Kirjoittaja Aihe: Raiskauksista Suomessa (nro 3)  (Luettu 28902 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hibiscus

• Vieras
Vs: Raiskauksista Suomessa (nro 3)
« Vastaus #660 : la 30.09.2017, 13:08:01 »
Sellainen ihminen joka halveksii prostituoituja ei ole suvaitsevainen, piste. Siinä ei mussutukset auta, niin se vaan on. Valikoiva osa-aluesuvaitsevainen toki voi olla. Kuten minäkin olen. Seksuaaliset vähemmistöt suvaitseva maahanänkykriittinen.

Määrittelepä nyt, mikä on "suvakki". Juuri tuossa edellä kerroin, etten halveksi prostituoituja, vaan miehiä, jotka ostamalla heidän palvelujaan tekevät osan naisista huoriksi. Ammuit taas harhalaukauksen tähdättyäsi minuun rasistipalikka.

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #661 : la 30.09.2017, 13:09:20 »
Huorissa käyvät miehet tekevät naisista huoria. Ilman heitä huoriakaan ei olisi.

Eikö lesbohuoriakaan?

Poissa Erkki

• Lukija
  • Konkari
  • *
« Vastaus #662 : la 30.09.2017, 14:09:02 »
Tätäkin suomalaismiestä luultavasti tähän ketjuun kirjoittaneista maahanmuuttovastaisista jäsenistä moni epäilee nimensä suomalaiseksi muuttaneeksi maahanmuuttajaksi: http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709292200426782_u0.shtml.

Eikos tassa ollut juuri uhrina "huoranalku"? (500e)
Sinahan aikaisemmin kehuit suurella suullasi halveksuvasi huoria.
Mita luulet, lahteeko likka seuraavan kerran huorabisnekseen?

En ole edes pienellä suullani kertonut saati kehunut halveksuvani huoria. Tuo väite on on sinun hourailevaa omaa tulkintaasi. Halveksin ennemmin miehiä, jotka käyvät huorissa, elleivät he ole niin vammaisia, että muuta tapaa ei ole. Halveksin kyllä sinun kaltaisiasi aivovammaisia miehiä, jotka kehuvat kaataneensa yli 3000 huoraa. Huorissa käyvät miehet tekevät naisista huoria. Ilman heitä huoriakaan ei olisi.

Kyllä sinä olet selkeäsiti sen sanonut että halveksit huoria. Valehtelet myös dekaadilla siitä mitä minä olen sanonut ja paljon muuta. Olet alhainen valehtelija ja tekopyhä ihminen.
Juuri tollaset pitäis ampuu seinää vasten eikä päästää jatkamaan sukua.

Poissa Erkki

• Lukija
  • Konkari
  • *
« Vastaus #663 : la 30.09.2017, 14:10:56 »
Sellainen ihminen joka halveksii prostituoituja ei ole suvaitsevainen, piste. Siinä ei mussutukset auta, niin se vaan on. Valikoiva osa-aluesuvaitsevainen toki voi olla. Kuten minäkin olen. Seksuaaliset vähemmistöt suvaitseva maahanänkykriittinen.

Määrittelepä nyt, mikä on "suvakki". Juuri tuossa edellä kerroin, etten halveksi prostituoituja, vaan miehiä, jotka ostamalla heidän palvelujaan tekevät osan naisista huoriksi. Ammuit taas harhalaukauksen tähdättyäsi minuun rasistipalikka.
Sinä olet sellainen pikku "halveksuja". Ihana paskaläjä.
Dorga.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #664 : la 30.09.2017, 14:53:06 »
Tätäkin suomalaismiestä luultavasti tähän ketjuun kirjoittaneista maahanmuuttovastaisista jäsenistä moni epäilee nimensä suomalaiseksi muuttaneeksi maahanmuuttajaksi: http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709292200426782_u0.shtml.

En ole edes pienellä suullani kertonut saati kehunut halveksuvani huoria. Tuo väite on on sinun hourailevaa omaa tulkintaasi. Halveksin ennemmin miehiä, jotka käyvät huorissa, elleivät he ole niin vammaisia, että muuta tapaa ei ole. Halveksin kyllä sinun kaltaisiasi aivovammaisia miehiä, jotka kehuvat kaataneensa yli 3000 huoraa. Huorissa käyvät miehet tekevät naisista huoria. Ilman heitä huoriakaan ei olisi.

Kyllä sinä olet selkeäsiti sen sanonut että halveksit huoria. Valehtelet myös dekaadilla siitä mitä minä olen sanonut ja paljon muuta. Olet alhainen valehtelija ja tekopyhä ihminen.

Todista nuo houreittesi tuottamat kuvitelmasi esimerkiksi kaivamalla viestihistoriastani perusteet väitteillesi, jos nyt ylipäätään osaat tutkia kenenkään viestihistoriaa. Oletko hakannut koskaan vaimoasi, kun tunnut olevan noin väkivaltainen ja uhannut minua hampaiiteni sisään iskemisellä ja nyt olet sitä mieltä, että minutkin pitäisi muiden kaltaisteni kanssa ampua? Tuo esimerkiksi todistaa, kuinka pönttö sinä olet, etkä kykene keskustelemaan kenenkään kanssa. Tuollaisen aivottoman 56:äo-paskaläjäumpion kanssa ei kenenkään kannattaisi keskustella. Käväisepä välillä huorissa, niin se voi sinua edes hieman lohduttaa ja rauhoittaa

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #665 : la 30.09.2017, 15:42:58 »
Huorissa käyvät miehet tekevät naisista huoria. Ilman heitä huoriakaan ei olisi.

Eikö lesbohuoriakaan?

Vanha suomalainen sananlasku: Huora piika paraskin, mutta ei portto milloinkaan.

Iloista antajaa luojakin rakastaa. Rakkautensa hinnoittelija ei taida olla luojan suosiossa.
Tosin nykyään on hyvä ymmärtää senkin olevan usein osittain pakon sanelemaa.

Poissa Erkki

• Lukija
  • Konkari
  • *
« Vastaus #666 : la 30.09.2017, 16:21:16 »

Todista nuo houreittesi tuottamat kuvitelmasi esimerkiksi kaivamalla viestihistoriastani perusteet väitteillesi, jos nyt ylipäätään osaat tutkia kenenkään viestihistoriaa. Oletko hakannut koskaan vaimoasi, kun tunnut olevan noin väkivaltainen ja uhannut minua hampaiiteni sisään iskemisellä ja nyt olet sitä mieltä, että minutkin pitäisi muiden kaltaisteni kanssa ampua? Tuo esimerkiksi todistaa, kuinka pönttö sinä olet, etkä kykene keskustelemaan kenenkään kanssa. Tuollaisen aivottoman 56:äo-paskaläjäumpion kanssa ei kenenkään kannattaisi keskustella. Käväisepä välillä huorissa, niin se voi sinua edes hieman lohduttaa ja rauhoittaa

Sina olet aivoton valehtelija.
En tietenkaan ala kaivelemaan idioottivestejasi.
Kuvittelet todella pajon itsestasi etta jollain siihen mielenkiinto riittaisi.
Olis kaikille parasta jos kaltaisesi alyaisivat itse vetaa itsensa jojoon niin ymparisto karsisi vahiten.
Niinkuin yllaoleva viestisikin todistaa piirrat harhakuvaa, puhut vaimon pahoinnpitelemisesta ym.
Taa on nimenomaan se tapa milla sa kommunikoit.

Oikeesti ma nautin MuayThai harjoituksista suunnattomasti. Kun meen kehaan ma oon ihan eri mies.
Naan vaan sen mita ma oon tekemassa, en tunne mitaan vaikka iskua tuliskin.
Ma oon aina osannu purkaa aggresiot oikealla tavalla, en laheisten pahoinpitelemisella.
Toisaaltaan ei mulla olis mitaan sita vastaan etta tulisit mu kanssa kehaan.

Oliko vakivaltaisuus itsellasi se syy miksi akkasi otti eron, kun aihe tuntuu sinulle laheiselta?

Nakojaan myn AO tekee hisukkaan syvaa haavaa.
« Viimeksi muokattu: la 30.09.2017, 16:25:50 kirjoittanut Erkki »

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #667 : la 30.09.2017, 21:05:05 »
Suomalaisen miehenhän nämä sisätilojen eli kotona tapahtuvat raiskuuhommat piti hoitaa, ei ulkomaalaisen.

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709282200425191_u0.shtml

Raiskaaja lähti seuraamaan koiranulkoiluttajaa ja tunkeutui kotiin - uhri kamppaili kaikin voimin vastaan

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #668 : la 30.09.2017, 21:15:07 »
Jos 16-vuotiasta luulee tai "luulee" 19-vuotiaaksi, niin sitten häntä saa hakata pannulla päähän kunhan on ensin sitonut paikoilleen puolustautumiskyvyttömäksi.

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709292200426782_u0.shtml

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #669 : la 30.09.2017, 21:30:48 »

Eivät kaikki huorat ole uhreja. Monet pääsevät ulkonäöllään nousemaan ylempään luokkaan. Eivät ole uhreja.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #670 : la 30.09.2017, 21:32:08 »
"Erkki pikakivääri", eipäs ammuta toisia keskustelijoita"
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Vanha aatami

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #671 : to 05.10.2017, 15:11:27 »
Sellainen ihminen joka halveksii prostituoituja ei ole suvaitsevainen, piste. Siinä ei mussutukset auta,......

.....Juuri tuossa edellä kerroin, etten halveksi prostituoituja, vaan miehiä, jotka ostamalla heidän palvelujaan tekevät osan naisista huoriksi.

Eivät kaikki huorat ole uhreja.

Monista on viime vuosina tullut uhreja - raiskattu ja ryöstetty ja hakattu (eikä apua saa mistään) - järkyttävä juttu:

Arabimiehet hakanneet ja raiskanneet useita prostituoituja Suomessa
https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/prostituoitu-veronica-arabimiehet-hakanneet-ja-raiskanneet-useita-prostituoituja-suomessa/6605672#gs.A1nPfIQ

"– Jotkut tytöt ovat ottaneet tummaihoisia arabimiehiä asiakkaiksi. Monelle tytöistä on käynyt pahasti. Heitä on raiskattu, hakattu ja on viety koko omaisuus. Todella pahasti on käynyt monelle. Olen kuullut ainakin kymmenestä tapauksesta nyt ihan lähiaikoina, "Veronica" sanoo Rikospaikka-ohjelman haastattelussa."

Hyvä, että jotkut edes uskaltavat puhua asioista niin kuin ne ovat. Odotamme, että tilastoihme mr. PussyCatti (SDP) oikaisee ilmiselvästi väärät tiedot.

JPA
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa urogallus

• Konkari
« Vastaus #673 : to 05.10.2017, 21:02:13 »
MOA (mikä oli arvattavissa).

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/prostituoitu-veronica-arabimiehet-hakanneet-ja-raiskanneet-useita-prostituoituja-suomessa/6605672#gs.2ANKZFI

Olen ymmärtänyt, että monella huoralla on käytössä vain suomalaisia/vain valkoisia asiakkaiksi-rajoitus. Siinä on kaiketi kyse valkoisten miesten etuoikeuksista.

Poissa Vanha aatami

• Konkari
« Vastaus #674 : to 05.10.2017, 22:34:00 »

Olen ymmärtänyt, että monella huoralla on käytössä vain suomalaisia/vain valkoisia asiakkaiksi-rajoitus. Siinä on kaiketi kyse valkoisten miesten etuoikeuksista.

Olen ymmärtänyt, että - vielä - yrityksillä ja ammatinharjoittajilla on oikeus valita asiakkaansa. Persauksille kiiluvasilmäisille hörhöille ei ole pakko antaa mitään. Edes pontikkaa.... jota meillä ei edes ole....

TVI

Poissa Hayabusa

• Konkari
« Vastaus #675 : to 05.10.2017, 23:18:06 »
Hyvä, että jotkut edes uskaltavat puhua asioista niin kuin ne ovat. Odotamme, että tilastoihme mr. PussyCatti (SDP) oikaisee ilmiselvästi väärät tiedot.

Ei ole Kisulia näkynyt palstalla pitkään aikaan. Toivottavasti ei ole joutunut arabimiesten raiskaamaksi.

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari

Poissa Vanha aatami

• Konkari
« Vastaus #677 : pe 06.10.2017, 15:55:21 »
Pannaan nyt tällaistakin "vastuullista" uutisointia:

IS
Mies vangittiin epäiltynä ihmiskaupasta ja lapsen törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä Turussa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005386915.html

"Vuonna 1990 syntynyt mies vangittiin Turun käräjäoikeudessa viime perjantaina.
Turun käräjäoikeus vangitsi viime perjantaina vuonna 1990 syntyneen miehen epäiltynä raskaista seksuaalirikoksista.
.....
Rikosnimikkeitä on viisi: törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, törkeä vapaudenriisto, ihmiskauppa, väärennys ja törkeä raiskaus.
.....
– Tutkinnassa on kysymys siitä, että kun meillä on kyse ulkomaalaistaustaisesta henkilöstä, niin dokumentaation taso siitä, minkä ikäisestä ja kenestä on kyse, on tällä hetkellä ongelma, tutkinnanjohtaja Ari-Pekka Lehtinen sanoo...."

Uutisoinnista jäi pois epäillyn tekijän tiedot. Ei ole Tippavaarasta....

TVI

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Viimeksi muokattu: la 07.10.2017, 11:39:03 kirjoittanut Jaska Jokunen »