Äänestys

Kenen jatkumoisen elämä vaikuttaa jännittävimmältä?

Kopek
1 (10%)
Renttu
1 (10%)
Hibiscus
1 (10%)
Norma
0 (0%)
Safiiri
1 (10%)
Juha
1 (10%)
MrKat
0 (0%)
SpammiRobotti
0 (0%)
Isiskar Keturi
2 (20%)
Erkki
1 (10%)
Joku muu
2 (20%)

Äänestäjiä yhteensä: 8

Kirjoittaja Aihe: Jännittävin elämä  (Luettu 9062 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

hibiscus

• Vieras
Vs: Jännittävin elämä
« Vastaus #140 : la 14.10.2017, 20:38:45 »

Mitähän kohde tykkäsi edellisestä ?   ;D

En tiedä, mutta häneltä tuntuu puuttuvan myötätunto.
Jotain rippeitä on jos ne tulee oman kehumisen kautta, mutta muutoin täysin olematonta.

Sinä olet tämän palstan ylivoimaisesti kovin kehumaan itseäsi ja valehtelet nk. saavutuksillasi. Kyse on narsismista ja heikosta itsetunnosta.

Ja sinä olet tämän palstan ylivoimaisesti paras vähättelemään muiden saavutuksia.
Kyse on narsismista ja heikosta itsetunnosta, luultavasti myös psykopatiasta.

Minä kerron elämästäni mitä olen elänyt.
Ei siitä tarvitse valehdella.

Älä viitsi valehdella. Jos tuon kaiken, mitä olet satuillut elämästäsi uskoisi, niin sinun ei tarvitsisi koko ajan kehua itseäsi. Et osaa edes vittuilla, vaan sinun on yksinkertaisuutesi vuoksi lainattava muiden arvioita itsestäsi. Olet niin tyhmä, ettei keskustelu kanssasi enää huvita minua yhtään. Täällä on älykkäitäkin ihmisiä, joita voin hyvinkin helposti uskoa.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #141 : la 14.10.2017, 20:39:52 »

Mitähän kohde tykkäsi edellisestä ?   ;D

En tiedä, mutta häneltä tuntuu puuttuvan myötätunto.
Jotain rippeitä on jos ne tulee oman kehumisen kautta, mutta muutoin täysin olematonta.

Sinä olet tämän palstan ylivoimaisesti kovin kehumaan itseäsi ja valehtelet nk. saavutuksillasi. Kyse on narsismista ja heikosta itsetunnosta.

Ja sinä olet tämän palstan ylivoimaisesti paras vähättelemään muiden saavutuksia.
Kyse on narsismista ja heikosta itsetunnosta, luultavasti myös psykopatiasta.

Minä kerron elämästäni mitä olen elänyt.
Ei siitä tarvitse valehdella.

Älä viitsi valehdella. Jos tuon kaiken, mitä olet satuillut elämästäsi uskoisi, niin sinun ei tarvitsisi koko ajan kehua itseäsi. Et osaa edes vittuilla, vaan sinun on yksinkertaisuutesi vuoksi lainattava muiden arvioita itsestäsi. Olet niin tyhmä, ettei keskustelu kanssasi enää huvita minua yhtään. Täällä on älykkäitäkin ihmisiä, joita voin hyvinkin helposti uskoa.

Mee antaa heiniä vuohille.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #142 : la 14.10.2017, 21:01:29 »
Jätän sinut tuulensuojaan, en lyö enempää.

Anna palaa vaan. Älä pidättele. Tulee vielä peräpukamia

Älykkäänä ihmisenä ymmärrät, että ei tarvitse.

No kyllähän mä älykkäänä ihmisenä ymmärrän, ettei sinuun ole luottamista tässäkään asiassa. Uhoat vain - tällä kertaa siitä tuulensuojaan jättämisestä.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #143 : su 15.10.2017, 05:42:49 »
Mä oon luotettava ja sanani mittanen.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #144 : su 15.10.2017, 10:39:55 »

Harmi vain, että ne sanat sulla on kovasti lyhkäsiä. Kuten taitaa olla muutkin strategiset mittasi.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #145 : su 15.10.2017, 10:41:00 »

Harmi vain, että ne sanat sulla on kovasti lyhkäsiä. Kuten taitaa olla muutkin strategiset mittasi.

No nythän sua alko kiinnostaa mun kulli. 8)

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #146 : su 15.10.2017, 10:43:19 »

Juu ei. Sun luotettavuus nyt kuitenkin ilmenee lähinnä arvattavuutena.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #147 : su 15.10.2017, 10:49:58 »

Eiks Faustisen setä leiki sun kanssa?
Tälläsia me tylsät ihmiset ollaan. Kiimaset naiset pyörii ympärillä ja mittailee kikua.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #148 : ti 17.10.2017, 13:30:06 »

Tälläsia me tylsät ihmiset ollaan. Kiimaset naiset pyörii ympärillä ja mittailee kikua.

Faustiskan juttu on niin väsynyttä, että on erinomaista, jos hän malttaa olla kirjoittelematta.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #149 : ti 17.10.2017, 17:25:35 »

Faustiskan juttu on niin väsynyttä, että on erinomaista, jos hän malttaa olla kirjoittelematta.

Jos hän sen tekee niin siirrytkö minun seksuaaliseen hyväksikäyttöön? Koen olevani faustisen jälkeen seuraava vaikkakin eri motiiveilla.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #150 : ke 18.10.2017, 07:37:27 »

Jos hän sen tekee niin siirrytkö minun seksuaaliseen hyväksikäyttöön? Koen olevani faustisen jälkeen seuraava vaikkakin eri motiiveilla.

Sä voit ihan itse pohtia, menitkö rajan yli esim. postaillessasi kuvia sukuelimistä palstalle. Eipä se varsinaisesti juurikaan itsensäpaljastajien touhusta poikkea.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #151 : ke 18.10.2017, 09:11:09 »

Ei niin pientä asiaa, etteikö siitä nainen saisi riidan aikaan, kuten skauri osaa hyvin näyttää.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #152 : ke 18.10.2017, 09:20:03 »

Ei niin pientä asiaa, etteikö siitä nainen saisi riidan aikaan, kuten skauri osaa hyvin näyttää.

No nythän tässä loukkaantunutta leikkii Eki itse, kun häntä on liian pieneksi arvioitu. Just siks varmaan ne kuvatkaan ei olleet omakuvia. Epävarmuus omasta pienuudesta. (Vai eiks tää ookaan enää kivaa tää seksuaalissävytteinen kommentointi? Se on kivaa vain, jos naiset pitäytyy siinä sopivasti hämmentyneen ja nolostuvan roolissaan, jossa häpeäminen on seksuaalisen häirinnän kohteen rooli, ei häiritsijän. Noh - Eki voi aina tviitata ”me too”.)

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #153 : ke 18.10.2017, 12:22:42 »
Safiiri, miksi mä laittaisin tänne jonkun muun kuvia? En mä ole pahastunut, mä analysoin. Mua kiinnostaa sun käytös ja ongelmat sen takana. Ilman syytähän ihminen ei toimi noin.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #154 : ke 18.10.2017, 12:30:59 »
Safiiri, miksi mä laittaisin tänne jonkun muun kuvia? En mä ole pahastunut, mä analysoin. Mua kiinnostaa sun käytös ja ongelmat sen takana. Ilman syytähän ihminen ei toimi noin.

Entäs, jos se ongelma olet ihan vain sinä?

PS. Eihän ne kuvat olleet kaikki samasta tyypistä.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #155 : ke 18.10.2017, 12:38:18 »

Siis mun vartalokuvat ei oo samasta tyypistä?
Netistä linkatut kuvat on nimenomaan linkattuja, ei mun koneelta ladattuja.

Eli mä olen sun ongelma?
Se ongelma on helppo välttää. Faustisenkin voit välttää, mut et haluu.
Sä purat meihin jotain ja mua kiinnostaa mitä.

Sä muuten vastentahtosesti tunnet mun kroppaan fyysistä vetoa. Jos et niin sun ei olis ollut ollenkaan tarve mainita siitä.

Voisin laittaa naamakuvan nuoruudesta. Tytöt kusi hunajaa tuolloin. Nyt vaan harmaa pää tekee karismaatisen oloiseksi. Iäkäs mies jolla on kroppa kunnossa, se on hämmentävää.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #156 : ke 18.10.2017, 12:51:25 »

Siis mun vartalokuvat ei oo samasta tyypistä?
Netistä linkatut kuvat on nimenomaan linkattuja, ei mun koneelta ladattuja.

Ne, joita sä taannoin lähettelit palstalle eivät olleet sinusta, vaan sä kyselit, olisko tällainen elin / karvoitus kiva.

Lainaus
Eli mä olen sun ongelma?
Se ongelma on helppo välttää. Faustisenkin voit välttää, mut et haluu.
Sä purat meihin jotain ja mua kiinnostaa mitä.

Mitäs itse purat muhun?

Lainaus
Sä muuten vastentahtosesti tunnet mun kroppaan fyysistä vetoa. Jos et niin sun ei olis ollut ollenkaan tarve mainita siitä.

Sulla on pakkomielle. Just sellainen pakkomielle kuin niillä hemmoilla, jotka ei kykene ottamaan vastaan torjuntaa, jos naista ei kiinnosta. Mä mainisten sun kroppas vain ja ainoastaan siksi, että sinä olet itse valinnut tämän tyylilajin ja viittaukset seksiin ja elimiin. Sulla tietysti on luulo, että sillä voi häveliäitä naisia kiusata. Mutta sua hämmentää, kun nainen ei siitä hiljenekään. Sitten sun täytyy kehittää ihme teorioita siitä, kuinka se salaa himoitsee sua.

Lainaus
Voisin laittaa naamakuvan nuoruudesta. Tytöt kusi hunajaa tuolloin. Nyt vaan harmaa pää tekee karismaatisen oloiseksi. Iäkäs mies jolla on kroppa kunnossa, se on hämmentävää.

Ei ole ollenkaan hämmentävää. Itse asiassa mun piireissä tuiki tavallista. Muutoinkin nykyään viiskymppiset miehet juoksee maratoneja ja harrastaa triathlonia. Se vanha ajatus lihavista ja sikaria polttavista johtajista on entistä aikaa. Nykyään kokouksetkin hoidellaan juoksulenkkeinä ja liikunnan aktiivinen harrastaminen on suorastaan must.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #157 : ke 18.10.2017, 13:23:09 »
Tykkäsitkö peniskuvista?

Mä ihmettelen tota sun "torjuntaa".
Aina jaksat sitä korostaa ja kuinka tylsä tyyppi toinen on. Kai siihen joku syy on, mutta ei välttämäti se mitä tarjoat.

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #158 : pe 26.10.2018, 17:54:16 »
Äänestin hibiscusta. Lukuisine jälleensyntymineen hän on kokenut ihmeellistä elämää niin trilobiittina, liskolintuna kuin ensimmäisiä äänteitään örähtelevänä kädellisenä.

Harmittavasti äänestys on jo loppunut, eikä erästä nisäkäsoletettua voi enää äänestää, eikä voinut alunperinkään äänestää. En tässä puhu hibiscuksesta.