Kirjoittaja Aihe: Äly - älykkyys  (Luettu 7299 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kuukautiset

• Vieras
Vs: Äly - älykkyys
« Vastaus #140 : pe 16.02.2018, 08:12:37 »
Hiekkapillu pääsi taas mieliaiheeseensa. Kertomaan siitä kuinka huonoja muut on ja kuinka hyvä hän itse on.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #141 : pe 16.02.2018, 08:36:26 »
Poistin sairauskertomukseni koska se palveli tarkoituksensa. Minulla on aina ollut hinku korostaa etten ole mikään nutturapää seksiasioissa. Mutta kun olen tunteellinen ja kipukammoinen ihminen, niin eihän siinä kaikkeen pysty. Vuosia ollut ettei pysty edes tavan seksiin randomien kanssa kuin satunnaisesti tai ei ollenkaan, kun on niin paha mieli masennuksen ja rakkaudettomuuden kanssa.

Minusta on kuitenkin älykästä varjella itseään ja olla olematta yes woman, jos ei halua taas satuttaa itseään.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #142 : pe 16.02.2018, 08:45:56 »
Poistin sairauskertomukseni koska se palveli tarkoituksensa. Minulla on aina ollut hinku korostaa etten ole mikään nutturapää seksiasioissa. Mutta kun olen tunteellinen ja kipukammoinen ihminen, niin eihän siinä kaikkeen pysty. Vuosia ollut ettei pysty edes tavan seksiin randomien kanssa kuin satunnaisesti tai ei ollenkaan, kun on niin paha mieli masennuksen ja rakkaudettomuuden kanssa.

Minusta on kuitenkin älykästä varjella itseään ja olla olematta yes woman, jos ei halua taas satuttaa itseään.

Juu. Ei kande jättää sitä esille. Mä oon kyllä sitä mieltä että seksistä tulee nauttia. Turhia pidäkkeitä on turha kehitellä, mutta mihinkään vastenmieliseen ei pidä itseä pakottaa.

Itse kyllä olen valmis tekemään monenmoista asiaa naiseni nautinnon eteen.