Kirjoittaja Aihe: Fiilikset ja päivän mietteet (nro 2)  (Luettu 43473 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Konkari
Vs: Fiilikset ja päivän mietteet (nro 2)
« Vastaus #1000 : pe 18.08.2017, 10:48:31 »
hibsua nyt vituttaa kaikki, kun kaverinsa Daeshin iloiset veikot ovat häviöllä. Ei pääse enää mm. nautiskelemaan niistä sulotuoksuista joita tulee kun moneen kertaan raiskattu ja siltikin vielä hanttiin pannut seksiorja tuikataan tuleen koska Allahu akbar.
Nyyhky-yhteiskunnan syrjäyttämä.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #1001 : pe 18.08.2017, 13:37:57 »
Mökki on kohtalaisen kookas kuten tonttikin...

Tästä päästiin taas kulleja mittailemaan.
Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #1002 : pe 18.08.2017, 14:10:42 »
hibsua nyt vituttaa kaikki, kun kaverinsa Daeshin iloiset veikot ovat häviöllä. Ei pääse enää mm. nautiskelemaan niistä sulotuoksuista joita tulee kun moneen kertaan raiskattu ja siltikin vielä hanttiin pannut seksiorja tuikataan tuleen koska Allahu akbar.

Onko Hibsu tosiaankin ilmaissut tukensa ISIS:ille? (Jos ei ole, niin tuo kommenttisi on tavattoman ilkeä.)

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #1003 : pe 18.08.2017, 14:27:58 »

Onko Hibsu tosiaankin ilmaissut tukensa ISIS:ille? (Jos ei ole, niin tuo kommenttisi on tavattoman ilkeä.)

Jos ei jotain tuomitse, silloin se on ihan ok. Ja enpä muista että häneltä olisi koskaan lirahtanut ymmärtämystä yhtään terojen uhria kohtaan.

Pointti on kumminkin siinä että jos minulle ollaan ilkeitä, niin iät ajat en minäkään poskiani kääntele. En ole montaa kertaa viitsinyt antaa samalla mitalla kuin tyyppi on mitannut minulle, koska ei huvita olla tällä foorumilla vahingoniloisten tyyppien hovinarrina. Kuitenkin jopa Juha on käskenyt että "näytä sille hibsulle".

Hibiksen tyypillistä kusipäisyyttä on tökkiä juuri silloin kun joku asia tuntuu erityisen pahalta. Hän on kai jonkinlainen Jobin kirjan Saatana.

Ja socrateksen ei tarvitse tulla tähän taas sössöttämään että helpollahan minä olen päässyt. Se mitä hib vuosi sitten teki pysyy kyllä ikuisesti muistissa. Ja socrateksen muistissa pysyy että kande kertoa mitä hib on sanonut Normasta, niin voi päästä nautiskelemaan rähinöistä, ehkä.

Joskus sitä saa mitä tilaa, toisinaan sitten taas ei.
Nyyhky-yhteiskunnan syrjäyttämä.

Poissa Kopek

• Konkari
« Vastaus #1004 : pe 18.08.2017, 23:42:39 »
Tänään olisin saanut kuvani lehteen ja kai jonkinlaisen haastattelunkin, mutta kieltäydyin. Olin pesemässä painepesurilla erästä kohdetta epämääräisessä vanhassa sadetakissa ja maalisissa sadehousuissa, kun toimittaja tuli kyselemään. Naamalle ja hiuksiin oli lentänyt märkää kuraa ym. Ja tällaisena olisin esiintynyt lehtikuvassa. Olisin voinut suostua, jos minulla olisi ollut pipo päässä. Se olisi viimeistellyt ulkoasuni.

Toimittaja otti kuvan toisesta henkilöstä ja kirjasi muistiin minun yhteystietoni. Ehkä hän kyselee jotain sähköpostilla tai puhelimella.

Jonkinasteinen masennus taas vaivannut, joten lehtijutut eivät erityisemmin kiinnosta eivätkä huvita. Näitä sanoja kirjoittaessani jännitän erästä asiaa...

Poissa Erkki

• Konkari
« Vastaus #1005 : pe 18.08.2017, 23:54:52 »
Mökki on kohtalaisen kookas kuten tonttikin...

Tästä päästiin taas kulleja mittailemaan.
Hipsukalla on pieni.

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #1006 : la 19.08.2017, 00:15:15 »
Tänään olisin saanut kuvani lehteen ja kai jonkinlaisen haastattelunkin, mutta kieltäydyin.
Minä taas pääsin lehteen. Mutten tietenkään halua kertoa miten ja missä.

Lainaus
Jonkinasteinen masennus taas vaivannut, joten lehtijutut eivät erityisemmin kiinnosta eivätkä huvita. Näitä sanoja kirjoittaessani jännitän erästä asiaa...
Jaksamisia!
Just illalla luin mentalisti taikuri ja skeptikko Pete Poskiparran blogia ja kertoi masennuksestaan. Kärsi pahasta unettomuudesta ja vasta psykologi löysi masennuksen syyksi, on pysyvällä lääkityksellä, sillä pärjäilee.

Kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden, paperittomien, piilottelu ei ole laitonta.
   - presidentti Sauli Niinistö 13.12.2017