Kirjoittaja Aihe: Foorumipäivän arvosana (nro 2)  (Luettu 49589 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
Vs: Foorumipäivän arvosana (nro 2)
« Vastaus #1420 : ti 13.02.2018, 22:51:43 »
Omallakin kohdallani olen välillä kokenut että aika jännä versio jostain minun sanomastani tai tekemästäni asiasta tulee sinun kuvailemanasi. Ei meinaa itseään tunnistaa. Mutta ehkä tämä lienee sitten sitä että vaikka miten yrittäisi olla oman persoonallisuutensa öö... omistaja(?), niin kuitenkin muilla on ne omat mielikuvansa. Aina ne eivät kohtaa oman adaptaation kanssa.

Jonkin verran tuo voi olla tyylilaji. Ihan hauskaakin voi olla tällainen veto.

Joskus muuta ei kannata yrittää, vaikka menisi miten pahasti poskelleen, ja asian myös tietää, ja mahdollisen jatko-hulabaloonkin.

Että näinkin, joten yleistä kaavaa ei ole tähän. En tarkoita, että olisi tätä väittänyt, kun oli uniikimpi juttu, josta itse tietty pihalla enempi.

Ihmisellä pitää olla todella hyvä huumorintaju että hän vähät välittää siitä mitä hänestä ajatellaan. Kaikilla se ei aina veny, taikka paukahtaa venyttyään. Joku sanoi kerran ihan helvetin hyvin (harmi kun en muista sanatarkkaa sanomusta) että jos kokee olevansa altavastaajana muille, möläyttelee mitä sattuu kun kuvittelee ettei kumminkaan pysty muihin ihmisiin vaikuttamaan mitenkään. Tämän takia saattaa sitten ilkeillä silkkaa ns. heikkouttaan. Tällaiset passiivisaggressiiviset ihmiset ovat vähän hankala hommeli, eivät periaatteessa halua pahaa kellekään, mutta aina ovat murisemassa muille kun kokevat kokoajan olevansa heikoilla.

En tiedä onko oma huumorintajuni välillä niin viturallaan että jokin mitä sanon onkin aggressiivisempaa kuin oli tarkoitus. Tässä on muutama keissi mietityttänyt viimeaikoina kun on tullut vähän semmoista palautetta että toinen osapuoli ei ole ollenkaan ottanut huumorilla mitä olen sanonut. No, joskus auttaa kun seli-selittelee että oli läppä. Joskus ei.

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #1421 : ti 13.02.2018, 22:55:02 »
Minusta kyllä ihastuneena tirskuminen on lääpälläänoloa, enkä järin ihmettele ettei nyt Xante ole samaa mieltä kanssasi, socrates.

Omallakin kohdallani olen välillä kokenut että aika jännä versio jostain minun sanomastani tai tekemästäni asiasta tulee sinun kuvailemanasi. Ei meinaa itseään tunnistaa. Mutta ehkä tämä lienee sitten sitä että vaikka miten yrittäisi olla oman persoonallisuutensa öö... omistaja(?), niin kuitenkin muilla on ne omat mielikuvansa. Aina ne eivät kohtaa oman adaptaation kanssa.

Noin muuten on kyllä helvetin hiljaista foorumilla. Pitäisiköhän itsekin rajoittaa, ettei koko saitti ole pelkkää normanormaa kun tämän Jatkumon kohdalle pysäköi.

Kirjoitin, että hihitteli innoissaan. Voisitko lukea muiden viestit, ennenkuin tulet sekoilemaan asiaan.

Mitenkäs sen kanssa olikaan että pitäisi toisinaan tukea ihmisiä joita aletaan sakilla hivuttamaan ja silleen... Ei tarvitse sitten jatkossa mäkättää että minä en koskaan tue ketään, nääs!

(Käyt kyllä yksinäsikin sakista.)

Niin mitä tarkoitat tällä sönkkäykselläsi? Ketä on hivutettu?

Viitsiiköhän tähän edes vastata jos et sitä itse tajua. Vai meneekö tämä aina tasan niin että miesten kimpussa ei saa olla, mutta naisten saa?

Minun oli helppo kuvitella itseni Xanten asemaan.

Saahan sitä tietysti homokin olla, aina miesten puolella. Itse en taida nyt enempää sönkätä enkä sekaantua, jos haluat täällä päsmäröidä ja päättää ketkä kaikki ovat ansainneet paijausta. Ihme tyyppi.

Muodon vuoksi.

Paikalla socrates

• Konkari
  • Ällön ihana mies
« Vastaus #1422 : ti 13.02.2018, 22:59:39 »
Xantippa olisi päässyt vähällä, kun olisi myöntänyt ettei muistanut kyseistä viestiä. Mutta ei ollut naista myöntämään.

En pistä häntä ignoreen, mutta alan ymmärtää, että Renttu pisti. Niin sikamaista käytöstä monessakin yhteydessä.
Jumala armahtaa, Majuri ei.

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #1423 : ke 14.02.2018, 00:17:42 »
Ja ei. Paskan heittäminen paskanheittäjille ei ole seksuaalista häirintää.

Hee. Tuolla kriteerillä ei jääkään jäljelle montaa, jota voisi tällä palstalla seksuaalisesti häiritä. Vaan kyllä minä kriteerisi allekirjoittaisin.
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

-George Bernard Shaw, Killing For Sport, Preface (1914)

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #1424 : ke 14.02.2018, 00:24:45 »
Xantippa olisi päässyt vähällä, kun olisi myöntänyt ettei muistanut kyseistä viestiä. Mutta ei ollut naista myöntämään.

En pistä häntä ignoreen, mutta alan ymmärtää, että Renttu pisti. Niin sikamaista käytöstä monessakin yhteydessä.

Laita nyt ihmeessä. Sikamaistahan sellainen käytös on, että ei vain suostu ottamaan vastaan SINUN käsitystäsi siitä, mitä minä olen sanonut tai tarkoittanut. Ainahan sinä tiedät kaikkien ajatukset ja asiat paremmin kuin he itse.

Et tosiaankaan taida ymmärtää, että ei sinulla ole mitään valtuuksia minua päästää helpolla tai vaikealla. Kun olen kanssasi eri mieltä, olen eri mieltä, äksöttelit, änkkäsit ja jänkkäsit miten paljon tahansa.

Millään et kuitenkaan saa muuttumaan sitä asiaa, että erite- jne huumori ei ole minusta niin hauskaa, että hihittelisin sille ihastuneesti. Näin se vain on, vaikka riehaantuisit ihan yksäreilläkin räyhäämään sen vuoksi, että joku toinen/muutkin ovat nähneet asian samoin kuin minä.

T: Xante

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #1425 : ke 14.02.2018, 00:28:30 »
Ja ei. Paskan heittäminen paskanheittäjille ei ole seksuaalista häirintää.

Hee. Tuolla kriteerillä ei jääkään jäljelle montaa, jota voisi tällä palstalla seksuaalisesti häiritä. Vaan kyllä minä kriteerisi allekirjoittaisin.

Ihan yhtä häiritsevää se silti omalla tavalla kuitenkin on, tarkoitan, että harvemmin se paska paskasta kaunistuu tai foorumi paranee.

Eli sikäli en kyllä tätäkään toimintatapaa puolusta tai sille ihastuneesti hihittele. Joskin siitä itsekin lyhyen vahingonilon hetken saa, ynnä tulee matalamielisesti naureskeltua paskanheittelijälle. Eli: tosiaankaan ei itsekään koe mitään ylentymisen hetkiä.

Poissa Erkki

• Lukija
  • Konkari
  • *
« Vastaus #1426 : ke 14.02.2018, 03:44:34 »
Tytöt tykkää kakkaleikestä. Pari suorastaan kieriskelee aineessa.

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #1427 : ke 14.02.2018, 09:08:36 »
Ja minulle jos laittaa paskapostia tulemaan, se paska lentää takaisin lähettäjän silmille. Koskaan en ole suostunut vaiti sietämään mitään sellaista joka ei mielestäni minun siedettäväksi kuulu (ja tästäkös on muille hupia riittänytkin). En nyt äkkiseltään saanut mieleen yhtään ainoaa kertaa miltään foorumilta että olisi joku alkanut haistattelemaan yv:nä. Kerran oli kolea vastaus eräältä ihmiseltä eräällä foorumilla, josta suiviinnuin. Mutta varsinaista haistattelua ei ole ollut.

Minusta tässä nyt tökki eniten logiikan puute. Jos saarnaa minulle että "välität vain omasta perseestäsi", niin ei silloin tulla päin näköä sen takia että osoitan edes pienenpientä tukea toiselle ihmiselle. Ja tilanteessa oli yhdentekevää kuka on oikeassa, jos silläkään ei ole merkitystä että jollain Tahalla (jota olisi pitänyt tukea) ei ole kovin häävi agenda, tai jollain Toopella (jota pitää tukea) on välillä tylsät kommentit (pitää tulla kertomaan mikä kaikki häntä ei kiinnosta) ja kaappiuskovaisuus (joka tosin raottuu tuon tuostakin).

Luulin että helmikuusta päästäisiin tänä vuonna rähinöittä läpi, mutta eihän ihmisluonto miksikään muutu, omanikaan. Kohti seuraavia kommelluksia...

(Hra s on nyt minun osaltani toistaiseksi ignoressa.)

Poissa Erkki

• Lukija
  • Konkari
  • *
« Vastaus #1428 : ke 14.02.2018, 09:12:30 »
Mitäs täällä oikeen tapahtuu?
Onko joku lähettäny sulle kakkaa?

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #1429 : ke 14.02.2018, 09:28:47 »

Kunhan vaan tuli haistattelua yv:nä siitä hyvästä että harjoitin tyypin omia oppeja ja tuin toista foorumilaista.

Paikalla socrates

• Konkari
  • Ällön ihana mies
« Vastaus #1430 : ke 14.02.2018, 09:30:34 »

Laita nyt ihmeessä. Sikamaistahan sellainen käytös on, että ei vain suostu ottamaan vastaan SINUN käsitystäsi siitä, mitä minä olen sanonut tai tarkoittanut. Ainahan sinä tiedät kaikkien ajatukset ja asiat paremmin kuin he itse.

Et tosiaankaan taida ymmärtää, että ei sinulla ole mitään valtuuksia minua päästää helpolla tai vaikealla. Kun olen kanssasi eri mieltä, olen eri mieltä, äksöttelit, änkkäsit ja jänkkäsit miten paljon tahansa.

Millään et kuitenkaan saa muuttumaan sitä asiaa, että erite- jne huumori ei ole minusta niin hauskaa, että hihittelisin sille ihastuneesti. Näin se vain on, vaikka riehaantuisit ihan yksäreilläkin räyhäämään sen vuoksi, että joku toinen/muutkin ovat nähneet asian samoin kuin minä.

En laita sua ignoreen, mutta tästä eteenpäin en mitenkään viesteihisi reagoi ellei tyylisi muutu. Jouduin silmäilemään 40 sivua paskaviestejäsi ja se riitti.

Alamäkesi yhtenä näkkärin parhaista keskustelijoista nykyiseen alennustilaan on ennätyksellinen. Yleensä paskaviestien jankkaajat kompensoivat sitä hauskuudella, mutta kun sekin puoli puuttuu, niin hyvästi.

Paikalla socrates

• Konkari
  • Ällön ihana mies
« Vastaus #1431 : ke 14.02.2018, 09:32:43 »

Kunhan vaan tuli haistattelua yv:nä siitä hyvästä että harjoitin tyypin omia oppeja ja tuin toista foorumilaista.

Tungit ruman turpasi asiaan, johon et viitsinyt yhtään syventyä. Ja aika kakkaa on ollut muukin viestittelysi viime aikoina.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #1432 : ke 14.02.2018, 10:47:43 »

En laita sua ignoreen, mutta tästä eteenpäin en mitenkään viesteihisi reagoi ellei tyylisi muutu. Jouduin silmäilemään 40 sivua paskaviestejäsi ja se riitti.

Alamäkesi yhtenä näkkärin parhaista keskustelijoista nykyiseen alennustilaan on ennätyksellinen. Yleensä paskaviestien jankkaajat kompensoivat sitä hauskuudella, mutta kun sekin puoli puuttuu, niin hyvästi.

Laita ystävä hyvä minut ihan minne haluat, se ei minuun vaikuta. Ehkä kuitenkin muistamme (aijoo, eihän se muisti näin päin toimi), että tämä jankkaaminen alkoi siitä, että koin sinun tulkinneen ajatusmaailmani täysin pieleen. Sinä et tähän tyytynyt, vaan kaivelit jonkun epämääräisen vanhan viestin todistaaksesi, että minä en tiedä, mitkä asiat minua ihastuneesti hihityttävät.

Ja jatkoit ja jatkoit ja jatkoit ilmeisesti vielä täysin alatyylisesti YVtä myöten.

Olet varmaan itse kohen ylpeä ylämäestäsi, kun ilmeisesti aidosti harhaluulottelet olevasi jokin foorumimajuri.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #1433 : ke 14.02.2018, 10:52:23 »

Tungit ruman turpasi asiaan, johon et viitsinyt yhtään syventyä. Ja aika kakkaa on ollut muukin viestittelysi viime aikoina.

Liian vähän majurin määräämää runq- ja muuta materiaalia ja liikaa jonkun toisen asemaan asettumista. Lopeta heti, täällä on kyllä pätevä henkilökunta kertomaan, mitä kirjoitteleman pitää.

Muoksis: on oikeasti vähän vaikea uskoa, että joku voi olla näin sokea itsensä suhteen. Kun siis ajattelee, mihin Socrates itse on tunkenut turpansa ja minkälaisia heittoja ja "neuvoja" esimerkiksi sinulle kirjoitellut. Tai sitten vain tämä on paikka, jossa säännöllisesti joku poika pimpsahtaa ja alkaa syytämään paskaa tosissaan.
« Viimeksi muokattu: ke 14.02.2018, 11:00:19 kirjoittanut Xantippa »

Poissa Magdaleena

• Seniori
« Vastaus #1434 : ke 14.02.2018, 12:26:41 »

Voi Luoja.. Monte-Cristoa lainaten.

Mukavaa ystävänpäivää kaikille, tällä, joka oli ensimmäinen googlen suosittelema kortti ja naulan kantaan:

Paikalla Juuli

• Seniori
  • Hukkaskukka
« Vastaus #1435 : ke 14.02.2018, 13:12:34 »

https://www.youtube.com/watch?v=7DUnyXUaUDE
muistojeni ruusut anneli sari

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #1436 : ke 14.02.2018, 20:14:04 »
Ja minulle jos laittaa paskapostia tulemaan, se paska lentää takaisin lähettäjän silmille. ......

(Hra s on nyt minun osaltani toistaiseksi ignoressa.)

Ignoren asetukset kannattaa laittaa niin että yksityisviestejä ei ko. otukselta vastaanoteta.

Poissa Muisto Keijo Kullervo

• Konkari
  • Päivieni kertomaa
    • Kotisivuni
« Vastaus #1437 : ke 14.02.2018, 21:46:13 »
Hyvää ystävänpäivää kaikille tutuille ja vähän vielä tuntemattomillekin...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, totuus ja elämä."

Paikalla socrates

• Konkari
  • Ällön ihana mies
« Vastaus #1438 : to 15.02.2018, 22:26:53 »
Norma on kirjoittanut niin loistavia peräsuoliaiheisia viestejä, että olen tullut katumapäälle ja pyydän anteeksi harkitsematonta yksäriäni.

Koska hän on pistänyt minut ignoreen, niin Juha tai joku muu välittäköön pahoitteluni.

Paikalla Juha

• Konkari
« Vastaus #1439 : to 15.02.2018, 22:33:38 »
Norma on kirjoittanut niin loistavia peräsuoliaiheisia viestejä, että olen tullut katumapäälle ja pyydän anteeksi harkitsematonta yksäriäni.

Koska hän on pistänyt minut ignoreen, niin Juha tai joku muu välittäköön pahoitteluni.

Olen järkyttynyt yksityisviesteistäsi, aika monta kertaa. En ihmettele, jos Norma on.