Kirjoittaja Aihe: Tekemätön työ?  (Luettu 350 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Muisto Keijo Kullervo

• Konkari
  • Päivieni kertomaa
    • Kotisivuni
Tekemätön työ?
« : su 08.05.2016, 10:07:43 »
Olen monta vuotta ollut tilanteessa jossa on itseäni stressannut ns. tekemättömän työ paine.

koko ajan on tuntunut siltä, että selvittämättömiä asioita on joista pitäisi ottaa kantaa ja korjata jos mahdollista kyseessä olevat.

Onneksi aivan viime aikoina  olen päässyt ko. vaivasta.

Päivä kerrallaan, jos mahdollista, ilman suuria paineita.

Onko kukaan lukijoistani ollut samanlaisessa kierteessä tekemättömistä töistä johtuen?

Ja  miten, jos mahdollista, olet päässyt voitonpuolelle asiassa?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
Vs: Tekemätön työ?
« Vastaus #1 : su 08.05.2016, 10:29:47 »
Voi voi, kaikki mahdollinenhan meitsiä rassaa. Erityisesti se iänikuinen loputon romaanin puhtaaksikirjoittaminen, jota tulin harjoittaneeksi viimeksi vuosia sitten. Ei vaan pysty tarttumaan tekeleeseen ja se sitten nyppii kun miettii että eihän tämä elämä ikuista ole. Edes sen verran haluaisin itsestäni jälkeen jättää että näppäilen kirjani vihon viimeisen kerran kuosiinsa, printtaan sen ja askartelen siihen kannet. Onpahan edes yksi kappale olemassa, takuulla alusta loppuun itse tehty.

Pahimmillaan rassaa jopa boksin katsomattomat elokuvat ja ohjelmat. Siinä ohessa kirjahyllyjen lukemattomat kirjat. Mutta kuulema on muitakin ihmisiä joilla on tuota jälkimmäistä ongelmaa. Kirjoja on niin kiva omistaa... Mutta työläs lukea. Moni painaa niin ettei sitä niin vain pidellä kun makaa sängyssä (vatsallaan lukeminen tekee pahaa selälleni). Retkille ei viitsisi ihan joka kirjaa ottaa, kun sottaantuvat aurinkorasvasta ja siitä kun hyönteisiä lentelee sivujen väliin ja litistyy sinne, jos ei ole tarkkana.
Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM