Kirjoittaja Aihe: Omat jutut suojelualueeksi?  (Luettu 1661 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hra Katto-Kassinen

• Konkari
Vs: Omat jutut suojelualueeksi?
« Vastaus #20 : pe 16.09.2016, 09:07:27 »
.....

Vähä-älyiset kähisevät tyhjästä kuten sinäkin. Jos on eri mieltä kuolemasta ja surusta, niin vanhoilliset aloittavat melkoisen älämölön.

"Vanhoilliset" eri mieltä?   Omaisten suru viivyttää kuolleen taivalta irtautumaan maan piiristä ja antaa vainajan jatkaa taivaltaan toisissa ulottuvuuksissa rauhassa eteen päin.

Pitääkö täällä joku hipskusia täyspäisenä? Sääliksi käy vuohiasi. Suomessa olisitkin eläintenpitokiellossa.

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #21 : pe 16.09.2016, 09:19:02 »
Pitääkö täällä joku hipskusia täyspäisenä?

VA.

Emme me täyspäiset ainakaan.
hibiskusi:  Onko kakka taas housussa?

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #22 : pe 16.09.2016, 09:30:17 »
.....

Vähä-älyiset kähisevät tyhjästä kuten sinäkin. Jos on eri mieltä kuolemasta ja surusta, niin vanhoilliset aloittavat melkoisen älämölön.

Pitäisikö sinun avata oma krtju minun vuohilleni ja zoofilialle, ettei paskaa tarvitsi levitellä sinne tänne? Jos luulet, että hermostun noista sinun älyttömyydenväläyksistäsi, niin kyseessä on sinun toiveajattelusi. Pidä eläimiinsekaantuminen ihan omana harrastuksenasi. Jos sinullanon vaimo kuten väität, niin häntä käy sääliksi.

"Vanhoilliset" eri mieltä?   Omaisten suru viivyttää kuolleen taivalta irtautumaan maan piiristä ja antaa vainajan jatkaa taivaltaan toisissa ulottuvuuksissa rauhassa eteen päin.

Pitääkö täällä joku hipskusia täyspäisenä? Sääliksi käy vuohiasi. Suomessa olisitkin eläintenpitokiellossa.

VA.
"Sosiaalipsykologia ja pedagogia tarkoittaa että tarhan tätiä totellaan."

Sepe

Paikalla Norma B

• Konkari
« Vastaus #23 : pe 16.09.2016, 09:53:12 »
Se mikä minua kävi mättämään että tässä tilanteessa kun minulla on sekä suru (johon haluaisin keskittyä), että taloudellisen (ainakin hetkellisen) perikadon pelko (että millä saatanan ilveellä maksan mitään vastikkeita joihin en ollut mitenkään varautunut saati sitoutunut elämäni varrella - hautajaisistakin olin jo aiemmin päätyväni velkakierteeseen...), niin siinä on minulle vähän liikaa kestettävää ja jostain sitä neuvontynkää halusin etsiä. Ei päiväkirjan tarvitse olla mikään blogi, keskusteluahan siinä minäkin hain eli neuvoja tilanteeseeni. Mutta että tullaan potkaisemaan päähän jo valmiiksi maassa verissään makaavaa, niin ei hyvää päivää. Plus olin jo aiemmin mielestäni antanut tyhjentävän ja lopullisen selvityksen siitä että minkä takia en miestä löydä, joten varsinkaan siitä asiasta en mitään vittuilua ota osakseni enää yhtään. (Mikähän selitysvelvollinen minä olen jollekin tyypille jolla itsellään on ilmeisesti kumppani ja sitä myöten on täysin kyvytön tajuamaan sinkkujen ongelmia - en niitä minäkään tajunnut kun olin parisuhteessa.)

Minun mielestäni se voisi mainiosti olla omissa jutuissa niin että yhdestäkin ikävästä päänavauksesta saa antaa porttikiellon ko. henkiölle ja tät's it. Ei tosielämäkään sillä tavalla toimi että kaikkialla vaan kaikki ovat kaikkien kimpussa kaiken aikaa, pitää olla jokin, yksi ainoa paikka missä saa rauhassa olla, jutustella ja avautua ilman että joku kostonhimoinen tapaus käy siinä esittelemässä omaa lapsellisuuttaan. Socrateskin pääsee kyllä nautiskelemaan riidoista ihan tarpeeksi muutenkin. Plus Juha käsittääkseni on pitänyt yhtenä missionaan tällä foorumilla että ihmiset oppisivat ja kehittyisivät. Mitä oppii siitä että havaitsee ettei joku tyyppi kehity pätkääkään? Kyllä silloin pitää olla oikeus pitää häneen välimatkaa. Ignorella se ei onnistu, kiitos kaiken paljastavan lainaustoiminnon, ja tosiaan kun käy olo oikein pahaksi ja araksi, ei todellakaan halua päiväkirjaketjussaan edes koko mokoman nimimerkin vilahtavankaan.

Olen pyrkinyt itse olemaan sovitteleva, mutta vuosien varrella olen havainnut että aina välillä löytyy yksilöitä joiden kanssa ei sovita eikä sovitella yhtään mitään. Harmillista kyllä mustavalkoisen jukuripäisen asenteen takana usein taitaa olla aivohäikkä, mutta oli syy mikä hyvänsä, niin onhan ihmisillä oikeus suojella itseään. Mikä ei tosiaankaan voi tarkoittaa sitä että aina kiusattu poistuu ja kiusaaja jää vaan mellastamaan vapaasti. Kuten kouluissa on tehty ja alettu miettiä että onkos tämä oikein.

Minä en sentään ole vaatinut hibiscuksen poistamista, vaikka harva kai hänen läsnäolostaan millään tavalla hyötyy. Tavallaan on tietysti vähän myöhäistä enää tässä vaiheessa esittää tuota päiväkirjan rauhoituskeinoa, mutta parempi sekin kuin ei mitään. Kyllähän minä haluaisin tällä foorumilla jatkaa, mutta nyt on semmoinen olo että Juha saa luvan vähän priorisoida näitä juttuja uusiksi. Ei se kaveruus hibin kanssa voi olla niin yyper alles että hänellä on joku pyhä oikeus tulla sanomaan mitä tahansa missä tahansa.

Jos ei kukaan esitä mitään rakentavaa tai Juha reagoi mitenkään konkreettisesti ja pontevasti tässä asiassa, maanantaina poistun. Olen ihmetellyt että mikä on kun täältä aina joku välillä häippäisee, mutta kai se nyt sitten selviää että miksi, kun sattuu omalle kohdalle. Ilmeisesti pienemmistäkin asioista on otettu nokkiinsa ja häivytty. Minulle nyt on tosiaan pääpointti tätä että murheenmurtamaa ei tulla monottamaan.
Mua huvita enää mikään.

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #24 : pe 16.09.2016, 10:14:42 »
Se mikä minua kävi mättämään että tässä tilanteessa kun minulla on sekä suru (johon haluaisin keskittyä), että taloudellisen (ainakin hetkellisen) perikadon pelko (että millä saatanan ilveellä maksan mitään vastikkeita joihin en ollut mitenkään varautunut saati sitoutunut elämäni varrella - hautajaisistakin olin jo aiemmin päätyväni velkakierteeseen...), niin siinä on minulle vähän liikaa kestettävää ja jostain sitä neuvontynkää halusin etsiä. Ei päiväkirjan tarvitse olla mikään blogi, keskusteluahan siinä minäkin hain eli neuvoja tilanteeseeni. Mutta että tullaan potkaisemaan päähän jo valmiiksi maassa verissään makaavaa, niin ei hyvää päivää. Plus olin jo aiemmin mielestäni antanut tyhjentävän ja lopullisen selvityksen siitä että minkä takia en miestä löydä, joten varsinkaan siitä asiasta en mitään vittuilua ota osakseni enää yhtään. (Mikähän selitysvelvollinen minä olen jollekin tyypille jolla itsellään on ilmeisesti kumppani ja sitä myöten on täysin kyvytön tajuamaan sinkkujen ongelmia - en niitä minäkään tajunnut kun olin parisuhteessa.)

Minun mielestäni se voisi mainiosti olla omissa jutuissa niin että yhdestäkin ikävästä päänavauksesta saa antaa porttikiellon ko. henkiölle ja tät's it. Ei tosielämäkään sillä tavalla toimi että kaikkialla vaan kaikki ovat kaikkien kimpussa kaiken aikaa, pitää olla jokin, yksi ainoa paikka missä saa rauhassa olla, jutustella ja avautua ilman että joku kostonhimoinen tapaus käy siinä esittelemässä omaa lapsellisuuttaan. Socrateskin pääsee kyllä nautiskelemaan riidoista ihan tarpeeksi muutenkin. Plus Juha käsittääkseni on pitänyt yhtenä missionaan tällä foorumilla että ihmiset oppisivat ja kehittyisivät. Mitä oppii siitä että havaitsee ettei joku tyyppi kehity pätkääkään? Kyllä silloin pitää olla oikeus pitää häneen välimatkaa. Ignorella se ei onnistu, kiitos kaiken paljastavan lainaustoiminnon, ja tosiaan kun käy olo oikein pahaksi ja araksi, ei todellakaan halua päiväkirjaketjussaan edes koko mokoman nimimerkin vilahtavankaan.

Olen pyrkinyt itse olemaan sovitteleva, mutta vuosien varrella olen havainnut että aina välillä löytyy yksilöitä joiden kanssa ei sovita eikä sovitella yhtään mitään. Harmillista kyllä mustavalkoisen jukuripäisen asenteen takana usein taitaa olla aivohäikkä, mutta oli syy mikä hyvänsä, niin onhan ihmisillä oikeus suojella itseään. Mikä ei tosiaankaan voi tarkoittaa sitä että aina kiusattu poistuu ja kiusaaja jää vaan mellastamaan vapaasti. Kuten kouluissa on tehty ja alettu miettiä että onkos tämä oikein.

Minä en sentään ole vaatinut hibiscuksen poistamista, vaikka harva kai hänen läsnäolostaan millään tavalla hyötyy. Tavallaan on tietysti vähän myöhäistä enää tässä vaiheessa esittää tuota päiväkirjan rauhoituskeinoa, mutta parempi sekin kuin ei mitään. Kyllähän minä haluaisin tällä foorumilla jatkaa, mutta nyt on semmoinen olo että Juha saa luvan vähän priorisoida näitä juttuja uusiksi. Ei se kaveruus hibin kanssa voi olla niin yyper alles että hänellä on joku pyhä oikeus tulla sanomaan mitä tahansa missä tahansa.

Jos ei kukaan esitä mitään rakentavaa tai Juha reagoi mitenkään konkreettisesti ja pontevasti tässä asiassa, maanantaina poistun. Olen ihmetellyt että mikä on kun täältä aina joku välillä häippäisee, mutta kai se nyt sitten selviää että miksi, kun sattuu omalle kohdalle. Ilmeisesti pienemmistäkin asioista on otettu nokkiinsa ja häivytty. Minulle nyt on tosiaan pääpointti tätä että murheenmurtamaa ei tulla monottamaan.

Säälin kerjäläinen taas vauhdissa. Kuinkahan murheenmurtama mahdat olla, kun jaksat vaikeuksistasi niin usein ja laveasti suoltaa? Nyt yrität imbesillejä ja Juhaa painostaa avuksesi ja uhkailet poistumisella. Kuinka monelta foorumilta olet häippäissyt, kun viattomana olet joutunut foorumikiusauksen uhriksi? Siitäkin olet valitellut tavan takaa. Foorumeilla ei ole  läheskään kaikkia kiusattu. Syytä voi olla sysissäkin, mutta sinun on vaikeata sitä ymmärtää.

Sepe

Paikalla Norma B

• Konkari
« Vastaus #25 : pe 16.09.2016, 10:23:26 »
Sitten on tietysti sekin, että jos on teknisesti mahdollista, niin ei näkisi edes lainattua tekstiä ihmiseltä jota ei enää silmissään kärsi sietää.

Eipähän sitten tarvitse tulla kertomaan että inhoan lörpöttelyjäsi joita en koskaan lue.  ;D

Miten vain, mutta jos mikään ei muutu, teen omat johtopäätökseni.
Mua huvita enää mikään.

Paikalla socrates

• Konkari
  • Piilorunkkujen tarkkailija
« Vastaus #26 : pe 16.09.2016, 10:28:24 »

Rakentavia ehdotuksia:
-oma-alue helvettiin, ei täällä monologeja kaivata
-ei hibi muutu, jos häviät, joten puolusta itseäsi, hauku sitä zoofiiliksi, kun noissa olet hyvä
-hibi ryhtyy ärhentelemään Drontille ja jättää sinut rauhaan. Drontti kehuu lehmänhermoillaan ja nyt ne kannattaa romahduttaa.
-Juha saa riitelyn katoamaan massan sekaan tolkuttomalla juhailulla
-sinä ja hibi oletta molemmat reinkarnaatioita, ottakaa matsi seuraavassa elämässä
Unelmani on foorumi, missä mökkihöperöt ihmiset vatkaavat metaa 24/7.

Paikalla Norma B

• Konkari
« Vastaus #27 : pe 16.09.2016, 10:39:13 »

Rakentavia ehdotuksia:
-oma-alue helvettiin, ei täällä monologeja kaivata
-ei hibi muutu, jos häviät, joten puolusta itseäsi, hauku sitä zoofiiliksi, kun noissa olet hyvä
-hibi ryhtyy ärhentelemään Drontille ja jättää sinut rauhaan. Drontti kehuu lehmänhermoillaan ja nyt ne kannattaa romahduttaa.
-sinä ja hibi oletta molemmat reinkarnaatioita, ottakaa matsi seuraavassa elämässä

Varmastikin leipää ja sirkushuveja -asenteella moinen on suotavaa. Mutta olen sen verran ylpeä ihminen etten oikein tykkää niistä hetkistä kun vajoan sille tasolle että menee ilkeilyksi ja nimittelyksi. Toki joku voi katsoa ettei sillä ole mitään eroa jos kritisoi jotain "ihmisryhmiä" siihen että on jonkun yksittäisen ihmisen kimpussa, mutta minulle noissa on aina ero. Epämääräiset ihmisryhmät ovat aina olleet jotain imaginaari-ihmisiä minulle, tai miten sen sitten muotoilisikaan. Mutta jos otan yhteen jonkun yksittäisen ihmisen kanssa, hän on minulle todellinen, vaikka yhteys olisikin tällainen yksiulotteinen.

Jos uskoo henkiseen kehitykseen, sitä kehitystä pitäisi edes muodon vuoksi yrittää pitää yllä, eikä rypeä milloin missäkin paskassa eli tuhria itseään sillä että aukoo päätään muille. Jotkut kokevat silkan kiroilunkin ihmistä pilaavana - tiedä hänestä. Olen kiroillut ja varmaan tulen kiroilemaan tosi paljon, mutta haista sitä sun tätää pyrin välttämään.

Kuitenkin nyt huomauttaisin ettei se monologi ollut tässä pääpointti, vaan se että on joku ketju missä on sen verran diktaattori itse aloittamassaan ketjussa että saa päättää siitä mitä puhutaan ja kenen kanssa. Tai ainakin saa poistaa häirikön. Mitä helvetin järkeä semmoisessa on että jos ahdistuneena kysyy neuvoa, niin heti ensimmäiseksi haukutaan siellä ja haukutaan täällä? Minulla paloi päre kun sain jonkun typeriä kuvittelevan vittuilua jo aiemmin toisaalla, ja kuvittelin että kai nyt edes täällä voi avautua ahdistuksestaan ja ehkä joku jopa osaa sanoa asiaan jotain. Tai en minä mitään kuvitellut, pidin sitä ihan itsetäänselvänä että täällä on normaalia ihmisiä jotka osaavat keskustella normaalisti. Major mistake.

Tällä foorumilla jokainen tuntuu vain alistuvan sen edessä että milloin kukakin on vaan semmoinen ja sillä hyvä. Eläkää sen kanssa. Kukaan ei osaa mennä itseensä. Jos minä edes yritän omalla kohdallani, niin sekin kumminkin määritellään itserakkaan ihmisen jaarituksiksi. Taitaa seniliteetti olla suurin foorumin ongelma, ollaan niin jämähtäneitä että mitään kehitystä ei tapahdu. Ja missäs oli sitä puhetta tai huhua että Taha tulee takaisin? Eihän tämä mesta ole kohta enää kuin joku Madame Tussaudin vahakabinetti. Pystyyn kuolleet tyypit mäkättävät toisilleen vuodesta toiseen. Noh, samaa settiä se olisi varmasti "eräälläkin" foorumilla, tai missä tahansa jos on sammaloituneet kantapeikot.

Ehkä tuo minunkin esitykseni (en sano minun ideani, koska se on ollut jo käytössä ja muistakseni jopa jollain Juhan foorumilla?) olisi vain sitä että vetäisee maalia homelaikun päälle. Mene tiedä.
« Viimeksi muokattu: pe 16.09.2016, 16:49:22 kirjoittanut Norma Bates »
Mua huvita enää mikään.

Paikalla Norma B

• Konkari
« Vastaus #28 : pe 16.09.2016, 10:52:46 »
Jos hib tölvi tahallaan sillä mentaliteetilla että pääsisi minusta eroon, niin enhän minä sitten voi täältä lähteä, koska se ei nyt vaan mene sillä tavalla että joku toinen kirjoittaja päättää minun puolestani missä olen ja mitä saan kirjoittaa. Omissa ilmoituksissa alkoi kyllä vähän mietityttää että mikä se idis hänellä on ollut, kun nyt sitten esittää niin Pontius Pilatusta ettei muka tajua miten itse on vastuussa mahdollisesta lähtemisestäni.

Jos syynä oli tunneälyn puute, silloin vastuu lankeaa kyllä kokolailla Juhalle jos hän ei voi tulla asiassa vastaan ja toteuttaa tällaista että on edes yksi ketju jossa on oikeus poistaa yksittäisiä kirjoittajia mikäli ei muuten saa aikaiseksi asiallista ja rauhallista kanssakäymistä.

Pirullinen dilemma, mutta jään odottamaan Juhan päätöstä.
Mua huvita enää mikään.

Nynny

• Vieras
« Vastaus #29 : pe 16.09.2016, 10:53:22 »

Toinen voisi olla tietysti muutama kilometri peilineuroni-lainauksia enciclopedia sovieticasta. Oikeastaan ehdottaisin nyt foorumille totaalista puhdistusta, jonka pääpiruina voisivat toimia Juha, riittinen ja vaikka Faustinen. Kun tuo tehotiimi pistää menemään sielutiedettä sivukaupalla, saisimme foorumille pelastuksen. Pari viikkoa kunnon tykitystä ja sen jälkeen foorumi taas nousee tuhkan ja savun seasta, ilma raikkaana. Heti kun hibi yrittää aloittaa jotakin huru-ukko-piruilua, hyökkäisi riittinen lenin-peitsi tanassa ja suoltaisi foorumille kolmesataa sivua marxis-leninististä dialektiikkaa, jne.

Bitit ovat halpoja ja Juha betalar!

Paikalla socrates

• Konkari
  • Piilorunkkujen tarkkailija
« Vastaus #30 : pe 16.09.2016, 10:56:14 »
Pensador kehitteli aloittajan erikoisoikeuksia ja voihan sitä kokeilla. Hölynpölyyn ihmisinä kehittymisistä täällä tai missään muuallakaan en usko pätkääkään. Törkyyn vastataan armotta törkyllä.

Täältä on naurettavien syiden takia poistunut muutama herkköhipiäinen hienohelma. Älä Norma liity siihen pösilöjoukkoon.

Aika epärealistinen ajatus, että foorumilla ei olisi yhtään vihamiestä tai - naista. Ei kaikkien kanssa tarvitse tulla juttuun
.
Unelmani on foorumi, missä mökkihöperöt ihmiset vatkaavat metaa 24/7.

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #31 : pe 16.09.2016, 11:05:48 »
Pensador kehitteli aloittajan erikoisoikeuksia ja voihan sitä kokeilla. Hölynpölyyn ihmisinä kehittymisistä täällä tai missään muuallakaan en usko pätkääkään. Törkyyn vastataan armotta törkyllä.

Täältä on naurettavien syiden takia poistunut muutama herkköhipiäinen hienohelma. Älä Norma liity siihen pösilöjoukkoon.

Aika epärealistinen ajatus, että foorumilla ei olisi yhtään vihamiestä tai - naista. Ei kaikkien kanssa tarvitse tulla juttuun
.

NB jatkaa ruikutustaan ja pyytää taas Juhaa apuun, koska Norma ei pärjää omillaan. Seniili rupusakki vaan uudestaan vaatimaan minun heittämistäni foorumilta ja pelastamaan NB. En minäkään kyllä halua, että Norma lähtee, vaikka onkin väärinymmärretty raukka.

Sepe

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #32 : pe 16.09.2016, 11:13:20 »
Kyllä jokaiselle normaaliälyiselle on selvää, että toisen omiin juttuihin ei mennä kuolemaa ivaamaan ja riitelemään. Ellei normaalia älyä sitten ole, on melkoisen mahdotonta säännöillä sitä kasvattaa. Norman pyyntö on erinomaisen kohtuullinen, enkä ymmärrä, mitä vaikeuksia sitä olisi noudattaa.

Jos todellakin vittuilun tarve on niin kova, voihan sitä perustaa vaikka ikioman ketjun, jossa sitä harrastaa.

T: Xante

Se, mitä täällä pidetään vittuiluna, on pikemminkin suoraan sanomista ja oman mielipiteen esittämistä. Kuolema on luonnollinen asia, eikä minusta ole mitään syytä tehdä siitä tabua. Kaikista ihmisistä ja heidän höpinöistään ei tarvitse pitää. Olen kertonut tällä palstalla, minkälainen käsitys minulla on kuolemasta ja surusta. On jokaisen oma asia, jos käsityksiäni pidetään vittuiluna. Kaikki saavat mystifioda kuoleman ja surun niin paljon kuin haluavat.

Kysehän ei ole siitä, mitä sinä kuolemasta ajattelet, se kiinnostanee ketä kiinnostanee. Kyse on siitä, miten sinä kohtelet heitä, jotka eivät ajattele kuolemasta samoin kuin sinä. Kyse on tilannetajusta, empatiasta ja sen semmoisista. Kyse oli myös siitä, että menit soittelemaan suutasi selkeästi - koska sanoit sen selkeästi - vain sen vuoksi, että kuolemasta kertoja oli henkilö, joka on SINUN kanssasi eri mieltä asioista. Siihen minä reagoin, kuten aikanaan reagoin siihen, millaisia kirjoituksia sinä sait kertoessasi sisaresi sairaudesta.

Minun käsityksilläni kuolemasta ja sairauksista ei ole mitään tekemistä sen kanssa, millaista käytöstä itseltäni vaadin muiden näitä kohdatessa.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #33 : pe 16.09.2016, 11:38:18 »
Jos hib tölvi tahallaan sillä mentaliteetilla että pääsisi minusta eroon, niin enhän minä sitten voi täältä lähteä, koska se ei nyt vaan mene sillä tavalla että joku toinen kirjoittaja päättää minun puolestani missä olen ja mitä saan kirjoittaa.

Tuo on aika pitkälle myös minun täällä roikkumiseni syy. En piruuttanikaan poistu vaikka hibiskusi solvaa mitä törkeimmillä tavoilla niin minua kuin perhettäni ja valehtelee.
Toisaalta, viisainta olisi olla mitenkään huomaamatta hibiskusen törkeyksiä ja käyttäytyä niinkuin mokomaa ei olisikaan. Sehän johdonmukaisesti silloin johtaisi siihen, että voisin vaikka lähteäkin koska ei ole ketään jolle piruilen olemalla olemassa.

Toivon että Juha/Admin saa jotain aikaan.
Toivon että Norma jatkaa, ja olen huomannut että muitakin samaa toivovia on. hibiskusen jatkamista ei taida hibiskusen itsensä lisäksi toivoa kuin Juha. Sehän riittääkin.

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #34 : pe 16.09.2016, 11:49:53 »
Jos hib tölvi tahallaan sillä mentaliteetilla että pääsisi minusta eroon, niin enhän minä sitten voi täältä lähteä, koska se ei nyt vaan mene sillä tavalla että joku toinen kirjoittaja päättää minun puolestani missä olen ja mitä saan kirjoittaa.

Tuo on aika pitkälle myös minun täällä roikkumiseni syy. En piruuttanikaan poistu vaikka hibiskusi solvaa mitä törkeimmillä tavoilla niin minua kuin perhettäni ja valehtelee.
Toisaalta, viisainta olisi olla mitenkään huomaamatta hibiskusen törkeyksiä ja käyttäytyä niinkuin mokomaa ei olisikaan. Sehän johdonmukaisesti silloin johtaisi siihen, että voisin vaikka lähteäkin koska ei ole ketään jolle piruilen olemalla olemassa.

Toivon että Juha/Admin saa jotain aikaan.
Toivon että Norma jatkaa, ja olen huomannut että muitakin samaa toivovia on. hibiskusen jatkamista ei taida hibiskusen itsensä lisäksi toivoa kuin Juha. Sehän riittääkin.

Sinä roikut täällä siksi, että sinulla ei ole muutakaan paikkaa, missä purkaa katkeruuttasi koska Outomaa on pystyyn kuollut foorumi. Sinähän se täällä valehtelet. Missä minä olen solvannut sinun perhettäsi? Taidat olla ahkerampi valehtelemaan ja solvaamaan minua kuin minä sinua senkin läskiperse homo.

Sepe

Paikalla Norma B

• Konkari
« Vastaus #35 : pe 16.09.2016, 11:55:07 »
Juha saa viikonlopun aikana tehdä päätöksensä siunaako hän sinun käytöksesi, hibiscus. En minä kyllä oikein tämmöistä erikoisoikeutta herjata ja kiusata ihmisiä tajua. Aika anteliasta se minun mielestäni on kyllä taholtani että jättäisin sinut hillumaan kaikkianne muuanne, kunhan edes ihmisen oma ketju on suojeltavissa pahansuopuudeltasi.

Etkö tosiaan osaa nähdä omaa itseäsi? Sepe kiusasi sinua joskus jossakin ja nyt sinä kostat sen kaikille? En ymmärrä.
Mua huvita enää mikään.

Poissa Juha

• Koko Kaaoksen Koostaja (yyKaaKOO)
  • Konkari
  • Rapatessa roiskuu, ja hajotessa poistuu.
« Vastaus #36 : pe 16.09.2016, 11:59:42 »
Jos ei kukaan esitä mitään rakentavaa tai Juha reagoi mitenkään konkreettisesti ja pontevasti tässä asiassa, maanantaina poistun.

Asia käsitellään, poistuit tai et. Kunhan on aikaa perehtyä. Klassikko, mutta silti tämäntyylisessä riittää. Ei tunnu ihan läpihuutojutulta vieläkään.

Yleiseti ottaen en ala erityiskohtelemaan ketään. Autan osaltani kestämään, jos osaan tuoda jotain ratkaisevaa kohtaamispuolelle. Yleisiin ehdotuksiin otan kantaa ylläpitäjänä, mikäli ehdotukset koskevat kaikkia. Yleisvaino on foorumilla kaikille tiedossa, ja koskee tiettyjä henkilöitä kohteena olemisen jne puolesta.

Minusta asiasta on todennäköisesti ainesta johokin yleiseen, koko foorumia koskevaan ajattelutavan muutokseen.

Tässä vaiheessa Oma-alueesta se, että se on enemmän sitä, että voi yksin höpistä, eikä muilla ole niin vahvaa perustetta kuittailla tästä. Osa ihmisistä ei saa tietyille aiheille aktiivista vastaanottoa, ja osa voi jäädä aika kommentoimatta. Jos tätä kirjoittajaa pidetään vielä epätoivottuna, niin on edes Oma-alue, jossa lätistä itselle tärkeitä.
yyKaaKOO:  (Hakker, kombin, analys, fuusi, ... ja improvis)oi.
Chaos is beeing installed ... Please, wait.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #37 : pe 16.09.2016, 12:05:04 »
Sepe kiusasi sinua joskus jossakin ja nyt sinä kostat sen kaikille? En ymmärrä.

Sepe osoitti aikoja sitten hibiskusen, silloisen aaren, törkeän valehtelun ja suhteen erääseen guruna esiintyvään henkilöön. Silloin syttynyttä vihaa hibiskusi ei ole pystynyt käsittelemään.
Varsinaiseen kiusaamiseen en mielestäni ole kovin usein syyllistynyt - kivaa se kyllä on.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #38 : pe 16.09.2016, 12:07:25 »
Niin inhimillistä kuin se onkin, ja ymmärrän tunteen takana, en silti pidä reiluna toisaalta tätä asetelmaa "minä tai tuo toinen" ylläpidolle. Enkä toivo ihmisten käyttävän poistumisuhkaa tälläisten vaateiden esittämisessä. Näin aivan riippumatta siitä, mitä mieltä olen kenenkin käytöksestä. Muistaakseni Wanhalla näihin oli yksiselitteinen sääntö: ketään ei pakoteta olemaan foorumilla, mutta kenelläkään ei myös ole oikeutta asettaa foorumilla olonsa ehdoksi jonkun muun poistumista.

Jos täällä aletaan huutoäänestämään poistujista, moni meistä taitaisi hävitä. Eli juu, oma siansiivu ojassa...

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #39 : pe 16.09.2016, 12:11:24 »
Sepe kiusasi sinua joskus jossakin ja nyt sinä kostat sen kaikille? En ymmärrä.

Sepe osoitti aikoja sitten hibiskusen, silloisen aaren, törkeän valehtelun ja suhteen erääseen guruna esiintyvään henkilöön. Silloin syttynyttä vihaa hibiskusi ei ole pystynyt käsittelemään.
Varsinaiseen kiusaamiseen en mielestäni ole kovin usein syyllistynyt - kivaa se kyllä on.

Ulostat silkkaa paskaa jälleen kerran. Olet kova poika valehtelemaan. Olit erittäin innokas ilmoita valvojalle -napin painelija ja ylläpidon nuolija ja apuun pyytäjä
« Viimeksi muokattu: pe 16.09.2016, 12:14:13 kirjoittanut hibiscus »

Sepe