Kirjoittaja Aihe: Kikkoja vaivojen parantamiseksi  (Luettu 775 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Konkari
Kikkoja vaivojen parantamiseksi
« : to 26.05.2016, 17:44:46 »
Olisiko tämä sitten harrastus ottaa selvää miten voi välttää lääkkeiden käyttöä ja pärjäillä ilman...?

Vatsa suuttuu milloin mistäkin. Tällä kertaa joku makaronimössö päivän pääateriaksi ja suklaata jälkiruoaksi pienen lenkin päälle aiheutti niin helvetillisen rintapiston että ei mitään tolkkua. Päätin kokeilla taannoin somessa näkemääni vatsatroppireseptiä:

2 kupillista (2 dl) kookosmaitoa
1 tl kurkumaa
1 tl inkivääriä
1/4 tl mustapippuria
hunajaa

Nämä sotketaan ja juodaan. Tarkoitus oli juoda ennen nukkumaanmenoa, mutta kiskaisin nyt huiviin. Helvetillinen rintapisto loppui varsin nopeaan. Tosin tilalle jäi karmea yökötys. Mutta kaikille ei välttämättä tällaista tulle, minulle kookos - vaikka siitä valtavasti pidänkin - toisinaan aiheuttaa pahoinvointia.
Hirressä hymysi hyytyy.

Lähde: en muista

Poissa Norma B

• Konkari
Vs: Kikkoja vaivojen parantamiseksi
« Vastaus #1 : pe 10.06.2016, 23:30:21 »
Stressi paranee huutamalla ja riehumalla:

http://www.hs.fi/hyvinvointi/a1465445898143?jako=7d19d5d86b6ec2ed1dd60d12aee363ee&ref=og-url

Itselläni vain se ongelma että en tiedä mitään metsää jossa uskaltaisin karjua ilman että joku tulee ihmettelemään asiaa. Ja jos sellaisen uppo-oudon metsän löytäisin jossa voisi karjua, pelkäisin että eksyisin sinne. Tämä on tätä taajaman problematiikkaa taajaan asutulla alueella.
Hirressä hymysi hyytyy.

Poissa socrates

• Konkari
  • Piilorunkkujen tarkkailija
« Vastaus #2 : la 11.06.2016, 10:15:16 »
Stressi paranee huutamalla ja riehumalla:

http://www.hs.fi/hyvinvointi/a1465445898143?jako=7d19d5d86b6ec2ed1dd60d12aee363ee&ref=og-url

Itselläni vain se ongelma että en tiedä mitään metsää jossa uskaltaisin karjua ilman että joku tulee ihmettelemään asiaa. Ja jos sellaisen uppo-oudon metsän löytäisin jossa voisi karjua, pelkäisin että eksyisin sinne. Tämä on tätä taajaman problematiikkaa taajaan asutulla alueella.

Samaa ihmettelin, en minä kehtaa mennä Keskuspuistoon karjumaan, vaikka se varmasti tekisi hyvää. Parempi räyhätä täällä.
Unelmani on foorumi, missä mökkihöperöt ihmiset vatkaavat metaa 24/7.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #3 : la 06.08.2016, 21:48:38 »
http://askelterveyteen.com/banaaninkuoren-monet-kayttomahdollisuudet/

Banaaninkuoria voi käyttää sekä sisäisesti että ulkoisesti sairauksien hoidossa. Ne auttavat tehokkaasti poistamaan muun muassa pieniä ryppyjä.

Tekstiä ja kuvia sekaisin, joten en ala kopioimaan kohtia - lukekaa sieltä.
Hirressä hymysi hyytyy.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #4 : la 03.12.2016, 22:59:19 »
Jos olet nuori, mutta muisti silti reistaa, harjoita seksiä:

http://www.nainen.com/enemman-seksia-harrastavilla-naisilla-on-parempi-muisti/

Uuden kanadalaistutkimuksen mukaan usein seksiä harrastavilla naisilla on parempi muisti. McGillin yliopiston tutkimus siitä, miten yhdyntä vaikuttaa naisten aivoihin, sai selville, että se voi auttaa naisia muistamaan abstrakteja sanoja.

Independentin mukaan tutkijat löysivät kytköksen hippokampuksessa tapahtuvan hermokudoksen kasvun ja seksin väliltä. Hippokampus on se osa aivoja, joka hallitsee tunteita, muistia ja hermostoa.

Tutkimusta varten 78 alle 30-vuotiasta naista pyydettiin osallistumaan muistitestiin, johon liittyi ihmisten kasvoja ja toiseen abstrakteja sanoja. He myös täyttivät kyselyn, jossa selvitettiin heidän keskiarvonsa sekä se, käyttivätkö he ehkäisyä.

Independentin mukaan tulokset osoittivat, että useimmin seksiä harrastaneet naiset pystyivät paremmin muistamaan abstrakteja sanoja. Seksi ei kuitenkaan vaikuttanut siihen, miten hyvin he muistivat kasvoja.

Archives of Sexual Behaviour -journalissa julkaistussa tutkimuksessa tutkijat kirjoittivat löydösten viittaavan siihen, että seksin harrastaminen usein on yhteydessä muistin toimintaan ja hippokampukseen. Yhteys voi johtua siitä, että seksi on liikuntamuoto tai siitä, että se auttaa helpottamaan mielenterveysvaivoja, kuten masennusta ja stressiä, jotka vaikuttavat muistiin.

Lisää tutkimuksia kuitenkin tarvitaan osoittamaan, vaikuttaako orgasmin saaminen muistiin. Voit lukea lisää tutkimuksesta täältä.

Lähde: Independent
Hirressä hymysi hyytyy.

Poissa Kopek

• Konkari
« Vastaus #5 : la 03.12.2016, 23:50:32 »
Hikka paranee, kun pumppaa (varovasti) pienen ylipaineen keuhkoihin ja antaa olla sen kymmenen sekuntia. Prosessin voi toistaa, jos ei yksi kerta auta. Pumppaamiseen voi käyttää polkupyörän pumppua, mutta parempi on, jos sen tekee luonnollisella tavalla seuraavasti:

1. Hengittää keuhkot täyteen ilmaa eikä päästä sitä pois.
2. "Pumppaa" suun avulla lisää ilmaa kehkoihin, niin että ylipaine syntyy.

Pumppaminen tehdään imemällä poskilla suu täyteen ilmaa ja nielemällä se keuhkoihin. Koska suuhun mahtuu vain vähän kerrallaan, tarvitaan aika monta pumppausliikettä, ehkä kaksikymmentä. Koska samaan aikaan pidätetään hengitystä, jonkin verran pitää kiirehtiä. Ulospäin ilmaa keuhkoista ei siis saa päästää. Eli "uppa, uppa, uppa, uppa" ja niin edelleen. Näyttää ehkä typerältä, mutta on varmin ja nopein keino hikan lopettamiseksi. Mekanismi on se, että ylipaine puristaa pallean kasaan, ja tämän johdosta siinä oleva lihaskramppi eli hikka poistuu. Ei kuitenkaan liikaa painetta!

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #6 : ma 30.01.2017, 19:49:28 »
Pyykkipojilla kivuista eroon(?):

http://fi.newsner.com/kiinnita-pyykkipoika-korvanlehteen-5-sekunnin-ajaksi-yllatyt-vaikutuksesta

Kivun alkaessa ihmiset turvautuvat usein lääkkeisiin, mutta kivunlievitykseen on olemassa myös muunlaisia apukonsteja.

Korviemme sanotaan olevan kehomme kartta ja korvassamme olevat useat hermot viestivät sanomaa kehomme muihin osiin.

Katso alta, miten lievität esimekiksi hartiakipuja tai vatsakipua korvanlehteen kiinnitetyn pyykkipojan avulla.
Hirressä hymysi hyytyy.

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #7 : ma 30.01.2017, 19:58:26 »
Muuan kaverini valisti minua taannoin siitä, miten saa ns. korvamadon tehokkaasti karkotettua. Vastaus on purkka! Ellette usko, niin kokeilkaa purkansyöntiä seuraavan kerran, kun alkaa biisi soimaan pään sisällä.
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #8 : ma 30.01.2017, 20:05:01 »
Muuan kaverini valisti minua taannoin siitä, miten saa ns. korvamadon tehokkaasti karkotettua. Vastaus on purkka! Ellette usko, niin kokeilkaa purkansyöntiä seuraavan kerran, kun alkaa biisi soimaan pään sisällä.

Siinä materiaalia jos joku rohkea haluaa testata että jääkö korvaan ja pääseekö purkalla eroon. Itse en tämän kanssa viitsi, en ota riskiä että jäisi päähän. Meinaan voin hyvin kuvitella että purkansyöminen tahdistuu tuon lallatuksen kanssa ja sitten se vasta päässä soikin:

https://www.youtube.com/watch?v=-uo9tMoew6o
Hirressä hymysi hyytyy.

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #9 : ma 30.01.2017, 20:14:46 »
Siinä materiaalia jos joku rohkea haluaa testata että jääkö korvaan ja pääseekö purkalla eroon. Itse en tämän kanssa viitsi, en ota riskiä että jäisi päähän. Meinaan voin hyvin kuvitella että purkansyöminen tahdistuu tuon lallatuksen kanssa ja sitten se vasta päässä soikin:

En kyllä kuuntele, en edes katso mikä se on. :)

Minulla on kyllä niinkin, että korvamato lähtee myös sillä, kun kuuntelee oikeasti sen päässä jumittavan kappaleen (Laitan esim. Youtubesta). Aina niin ei voi kuitenkaan tehdä, jolloin purkka on jo osoittautunut mainioksi avuksi.

Poissa Rampsi

• Konkari
« Vastaus #10 : ma 30.01.2017, 20:39:53 »
Why does nick. Rentti GAYS ALLTHE TIME??
Vopi vitti minkä teki Ruzlanas!!!

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #11 : ma 30.01.2017, 20:56:26 »

En kyllä kuuntele, en edes katso mikä se on. :)

Minulla on kyllä niinkin, että korvamato lähtee myös sillä, kun kuuntelee oikeasti sen päässä jumittavan kappaleen (Laitan esim. Youtubesta). Aina niin ei voi kuitenkaan tehdä, jolloin purkka on jo osoittautunut mainioksi avuksi.

Olen joskus kokeillut tuota kuuntelukonstia. Ei toiminut.
Hirressä hymysi hyytyy.

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #12 : ma 30.01.2017, 23:06:37 »
Ei ilmeisesti toimikaan kaikilla, eikä minullakaan poikkeuksetta. On tullut joskus naurettuakin, että toiset kuulevat ääniä ja/tai näkevät näkyjä, minulla pyörii jukebox päässsä.

Poissa MrKAT

• Konkari
« Vastaus #13 : ti 31.01.2017, 01:15:19 »
Alizee:n Moi Lolita on minulle hirveä korvamato.
Ainakin ollut, varon kuuntelemasta, vaikka muuten hirmu hyvä.

Kolme vaihtoehtoista tapaa saada korvamato pois:
 1) älä välitä siitä, jätä huomiotta.
 2) kuuntele kappale alusta loppuun.
 3) kuuntele toinen tuttu jo tylsähkö kappale sensijaan, vaikka kansallishymni.

ref.
[1] http://yle.fi/uutiset/3-7064171
[2] http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0086170

Jos olen luvannut itselleni musiikki-illan tai soittosession tai konsertin ja en pääse tai keskeytyy niin olen huomannut että aivot "jää puutteeseen". Päässäni alkaa konsertti, aivot kehittelee omiaan. Se ei ole paha juttu. Usein ihan uusia säveliä. ;)  Mutta tässä mielessä ymmärrän 2:n noin psykologisesti. Jos jättää kesken ja lupaus petetään, aivot alkaa kehittämän itse ja pitää oman konsertin.
"Suomen pakolaiskiintiötä pitäisi nostaa kolmellasadalla 1050:een!"  - Petteri Orpo (KOK)

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #14 : ti 31.01.2017, 12:23:01 »
Ei ilmeisesti toimikaan kaikilla, eikä minullakaan poikkeuksetta. On tullut joskus naurettuakin, että toiset kuulevat ääniä ja/tai näkevät näkyjä, minulla pyörii jukebox päässsä.

Ääniä en tapaa kuulla, mutta näkyjä olen nähnyt, ja kaiken lisäksi on ollut myös tuo jukebox käynnissä toisinaan. Jukebox on saatanasta perkeleestä (oikeastaan sitä enempi jos soi joku biisi josta oikeasti tykkää, koska tykkäämisen kanssa alkaa olemaan niin ja näin sadannen soittokerran jälkeen). Näyt ovat ihan kivoja. Yleensä. Siksi jos saisin käsiini ayahuascaa, nappasin sen justiinsa vaikka tiedänkin että se aiheuttaa pirunmoiset yrjösessiot(kin).

Psykedeeleille olisi kyllä tarvis. Eihän näillä kalkkeutuneilla keski-ikäisen aivoilla enää mitään näkyjä ole näet näkynyt, lieviä harhoja vain silloin tällöin. Että jossain purnukassa lukee niin, vaikka oikeasti lukeekin noin.
Hirressä hymysi hyytyy.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #15 : to 27.04.2017, 19:57:33 »
Keinoja pitää punkit loitolla:

http://fi.newsner.com/haluatko-pitaa-punkit-loitolla-kesalla-tassa-on-simppeli-niksi-joka-jokaisen-tulisi-tietaa

Alta voit katsoa listan viidesta eteerisestä öljystä, jotka ovat täydellisiä punkkien karkoittamiseen:

Laventeli, laventeli tuoksuu hyvälle, mutta punkit eivät voi sietää sen hajua.

Puolanminttu, tämä yrtti on sukua mintulle, mutta myrkyllinen hyönteisille.

Sitruunaruoho, sitruunaruoho tuoksuu ihanalle ja se pitää hyönteiset loitolla.

Eukalyptys,  eukalyptys pitää hyönteiset loitolla ja lievittää myös puremien jälkeen esiintyvää ärsytystä.

Lime, hyönteiset eivät pidä limen tuoksusta, jonka seurauksena ne pysyvät loitolla. Voit myös suihkuttaa öljyä vaatteisiin, jolloin saat vielä paremman suojan.
Hirressä hymysi hyytyy.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #16 : pe 28.04.2017, 20:08:57 »
http://www.msn.com/fi-fi/ruoka-ja-juoma/ruokauutiset/laita-valkosipulinkynsi-tyynyn-alle-ja-yllätyt-mitä-se-tekee-kehollesi/ar-AAndEcw?ocid=mailsignout

Valkosipuli sisältää hiilihydraatteja sekä proteiinia, jotka molemmat parantavat suorituskykyä. Vaikka valkosipulissa on myös yllättävän paljon kaloreita, ei sitä koskaan tule nautittua nin paljon, että nämä kalorit pääsisivät lihottamaan.

Valkosipulin vitamiinit ja mineraalit, kuten B-vitamiini, potassium, natrium ja magnesium auttavat ehkäisemään muun muassa erilaisia infektioita. Se on luonnon oma antibiootti, mikä estää ja hillitsee bakteerien, hiivojen, sienien ja virusten kasvua.

Valkosipulia kannattaa sotkea lusikalliseen hunajaa, jos haluaa eroon flunssan oireista. Jos et halua nauttia sitä sisäisesti, laita valkosipulia sukkiin. Valkosipulinkynsiä on jo kauan aikaa laitettu sukan sisään ehkäisemään flunssaa tai korvaan ehkäisemään korvatulehdusta.

Valkosipulin sisältämät antioksidantit auttavat myös ehkäisemään sydänsairauksia. Sen sanotaan myös vähentävän veren hyytymistä, alentavan kolesterolia sekä verenpainetta.

Univaikeuksista kärsivän kannattaa laittaa yksi valkosipulinkynsi tyyny alle, sillä sen erittämä rikkipitoinen tuoksu rauhoittaa mieltä ja joidenkin kertomusten mukaan, jopa hylkii negatiivista energiaa.

Valkosipulin tuoksu voi aluksi tuntua voimakkaalta, mutta parin päivän jälkeen et enää huomaa sitä ja nukut, kuin vauva!

Ja haisee aina niin helvetin pahalle toisten ihmisten syömänä, mutta ei itse syötynä.  :P
Hirressä hymysi hyytyy.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #17 : ma 03.07.2017, 19:10:43 »
Jossain lehdessä (Tieteen Kuvalehti???) mainittiin ohimennen että kannattaa ottaa kylmä kylpy jos haluaa kohentaa kehonsa jätteidenkäsittelyä. Taisi olla jotensakin niin että kylmässä veri pakkautuu sisäelimiin, jolloinka mm. maksan toiminta kiihtyy, ja sehän kuona-aineita käsittelee.
Hirressä hymysi hyytyy.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #18 : ti 04.07.2017, 23:04:15 »
Tässä neuvotaan miten saa kantapäistä ällöttävät koppurat veks. Tuntuu vaan jotenkin hurjalta että törsäisi ruokamatskua moiseen.

http://fi.newsner.com/ala-tuhlaa-rahojasi-pedikyyreihin-hoida-jalkasi-kuntoon-nailla-kahdella-keittiostasi-loytyvalla-aineella
Hirressä hymysi hyytyy.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #19 : ti 25.07.2017, 20:20:50 »
Selvitä raskaustestillä onko sinulla kivessyöpä (ja hankkiudu parannettavaksi):

http://fi.newsner.com/mies-teki-raskaustestin-han-ei-olisi-koskaan-voinut-uskoa-etta-pilailu-pelasti-hanen-henkensa
Hirressä hymysi hyytyy.