Kirjoittaja Aihe: Fiilikset ja päivän mietteet (nro 2)  (Luettu 21052 kertaa)

Brutto, socrates ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
Vs: Fiilikset ja päivän mietteet (nro 2)
« Vastaus #20 : pe 15.04.2016, 18:17:53 »
Mitä on 2 km laatuliikuntaa?
Käsilläkävelyä?
hibiskusi:  Onko kakka taas housussa?

Poissa MrKAT

• Konkari
« Vastaus #21 : pe 15.04.2016, 18:30:44 »
Katsokaa YLE Perjantai 15.3. klo 21-.
Selitän sitten.

"Suomen pakolaiskiintiötä pitäisi nostaa kolmellasadalla 1050:een!"  - Petteri Orpo (KOK)

Paikalla socrates

• Konkari
  • Piilorunkkujen tarkkailija
« Vastaus #22 : pe 15.04.2016, 21:11:58 »

Suomisen Tapsa on kyllä karmee. Sitten sen posket on nykyään laajentunu, syököhän se kortisoonia ?

Tapsa näyttää siltä kuin kärsisi mikrokefaliasta, jota aiheuttaa zika-influenssa.
Unelmani on foorumi, missä mökkihöperöt ihmiset vatkaavat metaa 24/7.

Poissa Hippi

• Konkari
« Vastaus #23 : la 16.04.2016, 08:20:26 »
Selitän sitten.

Katsoin ohjelman ja koko yön tässä nyt olen odottanut vastausta, turhaan kuten arvata saattoikin.  :-\

Poissa Juha

• Koko Kaaoksen Koostaja (yyKaaKOO)
  • Konkari
  • Rapatessa roiskuu, ja hajotessa poistuu.
« Vastaus #24 : pe 22.04.2016, 17:53:11 »

Olis niin paljon uutta tietoteknistä sovellettavaa, että ahdistaa se, kun ohjelmistoprojekti ei ota rakentuakseen. Toisaalta ahdistaa sen rakentaminen, ja kaikkea muuta kilpailevaa.

Sikkendaali tilanne. Varsinainen ongelmistoprojekti tämä ohjelmistoon liittyvä paneutumispuoli.
yyKaaKOO:  (Hakker, kombin, analys, fuusi, ... ja improvis)oi.
Chaos is beeing installed ... Please, wait.

Tuco

• Vieras
« Vastaus #25 : ke 27.04.2016, 12:32:38 »
Tappara on terästä!

Paikalla socrates

• Konkari
« Vastaus #26 : ke 27.04.2016, 22:36:14 »
Tuli yllättäen vapaapäivä. Ryhdistäydyin ja pesin ikkunat sekä putsasin tietokonetta.

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #27 : ke 27.04.2016, 23:25:12 »

Koodasin tänään koko vapaa-ajan, ja iltaysiltä kävelyllä. Menin kuin tajunnan rajamailla. Kaksi ja puoli tuntia tallustelin, ja sitten alkoi olo normalisoitua.

Eiköhän se taas tästä ...

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #28 : pe 29.04.2016, 21:06:43 »
Olen tänäänkin hiukan hapan, mutta minulla on ainakin omasta mielestäni jopa syytä siihen. Veljeni ilmoitti iltayöstä, että rakas isosiskoni on viety Terho-kotiin saattohoitoon. Yö meni valvoessa ja minä taidan olla ainoa suvusta, joka hautajaisista kykenee vastaamaan. Korkeintaan 2 viikkoa hänen täytyy enää tuskia kestää. Onneksi piinaavat tuskat päättyvät häneltä siihen ja alkaa uusi taival toisessa ulottuvuudessa.
"Sosiaalipsykologia ja pedagogia tarkoittaa että tarhan tätiä totellaan."

Sepe

Poissa Hra Katto-Kassinen

• Konkari
« Vastaus #29 : pe 29.04.2016, 21:51:11 »
Olen tänäänkin hiukan hapan, mutta minulla on ainakin omasta mielestäni jopa syytä siihen. Veljeni ilmoitti iltayöstä, että rakas isosiskoni on viety Terho-kotiin saattohoitoon. Yö meni valvoessa ja minä taidan olla ainoa suvusta, joka hautajaisista kykenee vastaamaan. Korkeintaan 2 viikkoa hänen täytyy enää tuskia kestää. Onneksi piinaavat tuskat päättyvät häneltä siihen ja alkaa uusi taival toisessa ulottuvuudessa.

Älä ole turhan vaatimaton - kyllä suorituksesi on tänäänkin ollut ihan huomattavan tasokas ja yksiulotteinen. Sikollasi on hyvä syy olla sinusta ylpeä! Siellä toisessa ulottuvuudessa.

Kolmiulotteinen,
VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #30 : pe 29.04.2016, 22:01:07 »

Älä ole turhan vaatimaton - kyllä suorituksesi on tänäänkin ollut ihan huomattavan tasokas ja yksiulotteinen. Sikollasi on hyvä syy olla sinusta ylpeä! Siellä toisessa ulottuvuudessa.

Kolmiulotteinen,
VA.

Kykenit kenties törkeimpään viestiin minun näkökulmastani katsoen, mihin olet tähän mennessä pystynyt. Siskoni ei ole siko ja hän tietää, mikäli enää mitään tajuaa, että pikkubroidi rakastaa häntä.

Sepe

Poissa MrKAT

• Konkari
« Vastaus #31 : pe 29.04.2016, 23:20:18 »
Selitän sitten.

Katsoin ohjelman ja koko yön tässä nyt olen odottanut vastausta, turhaan kuten arvata saattoikin.  :-\
Sorry, mutta ehkä parempi myöhään kuin ei milloinkaan. En ole niin paha tapaus kuin se Tilli mutta tämä:
ihmis/ostos/kaupunkiympäristö on minulle(kin) yliärsykkeinen ja rentoudun luonnossa lenkillä jonka ei tarvitse olla pitkä.
Tämä jälkimmäinen on sitä laadukasta lenkkiä. Edellinen ei.

"Suomen pakolaiskiintiötä pitäisi nostaa kolmellasadalla 1050:een!"  - Petteri Orpo (KOK)

Poissa Hra Katto-Kassinen

• Konkari
« Vastaus #32 : la 30.04.2016, 00:21:35 »
Kykenit kenties törkeimpään viestiin minun näkökulmastani katsoen, mihin olet tähän mennessä pystynyt. Siskoni ei ole siko ja hän tietää, mikäli enää mitään tajuaa, että pikkubroidi rakastaa häntä.

Perseidiootti - sait psykopaatti-vittu-hepulit kun viittasin - oikeasti osaa-ottaen ja ihan vittuilematta  - vain omiin kirjoituksiisi.
Äääliö!

Käristykää siskokset - pahimmat ihmiskunnan perslävet - siskosi ja sinä - Jeesusksen lupauksen mukaan kuumimmassa Helvetissä! Tervemenoa!

Heitän löylyä ja nauran paskaista naurua käriseville nahkoillenne!

VA.

Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #33 : la 30.04.2016, 05:54:20 »

Perseidiootti - sait psykopaatti-vittu-hepulit kun viittasin - oikeasti osaa-ottaen ja ihan vittuilematta  - vain omiin kirjoituksiisi.
Äääliö!

Käristykää siskokset - pahimmat ihmiskunnan perslävet - siskosi ja sinä - Jeesusksen lupauksen mukaan kuumimmassa Helvetissä! Tervemenoa!

Heitän löylyä ja nauran paskaista naurua käriseville nahkoillenne!

VA.

Sinäkin olet ihmisestä syntynyt ja ihminen kaiketi itsekin, mutta sinussa ei ole lainkaan inhimillisyyttä. Ensimmäinen "osanottoviestisi" oli myötätunnoton limbo  ja vilpitön ilosi siitä, että minulla on suru puserossa oli täysin selvä, mutta nyt tässä viestissäsi ylitit itsesikin. Älä yritä selittää mitään. Ei se tähän hätään auta ja opettele suomea maahanmuuttajien kanssa samoilla kursseilla.

Siskokset ovat tyttöjä, mutta sisarukset voivat olla myös poikia ja tyttöjä. Nahkoillenne taipuu oikeassa muodossaan nahoillenne, mikäli minä enää suomea ymmärrän. Toivottavasti ei tavata edes nahkurin orsilla kanssasi sinä kolmannen ulottuvuuden kuningatar ja Suomen maaseudun ensimmäinen punaverinen leidi.

Sepe

Poissa Hippi

• Konkari
« Vastaus #34 : la 30.04.2016, 07:37:25 »
Hibiscus, mene itseesi. Olet vuosikauden nakannut paskaa toisten niskaan solvaamalla heitä ja heidän omaisiaan milloin milläkin väitteillä heistä. Väitteesi näiden ihmisten yksityiselämästä ovat ymmärtääkseni täysin tuulesta temmattuja, sillä kukaan heistä ei ole kertonut olevansa kanssasi tuttu netin ulkopuolella. Toisin sanoen, olet syytänyt valheita valheiden perään mustamaalataksesi muita.

Kuinka voit olettaa, että kukaan ottaa sinua vakavasti tai tuntee minkäänlaista myötätuntoa sinua kohtaan kaiken tämän jälkeen kerrotpa mitä tahansa? Ehkä kertomuksesi nytkin on samaa sontaa, mitä olet täällä jatkuvasti syytänyt ja nyt vain vedätät muita iskeäksesi taas hetken päästä uudelleen.

Tällä foorumilla muutamien tyhjänpäiväiset hölötykset ärsyttävät typeryydellään, mutta sinun juttusi kuvottavat vastenmielisyydellään.

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #35 : la 30.04.2016, 07:54:16 »
Hibiscus, mene itseesi. Olet vuosikauden nakannut paskaa toisten niskaan solvaamalla heitä ja heidän omaisiaan milloin milläkin väitteillä heistä. Väitteesi näiden ihmisten yksityiselämästä ovat ymmärtääkseni täysin tuulesta temmattuja, sillä kukaan heistä ei ole kertonut olevansa kanssasi tuttu netin ulkopuolella. Toisin sanoen, olet syytänyt valheita valheiden perään mustamaalataksesi muita.

Kuinka voit olettaa, että kukaan ottaa sinua vakavasti tai tuntee minkäänlaista myötätuntoa sinua kohtaan kaiken tämän jälkeen kerrotpa mitä tahansa? Ehkä kertomuksesi nytkin on samaa sontaa, mitä olet täällä jatkuvasti syytänyt ja nyt vain vedätät muita iskeäksesi taas hetken päästä uudelleen.

Tällä foorumilla muutamien tyhjänpäiväiset hölötykset ärsyttävät typeryydellään, mutta sinun juttusi kuvottavat vastenmielisyydellään.

Taisit nousta väärällä jalalla vuoteesta. Osoita minun puhuneen paskaa ja valehdelleen täälläkään. Sinun sympatioitasi en kaipaa, enkä tarvitse. Mieti itse omaa henkistä tilaasi ja mene silittämään kissojasi, että rauhoittuisit edes vähän. Käsittämätöntä on sekin, että uskot entistä foorumityökaveriasi Jaskaa, joka vasta paskaa puhuukin.

Sepe

Armando

• Vieras
« Vastaus #36 : la 30.04.2016, 08:00:40 »

Tähän kommenttiin on helppo yhtyä. Jotain on kaverilla vinksallaan ymmärryksestä siitä mitä kanssaihmisten kunnioittaminen edes sillä matalimmalla tasolla pitäisi olla. Toisaalta käy sääliksi jos elämän askareisiin ei parempaa annettavaa ole.

Toki foorumimestari Socrateksen agenda vaatii ja edellyttää mitä ei pidä väheksymään mennä.

Paikalla socrates

• Konkari
« Vastaus #37 : la 30.04.2016, 08:07:24 »
Hyvää vappua sinne omalle rakkaalle perskärpäsellekin.

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #38 : la 30.04.2016, 08:23:30 »

Tähän kommenttiin on helppo yhtyä. Jotain on kaverilla vinksallaan ymmärryksestä siitä mitä kanssaihmisten kunnioittaminen edes sillä matalimmalla tasolla pitäisi olla. Toisaalta käy sääliksi jos elämän askareisiin ei parempaa annettavaa ole.

Toki foorumimestari Socrateksen agenda vaatii ja edellyttää mitä ei pidä väheksymään mennä.

Voisitko kirjoittaa vielä muutaman näkemäsi tositarinan siitä, kuinka romanilapset huljuttelevat lelujaan kauppojen kurkku- ja punajuuripeltipurkeissa ja kuinka vanhat miehet aukovat leipäpusseja ja puristelevat sitten leipiä todetakseen, ovatko ne tuoreita? Sinunkaan kaappirasismisi ei ole jäänyt kaikilta huomaamatta. Ehkä sinun pitää säilöä itse punajuuresi ja kurkkusi ja paistaa leipäsi, ettet sairastu vielä pahemmin ennakkoluuloihisi.

Sepe

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #39 : la 30.04.2016, 10:49:37 »
Hibiscus, mene itseesi. Olet vuosikauden nakannut paskaa toisten niskaan solvaamalla heitä ja heidän omaisiaan milloin milläkin väitteillä heistä.

Hibiksen tuntien, kyseessä on hyökkäys, ei niinkään omaisasia. Hibistä on hyvä ymmärtää laajemmin. Olen toiminut myös oppositiosta samalla tavalla, mutta en noin sumeasti. Vaikka asia ei Hibiksellä olisi aina kohdallaan, niin oppositiosisällön puolesta voi silti mennä jotenkin nappiin.

Oikeastaan aika moni toimii kokonaiskuvan perusteella. Jos joku tökerö kirjoittaa joskus asiaa, ei tuomio tule siitä osuuvuudesta, vaan useammin kokonaisuudesta, minkä rinnalla yksittäisesti ottaminen voi antaa asetelmavinksahdusvaikutusta.

Siinä kun hibiksen mahdollinen päälinja tuomitaan, omaa päälinjaa voi perustellusti pitää ookoona, mikäli kyseessä olisi eliitimpi ilmaisija.

Asiallisesti näin. Muusta en osaa lopultakaan sanoa niin tarkkaa.