Kirjoittaja Aihe: Muotia  (Luettu 9709 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hartsi

• Konkari
Vs: Muotia
« Vastaus #60 : pe 27.10.2017, 18:53:08 »
Minulla on jäljellä joitain Wanhoja farkkuja.

Pitäisikö niitä alkaa repelemään ja laittaa myyntiin ?

Uskoisin, että menisivät hyvin kaupaksi, olen varteenotettava repelijä.
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #61 : su 26.11.2017, 22:06:32 »
Rumista jouluneuleista on tehty muoti. Ällöttävää ja epäekologista. Ranskassa järjestettiin rumimman neuleen kisa.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005465472.html

Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #62 : ma 27.11.2017, 22:21:24 »
Uusi luksuslaukku näyttää aivan roskapussilta – ja maksaa satoja euroja

Jutussa kerrotaan, että myös verkkokassit ovat taas muotia.

https://www.is.fi/mystyle/art-2000005466337.html

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #63 : ti 28.11.2017, 02:05:07 »
Uusi luksuslaukku näyttää aivan roskapussilta – ja maksaa satoja euroja

Jutussa kerrotaan, että myös verkkokassit ovat taas muotia.

https://www.is.fi/mystyle/art-2000005466337.html
Toimii saudeissa ihan kympillä. Musta väri ja muotoilu edustaa paikallista muotia.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #64 : ti 12.12.2017, 18:20:09 »
Olen kaipaillut mahdollisuutta väkrätä jotain heijastavaa asuihin. Yleensä käytän sitä ihme pantakäppyrää joka pyöräytetään käsivarren ympäri, mutta se uppoaa typerästi muhkeimpien takkien "sisään" ja eihän se sieltä syvennyksestä sitten mitään heijasta. Ja noinkohan se edes riittää nykyisessä synkässä yössä että on yhdessä kädessä panta.

Tässä myydään heijastavaa lankaa. Mitäköhän siitä näpertäisi? Ohjeen mukainen kaulahuivikin ottaisi kyllä aikas monta kerää, ja minulla on jo yksi vuosia sitten aloitettu kaulaliinaprojekti kesken (ei sitä pysty missään vaiheessa jatkamaan kun nuorempi kissa kävisi kiinni - aloitin ennen kuin minulla oli ko. kissaa).

https://turvakauppa.if.fi/heijastava-lanka-1?_ga=2.235784392.890342032.1513095390-974034117.1513095390
"The artist is the true seer and prophet of his century, the justifier of life and as such, of course, a revolutionary far more fundamental in his penetration of the social mask of his day than any fanatic idealist spilling blood over the pavement in the name simply of another unnatural mask."

JC

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #65 : ti 12.12.2017, 18:27:04 »
Heijastinlangastahan voi tehdä vain raidan/raitoja kaulahuivin päähän, niin yksi kerä riittää. Tai miksei raitoja lapasiin?

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #66 : ti 12.12.2017, 18:30:01 »
Heijastinlangastahan voi tehdä vain raidan/raitoja kaulahuivin päähän, niin yksi kerä riittää. Tai miksei raitoja lapasiin?

Lapasia en harrasta, mutta voisihan sitä duunata jotkut valmiit yksiväriset sormikkaat. Aika paljon tulee kyllä pidettyä käsiä takintaskuissa, että eipä ne sieltä näy. Kaulahuiviakin pidän sillä tavalla että lärpäkkeet ovat molemmat rintakehän päällä. Hyvä olisi kehitellä joku semmoinen systeemi missä heijastusta on joka suuntaan.

(Äidiltä sain heijastinliivin vuosia sitten, mutta kertaakaan en ole sitä käyttänyt, koska se on mielestäni lapsia ja kehareita varten...)
"The artist is the true seer and prophet of his century, the justifier of life and as such, of course, a revolutionary far more fundamental in his penetration of the social mask of his day than any fanatic idealist spilling blood over the pavement in the name simply of another unnatural mask."

JC

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #67 : ti 12.12.2017, 18:32:24 »
Jotkut tupsut tai koristenauhat hanskojen resoriin? Semmoset, jotka jää roikkumaan ulkopuolelle kun pistää kädet taskuihin.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #68 : ti 12.12.2017, 18:39:24 »
Tai sitten joku irtonainen pitsihässäkkä jonka voi heittää aina kulloisenkin repun päälle kun lähtee liikenteeseen. Täytyy funtsia.

JC

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #69 : ke 20.12.2017, 23:09:58 »
Älyvaatteet ovat entistäkin älykkäämpiä. Tämä olisi kuin minulle tehty.

JC

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #70 : ti 09.01.2018, 21:42:00 »
Liha-kuosillinen huppari, öh lihansyöjille?

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #71 : to 18.01.2018, 00:50:27 »
Firenzessä järjestettiin viime viikolla vuosittaiset Pitti Uomo -miestenmuotimessut...Firenzessä kuvattu, valtavaan huiviin sonnustautunut stylisti Graziano Di Cintio innoitti Maria stailaamaan oman puolisonsa, Ilta-Sanomien kuvaajana työskentelevän Antin.

Kumpi on kumpi?

https://www.is.fi/mystyle/art-2000005528401.html

Poissa Juuli

• Konkari
  • Hukkaskukka
« Vastaus #72 : to 18.01.2018, 00:59:04 »
Firenzessä järjestettiin viime viikolla vuosittaiset Pitti Uomo -miestenmuotimessut...Firenzessä kuvattu, valtavaan huiviin sonnustautunut stylisti Graziano Di Cintio innoitti Maria stailaamaan oman puolisonsa, Ilta-Sanomien kuvaajana työskentelevän Antin.

Kumpi on kumpi?

https://www.is.fi/mystyle/art-2000005528401.html

Haa ! Minulla on tuommoinen  mummon virkkaama vanha  ruutupeitto. Se on siis muotia. Paljonkohan ilkeisi pyytää jos myisin.
« Viimeksi muokattu: to 18.01.2018, 01:01:24 kirjoittanut Juuli »
https://www.youtube.com/watch?v=7DUnyXUaUDE
muistojeni ruusut anneli sari

Poissa Big Data Lenny

• Konkari
« Vastaus #73 : to 18.01.2018, 03:20:26 »

Nää muotiukot on hauskan näköisiä. En muuten palkkaisi tuon näköistä ukkoa. Todella epäilyttävän oloinen kaveri.  :D

Sen sijaan tuo suomalainen on asiallinen ja osuu asian ytimeen. Menisi jatkoon.

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #74 : to 18.01.2018, 05:53:45 »
En muuten palkkaisi tuon näköistä ukkoa. Todella epäilyttävän oloinen kaveri.  :D

Sen sijaan tuo suomalainen on asiallinen ja osuu asian ytimeen. Menisi jatkoon.

Sälli joka antaa muijansa nöyryyttää itseään tuolla tavalla julkisuudessa olisi varmasti hyvä alainen myös töissä.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #75 : to 18.01.2018, 08:28:30 »
Kudoin (neuloin) 80-luvun lopulla ruutupeiton joka em. kuvien perusteella kelpaisi siis rennosti olalle heitettäväksi. On se vähän isompi kuin nuo kuvan öö... viltit? (mitä piruja nuo edes on, pöytäliina tulee lähinnä mieleen), mutta ei sen niin väliä.

80-luvun lopussa myös minulla oli joku tietty Elloksen "pusakkamallinen" naisten nahkatakki, sen aikaista muotia, kun kävin jossain kirpparilla ja pällistelin jotain isoa huvia. Joku myyjä siellä äityi mallailemaan miten se huivi näyttäisi hienolta takkini päällä isona kolmiona. Ajatus tuntui oudolta. Ostin sen rätin kyllä, mutta sekin on vaan pyörinyt kamoissa enkä ole tainnut sitä koskaan käyttää. Jotenkin aina tuntunut kummalliselta tuollainen "rättinäyttely" että joku riepu heitetään tai asetellaan olalle. Kokoajan saa sitten jännätä että koska se putoaa.

(Se takki oli ihan jees aikanaan, mutta pirun kylmä...)

JC

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #76 : su 04.02.2018, 22:18:13 »
Olen käyttänyt ainakin aikuisen elämäni ajan ns. tai-mallisia alushousuja. Yläreuna on aina ollut kaartuva, ja ne nyt vaan ovat mukavimmat yllä. Luonnollisesti oltava puuvillaa. Nyt on tämäkin vaate sitten pilattu. Alkaa kaikki pikkuhousut pikkuhiljaa hajoamaan ylle, kun eihän ne ikuisesti kestä ja 60 asteessa kumminkin ne aina pesen. Katselin sitten pitkästä aikaa jossain halpakaupassa housuja. Siellä kehdattiin väittää tai-housuiksi housuja joissa oli omituinen suora yläreuna. En tiedä ymmärtääkö tästä mitä tarkoitan. Mutta ei se malli kyllä mikää tai ole (tai thai, mitä milloinkin käytettäneen). Olen satavarma että jos tuollaiset housut jalkaani laitan, niin epämukava olo tulee. Maksihousujako tässä pitää alkaa perkele pitämään, niitä mitkä ylettyvät napaan asti, tai ainakin melkein? En tykkään mistään housuista joissa on "madallettu vyötärö". Ehkä siksi kun minulla on pitkä selkä(ranka), niin ärsyttää kaikki mikä jää jonnekin vesirajaan killumaan.

Tottakai niitä tietysti ökymerkin isolla rahalla löytyy. Tässä eksämppeli haluamastani muodosta:

https://www.amazon.co.uk/Sloggi-Tai-Pack-Womens-Briefs/dp/B00ANRVB62

Kun netissä katselin niitä mistä en tykkää, niiden nimenä oli hipsters. Ehkä siellä yhdessä kaupassa on vaan sekoiltu nimien kanssa... Revin kyllä tukan päästäni jos tai-housuja ei saa enää entisenkaltaisena edullisesti mistään.

JC

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #77 : ke 07.02.2018, 20:04:54 »
Miesten muotia 1917 ja 2017. Näissä asioissa olen mielelläni aikaani 100 vuotta jäljessä.
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #78 : ke 21.02.2018, 03:21:03 »
Urheilumuotia maailman huipulta. Pimppi-trikoot myös Yhdysvaltain miesurheilijoilla pikaluistelussa. Sehän voi olla funktionaalistakin, jos sattuvat yhdysvaltalaiset luistelijat kisaamaan keskenään. Varmaan se pimpin jahtaaminen kannustaa ennätystuloksiin. Naisilla en sitten niin tiedä...(paitsi lepakoilla korkeintaan).

https://www.thesun.co.uk/sport/5621629/team-usa-speed-skating-uniforms-winter-olympics-2018-cause-stir-with-odd-light-coloured-patch-in-crotch-area/

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #79 : ke 21.02.2018, 09:13:31 »
Ostin taannoin Lidlistä pitkikset. Yllätys oli melkoinen kun kotona sovittelin niitä päälleni ja haaroihin muodostui selvästi häpy, joka ei ole omani... Housujen haaroissa oli joku kolmiomainen pala jommoista en ole ennen pitkiksissä nähnyt, ja jotenkin se laskostuu ihmisen yllä sellaiseen asentoon kuin siinä olisi häpyhuulet vierekkäin. Aika rivot rysähousut.

JC