Kirjoittaja Aihe: Monikulttuuri- ja maahanmuuttopolitiikka-aiheinen ketju (nro 6)  (Luettu 8206 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hartsi

• Konkari
...........Raumalais-porilaiset geenit eivät ole niitä maailman parhaita mahdollisia. Lasteni äidin geeneissä on ruotsalaista, suomalaista,karjalaista, saksalaista, tsetseenien ja venäläistä perimää. Olen itsekin puhtaasti sekarotuinen. Lapsistamme on tullut hienoja, lahjakkaita, suvaitsevaisia ja älykkäitä yksilöitä. En kaipaa lisää lapsia, enkä ole siksi täällä, että saisin virolaista piparia. Saan kyllä, jos tahdon ja ilman rahaakin.
........

Jaa, jaa, kotkamaisen silmäsi avulla arvioit minunkin.

Mitäs sanot, jos ja kun isäni etunimet olivat Harald Hjalmar ?

Olikohan hän Karjalasta, tai Inkerinmaalta kotoisin ?

.........

PS.

Lapsesi tietysti ovat ylpeitä, kun olet jättänyt heidän äitinsä hakoteille !!!
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

hibiscus

• Vieras
...........Raumalais-porilaiset geenit eivät ole niitä maailman parhaita mahdollisia. Lasteni äidin geeneissä on ruotsalaista, suomalaista,karjalaista, saksalaista, tsetseenien ja venäläistä perimää. Olen itsekin puhtaasti sekarotuinen. Lapsistamme on tullut hienoja, lahjakkaita, suvaitsevaisia ja älykkäitä yksilöitä. En kaipaa lisää lapsia, enkä ole siksi täällä, että saisin virolaista piparia. Saan kyllä, jos tahdon ja ilman rahaakin.
........

Jaa, jaa, kotkamaisen silmäsi avulla arvioit minunkin.

Mitäs sanot, jos ja kun isäni etunimet olivat Harald Hjalmar ?

Olikohan hän Karjalasta, tai Inkerinmaalta kotoisin ?

.........

PS.

Lapsesi tietysti ovat ylpeitä, kun olet jättänyt heidän äitinsä hakoteille !!!

Sinun suomalainen sodassa vammautunut isäsi oli mitä luultavimmin  kotoisin yhtä oudosta perheestä kuin sinäkin olet. Mitä helvetin ylpeilemistä siinä on, että isäsi haavoittui sodassa. Hän ei ollut suinkaan ainoa. Traumasi tuosta asiasta on ihan sinun ikiomasi. Tuliko isästäsi mielenvikainen vai juoppo?

Muuten, en ole jättänyt lasteni äitiä hakoteille. Hän on nyt minua nuorempi ja kiinteästi työelämässä mukana vielä ehkä vuosikymmenen ainakin. Minä halusin tänne ja tapaamme kuitenkin aina, kun kummallekin sopii. Tuen häntä taloudellisesti, vaikka lapset paitsi nuorin ovat jo omilla teillään.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
Tilanne koskee Suur-Lontoota. City, Westminster ja 32 kaupunkipiiriä. Alla olevan linkin selostamaa aluetta.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Lontoon_kaupunkipiirit
Olet siis ihan tyypillinen tynnyrikosmopoliitti ja mokuttaja - vikisee vieläkin, vaikka häntä on juuri sivistetty. :)

Lue nyt vain ylle laittamani Wikipedia-artikkeli. Lontoon City on imperiumi Suur-Lontoon sisällä: sillä on oma, erillinen hallintonsa (Ollut jo pahaiset 600 vuotta). Asukkaita alueella on n. 9000 - mutta sitten kuitenkin työllistää yli 300 000 ihmistä.
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao

Poissa Hartsi

• Konkari
...........Muuten, en ole jättänyt lasteni äitiä hakoteille. Hän on nyt minua nuorempi ja kiinteästi työelämässä mukana vielä ehkä vuosikymmenen ainakin. Minä halusin tänne ja tapaamme kuitenkin aina, kun kummallekin sopii. Tuen häntä taloudellisesti, vaikka lapset paitsi nuorin ovat jo omilla teillään.

Kiva, että tuet jotenkin.

On hauskaa tukea samalla kun hakee "uusia panopuita". Varmaan vaimosikin ihailee sinun maskuliinisuuttasi, olet paikkakunnan suurin Sonni, mutta tuet vaimoasi ja lapsiasi siitä huolimatta.

Kaikki läheisesi ovat ihastuneita panopuuhistasi, näin varmaan, osin sanomasi on omia haaveitasi, mutta kuitenkin......,

Kun kuvittelee, niin luuloo, siis luuleskelee olevansa kovempikin naimaan mitä itse asiassa on, toisinaan menee pelkäksi yrityksesksi, henki loppuu ja pierettää ?
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija

Kaikki läheisesi ovat ihastuneita panopuuhistasi, näin varmaan, osin sanomasi on omia haaveitasi, mutta kuitenkin......,

Niin me kaikki muutkin, joille olet väsymättä jaksanut raportoida seksuaalielämästäsi ja kokemuksistasi.

Poissa Hugo

• Konkari
Tilanne koskee Suur-Lontoota. City, Westminster ja 32 kaupunkipiiriä. Alla olevan linkin selostamaa aluetta.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Lontoon_kaupunkipiirit

Lue nyt vain ylle laittamani Wikipedia-artikkeli. Lontoon City on imperiumi Suur-Lontoon sisällä: sillä on oma, erillinen hallintonsa (Ollut jo pahaiset 600 vuotta). Asukkaita alueella on n. 9000 - mutta sitten kuitenkin työllistää yli 300 000 ihmistä.

Lontoo on myös taloudellisesti paljon muutakin kuin City. Alla olevasta voit tarkistaa.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Economy_of_London

hibiscus

• Vieras

Kun kuvittelee, niin luuloo, siis luuleskelee olevansa kovempikin naimaan mitä itse asiassa on, toisinaan menee pelkäksi yrityksesksi, henki loppuu ja pierettää ?

Tämä nyt ei kuulu tämän ketjun aiheeseen, mutta mitä ilmeisimmin kuvailet omia kokemuksiasi. Tuo monikulttuurisuuden piirre on minulle vierasta. Porilainen on porilainen. Tunnen olevani yhtä virolainen kuin suomalainenkin ja minulla on täysin normaaleja suhteita myös täkäläisiin naisiin. Se ei tarkoita sitä, että minun tulisi rakastella heidän kaikkien kanssa. Täällä kukkii selvästi slaavilainen, saksalainen, tanskalainen ja ruotsalainen monikulttuuri edelleenkin. Ei se mihinkään kuole, vaikka väki onkin häipynyt.

hibiscus

• Vieras

Niin me kaikki muutkin, joille olet väsymättä jaksanut raportoida seksuaalielämästäsi ja kokemuksistasi.

Haista Sepe vittu, jos tiedät enää, mikä vittu on. Te impotentit maahanmuuttovastaiset mulkut voisitte tuoda tänne näytille viestejä, joissa olen raportoinut  seksuaalieläämääni ja kokemuksiani. Sinulla ei luultavasti ole omasta puolestasi mitään raportoitavaa, koska etuveitikkasi ei ole toiminut enää aikoihin.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija

Haista Sepe vittu, jos tiedät enää, mikä vittu on. Te impotentit maahanmuuttovastaiset mulkut voisitte tuoda tänne näytille viestejä, joissa olen raportoinut  seksuaalieläämääni ja kokemuksiani. Sinulla ei luultavasti ole omasta puolestasi mitään raportoitavaa, koska etuveitikkasi ei ole toiminut enää aikoihin.

Pers.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
Lontoo on myös taloudellisesti paljon muutakin kuin City. Alla olevasta voit tarkistaa.
Aina vain jaksat höpöttää, siinä sitä sivistystä.

Pointti meni perille niille, joille pitääkin. Kiitos avusta. :)
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao

Poissa Hartsi

• Konkari
..........Haista Sepe vittu, jos tiedät enää, mikä vittu on. Te impotentit maahanmuuttovastaiset mulkut voisitte tuoda tänne näytille viestejä, joissa olen raportoinut  seksuaalieläämääni ja kokemuksiani. Sinulla ei luultavasti ole omasta puolestasi mitään raportoitavaa, koska etuveitikkasi ei ole toiminut enää aikoihin................

Sopiiko kysyä, ottiko voimille ?
Melkoinen voimanponnistus tuo on ollut, kieltämättä.

Normaalisti, siis siviilissä tuollainen ÄLÄMÖLÖ ei onnistune ? Noinkin sivistynyt persoona, mitä hän antaa ymmärtää olevansa saattaa täällä aivan riehaantua ??

Miksi näin ?

Siksi, kun hän muualla on aivan alistetussa asemassa, niin täällä on pakkokin näyttää jotakin "osaamista"

Säälittäviä tapauksia, no niille me selväjärkiset vain hymähdämme, jos sitäkään.

Poissa Toope

• Konkari
.....mies raiskaa? Katsos, viisaus on tosiasioiden tunnustamista.

Herralle kiitos! Viimeinkin Suomessa uskalletaan avata suu ja puhua rohkeasti asioista oikeilla nimillä sekä käyttää myös sitä kuuluisaa järkeä. Eikä vain kailottaa: rasisti!

TS 3.2.2016
Turun yliopiston eduskuntatutkimuksen keskuksen johtaja ja poliittisen historian professori markku Jokisipilä
Aasiasta Afrikkaan jatkuu Muhammedin maa
http://www.ts.fi/mielipiteet/kolumnit/845598/Aasiasta+Afrikkaan+jatkuu+Muhammedin+maa

Pieni lainaus aivan erinomaisesta kirjoituksesta loppupuolelta (ei heikkohermoisille, lihavoinnit minun):

"Hitchensille olisi taatusti tuottanut tuskaa todistaa sitä absurdia käännettä, jonka turvapaikanhakijoiden tekemistä raiskauksista ja ahdisteluista käyty keskustelu sai vuodenvaihteen jälkeen. Kansalaisten oikeutettu huoli turvallisuutensa heikkenemisestä sai väistyä suomalaisten miesten kollektiivisten syyllistämisen tieltä.

Suomessa vallitsee kuulemma patriarkaalinen raiskauskulttuuri, jossa huorittelu ja kouriminen ovat maan tapoja ja jossa naisiin kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa ei sen arkipäiväisyyden vuoksi oteta vakavasti. Vaarallisimpia paikkoja naisille eivät olekaan keskustan hämyiset sivukadut ja pimeät kaupunkipuistot vaan koti, jossa vaanii olennoista se hirviömäisin eli oma (kantasuomalainen) mies.

Nyt aikuisten oikeasti haloo naisasia-aktivistit! Käsityksiä maailmasta ei välttämättä kannata muodostaa tuijottamalla sitä verbaaliseen oksennuksen tahrimaa vessanseinää, jota suuri osa verkko”keskusteluista” edustaa. Maailmassa on harvoja maita, jossa sukupuolten tasa-arvo on yhtä pitkällä kuin Suomessa.

Ei ole rasismia todeta, että naisen aseman suhteen kulttuurinen etäisyys pohjoismaiden ja islamilaisen maailman välillä on valtava. Sen verran meillä pitää olla oman kulttuurimme ja historiamme kunnioitusta, ettemme ala pokkuroimaan sivistymättömyyden ja takapajuisuuden edessä."

Miehen puhetta!

VA.

Itse entisenä yliopisto-opiskelijana olen joskus vähän menettänyt uskoani noihin professoreihin ja assareihin, kun esittävät usein niin taantumuksellisia näkemyksiä. On ilo nähdä, että ainakin Turun Yliopiston edustajalla on jotain toisenlaista sanottavaa verrattuna Aalto-yliopiston (ex-rosenbergien tms.) näkemyksiin. Tuota yliopistojen juuri tulisi tehdä, herätellä näkemyksiä ja kyseenalaistaa vallitsevaa normistoa. Kyseenalaistaa (toki presidentinkin tavoin) sitä vallallaolevaa näkemystämme. Hienoa tuollainen! Ehkä suunta muuttuu vähitellen...?

Näen edelleenkin "feministisen" pointin suomalaisen miehen raiskaavuudesta täysin eri tavalla kuin esimerkiksi M. Jokisipilä. Koska kys. keskustelu ei kiinnosta minua juurikaan, enkä siis seuraa sitä kuin ainoastaan jonkun tekstin sattuessa eteeni, saatan olla väärässä.

Logiikka:

Jos Lähi-itä ja Maghrib omalla tilastoidulla seksuaalirikollisuuden tasollaan X on "raiskauskulttuuri"; niin myös suomalaisen kulttuurin omalla tilastollisella seksuaalisrikollisuuden tasollaan Y voidaan sanoa olevan raiskauskulttuuri...

... Vaikka olisimme lopulta naisille eräs maailman turvallisimmista ja oikeudenmukaisimmista yhteiskunnista? Voimmehan me vedota siihenkin, ettei monissa Afrikan tai Aasian maissa viralliset raiskaustilastot ole kovin järkyttäviä, mutta jokainen tajuaa, miksi näin asia on. Raiskaus ei ole kovin paha rikos noissa yhteiskunnissa. Eivät talebaanit tilastoi raiskauksia, heille se on normikäytöstä, poikienkin kohdalla.

Olen huomannut, että viime aikoina yhä useammat ihmiset ovat "tulleet kaapista" ja esittäneet mielipiteensä. Varauksellisen tai kielteisen asenteen ilmaiseminen maahanmuutosta on tullut hyväksytymmäksi sitä mukaa, kun asennetta edustavien lukumäärä on lisääntynyt. Rasisti - joidenkin mielestä - mitä sitten. Onhan tässä muitakin. Näin on ehkä moni ajatellut miettiessään, uskaltaako ottaa ratkaisevan askeleen ja sanoa mielipiteensä. Sen jälkeen ei ole nimittäin paluuta. Kun rasistin leima on kerran lyöty, sitä on lähes mahdotonta saada pois. Ainoa lohdutus on ollut se, että leima himmenee, mitä useammalla se on. Sen merkitys vähenee.

Siinä vaiheessa kun itse presidentti on tullut ulos kaapista ja paljastanut todelliset näkemyksensä, kansa on hieman hämillään. En tiedä, mitä tästä seuraa, mutta voisin kuvitella, että nyt yksi ja toinenkin piilorasisti vihdoin uskaltaa tulla esille...

Sinänsä pitäisin tuota terveenä ilmiönä, siitä pressalle kiitos. Ymmärrän sen uhkakuvan, jos asiaa yritetään käyttää hyväksi. Moni "piilorasistiksi" itsensäkokenut on esim. julkisella puolella joutunut pitämään mielipiteitään piilossa, koska ideologia on voimakkaasti ajanut tätä monikulttuuri- ja siirtolaisideaa. Toivottavasti tilanne tervehtyy vähitellen. Vähitellen ehkä voidaan ajatella vahvemmin sitä Suomen etua ideologisen unelman sijaan.

...Vaikka Niinistö kuvitteli olevansa neutraali.

Olen aiemminkin tätä sanonut, mutta Sauli Niinistö ei ole kovin neutraali maahanmuuttokysymyksessä, hän on aika "nuiva"! Mielestäni tuo on näkynyt jo kauan. Hän ei virkansa puolesta ole voinut sanoa aiemmin yhtä voimakkaasti kuin viimeisessä puheessaan, mutta rivien välistä minusta tietty terve asenne on ollut havaittavissa jo vuosien ajan. Niinistö on jotain aivan muuta haloseen verrattuna. :D
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma
Kielitaidottomat, verkostoitumattomat, kouluttamattomat ja tapoihin muutenkin tottumattomat tulevat ja vievät näiltä työn sankareilta ja moniosaajilta leivän suusta: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1454651289159.html
"Varsinainen asia, jos sellaista oli, jäi nyt kirjoittamatta. No, onhan päivä vielä huomennakin."

Poissa Toope

• Konkari
Äärioikeisto on nykyisin, kuten oli Hitlerinkin aikana, lahjakasta kääntämään käsitteitä haluamallaan tavalla. Kun Niinistö edesauttoi käsitteen "tolkun ihmiset" lanseeraamista, eiköhän mm. palstan päivystävä natsi heti käyttänyt sitä tarkoittamaan äärioikeiston rasistista ideologiaa peesaavia. Kuitenkin sekä käsitettä alun perin blogissaan käyttänyt kirjailija että Niinistö nimenomaan halusivat sulkea "tolkun ihmisten" ulkopuolelle molemmat ääripäät. Ja samaa aatetta Niinistö edusti Eduskunnan avajaisten puheessaan, mutta saikin hurraukset äärioikealta.

Kyse tietenkään ei ole "äärioikeistosta", vaan heistä, joita halutaan leimata äärioikeistoksi, vastuullisen maahanmuuttopolitiikan kannattamisen vuoksi. Natsisyytös on kovin tehokas, mutta ehkä menettää arvoaan, jos entistä suurempi osa ihmisistä kyseenalaistaa tuota huonoa siirtolaispolitiikkaa, presidenttiä myöten. Saksassakin valtapuolueiden sallitaan sikailevan ihan kybällä ja syyttelevän toisia puolueita "natseiksi", koska ovat eri mieltä politiikasta:
https://www.facebook.com/pertti.ronkko/posts/10153542650623542?pnref=story
Pertti Rönkön mukaan nuo "natsisyyttelyt" eivät ilmeisesti Saksassakaan enää toimi, vaikka syytöksillä on ollut vahva perinne maassa. Liian moni kansalainen ymmärtää jo sen, ettei natsittelu ratkaise mitään, vaan Saksan on oikeasti kyettävä ratkaisemaan tuo siirtolaiskriisi viimeistään omilla rajoillaan. Onko se kansa niin "äärioikeistolaista", jos ajattelee oman maansa parasta jonkin vasemmistolaisen ideologian edelle?

Kaikkiaan Niinistön puhe noudatteli jo viime vuosituhannelta tuttua kokoomuspolitiikan linjaa.

Ehkä näin on, konservatiivisen Suomen ideaa. En pidä yhtään pahana tuota, jos Kokoomuksesta löytyy vielä tuota suomalaista konservatismia (koti, uskonto, isänmaa). :) Ajatushan on ollut Kokoomukselta jo vuosien ajan hukassa.

En tiedä yhtään maahanmuuttajaa, joka olisi yhtynyt perussuomalaisten kantoihin. Mahdikaan ei edusta teidän persujen kantoja. Pimeä sinä olet.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/168634-fatbardhe-hetemaj-kehuu-selannetta-ja-valavuorta-entisena-pakolaisena-en-ymmarra
Minä luulen, että mamuissakin on monia sellaisia, jotka haluaisivat vähän tiukempaa seulaa tänne tuleville. Jotkut kun ihan oikeasti ovat paenneet sitä kotikulttuuriaan tänne!

Tarjoan ajatusta, että sinä olet persereikä.

Vau, miten suvaitsevaista keskustelua.

Päin vastoin, puhe oli poliittiseksi puheeksi jopa poikkeuksellisen suorapuheinen, pragmaattinenkin. Se, että siihen sisältyi erinäisiä tulkinnanvaraisuuksia (Kuten "maassa maan tavalla") ei muuta asiaa. Mitä olen kuulostellut, puhetta on ylistetty kaikkialla ja vastaan tullut asenneilmasto on olllut jopa, että "ensimmäinen järkevä puhe valtiomiestasolta koko Euroopassa". Puhe otettiin muuallakin vastaan paremmin, kuin hyvin!...Nykyisin Presidentin mahdollisuudet vaikuttaa valtion sisäpolitiikkaan ovat suhteellisen olemattomat, mikä on sääli. Niinistö keräsi kuitenkin pisteet kotiin - niin meillä, kuin muualla.

Valtiomiehen puheena tuota itsekin pidän. Valtiomiehen tulee uskaltaa kyseenalaistaa huonoa politiikkaa, näin presidentti juuri teki. Ei ole pakko miellyttää kaikkia. Harmi melkein, ettei Niinistöllä ole Kekkosen valtuuksia, ne voisivat auttaa Suomea. No, hyvä sinänsä, että pressa on edes se arvojohtaja, jota edellisen 12-vuotisen kauden aikana meillä ei ollut.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
Kielitaidottomat, verkostoitumattomat, kouluttamattomat ja tapoihin muutenkin tottumattomat tulevat ja vievät näiltä työn sankareilta ja moniosaajilta leivän suusta: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1454651289159.html

Myöhästyit heikkolahjainen!

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Toope

• Konkari
Elinkeinoelämän valtuuskunta on arvioinut, että nettomaahanmuuton tulisi olla vuosittain n. 34.000, jotta työvoima ei supistuisi.

http://www.eva.fi/blog/2015/01/29/eva-analyysi-tulevaisuuden-tekijat-suomi-ei-parjaa-ilman-maahanmuuttoa/

Miksi? Ei suomalainen työelämä kykene työllistämään nykynuoriakaan, joten mihin tarvitsisimme lisätyövoimaa. Kerro meille, mille aloille tarvitaan lisää väkeä?

Britit ovat muuttamassa systeemiään siten, että ulkomaalaisen tulee ansaita vähintään n. 50 000 euroa (35 000 puntaa) vuodessa, tai muuten ei ole tervetullut (npr.org).

Heiilä onkin ongelmia kirjaimellisesti muillekin jakaa, eikä Englanti ole koskaan muutenkaan ollut mikään hyvinvoinnin  majakka, vaikka suurten resurssien päivistä ei vielä kauan olekaan.

Tosi autuaan monikulttuurisessa Lontoossa (Autuasta se arki on vain, jos on maassa turistina) pakistanilaisetkin lisääntyvät vain keskenään siihen pisteeseen asti, että nyt siellä on hankkiutunut ilmenemään vain heille tyypillisiä geneettisiä sairauksia. Suomeksi sanottuna - täysin sisäsiittoisia. Muslimiyhteisöjen "erilainen, valtaväestöön sulautumaton luonne" on tunnustettu jo ajat sitten. Todella autuasta!

Niin, pakistanilaiset eivät integroidu tai assimiloidu, he muodostavat omat yhteisönsä Englannin sisälle. Tuohan on se kehityskuva, josta Renttu on kai minuakin arvostellut, kun olen siitä puhunut, tosin nyt kirjoittaa ilman ikrjltusvihreitä... ;D No, en ota pahalla tuota.

Jos otamme erilaisten kulttuurien edustajia, tulisi ehkä miettiä, minkä kulttuurien edustajia otamme. Islamilaiset ryhmät ovat kaikkialla vaikeimmin integroituvia ryhmiä, mikä johtunee juuri islamilaisesta uskosta, mistäpä muustakaan? Jos uskonto/kulttuuri ei halua sopeutua, ei kai sitä voida pakottaakaan?

Missään muualla kuin Pohjanmaalla tai muutamassa kylässä Lapissa ei ole sisäsiittoisuuden takia syntynyt niin paljon degeneroituneita ihmisiä Suomessa. Sinä olet yksi tapaus pohjanmaalaisista pöhelöistä geeniperimäsi takia. Mitä kauempaa geenit tulevat, sitä parempi se on lapsen kannalta.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/newsnight/4442010.stm
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7404730.stm
http://news.bbc.co.uk/today/hi/today/newsid_9714000/9714582.stm

Esim. Britanniassa pakistanilaiset ovat kaikkein sisäsiittoisin ryhmä maassa johtuen siitä, että kyseisen maan kulttuuri suosii serkusavioliittoja. On suosinut jo vuosisatoja. Jäljet ovat hirvittäviä. Pakeilla lienee 10-kertainen todennäköisyys saada vammainen lapsi verrattuna brittiperheeseen, koska sisäsiittoisuus.

Suomalaisillakin on toki omanlaisensa geeniperimä ja meillä esiintyy tiettyjä perinnöllisiä sairauksia, joita muilla ei esiinny. Mutta tämä ei tarkoita sitä, että geneettiset sairaudet olisivat suomalaisilla sen yleisempiä kuin muillakaan. Noiden serkusavioliittokulttuurien alueilla (Afrikasta keski-Aasiaan) nämä ongelmat ovat paljon suurempia.

Suomalaisista on löytynyt neandertalilaisgeenejä enemmän kuin muista Euroopan kansoista.

Erityisen korkeina pitoisuuksina näitä jälkijättöisiä geenejä löytyy tietenkin karkeista romuluisista persuista.

En tiedä, onko suomalaisista sen enempää neanderthalilaisgeenejä löydetty kuin yleensä eurooppalaisista tai aasialaisista. Kaikista euraasialaisista kansoistahan tuota perimää on löydetty. Afrikkalaisista ei ole löydetty. Hmm...? Entäs jos se älykkyys on osin selitettävissä noilla risteytymisillä neanderien kanssa? Älä automaattisesti pidä neanderien geenejä jälkijättöisinä, ehkä eivät täysin sitä ole?
goo

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
http://www.breitbart.com/london/2016/02/05/ten-year-old-boy-brutally-raped-by-iraqi-migrant-at-pool-in-vienna/

An Iraqi migrant has admitted to raping a ten year old boy in a Viennese swimming pool so ferociously that the boy had to be hospitalised for his injuries. The man said he knew it was wrong but couldn’t help himself as he hadn’t had sex in months.
Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM

Poissa Hugo

• Konkari
Persuille uusi fanitettava.

Poliisi esittää Petäjäveden vastaanottokeskuksen polttopulloiskusta epäiltyä, 25-vuotiasta miestä vangittavaksi.

Mies heitti kaikkiaan viisi polttopulloa vastaanottokeskukseen torstain vastaisena yönä. Mies on tunnustanut tekonsa ja kertonut syyksi maailmankatsomukselliset asiat.

– Hän on kertonut olevansa maahanmuuttovastainen, rikoskomisario Markku Latvala Sisä-Suomen poliisilaitokselta kertoo.

Pelastuslaitos sai ilmoituksen tulipalosta noin kahden aikaan keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Poliisin mukaan mies oli sytyttänyt yhden lasisen olutpullon, joka sisälsi polttoainetta, ja heittänyt sen päin vastaanottokeskuksena toimivan rakennuksen ulko-ovea. Tämän jälkeen hän heitti perään muut neljä pulloa.

Ainekset suurempaankin vahinkoon olivat olemassa. Sisällä olleet ihmiset kuitenkin havahtuivat tilanteeseen ja pelastuslaitos saatiin paikalle pian.

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/polttopulloiskusta-epailtya-esitetaan-vangittavaksi-siella-oli-todella-varjelus-mukana/2229373?pwbi=2ccc7699efa8f26d41d23b911ad19e07

Poissa wade

• Konkari
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1454656520298.html

"Yle: Poliisi vahvistaa joukkojaan Helsingissä lauantaina – vastaanottokeskuksissa kiertää viesti"

Minua ihmetyttää tällaiset uutiset, jossa kerrotaan kuinka vvastaanottokeskuksissa ehkä kiertää joku viesti, josta on huhuja.

Ensiksi. Jos on niin, että suurin osa vastaanottokeskuksien ihmisistä on "tavallista väkeä", ei mitään häiriönaiheuttajia, niin miksi nämä tolkun turvapaikanhakijat eivät ilmoittaisi heti viestin nähtyään jollekin. Poliisille. Medialle. VOK:ien työntekijöille.

Jos viesti on olemassa, mieleeni tulee: a.) on olemassa jokin riittävän organisoitunut ryhmä, jonka kesken viesti kiertää VOK:eissa. Muut asukkaat ovat kuulleet vain huhuja, samoin kuin VOK:in työntekijät, joiden kautta tieto tulee julkiseksi. Tai b.) joku taho tekee varovaista työtä lähettäen viestejä tarkoin valikoimilleen asukkaille ja tekee työtä sen suhteen että tieto ei tulisi julki. Tai c.) ei ole olemassa organisoitunutta ja yhtenäistä ryhmää tai tahoa, vaan viesti kiertää vapaasti maahan saapuneiden keskuudessa. Kukaan ei vain syystä tai toisesta halua tai älyä saattaa viestiä julki.

Toiseksi. Onko median edustajilla porttikielto VOK:eihin tekemään juttuja? Miksi he eivät voi mennä kysymään asukkailta suoraan: oletteko kuulleet tällaisesta viestistä. Kiertääkö VOK:issa viestejä? Mistä on kyse?

Tällaisenaan VOK tuntuu kuin joltain mystiseltä solulta, josta kaikki ovat kuulleet mutta kukaan ei koskaan ole nähnyt.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
Häiriöitä hankkivia saattaa olla myös POK:ssa (palautusta odottavien keskus) ja jossain teillä tuntemattomilla. Palautusta odottavan voisi kuvitella olevan valmiimpi häiriköintiin, saattaa ehtiä maasta pois ennen kuin joutuu kiinni otetuksi.