Kirjoittaja Aihe: Normaalien ja tavallisten ihmisten oudot asenteet ja toiminta  (Luettu 8535 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
Vs: Normaalien ja tavallisten ihmisten oudot asenteet ja toiminta
« Vastaus #40 : ma 15.05.2017, 12:25:33 »
Minulla on vaan joskus harmillisen pitkä muisti. Tuossa nimenomaisessa keississä harmitti se että vaikka tietysti toisinaan olenkin ihan pihalla siitä miten enemmistö ajattelee, niin se ei tuntunut silti oikeudenmukaiselta mätkäistä joku kuusitoista negaa kommentilleni (vai mitä niitä olikaan), kun minusta se vaan kertakaikkiaan ei tunnu oikealta että laittaa läheistensä kuvia jollekin keskustelufoorumille. En oikein usko että olisin tullut ajatelleeksi sitä että kyseessä on miehen tuttu, vaikka olisin miehen valokuvausharrastuksesta tiennytkin. Joskus en kykene ajattelemaan että joku toinen tekee sellaista mitä itse en kykenisi tekemään. Sillä tavalla aivoni ovat putkiaivot.

Tietty "eräältä" foorumilta jäi kyllä mieleen kaikenlaista muutakin, ja tuo nyt oli vaan yksi rikka rokassa. Se on sellaista kun tulee heitetyksi vastoin tahtoaan, selitystä saamatta (saati varoituksia) pihalle, niin jää katkeruutta ja muistelee mieli mustana kaikkea mahdollista.

Mutta kuten tuolloin, niin jatkossakin, aina kannattaa tietysti lähteä keskustelemaan että mikäköhän tässä nyt sitten meni pieleen. En tiedä kuinka paljon teen vastakkain asettelua "normaalit vs. minä", enkä tiedä kuinka epänormaali itse loppujenlopuksi olen. Ehkä olisi parempi aina ensisijaisesti lähteä purkamaan asioita väärinkäsityksinä, kuin heti automaattisesti olettaa että normaalit sitä ja minä tätä, ja metsään meni.  :P

Että kyllä juu, shit happens.

Joo, jäähän sitä kaikenlaista mieleen. Mutta tosiaan noin, kuin viimeisessä kappaleessa kirjoitat. Ja kantsii muistaa sekin, että jos koet että sulla on putkiaivot, niin ihan hyvin jollain muullakin voi olla putkiaivot vaikka johonkin toiseen suuntaan. Että joku ei ehkä ymmärrä mitä ihmeellistä on tutun kuvan postaamisessa foorumille (kun lupa siihen on). Valokuvausta harrastava nörtti saattaa nähdä ne kuvansa ensisijaisesti kuvina, teoksina, näin esimerkiksi.

Mutta enempi mulle jää negatiivisesti mieleen sellaiset tapaukset, joissa on mukana tahallisuutta ja pahantahtoisuutta. Nämä tämmöiset kannattaa tosiaan käsitellä vain harmillisina väärinkäsityksinä.

Lähinnä siinä tietysti tuli hätä & harmistus että mitä kummaa muka sanoin kun niin moni käy negaamassa. Eihän sillä pitäisi olla merkitystä että kuka negattaa ja kuka mitäkin, mutta tuollainen piikki ihmetytti. Kaunainen olo jäi siitä että niin moni oli luullut että olen niin ilkeä ihminen että käyn tahallani vihjailemassa että siellä se tuon poitsun tyttis horostelee deittisaitilla. Itselläni ei ollut muuta ajatusta ollut kuin että onpas identtiset minun silmissäni. Olen aina ollut jotenkin kauhean kiinnostunut kaksosuudesta ja kaksoisolennoista enivei. (Jonka varmaan siellä aikoinaan totesinkin.)

Ja tuo mitä laitoin kursiivilla onkin oikeastaan helvetin mielenkiintoinen ilmiö "normaalien ja tavallisten" ihmisten suhteen. Jos ja kun niin moni oli sitä mieltä, niin sen täytyy olla normaalia ja tavallista että oletetaan heti pahinta. Mitenköhän moiseen on päädytty.

Luin juuri Voima-lehdestä miten Tuomari Nurmio ihmettelee vihapuhetta ja esimerkkinä hän kertoi siitä että jossain keskustelussa netissä puhuttiin eri automerkeistä, ja lopulta se keskustelu sitten päätyi tappouhkauksiin. Ihmetyttää se kyllä minuakin. Törmäsin aika rumaan kamaan jo joskus 90-luvun loppupuolella kun nettikeskusteluja aloin ensimmäistä kertaa seurailemaan. Foorumeille päädyin vasta varsinaisti 2001 tai 2002. En tiedä onko touhu mennyt raaemmaksi viime vuosina, mutta kyllähän se aika jännää tosiaan on että ihmiset sekä sanovat pahimmalla mahdollisella tavalla toisilleen, että automaattisesti olettavat toisistaan pahinta mahdollista.
Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #41 : ma 15.05.2017, 12:31:52 »
Minua ihmetyttää se, että joku voi töksäytellä toisille keskustelijoille "mene hirteen" tai "tapa itses" -tyyppisiä kehotuksia. Täysin tuntemattomille ihmisille. Ei tule mieleen, että mikä se oma rooli sitten on, jos tuo toinen todella tekee niin. Itse en ainakaan ikimaailmassa halua olla osallinen sellaiseen.
Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #42 : ma 15.05.2017, 12:42:53 »
Joskus tuntuu että jotkut ihmiset netissä (ehkä tosielämässäkin) haluaisivat että kaikki mt-ongelmaiset häipyvät kuvioista koska näiden kanssa ei saa toimia "normaalisti" eli vaikkapa juurikin möläyttää että tapa ittes, koska mt-ongelmainen saattaisi ehkä tehdäkin niin. Masentuneiden, ahdistuneiden, bipojen ja mitä näitä onkaan pitäisi vaan olla jossain kotinurkassaan tärisemässä ja minkäänlaista yhteyttä ulkomaailmaan ei saisi olla olemassakaan, ettei ulkomaailman edustajille itselleen vaan tule sellaisia ikäviä tilanteita että tarttis ihan oikeasti miettiä miltä jokin jostakusta toisesta ihmisestä tuntuu. Samaan aikaan kuitenkin kotiluolissaan lurkkivia syyllistetään siitä että eivät ole ihmisten kanssa tekemisissä. Voisihan sitä joskus ajatella niinkinpäin että se että kaikenmaailmaan luuserit ja kassialmat itseasiassa sinnittelevät edes jotenkin, kun jaksavat edes sen verran olla ihmisiin yhteyksissä että löpisevät näiden kanssa netissä. Minkä takia tässä maassa kaikki pitää aina ajatella negatiivisimman kautta ja aina on lasi tyhjä kun se on puolillaan? Teit niin tai näin, niin aina teit väärinpäin ja mikään ei ole hyvä. Kyllä siinä saa aikamoisen hokkuspokkustempun tehdä jos jostain pieraisee itselleen sen verran itsetuntoa että ylpeästi sanoo jotta tämä mitä teen on edes jotain. Se ei ole ei-mitään. Olen itse moneen kertaan sanonut netissä että sekin on suoritus kun ei tapa itseään. Se on vähintä mitä itseltään voi vaatia. Muut sitten vaativat kaikenlaista ja jotkut kohtuuttomiakin.

Sitten on tietysti näitä ihmisiä joita mt-ongelmaiset ärsyttävät niin paljon että he ikäänkuin turruttavat tai tukahduttavat itsestään sen normaalin puolen joka sanoo pään sisällä että älä nyt tolle mitä tahansa möläytä kun se on tuollainen siipirikko. Nämä sitten sanovat ihan mitä huvittaa. Tosin suuri osa heistä itsestäänkin on siipirikkoja, eli siinä sitten mt-ongelmainen ruoskii mt-ongelmaista.

Pirun vaikeahan se on sitten alkaa huomauttelemaan että oliko ihan pakko, kun asiattomuuksia möläyttänyt on itsekin hapeltaan vähissä. Tämän takia mt-ongelmaisia ei pitäisi koskaan päästää ja jättää olemaan vain keskenään ja toisensa kimpussa. Seassa on aina hyvä olla muutama vähän täyspäisempi.

Aikoinaan kirjoittelin s-postissa yhden miekkosen kanssa. Siihen oli päädytty oikeastaan vähän ikävällä tavalla silleen että hän haukuskeli minua nettifoorumilla koska oli saanut pipiin päähänsä että olen muka joku hänen tuttunsa vuosien takaa. Olimme kuitenkin kiinnostuneita samoista asioista ja niitä käytiin läpi s-postissa, ja minulla oli myös se taka-ajatus että jos kirjoitan hänelle s-postin kautta, hän pysyy siellä foorumilla pois minun kimpustani. Aika raskaaksi se s-postikirjoittelukin meni siinä vaiheessa kun hän alkoi juttelemaan vetäneensä pillereitä ja viinaa, ja yhtäkkiä tämän perään tulee sitten postihiljaisuus. Saa miettiä että vieläkö se siellä hengissä hilluu.

Tässä mielessä ymmärrän että normaalit ja tavalliset ihmiset eivät kyllä ala ihan mistä tahansa höhlistä syistä kirjoittamaan jonkun ihmisen kanssa yksityisesti. Keskustelufoorumilla kaikki on sentään avointa ja jos jonkun ihmisen läsnäolo käy painostavaksi, sitä voi helpottaa se että läsnä on kumminkin muitakin. Mutta yksityisesti keskustellessa on kyllä aika hm... tunkkaista? välillä.

- JM

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #43 : su 11.06.2017, 21:19:23 »
Tahallaan lapsetonta ihmistä kuulua rangaista.

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/ihminen-joka-rikkoo-roolit-ansaitsee-karsia-tassa-syy-sille-miksi-lapsettomat-ihmiset-arsyttavat/6331696

Indianan ja Purduen yliopistojen selvityksen mukaan ihmiset pitävät edelleen lapsettomuutta epänormaalina ja moraalisesti vääränä huolimatta siitä, että syntyvyyden lasku ja lapsettomuus ovat todellisuutta. Sex Roles: A Journal of Research -lehdessä julkaistujen tulosten mukaan useimmat ihmiset pitävät isyyttä ja äitiyttä moraalisena välttämättömyytenä.

Selvitykseen osallistui 204 psykologian opiskelijaa, jotka lukivat tekstin aviossa olevasta aikuisesta ja arvioivat sitten tunteitaan tätä henkilöä kohtaan, sekä hänen psykologisen täyttymyksen tunteensa määrää.

Lapsettomat miehet ja naiset arvioitiin jatkuvasti vähemmän täyttymyksen tunnetta kokeviksi kuin ne, joilla oli kaksi lasta. Testin osanottajat raportoivat suurempaa moraalista suuttumusta, vihaa, inhoa ja hyväksymättömyyden tunteita vapaaehtoisesti lapsettomia ihmisiä kohtaan.

Vanhemmuus on sekä tyypillistä että odotettua
Se, ettei lapseton koe täyttymystä elämässään, on ikään kuin rangaistus hänelle, koska hän meni toimimaan sosiaalisia normeja vastaan.

– Vanhempien ja ystävien kautta ihminen oppii, että vanhemmuus on sekä tyypillistä että odotettua. Ihmiset, jotka rikkovat laajasti hyväksyttyjen, kulttuuristen stereotypioiden sosiaalisten roolien odotuksia, kokevat reaktioita, kuten sosiaalisia ja taloudellisia seuraamuksia ja sabotaasia, heitä havainnoineiden taholta, kertoo tutkimusta tehnyt Irene Ashburn-Nardo.

– Nämä reaktiot ovat havainnoitsijoiden mielessä oikeutettuja, koska kohteet ovat heidän mielestään ansainneet nämä itse, koska he eivät täyttäneet heiltä odotettuja rooleja.

Vuoden 2011 selvityksen mukaan lapsettomat naiset kärsivät muita heikommasta terveydestä, mutta eivät suinkaan lapsettomuuden, vaan jatkuvan lapsettomuuteen liittyvän sosiaalisen stigman vuoksi. Lapsettomia myös syrjitään työpaikoilla: esimerkiksi aikataulut eivät jousta heidän vuokseen.

Kun avasin ärsyttävien lapsettomien linkin, oletin että siellä kerrotaan miten ärsyttää että lapsettomat kuvittelevat tietävänsä paremmin miten lapsia pitää kasvattaa. Kuvittelisin että sellainen ärsyttäisi vietävästi, ja juuri sillä tavalla olen netissä onnistunutkin (tahtomattani) jokusenkin kerran lapsia laittaneita riepomaan. Mutta ei. Näin aikuinen ärtymys ei ollut kyseessä. Kyseessä oli se aina niin naurettava ärtymys joka syntyy siitä että joku tekeekin erilailla kuin itse on tehnyt.

Tajuavatko nämä tavallaan "ylitunteelllisella tavalla tunnevammaiset" pölhökustaat että heidän omilla ipanoillaan on sitä enemmän tilaa ja resursseja mitä vähemmän kilpailijoita näillä on? Ja tajuavatko he miten paljon maailmassa on kaikenlaista perinnöllistä sairautta sun muuta poikkeamaa, jota olisi hyvä vähentää omalta osaltaan ja jättää lisääntymättä jos se on kulttuurissa mahdollista?

Välttämättä en pyri aina ihmisiä vasiten ärsyttämään, mutta jos lapsia tehneillä on näin vammaisia asenteita että lapsettomuus vaan kertakaikkiaan ärsyttää koska lapsettomuus ärsyttää, niin ähäkutti!

- JM

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #44 : ma 12.06.2017, 21:23:41 »
Ymmärrän sinänsä nuo ajatukset, koska perherakennelma ja isyys/äitiys ovat normeja meille. Hyviä normeja toki ovatkin, mutta eivät toki aina koske kaikkia.

Toki ihmisillä valinnan oikeus on, vaikka isiä ja äitejä suuresti arvostankin, tietyllä tavalla korkeammalle kuin vapaaehtoisesti lapsitta jääneitä.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #45 : ma 12.06.2017, 21:33:51 »
Ymmärrän sinänsä nuo ajatukset, koska perherakennelma ja isyys/äitiys ovat normeja meille. Hyviä normeja toki ovatkin, mutta eivät toki aina koske kaikkia.

Toki ihmisillä valinnan oikeus on, vaikka isiä ja äitejä suuresti arvostankin, tietyllä tavalla korkeammalle kuin vapaaehtoisesti lapsitta jääneitä.

Jos tähdätään määrään, mutta ei laatuun, silloin tietysti jokainen peipin pukannut on sankari. Mutta juuri tuolla määrään keskittymisellähän pallo on saatu nykyiseen jamaan. Minusta lapsia laittavat eivät ole sankareita, vaan vain omaa biologista viettiään noudattavia ihmiseläimiä. Muutakaan syytä en keksi siihen että lapsien pitää olla nimenomaan biologisesti omia, kuin peruseläimelliset vietit. Tai siihen että niin monen on saatava lisääntyä hinnalla millä hyvänsä. Olikos se juurikin tällä foorumilla kun joku mainitsi että silloin kun olot ovat kaikkein paskimmat, ihmisille iskee ihan hirvittävä kiima. Vähän epäilen sitä että esmes keskitysleireillä olisi pariteltu niin että haisee... Mutta ehkä tilanteissa joissa jonkinlaiset 50/50 eloonjäämisen mahdollisuudet on sentään ollut, ja tuleva kuoleman oma sakki on haluttu korvata mahdollisimman nopeasti heimon keskuudessa. Tai sitten vaan halutaan panna kun vielä ehtii, että saa lähteä vähän iloisempana.

- JM

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #46 : ma 12.06.2017, 21:57:10 »
Minua ihmetyttää se, että joku voi töksäytellä toisille keskustelijoille "mene hirteen" tai "tapa itses" -tyyppisiä kehotuksia. Täysin tuntemattomille ihmisille. Ei tule mieleen, että mikä se oma rooli sitten on, jos tuo toinen todella tekee niin. Itse en ainakaan ikimaailmassa halua olla osallinen sellaiseen.

No niin, nyt onkin USA:ssa oikeusjuttu, jossa nainen yllytti tekstiviesteillä poikaystäväänsä tekemään itsemurhan. Tässä tapauksessa siis henkilöt kylläkin oikeasti tunsivat toisensa, mutta kohtalokas viestintä tapahtui tekstiviestein.

Yhdysvalloissa puidaan oikeudessa tapausta, jossa tyttöystävä yllytti masennuksen ja itsemurha-ajatusten kanssa kamppaillutta poikaystäväänsä tappamaan itsensä.

18-vuotias Conrad Roy III oli istunut autossaan hengittäen häkää kesäisenä päivänä 2014, kun hän alkoi tulla toisiin ajatuksiin itsemurhan suhteen, The Washington Post kertoo. Roy nousi autosta ja lähetti tekstiviestin silloin 17-vuotiaalle tyttöystävälleen.

– Mene takaisin sisälle, tyttöystävä sanoi.

Hetkeä myöhemmin Roy kuoli häkämyrkytykseen.

http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005243967.html

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #47 : la 22.07.2017, 20:26:23 »
Olen saanut sellaisen käsityksen, että nykyään nainen ei vallitsevan trendin mukaan saisi olla luonnollisen karvainen. Jos aikoo pitää hihatonta paitaa, on sheivattava kainalot ja kesällä sääret sekä ainakin bikiniraja. Aivan vähän ei ole sellaisiakaan naisia ja miehiä, joiden mielestä luomupensas intiimialueella on hirveää junttiutta. En käy uimahalleissa, joten mitenkähän suuri osa siellä käyvistä naisista on luomuja?

Ilta-Sanomissa/Me Naisissa kirjoitetaan nyt julkkisnaisten asettumisesta puolustamaan oikeuttaan olla oma itsensä karvoineen kaikkineen. Minusta kellään ulkopuolisella ei pitäisi olla nokan koputtamista siitä, miten joku haluaa karvansa kantaa.

http://www.is.fi/mystyle/art-2000005298557.html

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #48 : la 22.07.2017, 20:43:11 »
Ilta-Sanomissa/Me Naisissa kirjoitetaan nyt julkkisnaisten asettumisesta puolustamaan oikeuttaan olla oma itsensä karvoineen kaikkineen. Minusta kellään ulkopuolisella ei pitäisi olla nokan koputtamista siitä, miten joku haluaa karvansa kantaa.

No jopa nyt taas sorretaan. Kun ei keksitä enää tikusta asiaa, siirtyvät jutut pillunkarvojen puolustamiseen!

Ihan yhtäläinen "oikeus" on pitää sheivatuista mestoista, eikä siihen ole muilla nokan koputtamista, ja voi hyvänen aika sentään, ja voi herra mun jee.

Itse pidän naisella sheivatusta pimpasta (Kaiken ei tarvitse olla poistettuna) ennen kaikkea siksi, että silloin suuseksin antaminen on miellyttävämpää. Minä tykkään tuottaa naisille myös oraalista hyvää, vaikka nyt kun oikein tarkkaan ajattelee, niin onhan se kusisen pillun nuoleminen kyllä... Örgh, alkaa oksettaa... Hyi että, sitten hinkataan niitä vehkeitä yhteenkin, toistensa pissaelimiä, hyi... En enää ikinä harrasta seksiä, tässähän tulee oksu!
« Viimeksi muokattu: la 22.07.2017, 20:46:07 kirjoittanut Renttu »
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #49 : la 22.07.2017, 21:21:12 »
Olen saanut sellaisen käsityksen, että nykyään nainen ei vallitsevan trendin mukaan saisi olla luonnollisen karvainen. Jos aikoo pitää hihatonta paitaa, on sheivattava kainalot ja kesällä sääret sekä ainakin bikiniraja. Aivan vähän ei ole sellaisiakaan naisia ja miehiä, joiden mielestä luomupensas intiimialueella on hirveää junttiutta. En käy uimahalleissa, joten mitenkähän suuri osa siellä käyvistä naisista on luomuja?

Todellakin. Ihmeellistä ulinaa on saanut kuulla siitä että joillakin on herrajjumala intiimikarvoitusta. Ainoa syy itsensä täydelliselle sheivaamiselle taitaa olla suuseksi, eikä kaikki sitä edes harrasta. Olen pari kertaa kokeillut karvattomuutta, ja ällöttävämpää saa hakeakaan, kun alushousut menevät imuun paljasta ihoa vasten. Ja tulee sänki ja taas tuntuu pahalta. Tai jonkun miehen sänki tuntuu pahalta. Intiimikarvoista ei ole muuta ongelmaa kuin esteettinen haitta jos antaa täysin rehottaa, ja sen verran voi aina nipsaista etteivät sojota joka suuntaan bikinin alaosan reunojen alta. Talvikaudella välttämättä jaksa sitäkään, joten ostin uimahalliin uimapuvu jossa on pientä "lahjetta".

En ole pällistellyt naisten alastomia kehoja uimahallin pesuhuoneessa, joten en heidän karvoituksistaan tiedä. Sikälikin että kun siellä välillä pitää pyöriskellä ilman silmälaseja, esmes kun menee saunaan, niin että enpä erottaisikaan.

Olen kerran nähnyt lihavan naisen jolta tursui kainalokarvat runsaina esille vaikka oli kädet "kiinni", ja hikikin haisi. Oli hätkähdyttävä kokemus. No, minähän en löyhkäämistä diggaa, mutta mikäköhän siinä sitten on että ne karvat näyttävät niin rumilta? Tuleekohan jotain mielleyhtymiä hämähäkkeihin ja muihin hyönteisiin, vaikka sitä ei tietoisesti hoksaa?

Eli omat kainaloni ja sääreni ajelen kyllä kokonaisuudessaan kesäkaudella, tosin säärikarvat kärähtävät minulla auringossa sen verran vaaleiksi, ja kun muutenkin ovat harvat, niin eivät ne edes kauas näy. Uskoisin että paljas, sileä sääri on miehille kiva lähikontaktissa. Siksi jos olen/olisin seksuaalisesti aktiivinen, minun elämääni kuuluisi ajelu kainaloiden ja säärien osalta myös talvikaudella. Vaikka onhan se kyllä aika hassua.

- JM

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #50 : la 22.07.2017, 21:34:12 »

No jopa nyt taas sorretaan. Kun ei keksitä enää tikusta asiaa, siirtyvät jutut pillunkarvojen puolustamiseen!

Ihan yhtäläinen "oikeus" on pitää sheivatuista mestoista, eikä siihen ole muilla nokan koputtamista, ja voi hyvänen aika sentään, ja voi herra mun jee.

Itse pidän naisella sheivatusta pimpasta (Kaiken ei tarvitse olla poistettuna) ennen kaikkea siksi, että silloin suuseksin antaminen on miellyttävämpää. Minä tykkään tuottaa naisille myös oraalista hyvää, vaikka nyt kun oikein tarkkaan ajattelee, niin onhan se kusisen pillun nuoleminen kyllä... Örgh, alkaa oksettaa... Hyi että, sitten hinkataan niitä vehkeitä yhteenkin, toistensa pissaelimiä, hyi... En enää ikinä harrasta seksiä, tässähän tulee oksu!

Älä huoli rentukka. Ei sinun tarvitsekaan harrastaa seksiä, sillä yksikään nainen,joka ei ole prostituoitu, ei missään oloissa ryhtyisi tuollaisen itserakkaan paskiaisen satusedän kanssa puuhasille. Eikä sinulla ole varaa vosuihin, sillä kukapa tuollaiselta likaiselta törkyturvalta saippuakauppiaalta ostaisi edes tuoksukiihottimia.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #51 : to 27.07.2017, 17:31:07 »
Jatkoa kommenttiini kehon karvaisuudesta...

Areenassa on vielä 6 pv chileläinen draamaelokuva Gloria, jossa seurataan keski-ikäisen naisen elämää ja uutta miessuhdetta. Filmissä on pari naimakohtausta. Molemmat osapuolet ovat karvaisia. Valitettavasti tosin taas nainen näytetään kokonaan alastomana (no ei haaroväliä suoraan kameraan, koska ei ole pornoelokuva), mutta kikkeliä ei näytetä. >:(

Nainen näytetään vahakäsittelemässä säärikarvojaan, muttei hoitelemassa bikinirajaa. Uimakohtaus filmissä kuitenkin on (joten olisi kai loogista, että kerrankin näytettäisiin realistisesti, miten kätevästi hoituu oman bikinirajan siistiminen). No, kaikkea ei vielä ole elokuvassa tehty, vaikka toisin väitettäisiin.

Muuta: filmi sisältää huumoria.

Filmin kerronta voisi olla hieman tiiviimpää, mutta kyllä se ansaitsee vähintään 3.5 tähteä/5.

https://areena.yle.fi/1-2183199#autoplay=true

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #52 : pe 28.07.2017, 11:20:03 »
 Missä on tämä mystinen, miehistä koostuva painostusryhmä, joka on pakottanut naiset ajelemaan säärikarvojaan, kainalokarvojaan, pillunkarvojaan? Sala liitto! Seuraavassa jaksossa kerromme, miten miehet ovat pakottaneet naiset käyttämän meikkejä, käymään kampaajalla, ostamaan loputtomiin erilaisia kauneudenhoitotuotteita. Haastatellaan näiden sikamaisuuksien uhreja. Hiljaisella, syvästi traumatisoituneen ihmisen äänellä ja haparoivin katsein uhrit suostuvat lopulta vaivihkaa kertomaan, että kun Matti pakotti minut ottamaan brasiilialaisen vahauksen! Huomatkaa, että näiden uhrien avautuminen vaati haastattelijalta useiden kuukausien yhdessäolon uhrien kanssa, että tarvittava luottamus ja turvallisuudentunne muodostuisi.

Minä kun olen pienen elämäni varrella erinäisiä pimppuja nuohonna, niin tiedän kokemuksesta kertoa, että naisilla alkoi Suomessa alapääkarvoja katoilla joskus 1990-luvun lopulla (Taisi olla 1997 kun tuli ekan kerran täysajeltu posliini vastaan... Muistaakseni lentoemo). 2000-luvun alussa alapääkarvoituksen ajelu tytöillä hankkitui yleistymään, ja 2010 mennessä se on ollut käytännössä vallitseva normi (Hieman nuoremmilla, siis).

Arvelen, että kuvioon liittyy ainakin osittain naisten 2000-luvulla kasvanut pornon katselu, ja tietysti heidän oma puskaradionsa (Tai siis posliiniradionsa)... Ja tietysti silloin aikanaan vaikkapa Ally McBeal -jutskat.

Voi teitä sorrettuja! Perustakaa tästä jokin erillinen tukiyhdistys! :)
« Viimeksi muokattu: pe 28.07.2017, 11:23:12 kirjoittanut Renttu »

Poissa urogallus

• Konkari
« Vastaus #53 : pe 28.07.2017, 11:29:45 »
Mä olen ymmärtänyt, että karvoitus on palaamassa takaisin. Ja ilmeisesti esim. Ranskassa posliini ei kai edes ole yleinen, mitä isojen poikien juttuja olen kuunnellut.

Naiset kuulemma kyttäävät toistensa karvoja, ja ajelutalkoista lintsaava saa kuulla kunniansa. Toivottavasti olen kuullut väärin.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #54 : pe 28.07.2017, 11:39:31 »
Mä olen ymmärtänyt, että karvoitus on palaamassa takaisin. Ja ilmeisesti esim. Ranskassa posliini ei kai edes ole yleinen, mitä isojen poikien juttuja olen kuunnellut.
Sille vaikuttaa, mutta pidän kyllä siitä, että naiset ovat vähintään siistineet mestansa. Semmoinen valtoimenaan rehottava pensas vaikuttaa kieltämättä hieman maalaiselle - ja suu täynnä karvoja.
Lainaus käyttäjältä: urogallus
Naiset kuulemma kyttäävät toistensa karvoja, ja ajelutalkoista lintsaava saa kuulla kunniansa. Toivottavasti olen kuullut väärin.
Näin se menee kauneudenhoidossa ja muodissa muutenkin, naiset kyttäävät ja kontrolloivat toisiaan paljon enemmän, kuin keskiverto mies edes älyää. Lopulta kuitenkin kaikki on tietysti miesten vika.

Hieman taustamusiikkia, ironia on vahvana tässä: No Doubt - I´m Just A Girl

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #55 : pe 28.07.2017, 11:55:23 »

Minä kun olen pienen elämäni varrella erinäisiä pimppuja nuohonna, niin tiedän kokemuksesta kertoa, että naisilla alkoi Suomessa alapääkarvoja katoilla joskus 1990-luvun lopulla (Taisi olla 1997 kun tuli ekan kerran täysajeltu posliini vastaan... Muistaakseni lentoemo). 2000-luvun alussa alapääkarvoituksen ajelu tytöillä hankkitui yleistymään, ja 2010 mennessä se on ollut käytännössä vallitseva normi (Hieman nuoremmilla, siis).

Sinun kokemuksesi ovat mielikuvituskokemuksia. Et ole "pimppuja" nähnyt muualla kuin netin pornopalstoilla, lehdissä ja päiväunissasi. Varsinainen satusetä, jonka uskottavuus on Jatkumolla ollut mennyttä kalua jo aikoja sitten. Oletko muuten jo päättänyt yliopiston tiedekuntasi pääaineen ja sivuaineet? Muohhohhohhoo! Sinusta tulee tätä menoa karvamaisteri, kunhan jaksat ahkerasti opiskella erilaisia pornolähteitä.

Poissa urogallus

• Konkari
« Vastaus #56 : pe 28.07.2017, 12:10:59 »
Näin se menee kauneudenhoidossa ja muodissa muutenkin, naiset kyttäävät ja kontrolloivat toisiaan paljon enemmän, kuin keskiverto mies edes älyää. Lopulta kuitenkin kaikki on tietysti miesten vika.

Sä vaan pelkäät vahvoja naisia! :)

Mä luulen, että keskeinen tekijä näissä kuvitteellisista yhteiskunnan/miesten/naisten vaatimuksista jauhamisessa on se, että sillä vältetään huomaamasta sitä, että loppujen lopuksi oikeita vaatimuksia on todella vähän! Ei siksi, että maailma olisi kiltti ja oikeudenmukainen vaan siksi, että maailma ei välitä.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #57 : pe 28.07.2017, 12:30:55 »
Sä vaan pelkäät vahvoja naisia! :)
Tämä on muuten mainio, suorastaan moderni prinsessa-ajatus! Vastaava on semmoinen "Ellet hyväksy minua pahimmillani, et voi myöskään tietää parastani" -asenne. Noista molemmista tietää heti, että tapaus on todellisuudessa kusipää, jota kannattaa välttää kuin ruttoa.
Lainaus käyttäjältä: urogallus
Mä luulen, että keskeinen tekijä näissä kuvitteellisista yhteiskunnan/miesten/naisten vaatimuksista jauhamisessa on se, että sillä vältetään huomaamasta sitä, että loppujen lopuksi oikeita vaatimuksia on todella vähän! Ei siksi, että maailma olisi kiltti ja oikeudenmukainen vaan siksi, että maailma ei välitä.
Se on varmaa, että maailma ei välitä, mutta kyllä mielestäni varsinkin naisilla on kohtuuttomia vaatimuksia ja naurettavaa nirsoilua miesten suhteen. Järkevä lähtökohta olisi, että ei pidä vaatia toiselta sellaisia ominaisuuksia, joita ei itsestäkään löydy. Näinä päivinä joku lähihoitaja saattaa pitää itsestäänselvyytenä, että kyllä sille vähintään joku komea kirurgi kuuluu ihan vain sen perusteella, että sattuu olemaan itse keskivertoa nätimpi (Mikä ei välttämättä ole paljon), harrastaa fitnessiä, ja edustaa omasta mielestään muutenkin "oikeita asenteita". Joo sori nyt, mutta saa kyllä odottaa maailman tappiin...

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #58 : ti 17.10.2017, 14:24:10 »
Yhdessä lehdessä oli juttua suomalaisten kahvinkittauskulttuurista. Minähän en ole tähän osallistunut, koska en juo kahvia. Kaksi kertaa elämäni varrella yrittänyt juoda ja toisella kerralla meinasi tulla oksennus. No. Enpä ole sitten tiennyt että kahvin hakemisessa on joku nokkimisjärjestys kuin apinoilla konsanaan. Lehdessä nimittäin sanottiin että tilanne jossa kahvi on valmiina ja ottamista vailla, ja ihmiset kursailevat sen kanssa kuka ensiksi menisi sitä hakemaan johtuu siitä että pitää olla se arvojärjestys tiedossa että missä järjestyksessä mennään hakemaan. Sen nyt minäkin friikki tiedän että pappi saa ensiksi kaiken, koska (jotain älytöntä). Mutta silloin kun ei ole häistä eikä hautajaisista kyse, niin että silloinkin olisi olemassa joku järjestys minkä mukaan saa sen kuppinsa käydä tankkamassa? Länsi-Suomessa tämä on kuulema mennyt tittelin mukaan, itä-Suomessa iän mukaan vanhimmasta nuorimpaan.

Sen verran toki minäkin osaan olla normaalisti että jotenkin hävettää olla se spesiaalikeissi joka ei sitä kahvia juo, ja sitten kauhea höösäys erikoisjärjestelyistä viimeistään siinä vaiheessa kun muut jo juovat. Minulle on yksi lysti koko juttu ja voisin aivan mainiosti jättää koko juomarituaalin väliin tai vetää vaikka vettä tai mehua (joskus otan mehua, jos sitä on tarjolla, asianmukaisesti sille naureskellen - kuuluuhan sitä hirnua kun se on lasten juttu). Mutta kaikki eivät anna asian vaan olla ja jos en ihan väärin muista niin jossain on alettu vartavasten keittää vettä että saan teetä. Jota en todellakaan edes haluaisi, mutta kun eivät kehtaa jättää jotakuta ilman.

Asiaa auttaisi tietysti jos mietittäisiin jo etukäteen että onkohan kaikki varmasti kahvinjuojia. Jostain syystä se ei juolahda ihmisten mieleen, vaikka keliakia ja laktoosi-intoleranssi jo juolahtaakin.

Koska kahvi maistuu minun mielestäni pahalta, oli vähän vaikeaa parisuhteessa olla ottamatta nokkiinsa kun olin suurella vaivalla leiponut kakun tms. ja mies kiskoo sen kanssa kahvia. Ajattelin että nythän pilaa koko makunautinnon. Sittemmin olen itse havainnut että tee ja makea antavat toisilleen jännää kontrastia, joten kaiketi kahvikin sitten niin tekee heille joille se alas menee. (Kaikki teet joita juon, jos ajoittain vatsani kanssa pystyn, ovat maustettuja, olivat sitten valkeaa, mustaa tai vihreää sorttia.)

- JM

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #59 : pe 10.08.2018, 13:55:11 »
Olen siis tänä vuonna pettynyt useammilla treffeillä kuin yhtenäkään aiempana vuonna. Olen pettynyt useita kertoja asuntoa hakiessa, mutta se nyt ei ihan liity ihmisten käytökseen.

Yritin ekaa kertaa päästä edes ryhmän kanssa luontoon. Innostus oli valtavaa kunnes kukaan ei enää maininnut halaistua sanaa koko asiasta ja joku paljasti että niin siinä porukassa aina käy.

Luulin kaveroituneeni yhden naisen kanssa kun hän vuodatti pitkät pätkät elämäänsä minulle. Yhtäkkiä vasn lopetti. Luulin toisen naisen kanssa että saan kuulla seikkoja hänen elämästään kun kertoi minulle menevänsä treffeille. Löysikin sieltä elämänsä miehen ja sen koommin ei minulle ole enää jutellut, suuret muutokset elämässään olen saanut kuulla muuta kautta.

Muuan mies keksi yhdessä nettiryhmässä että tsemppaa minut miestä iskemään. Halusi keskustella yksityisesti miessuhteistani. Kerroin siitä ihan ensimmäisestä eli isäshteestani. Sen koommin ei tuo mies enää minun kanssani ole yksityisesti jutellut. Taisin olla liian haasteellinen keissi kun jo isäsuhde mätti.

Yksi toinen sai vähän vastavaa ideaa ja lupasi kirjoitella lisää. Eipä ole näkynyt.

Nettideittipuolella ei tarvitse sanoa kuin pari lausetta ihan tavallisista asioista niin se oli siinä. Yksi mies halusi keskustella "töiden jälkeen", puhuinko lie säästä vai mistä ja parin kommentin jälkeen kuoli pystyyn sekin "keslustelu". Varmaankin olisi jatkunut jos olisi puhuttu panemisesta.

Ihmettelen kerta toisensa jälkeen miten seitinohutta ihmisten sosiaalisuus on. Sitä tuntee syyllisyyttä siitä että on (muka) epäsosiaalinen erakko, mutta jos ihan oikeasti alkaa kuvittelemaan että voisi olla yhteyksissä muihin, niin kyllähän nämä sen torppaavat.

- JM