Kirjoittaja Aihe: Foorumipäivän arvosana (nro 2)  (Luettu 98155 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

socrates

• Vieras
Vs: Foorumipäivän arvosana (nro 2)
« Vastaus #1440 : to 15.02.2018, 22:35:28 »
Norma on kirjoittanut niin loistavia peräsuoliaiheisia viestejä, että olen tullut katumapäälle ja pyydän anteeksi harkitsematonta yksäriäni.

Koska hän on pistänyt minut ignoreen, niin Juha tai joku muu välittäköön pahoitteluni.

Olen järkyttynyt yksityisviesteistäsi, aika monta kertaa. En ihmettele, jos Norma on.

Norma sai paljon kevyempää kamaa. Kukaan ei osaa ärsyttää niinkuin sinä.

Poissa TSS

• Konkari
« Vastaus #1441 : to 15.02.2018, 22:37:55 »
Ei ois uskonut että socru kirjoittelee yksäreitä.

socrates

• Vieras
« Vastaus #1442 : to 15.02.2018, 22:40:47 »
Ei ois uskonut että socru kirjoittelee yksäreitä.

En yleensä privaile muille kuin joskus Juhalle. Eilinen oli harvinainen poikkeus.

Mutta olen vastannut toki muutamaan saamaani. Tosin veeaalle en tainnut vastata silloin, kun hän toivotti samaa minulle kuin minä eilen Normalle.

Poissa Juha

• Konkari
  • Keljun kiskoja
« Vastaus #1443 : to 15.02.2018, 22:42:44 »
Norma sai paljon kevyempää kamaa. Kukaan ei osaa ärsyttää niinkuin sinä.

Ei hivele suorituskyky tässä.

Minusta on parempi osua sanoissa, ja tätä toivon itsellenikin. Jonkin verran on joku onnistunut, ja osin myös olematta liian armoton. Koskee enemmän reaalia.

Osuminen vaatii paljon pyrkimystä ymmärtämiseen. Tarkoitus ei viimekädessä ole olla paha.

Sen tiedän, että motivaatio-muutosta seuraa suoruudesta. Vaikka siitä periaatteessa pitäisi, niin käytännössä täytyy huolehtia itsestä, ja kunnioittaa itseä sen verran, että älyää vetäytyä sopivasti, mitä se onkaan.

Tällit tekee hyvää, mutta miten huolehtia siitä, että voi olla osallinen tästä, joka on merkittävin oppien äiti. Monesta sanotaan, että kymmenen positiivaria, ja sitten kritiikkiä. Tai jotain muuta. En tiedä. Kliseilä meno ei aina kiinnosta, kun tajunnut, miten peestä ne voi olla, ja odotus, että tuotoksia tulisi vielä arvostaa.

Sanokoon joku muu tästä lisää.
Keljun kaista kiskoilla.

Poissa Juha

• Konkari
  • Keljun kiskoja
« Vastaus #1444 : to 15.02.2018, 23:17:03 »
Myös kulman kolmittamisen voi halutessaan ja tarvitessaan mainita.

Tästä lausunnosta saa Jaska tuntuvaa pisteystä päivälle: 9+.
Keljun kaista kiskoilla.

Poissa Juuli

• Konkari
  • Hukkaskukka
« Vastaus #1445 : to 15.02.2018, 23:50:55 »
Mitäpä sitä muutakaan
lukee silmät tapillaan...
« Viimeksi muokattu: to 15.02.2018, 23:59:32 kirjoittanut Juuli »
https://www.youtube.com/watch?v=7DUnyXUaUDE
muistojeni ruusut anneli sari

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #1446 : pe 16.02.2018, 01:53:31 »
Täällähän on ihan paljastuksia.
Ei olisi socrateesta uskonut. Toisaalta .. "Suomen Trump" -mallituksella voi koittaa olla yllättymättä ...

Missä kohu siellä persu.                    Estolistallani ovat (eivät näy selaimellani):
Missä persu siellä poliisi.                    VA, Saares, Toope.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #1447 : pe 16.02.2018, 04:45:08 »
Onks socru nyt MeToo kamaa?

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #1448 : pe 16.02.2018, 07:00:10 »
On tunnettu tosiasia, että Socrates tekee itse kaikkea sitä, mitä toisten tekemänä paheksuu. Myös siis lähettää yksäreitä, vaikka onkin joskus vaatinut koko mahdollisuuden poistoa perusteella, että kaikki pitäisi sanoa foorumilla tms. mitä hän sitten suoltaakin.

Ja nyt sitten ruikuttaa muita viestinviejäkseen. No, eihän tässä muusta ole kyse kuin että Socrateella on vaihdevuodet. Tuollaistahan se on, vuoristorataa, syyttä suuttumista, pimpsahtelua ja sitten tunteikasta anteeksipyytelyä.

Onneksi ei itsellä ole vielä näköpiirissä ja jos suvusta voi jotain ennustaa, ei ihan vähään aikaan olekaan.

T: Xante

socrates

• Vieras
« Vastaus #1449 : pe 16.02.2018, 07:08:49 »
Täällähän on ihan paljastuksia.
Ei olisi socrateesta uskonut. Toisaalta .. "Suomen Trump" -mallituksella voi koittaa olla yllättymättä ...

Mun privoihin kannattaa suhtautua vähän kuin Kekkosen myllykirjeisiin. Tallentaa ne kovalevylle, mistä ne kuoltuani saadaan siirrettyä Kansallisarkistoon.

Poissa Mjulkku

• Apinan korvike
  • Konkari
« Vastaus #1450 : pe 16.02.2018, 08:32:13 »
Mä en kyllä ymmärrä, miksi socrua pidetään vittumaisena tyyppinä.

Totaalisen harmiton kirjoittaja.
Mongo mogo...

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #1451 : pe 16.02.2018, 08:49:50 »
Nyt alko xanten suvun vaihdevuodet kiinnostamaan. Eli vieläkö äitis ja mummos tampaxia tupsuun laittaa ja missä iässä?

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #1452 : pe 16.02.2018, 08:50:44 »
On tunnettu tosiasia, että Socrates tekee itse kaikkea sitä, mitä toisten tekemänä paheksuu. Myös siis lähettää yksäreitä, vaikka onkin joskus vaatinut koko mahdollisuuden poistoa perusteella, että kaikki pitäisi sanoa foorumilla tms. mitä hän sitten suoltaakin.

Ja nyt sitten ruikuttaa muita viestinviejäkseen. No, eihän tässä muusta ole kyse kuin että Socrateella on vaihdevuodet. Tuollaistahan se on, vuoristorataa, syyttä suuttumista, pimpsahtelua ja sitten tunteikasta anteeksipyytelyä.

Onneksi ei itsellä ole vielä näköpiirissä ja jos suvusta voi jotain ennustaa, ei ihan vähään aikaan olekaan.

Kuukautisuoja talteen.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #1453 : pe 16.02.2018, 08:51:23 »

Samaa mieltä.

Poissa Big Data Lenny

• Konkari
« Vastaus #1454 : pe 16.02.2018, 08:54:58 »

Samaa mieltä.

Mistäs sen tietää millaista matskua yksityisviesteissä on?

Itse pidän socrua aitona hyviksenä, jonka kyynisyys on vain teatteria.

Poissa TSS

• Konkari
« Vastaus #1455 : pe 16.02.2018, 09:05:33 »

Samaa mieltä.

Sama juttu. Socruhan on mitä herkin ja vivahteikkain ihminen. Sitä paitsi minullakin oli aikoinani "tappolista". Siellä oli aina mitä rakkain veljeni. Huumoriahan nämä hakkaamisjutut ovat, ihme että ne jaksetaan ottaa niin vakavasti.

En tosin tarkoita vähätellä esim. Norman kokemuksia, mutta ne ovat sitten heidän välisiään asioita.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #1456 : pe 16.02.2018, 09:11:51 »

Samaa mieltä.

Sama juttu. Socruhan on mitä herkin ja vivahteikkain ihminen. Sitä paitsi minullakin oli aikoinani "tappolista". Siellä oli aina mitä rakkain veljeni. Huumoriahan nämä hakkaamisjutut ovat, ihme että ne jaksetaan ottaa niin vakavasti.

En tosin tarkoita vähätellä esim. Norman kokemuksia, mutta ne ovat sitten heidän välisiään asioita.

Well, minä en halua mitään "meidän välisiä asioita", eli haistattelua yv:nä sen takia että erehdyn tukemaan sitä ihmistä jota hra s vihaa. Kun tukemisesta on ollut juttua, että sitä pitäisi olla. Sakinhivuttamista vastaan, mutta kyllä minusta silloinkin voi jotain sanoa jos on systeemi yksi vastaan yksi. Mutta pai ool miins, kun tämäkin oli taas semmoinen "älä sekaannu minun asioihini" -keissi kuten kesällä oli hra R:n kohdalla, niin voin toki olla sekaantumatta yhtään mihinkään. Mutta en sitten näiden rauhassa rähjätä haluavien miesten kanssa keskinäisissä tekemisissä ole, yksityisesti enkä julkisestikaan. Jos tuossa nyt on vaihdevuosista kyse, niin taitaa olla sen verran rankkaa vaihtaria että pesen käteni kuin Pilatus.  :P
Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #1457 : pe 16.02.2018, 09:12:45 »
Ei tässä kukaan ole Socratesta vakavasti ottanut. On vain osoitettu hänen sokeat pisteensä sekä egonsa pullistumat. Socrateshan se siinä vakavasti otti ja alkoi parkua ja haistatella.

Socrates pimpsahti, ei tässä kummempaa tapahtunut. Käyttäytyi toki sangen tökerösti someraivonsa vallassa.

socrates

• Vieras
« Vastaus #1458 : pe 16.02.2018, 09:39:41 »

Samaa mieltä.

Well, minä en halua mitään "meidän välisiä asioita", eli haistattelua yv:nä sen takia että erehdyn tukemaan sitä ihmistä jota hra s vihaa. Kun tukemisesta on ollut juttua, että sitä pitäisi olla. Sakinhivuttamista vastaan, mutta kyllä minusta silloinkin voi jotain sanoa jos on systeemi yksi vastaan yksi. Mutta pai ool miins, kun tämäkin oli taas semmoinen "älä sekaannu minun asioihini" -keissi kuten kesällä oli hra R:n kohdalla, niin voin toki olla sekaantumatta yhtään mihinkään. Mutta en sitten näiden rauhassa rähjätä haluavien miesten kanssa keskinäisissä tekemisissä ole, yksityisesti enkä julkisestikaan. Jos tuossa nyt on vaihdevuosista kyse, niin taitaa olla sen verran rankkaa vaihtaria että pesen käteni kuin Pilatus.  :P

Jouduit sijaiskärsijäksi minun ja Xantipan välisessä kränässä. Tai oikeastaan eniten suutuin Jaskalle, joka taas sotkeutui liirumlaarumillaan asiaan. Mutta ei niin vanhuuden höperölle miehelle viitsi räyhätä.

Pahoittelut vielä kerran. Jos puolustit mielestäsi sorrettua, niin pojot siitä, vaikka itse hahmotin tilanteen eri tavoin.

Oli huono päiväkin, töissä harmeja ja paikat ei tahdo kestää enää edes hiihtämistä.

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #1459 : pe 16.02.2018, 09:48:12 »
Anna nyt jo anteeksi sille, Norma. Katuvaa socrua ei kestä kukaan.