Tätäkin suomalaismiestä luultavasti tähän ketjuun kirjoittaneista maahanmuuttovastaisista jäsenistä moni epäilee nimensä suomalaiseksi muuttaneeksi maahanmuuttajaksi: http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709292200426782_u0.shtml.
Eikos tassa ollut juuri uhrina "huoranalku"? (500e)
Sinahan aikaisemmin kehuit suurella suullasi halveksuvasi huoria.
Mita luulet, lahteeko likka seuraavan kerran huorabisnekseen?
En ole edes pienellä suullani kertonut saati kehunut halveksuvani huoria. Tuo väite on on sinun hourailevaa omaa tulkintaasi. Halveksin ennemmin miehiä, jotka käyvät huorissa, elleivät he ole niin vammaisia, että muuta tapaa ei ole. Halveksin kyllä sinun kaltaisiasi aivovammaisia miehiä, jotka kehuvat kaataneensa yli 3000 huoraa. Huorissa käyvät miehet tekevät naisista huoria. Ilman heitä huoriakaan ei olisi.
Kyllä sinä olet selkeäsiti sen sanonut että halveksit huoria. Valehtelet myös dekaadilla siitä mitä minä olen sanonut ja paljon muuta. Olet alhainen valehtelija ja tekopyhä ihminen.
Juuri tollaset pitäis ampuu seinää vasten eikä päästää jatkamaan sukua.
Todista nuo houreittesi tuottamat kuvitelmasi esimerkiksi kaivamalla viestihistoriastani perusteet väitteillesi, jos nyt ylipäätään osaat tutkia kenenkään viestihistoriaa. Oletko hakannut koskaan vaimoasi, kun tunnut olevan noin väkivaltainen ja uhannut minua hampaiiteni sisään iskemisellä ja nyt olet sitä mieltä, että minutkin pitäisi muiden kaltaisteni kanssa ampua? Tuo esimerkiksi todistaa, kuinka pönttö sinä olet, etkä kykene keskustelemaan kenenkään kanssa. Tuollaisen aivottoman 56:äo-paskaläjäumpion kanssa ei kenenkään kannattaisi keskustella. Käväisepä välillä huorissa, niin se voi sinua edes hieman lohduttaa ja rauhoittaa
Sina olet aivoton valehtelija.
En tietenkaan ala kaivelemaan idioottivestejasi.
Kuvittelet todella pajon itsestasi etta jollain siihen mielenkiinto riittaisi.
Olis kaikille parasta jos kaltaisesi alyaisivat itse vetaa itsensa jojoon niin ymparisto karsisi vahiten.
Niinkuin yllaoleva viestisikin todistaa piirrat harhakuvaa, puhut vaimon pahoinnpitelemisesta ym.
Taa on nimenomaan se tapa milla sa kommunikoit.
Oikeesti ma nautin MuayThai harjoituksista suunnattomasti. Kun meen kehaan ma oon ihan eri mies.
Naan vaan sen mita ma oon tekemassa, en tunne mitaan vaikka iskua tuliskin.
Ma oon aina osannu purkaa aggresiot oikealla tavalla, en laheisten pahoinpitelemisella.
Toisaaltaan ei mulla olis mitaan sita vastaan etta tulisit mu kanssa kehaan.
Oliko vakivaltaisuus itsellasi se syy miksi akkasi otti eron, kun aihe tuntuu sinulle laheiselta?
Nakojaan myn AO tekee hisukkaan syvaa haavaa.