoija ihan itse.

Siinä mielessä hib ei tokikaan ole mikään pääasiallinen ongelma että aukovathan täällä kaikki muutkin päätään. Välillä jopa ihmetyttää että onko kaikille tärkeintä nämä loputtomat "jäsentenväliset". Erityisesti alkoi ihmetyttämään jonkun socrateksen kommentin jälkeen, josta kommasta kävi ilmi että täällä pitäisi lukea kaikkien kaikki jutut, osata ulkoa mitä muille on tapahtunut vuonna nolla ennen kuin olen itse edes mukaan tahi sekaan tullut ja muuta älytöntä. Ei helvetti.

Kyökkipsykologi jorisee omiaan. Minulla on ihan hyvä olla toisin kuin sinulla ja Sepellä. Olen monta kertaa kertonut, etten ole täällä tosissani toisin kuin sinä ja Sepe, eivätkä minun kirjoituksistani kyökkipsykologit saa oikeata kuvaa.

Väität, että auon päätäni kaikille. Se on uskomaton yleistys. Auon päätäni heille, jotka aukovat päätän minulle tai joita pidän muuten outoina friikkeinä tai kusipäinä.
Sinulla ei taida olla muuta elämää kuin some. Se lienee sinun omaa syytäsi täysin.

socrates

• Vieras
« Vastaus #793 : ke 01.03.2017, 15:54:30 »

juuli

Itsekeskeisyys ei ole hyvä ominaisuus foorumilla eikä korvattavissa sovinnollisuudella. Olet kummallisen pihalla foorumin henkilösuhteista siihen nähden miten paljon täällä viestittelet.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #794 : ke 01.03.2017, 15:58:19 »

Totisesti toivon että Admin miettii.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #795 : ke 01.03.2017, 16:01:18 »

Totisesti toivon että Admin miettii.

Sinun kannaltasi harmillista, ettet voi vaikuttaa asiaan, vaikka ahkerasti yritätkin. Luulisi, että entisenä näkkärin jäähykuninkaana olisit jotain oppinut.

Paikalla Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #796 : ke 01.03.2017, 16:03:50 »
Sinun kannaltasi harmillista, ettet voi vaikuttaa asiaan, vaikka ahkerasti yritätkin. Luulisi, että entisenä näkkärin jäähykuninkaana olisit jotain oppinut.
Sinähän se Näkkärin bannikunkku olit, Rampsi. :)
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #797 : ke 01.03.2017, 16:15:00 »

juuli

Itsekeskeisyys ei ole hyvä ominaisuus foorumilla eikä korvattavissa sovinnollisuudella. Olet kummallisen pihalla foorumin henkilösuhteista siihen nähden miten paljon täällä viestittelet.

No katsos kun minä en, valitettavasti, näe tätä foorumia kaveripiirinäni. Sittenpä vasta itseäni omahyväisenä pitäisinkin jos kuvittelisin että ventovieraiden kanssa kommunikoiminen tekee heistä ja minusta automaattisesti buddybuddyt. Oli kyseessä työpaikan ihmissuhteet, harrastukset taikka kahvilassa istuminen, niin niissä suhteissa ei ikinä tiedetä kaikista kaikkea, eikä sellaista edellytetäkään. Minulle nettifoorumi vertautuu pääasiassa kahvilassa istumiseen. Samat tyypit istuvat samoissa pöydissä päivästä toiseen (ja, ikävä kyllä, useimmiten horisevat samat horinansa päivästä toiseen - myös minä!)

Tunnen kyllä toisinaan jonkinlaista lämpöä ja jopa kiitollisuutta ainakin joitakin tämän foorumin tyyppejä kohtaan. Olen saanut tästäkin foorumista ja kokoonpanosta paljon irti, mutta joku tietty raja on aina syytä pitää. Eli kuten elokuvassa sanottiin: don't go full retard. Näkisin että jokaisella on velvollisuus suojella itseään, ja netissä se tapahtuu niin että ei mennä ihan päätäpahkaa loppuun asti. Olen kerran tehnyt sen virheen että lähdin tapaamaan toista ihmistä joka oli pälättänyt samalla foorumilla kanssani vuodesta toiseen, jonka kanssa oli itseasiassa tullut paljon riideltyäkin. Ei se tapaaminen sinänsä mikään kauhea katastrofi ollut, koska yleensä ihmiset ovat toisilleen... no, ihmisiä. Harva nyt heti ekalla tapaamisella haukkuu toisensa pataluhaksi face to face, paitsi hullut ja humalaiset. Ei oltu tarpeeksi humalassa, ja hulluus oli kummallakin sillä hetkellä aisoissa. Mutta jälkikäteen sitten... plääh.

Itse kun varsinkin päädyn tuon tuostakin kisailemaan kaikenlaisten kakopäiden kanssa, pitäisi minun osata olla varovainen ja pitää jonkinlaista stopperia. Silloin kun en ole pitänyt, on jäänyt aina väistämättä paha maku suuhun.

Voin minä tietty teitä kaikkia muita pitää jonkinlaisina virtuaalikavereina, mutta tosiaan se on eri juttu kuin live-elämä, ja siltikään en katsoisi että kaikkien pitäisi jaksaa tietää kaikista kaikki. Ja sitten jos tietäisi, niin siinä kävisi helposti niin että olisi entistäkin vaikeampi sulattaa ja sietää jatkuvaa kähinää. Se mikä omalle itselle on iso juttu on toiselle pikkujuttu. Esim. jokusenkin kerran mainitsemani keissi että sain uskovaiselta tappouhkauksen 2003, ja jolla itseasiassa kai vähän rehentelenkin, on minulle iso juttu, mutta jollekin toiselle se on no big deal. Sitten taas toisaalta jonkun toisen ikiriita jonkun kolmannen kanssa on hänelle itselleen ihan helvetin iso juttu, ja minä saatan kokea että ääliöidenkö kanssa olen tekemisissä kun jaksavat vääntää ja tapella noin mitättömästä asiasta vuodesta toiseen.

Henkilöiden väliset hankaukset ovat todellakin kuin myrsky vesilasissa. Jos me olemme ihmisenä sittiäisen kokoisia, se lasi on meille meri ja siinä on kuulkaas Mikki Hiiri merihädässä alvariinsa. Mutta jos menee lasin ulkopuolelle ja kasvaa kuin Liisa Ihmemaassa, se kaikki riehunta ja kiehunta näyttäytyy niin mikroskooppisena ja naurettavana kuin olla voi.

Olen itse ihmisenä hyvin narsistinen, mutta lähden siitä että niin ovat kaikki tai ainakin melkein kaikki tämän foorumin muutkin kirjoittajat. Ehkä Kopek ei ole ja Juha ei välttämättä. Ja nämä jotka eivät kauhean usein kirjoittele.

Mutta. Jos on olemassa hyvät syyt minkä takia pitäisi tietää kaikki vuonna nolla alkaneet kärhämät, niiden naurettavat syyt (jotka asianosaisille ovat iso juttu ja varmasti olisivat minullekin jos olisin itse osallisena), niin niitä voi funtsailla. Olisiko se sitten jonkinlaista supermikrohistoriaa. Onhan se toisaalta hyvä tietää taustoja kaikenlaiseen, mutta jos taustojen tietäminen ei nykytilannetta sitten kuitenkaan saa muuksi muuttumaan, niin mitäs sitten? Se näillä foorumeilla yleensä ennemmin tai myöhemmin alkaa ärsyttämään ettei kukaan halua ratkaista mitään once and for all. Räksytys ei lopu ennen kuin joku häipyy, ja sitten kun hän niin tekee, jatkuu räksytys jossain toisessa asiassa, toisten taholla. Onhan sillä tietysti viihdearvonsa jos tykkää tai kykenee muiden keskinäisille kiistoille naureskelemaan. Jos kärhämöinti on kisailua jossa ei ala olemaan liian verenmaku suussa ja kädet toistensa kurkuissa, niin ehkä se ei sitten niin kauhean väärin ole. En minä tiedä. Tässä asiassa kai joutuu väkisinkin toteamaan että enpä ole mies, joten en näistä poikain yhteistemmellyksistä oikein ehkä kaikkia nyansseja tajua. Pitäisiköhän mennä katsomaan T2 Trainspotting vielä toistamiseen.

- JM

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #798 : ke 01.03.2017, 16:17:12 »
Sinähän se Näkkärin bannikunkku olit, Rampsi. :)

Mistä nyt taas heittää Renttu? Olin ainoastaan yhden kerran jäähyllä, kun kärhämöin suvereenin jäähykuninkaan Sepen kanssa. Hän istui jäähyllä useankin nimimerkkinsä voimalla.

Eikö vähä-älyisyytesi ole vieläkään kertonut sinulle, kuka on nimimerkki Rampsin takana? Minä se en kuitenkaan ole.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #799 : ke 01.03.2017, 16:18:10 »
Tietty jos saavuttaisi jonkinlaisen egottoman tilan, kaikki piipertely nettifoorumeilla voisi itseasiassa olla nykyistäkin kiehtovampaa matskua. Ehkä turhautumisen tunteet siittyvät siitä että odottaa ihmisiltä jotain enemmän kuin mihin he kykenevät, tai ovat halukkaita ryhtymään. Ehkä en ole kauhean hyvä tunnistamaan vaativuutta omassa itsessäni, kun olen aina miettinyt mitä kaikkea aivan kohtuutonta minulta on vaadittu...?

:o

- JM